30 vuotta tosirakkautta

Anonyymi-ap

10

168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Jotenkin todella katkeran kuuloinen ukko… Ja taas tää samperin raha!! Siis meinaako tämä mies haluta omaisuutensa kanssa hautaan?

      • Anonyymi

        Oli kyllä outo tarina, laittaa miettimään monia asioita.
        Arvottaako toisen läheisyyttäkin rahassa. Tuostahan naisen olisi pitänyt saada miljoona euroa kun kesti tuollaista ukkoa noin monta vuotta:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä outo tarina, laittaa miettimään monia asioita.
        Arvottaako toisen läheisyyttäkin rahassa. Tuostahan naisen olisi pitänyt saada miljoona euroa kun kesti tuollaista ukkoa noin monta vuotta:)

        AV

        Niin ja helpommalla olisi päässyt kun olisi vaan ollut se avioehto..


    • Anonyymi

      Kävikö tuosta oikein ilmi, mikä siihen eron virallistamiseen noin pitkän ajan jälkeen johti ja mitä tuo mies tuolla ikää kuvitteli vielä saavuttavansa. Ainoa mihin mies voisi teoriassa tuossa vedota on avioliiton ihan alussa oleva oma suurempi pankkitili mutta eiköhän liki 30 olisi tuon jo tasoittanut? Ja miksi nyt, noin pitkän yhteisen..elon/asumisen jälkeen kitkerä ulostulo? Meinaako elää vielä toiset 80-90 vuotta? - cu-

    • Anonyymi

      Ajattelin tuosta jutusta, että viisikymppisenä menty liittoon ja perinnön jakoa varten haluttu tehdä omaisuuden ositusta, mutta näin ei sitten ollutkaan.
      Miksi kakai ihmistä haluaa 80-vuotiaina eroon toisistaan?

      • Anonyymi

        Niinpä. Olen myös miettinyt paljon tätä: Mulla on suvussa molempien vanhempien puolelta ihan älyttömästi sukulaisia, jotka ovat keski-ikäisinä eronneet, ja sen jälkeen olleet vuosikymmeniä yksin. Ikä nyt siis vähän päälle 70.

        Nyt ollaan sitten niin yksinäisiä, ja häiriköidään riesaksi asti ruuhkavuosia eläviä lapsia ja katkeroidutaan, kun nämä eivät koko ajan ehdi olla tekemisissä.

        Suomi on kyllä jollain tavalla yksin asuvien maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen myös miettinyt paljon tätä: Mulla on suvussa molempien vanhempien puolelta ihan älyttömästi sukulaisia, jotka ovat keski-ikäisinä eronneet, ja sen jälkeen olleet vuosikymmeniä yksin. Ikä nyt siis vähän päälle 70.

        Nyt ollaan sitten niin yksinäisiä, ja häiriköidään riesaksi asti ruuhkavuosia eläviä lapsia ja katkeroidutaan, kun nämä eivät koko ajan ehdi olla tekemisissä.

        Suomi on kyllä jollain tavalla yksin asuvien maa.

        Häiriköiville vanhuksille sanotaan suoraan:
        Minulla on omakin elämä elettävänä, Koeta keksiä seura-apinasi muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriköiville vanhuksille sanotaan suoraan:
        Minulla on omakin elämä elettävänä, Koeta keksiä seura-apinasi muualta.

        Ja jos ei vielä tehoa, niin sitten sanotaan että omilla valinnoillasi olet päätynyt tuohon pisteeseen, ime sisälle vaan.


    • Anonyymi

      Mies oli päästänsä höperö. Tuossa ei ollut järjenhäivääkään.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe