Syyt sinkkuuteeni

Anonyymi-ap

Kaikki alkoi siitä kun minua muut koulutoverit kiusasivat koulussa. He aloittivat haukkumalla minua neitimäiseksi ja itsetuntoni alkoi horjumaan. Olisin voinut selvitä tästä jos minulla olisi ollut samanikäinen tyttöystävä puolustamassa egoani, mutta koska rakkautta ei ollut niin jouduin ikäänkuin matkimaan kiusaajiani jotta nämä jättäisivät minut rauhaan.

Minua pahoinpideltiin milloin mistäkin syystä ja usein jopa sen takia kun menin ulos. Rupesin käyttämään värittömiä vaatteita ja kulkemaan selkä kyyryssä koska minua kerran lyötiin takaa päin päähän kun kuljin koulusta kotiin ja ajattelin että selkä kyyryssä kävely antaisi minulle vähän reaktio aikaa jos/kun joku satunnainen ihminen tulisi seuraavan kerran minua lyömään päähän.

Eristäydyin sen takia tietokonepelien maailmaan koska yksinkertaisesti kaikki vihasivat minua oikeassa maailmassa. Jatkoin tätä niinkauan kun voin kunnes minulla oli enää jäljellä avautuminen tai itsemurha. Ja päätin avautua.

Sitten viranomaiset alkoivat pitää minua -voitteko kuvitella- uhkana, vaikka minä olin muiden väkivallan uhri ja olin viettänyt koko sen astisen elämän vain neljän seinän sisällä tehden punnerruksia ja koittaen kaikin voimin voimaantua jotta minua vastaan vihamieliset ihmiset eivät uskaltaisi käydä kimppuuni.

Jouduin monta kertaa suljetulle sen takia koska viranomaiset eivät luottaneet yhtään sanaani ja koulukiusaajani, jotka olivat eläneet oikeassa maailmassa olivat manipuloineet viranomaiset uskomaan siihen että he (koulukiusaajat) eivät olleet aiheuttaneet tilaani ja olivat normaaleita ja hyviä ihmisiä ja minä olin syyttä suotta vihainen ja uhkaava (enkä yhtään siilipuolustuksessa kiusaamisen takia).

Yritin muuttua ja rukoilla jeesuksen apua 15-vuoden ajan mutta sekään ei muuttanut mitään, vaan leima jatkuu yhä ja olen yhä porukoiden ulkopuolinen.. Kukaan nainen ei halua minua koska muut ihmiset ovat tehneet minulle vihaisen ja agressiivisen ihmisen leiman ja naiset uskoivat tämän täysin.. Kaikki se manipuloitiin heille niiden samojen kiusaajien toimesta jotka syrjäyttivät minua koulussa.

Minusta on tehty köyhä ja työkyvytön kaiken tämän tuskan lisäksi, jotta viettäisin myös loppuelämäni naisettomana. Paholaisen suunnitelma on virheetön.. Poliisit seuraavat jokaista askeltani uskoen että minä olen uhkaava..

Sen takia olen sinkku enkä kelpaa mihinkään.

17

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on karua juttua. Otan osaa.

    • Mitäs mä oon sanonut, ihmiset on ällöjä paskoja. Ota lemmikki, se ei ole ikinä ällö paska.

    • Anonyymi

      Toivoisin, että tuo on keksitty tarina, mutta valitettavasti tuollaista tapahtuu.

      Tule asumaan tänne virtuaaliseen sinkkulaan.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18254594/repertaasi-sinkkulasta

      Täällä kukaan ei tuomitse, tai kiusaa ja kaikenlaisista aiheista höpötetään. Toki on joskus joku satunnainen trolli, joka kirjoittaa ilkeästi, mutta niistä ei kannata välitä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        olit smiti ennen kiusaaja ja nyt hyvä tyyppi roolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olit smiti ennen kiusaaja ja nyt hyvä tyyppi roolissa.

        >simiti< on mun mielestä ihan oikea mielisin jätkä teistä kaikista! Herkkä sisältä. Kaunis sielu. Niin fiksu mies. Sellanen oikea Mies. Tekis mieli tutustua mutta olen kai hieman vielä siipi maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >simiti< on mun mielestä ihan oikea mielisin jätkä teistä kaikista! Herkkä sisältä. Kaunis sielu. Niin fiksu mies. Sellanen oikea Mies. Tekis mieli tutustua mutta olen kai hieman vielä siipi maassa.

        Täällä voi kuka vain esittää mitä vain teistä harva uskaltaa edes täällä olla sitä mitä olette oikeasti et vuoden kun olet asunnu sen kanssa samankaton alla ni tiedät millanen se on oikeasti ja mikäkö on syy miksi täälläkin esitetään muuta kun on no se tosiasia et niin harva teistä osaa olla yksin aina pitäs jotain olla tai saada joko pillua munaa viinaa tai panoa tai milloin mitäkin siltikään ei ole hyvä pitäskö opetella mitä elämäänsä haluaa kaipaa mitä yleensäkään edes elämältään haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi kuka vain esittää mitä vain teistä harva uskaltaa edes täällä olla sitä mitä olette oikeasti et vuoden kun olet asunnu sen kanssa samankaton alla ni tiedät millanen se on oikeasti ja mikäkö on syy miksi täälläkin esitetään muuta kun on no se tosiasia et niin harva teistä osaa olla yksin aina pitäs jotain olla tai saada joko pillua munaa viinaa tai panoa tai milloin mitäkin siltikään ei ole hyvä pitäskö opetella mitä elämäänsä haluaa kaipaa mitä yleensäkään edes elämältään haluaa

        Minä ainakin jutuissani heijastan tosielämän kokemuksia. Tokikaan en ole aina ollut mikään malliesimerkki kenellekkään.

        Mutta se on menneisyyttä. Nykyisin kovan koulun käyneenä haluan vain kivoja asioita kanssakulkijoilleni.

        Tarkkoja yksityiskohtia menneisyyteni synkistä puolista en ole, enkä tule kertomaan. Ne ajat on jätetty taakse ja uusi sivu käännetty elämässä.

        Mikäli en ole ottanut rähinäviinaa, niin pyrin tsemppaamaan ja kirjoittaa mukavia sinkkulan kyläläisille.

        >simiti<


      • Heh... tuota oli hauska kirjoittaa. 😁

        Noihin vaan pitäisi keskittyä paremmin. Kirjoittaa johonkin muuhun ohjelmaan ja kopioida sitten vasta tänne. 😊

        Kännykällä rustatessa ei saa kaikkea mielikuvitustaan sanoitettua hyvin ja virheettä. 🙂


    • Anonyymi

      Kaikki on aina muiden syy. Niin se olisi tuossa ajateltava. Voi olla ahdistavaa tuollainen kertomasi, mutta sen tarkoitus on tehdä sinusta vahvempi ja pärjäävämpi. Ei pitäisi jäädä muiden mielipiteiden vangiksi. Jokaisella on oma elämä. Jos jotkut ihmiset eivät sitä suo, niin ohita heidät. He eivät ole arvoisiasi.
      Nyt aloitat paluun huomiseen, eli tulevaisuuteen. Opettelet että muut ihmiset eivät ole sinä eivätkä tiedä sinusta mitään. Voit olla ystävällinen ja avulias kaikille etkä välittää niistä kurjista jotka ei mahdu kunnollisten kategoriaan.

      • Anonyymi

        Jep niin se on, te kaikki olette liittoutuneet minua vastaan koska te olette pitäneet minua alusta asti venäläisenä. Eipä minulla muuta tekemistä venäläisten kanssa ole muutaku oli lapsuuden kaveri venäläinen.


    • Anonyymi

      Oletko ap minkä ikä haarukan miehiä? 25-30? 35-40? Jne.

      • Anonyymi

        Et nyt ymmärrä. Katoppa ku olen ollu elämässäni aiemmin (joskus) tietyssä tilanteessa jossain roolissa missä olen vihannut ja inhonnut itseäni. Ja nyt te(maailman ihmiset) pyritte palauttamaan minulle sen roolin ja kokemuksen itsestäni ja minä haluan sitä välttää.

        Ja sinä otat minuun kontaktia vain silloin kun minun päälleni on projisoitu se henkilö menneisyydestä mikä oli vääryyttä ja joka minun ei olisi koskaan pitänyt olla edes hetkellisesti.

        Siinä on se vika. Siitä minä syytän teitä, että te pidätte minua semmoisena vihaisena rooli projisiona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt ymmärrä. Katoppa ku olen ollu elämässäni aiemmin (joskus) tietyssä tilanteessa jossain roolissa missä olen vihannut ja inhonnut itseäni. Ja nyt te(maailman ihmiset) pyritte palauttamaan minulle sen roolin ja kokemuksen itsestäni ja minä haluan sitä välttää.

        Ja sinä otat minuun kontaktia vain silloin kun minun päälleni on projisoitu se henkilö menneisyydestä mikä oli vääryyttä ja joka minun ei olisi koskaan pitänyt olla edes hetkellisesti.

        Siinä on se vika. Siitä minä syytän teitä, että te pidätte minua semmoisena vihaisena rooli projisiona.

        Jokainen joka ainoa meistä on just sellanen ihminen kuin millaisen on itse itsestään luonut missäkin elämänvaiheessa meistä kukaan ei pysty olemaan edes hetkellisesti mitään muuta kuin mitä oikeasti on jonkin aikaa pystyy esittämään muuta kuin mitä on mu siinäkin maksimi aika on vuosi kun asuu samankaton alla ja näkee päivittäin usein todellisesta luonteesta näkee häivähdyksiä jo muutaman viikon tai kuukauden jälkeen jos toinen pitää tai yrittää pitää roolia yllä


    • Anonyymi

      Vainoharhanen sä ainakin olet kirjoituksesi perusteella eli siis sinulla on jokin mielenterveydellinen ongelma tokikin ja siksi sinut on kenties tulkittu yhteiskunnalle vaaralliseksi mutta koska poliisilla ei riitä resurssit valvoa yhtä yksittäistä ihmistä tarkoittaa se sitä että sinun tulisi olla laitoksessa olen tuonkin keskustelun hämeenlinnan poliisin kanssa käynyt että koska en ole vaaraksi itselleni tai kenellekään muulle ette te minulle mitään mahda voin vapaasti liikkua suomen alueella ja koska minulta ei ole viety oikeutta passiinkaan voin halutessani mennä ulkomaillekin jo siltä tuntuu itse en edes välittäs siitä jos joku on vaaraksi itselleen niin kauan kun ei ole vaaraksi muille mielestäni kun jokaisella on oikeus itsensä tappaa jos siltä tuntuu ja siihen pystyy ei ole ihan yksinkertasin homma

    • Anonyymi

      Mielen sairauksille ei muut mitään voi. Olen pahoillani puolestasi, ja lähipiirisi puolesta - se on heille hemmetin rankkaa.

      xLiner

      • Anonyymi

        Niin siis psykoottiselle kuulostaa tekstin perusteella...

        xLiner


    • Ihmisille sattuu kaikenlaista pienestä pitäen. Toiset ei liioin välitä mitä tulee vastaan, mutta osa jää siihen kiinni pitkäksi aikaa.

      Maailma rullaa eteenpäin ja ei se jää odottamaan yhtä ihmistä, että se nousisi ylös ja lähtisi mukaan...

      Jokainen täällä joutuu itse lopulta nousemaan pystyyn ja ottamaan itse itseään niskasta kiinni. Joku sanoo, että maailma on karu, mutta kyllä se on kaikille samanlainen... vyöryy eteenpäin vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe