Kisko-triathlon

Anonyymi-ap

Eilen juostiin Kisko-triathlon Salon Kiskossa. Hyvin meni kaikilla sohvaporukan suosikeilla. Velo Salon Tom Perttala voitti perusmatkan kisan ajassa 2.19.55. Uinnin keskinopeus 1.56/100m, pyörän 36.5km/h ja juoksun 4.13/km. Hyviä vauhteja, mutta ihan naturaalille kuntoilijalle tehtävissä olevia. Eivät ole ammattijuoksijat pilanneet lajia vielä.

13

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin olin tuolla kisaamassa ja tasan kolmeen tuntiin pääsin.

PS: Triathlon -juomapullojen kanniskelijat voisivat uimahallissa lopettaa toisten varpaiden lääppimisen. Peesataan kaverin kanssa eiks je?

Itsellä ei muutenkaan ole uimahallissa tarvetta korostaa triathlon -statusta. Kamoissa lukee Arena, juomapullot on Prismasta

• Anonyymi

Noilla vauhdeilla Prisman varusteet ajavat ihan asiansa. Ei pidä hankkia hiilikuitua, jos on hidas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla vauhdeilla Prisman varusteet ajavat ihan asiansa. Ei pidä hankkia hiilikuitua, jos on hidas.

Paljonko sun aika oli? Kivat viisastelut taas sieltä nojatuolista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki urheilun asiantuntijat itse urheile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki urheilun asiantuntijat itse urheile.

Asiantuntemuskin on harkittu SM-liigan finaalikoostetta katsomalla ja lukemalla blogeja pöntöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyöräilyssä reilusti alle 30km/h on jopoilua. Juoksussa yli 50min ok kun viimeinen laji.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyöräilyssä reilusti alle 30km/h on jopoilua. Juoksussa yli 50min ok kun viimeinen laji.

Kyllä 28km/h ihan polkemista on kolmen tunnin urheilusuorituksessa. Sopii koittaa tehdä itse perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 28km/h ihan polkemista on kolmen tunnin urheilusuorituksessa. Sopii koittaa tehdä itse perässä.

Kaikilla ei ole välttämättä triathlonpyörää käytössä. Sillä lähtee km vauhdista pari napsua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei ole välttämättä triathlonpyörää käytössä. Sillä lähtee km vauhdista pari napsua.

Juuri näin, itsellä tavallinen maantiepyörä vannejarruilla, ilman profiilikiekkoja ja mekaaninen 2x10 vaihtaja.

Joka kisassa missä olen ollut, on tullut kyllä ohiteltua monikertaisesti kalliimpia pyöriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, itsellä tavallinen maantiepyörä vannejarruilla, ilman profiilikiekkoja ja mekaaninen 2x10 vaihtaja.

Joka kisassa missä olen ollut, on tullut kyllä ohiteltua monikertaisesti kalliimpia pyöriä.

Juu. Kunhan lenkillä polkee maantiepyörällä yli 25km/h sähköpyörärajan, on kova ukko.

• Anonyymi

No eipä ole kummosia vauhteja. Muailman kärki vetelee valovuoden verran kovempaa. Juoksuosuus "kymppikin" kärjellä alle 30min. Tehkää perässä.

• Anonyymi

Ja parit olympiakullat voittanut Alistair Brownlee on Kansanyhteisön kisojen karsinnoissa juossut sileällä kympin 28:30.

Sillä ajalla ohiteltaisiin Kalevan kisoissa kakkonen ja kolmonen kierroksella.

• Anonyymi

Ihan eri asia verrata vpk-urheilijoita maailman parhaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      42
      2271
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      16
      2163
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      165
      1818
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      231
      1330
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      126
      1266
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1144
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1065
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      944
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      81
      863
    10. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      862
    Aihe