En oo koskaan kuullutkaan tällasesta laulajasta. Millaset meriitit?
Tranberg kuka?
27
1235
Vastaukset
- Anonyymi
Oli ennen muinoin listalaulaja ja sittemmin katosi
taisi viina viedä
Rouvan kanssa joskus kävimä kuuntelemassa Tramberia mutta oli kyllä eri etunimi,mahto olla samaa sukua. Punanen makasiini talo toimi silloin tanssi paikkana
Kalijan myyjä oli enniiten humalassa mutta kuulemin kaulirantalainen tapa- Anonyymi
Normipäivä sen kylän tansseissa
- Anonyymi
Taisit itse olla,se kaljan myyjä ei ollut siinä kunnossa koskaan !
- Anonyymi
Sehän muutti rutsiin, eikä ollut viinamiehiä hän, tiedän koska tunsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän muutti rutsiin, eikä ollut viinamiehiä hän, tiedän koska tunsin.
Rutsiin, eli suomeksi sanottuna Ruttiin, siis Ruotsiin.
- Anonyymi
KVG.
- Anonyymi
Berbergin kaukasen serkun äidin tyttärenpojan sukulaisia.
- Anonyymi
Toivottavasti esiintyjät on selvin päin 👍🏻
- Anonyymi
Pitäs antaa ammattilaulajien hoitaa tällaset konsertit.muuten hyvä mutta osa esiintyi itsensä vuoksi ei yleisölle
Tissarin jälkeläinen laulo hyvin
Entisen kansakoulu johtajan lapsen lapsi- Anonyymi
Oli kyllä aivan loistava tapahtuma. Huikea orkesteri ja laadukkaat laulajat. Tämä oli ehdottomasti vuoden kohokohta. Kyllä kunnan pitäisi antaa Kaulirannan kyläseuralle tästä tunnustuspalkinto vuoden kulttuuriteosta. Isot kiitokset järjestäjille. Tällaista lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä aivan loistava tapahtuma. Huikea orkesteri ja laadukkaat laulajat. Tämä oli ehdottomasti vuoden kohokohta. Kyllä kunnan pitäisi antaa Kaulirannan kyläseuralle tästä tunnustuspalkinto vuoden kulttuuriteosta. Isot kiitokset järjestäjille. Tällaista lisää.
Olen kyllä samaa mieltä. Aivan upea tapahtuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä. Aivan upea tapahtuma.
Kaulinrantalaiset hoitaa ittensä kehumisenkin 🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaulinrantalaiset hoitaa ittensä kehumisenkin 🌹
🤣😂🤣
- Anonyymi
HIENOT HOMMAT SANO JUVANIN P !!!
- Anonyymi
Ai nakkiko tää janne, laulelee?
- Anonyymi
Ei nakki.
- Anonyymi
Oli kyllä aivan huippu konsertti. Aivan upea. Tietenkin näin ylitorniolaisena ajattelen että miksi me emme itse kykene tällaisiin tuotoksiin. Pellolaiset tulevat ja tekevät sen meille. Meillä vain karaokeloikujia ja Tuokon kööri. Emmekö pysty parempaan?
- Anonyymi
Pellolaiset on 👍👍👍
- Anonyymi
Päissä Oliko koko klaani
- Anonyymi
No voi voi, ko ei ollu.
- Anonyymi
Kaulinpäässä on tapana ottaa pensseli käteen tai muurauspelkka jos viinapäissään mielivä töihin
- Anonyymi
Olut 🍺 kyllä Kaulinrantalaiselle maistuu ja työt sen ulapalla 🫣
- Anonyymi
Markus oli hyvä laulaja, ja mikäs raittius-seura tänne kirjoittelee, varmaankin joitain A. Kerhon kansalaisia, siis AA, Markus ei ryypännyt, en tiedä ottiko koskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889