Kisko-triathlon

Anonyymi-ap

Eilen juostiin Kisko-triathlon Salon Kiskossa. Hyvin meni kaikilla sohvaporukan suosikeilla. Velo Salon Tom Perttala voitti perusmatkan kisan ajassa 2.19.55. Uinnin keskinopeus 1.56/100m, pyörän 36.5km/h ja juoksun 4.13/km. Hyviä vauhteja, mutta ihan naturaalille kuntoilijalle tehtävissä olevia. Eivät ole ammattijuoksijat pilanneet lajia vielä.

13

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin olin tuolla kisaamassa ja tasan kolmeen tuntiin pääsin.

PS: Triathlon -juomapullojen kanniskelijat voisivat uimahallissa lopettaa toisten varpaiden lääppimisen. Peesataan kaverin kanssa eiks je?

Itsellä ei muutenkaan ole uimahallissa tarvetta korostaa triathlon -statusta. Kamoissa lukee Arena, juomapullot on Prismasta

• Anonyymi

Noilla vauhdeilla Prisman varusteet ajavat ihan asiansa. Ei pidä hankkia hiilikuitua, jos on hidas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla vauhdeilla Prisman varusteet ajavat ihan asiansa. Ei pidä hankkia hiilikuitua, jos on hidas.

Paljonko sun aika oli? Kivat viisastelut taas sieltä nojatuolista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki urheilun asiantuntijat itse urheile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki urheilun asiantuntijat itse urheile.

Asiantuntemuskin on harkittu SM-liigan finaalikoostetta katsomalla ja lukemalla blogeja pöntöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyöräilyssä reilusti alle 30km/h on jopoilua. Juoksussa yli 50min ok kun viimeinen laji.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyöräilyssä reilusti alle 30km/h on jopoilua. Juoksussa yli 50min ok kun viimeinen laji.

Kyllä 28km/h ihan polkemista on kolmen tunnin urheilusuorituksessa. Sopii koittaa tehdä itse perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 28km/h ihan polkemista on kolmen tunnin urheilusuorituksessa. Sopii koittaa tehdä itse perässä.

Kaikilla ei ole välttämättä triathlonpyörää käytössä. Sillä lähtee km vauhdista pari napsua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei ole välttämättä triathlonpyörää käytössä. Sillä lähtee km vauhdista pari napsua.

Juuri näin, itsellä tavallinen maantiepyörä vannejarruilla, ilman profiilikiekkoja ja mekaaninen 2x10 vaihtaja.

Joka kisassa missä olen ollut, on tullut kyllä ohiteltua monikertaisesti kalliimpia pyöriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, itsellä tavallinen maantiepyörä vannejarruilla, ilman profiilikiekkoja ja mekaaninen 2x10 vaihtaja.

Joka kisassa missä olen ollut, on tullut kyllä ohiteltua monikertaisesti kalliimpia pyöriä.

Juu. Kunhan lenkillä polkee maantiepyörällä yli 25km/h sähköpyörärajan, on kova ukko.

• Anonyymi

No eipä ole kummosia vauhteja. Muailman kärki vetelee valovuoden verran kovempaa. Juoksuosuus "kymppikin" kärjellä alle 30min. Tehkää perässä.

• Anonyymi

Ja parit olympiakullat voittanut Alistair Brownlee on Kansanyhteisön kisojen karsinnoissa juossut sileällä kympin 28:30.

Sillä ajalla ohiteltaisiin Kalevan kisoissa kakkonen ja kolmonen kierroksella.

• Anonyymi

Ihan eri asia verrata vpk-urheilijoita maailman parhaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      934
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      878
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      718
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe