Kisko-triathlon

Anonyymi-ap

Eilen juostiin Kisko-triathlon Salon Kiskossa. Hyvin meni kaikilla sohvaporukan suosikeilla. Velo Salon Tom Perttala voitti perusmatkan kisan ajassa 2.19.55. Uinnin keskinopeus 1.56/100m, pyörän 36.5km/h ja juoksun 4.13/km. Hyviä vauhteja, mutta ihan naturaalille kuntoilijalle tehtävissä olevia. Eivät ole ammattijuoksijat pilanneet lajia vielä.

13

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin olin tuolla kisaamassa ja tasan kolmeen tuntiin pääsin.

PS: Triathlon -juomapullojen kanniskelijat voisivat uimahallissa lopettaa toisten varpaiden lääppimisen. Peesataan kaverin kanssa eiks je?

Itsellä ei muutenkaan ole uimahallissa tarvetta korostaa triathlon -statusta. Kamoissa lukee Arena, juomapullot on Prismasta

• Anonyymi

Noilla vauhdeilla Prisman varusteet ajavat ihan asiansa. Ei pidä hankkia hiilikuitua, jos on hidas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla vauhdeilla Prisman varusteet ajavat ihan asiansa. Ei pidä hankkia hiilikuitua, jos on hidas.

Paljonko sun aika oli? Kivat viisastelut taas sieltä nojatuolista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki urheilun asiantuntijat itse urheile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki urheilun asiantuntijat itse urheile.

Asiantuntemuskin on harkittu SM-liigan finaalikoostetta katsomalla ja lukemalla blogeja pöntöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyöräilyssä reilusti alle 30km/h on jopoilua. Juoksussa yli 50min ok kun viimeinen laji.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyöräilyssä reilusti alle 30km/h on jopoilua. Juoksussa yli 50min ok kun viimeinen laji.

Kyllä 28km/h ihan polkemista on kolmen tunnin urheilusuorituksessa. Sopii koittaa tehdä itse perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 28km/h ihan polkemista on kolmen tunnin urheilusuorituksessa. Sopii koittaa tehdä itse perässä.

Kaikilla ei ole välttämättä triathlonpyörää käytössä. Sillä lähtee km vauhdista pari napsua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei ole välttämättä triathlonpyörää käytössä. Sillä lähtee km vauhdista pari napsua.

Juuri näin, itsellä tavallinen maantiepyörä vannejarruilla, ilman profiilikiekkoja ja mekaaninen 2x10 vaihtaja.

Joka kisassa missä olen ollut, on tullut kyllä ohiteltua monikertaisesti kalliimpia pyöriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, itsellä tavallinen maantiepyörä vannejarruilla, ilman profiilikiekkoja ja mekaaninen 2x10 vaihtaja.

Joka kisassa missä olen ollut, on tullut kyllä ohiteltua monikertaisesti kalliimpia pyöriä.

Juu. Kunhan lenkillä polkee maantiepyörällä yli 25km/h sähköpyörärajan, on kova ukko.

• Anonyymi

No eipä ole kummosia vauhteja. Muailman kärki vetelee valovuoden verran kovempaa. Juoksuosuus "kymppikin" kärjellä alle 30min. Tehkää perässä.

• Anonyymi

Ja parit olympiakullat voittanut Alistair Brownlee on Kansanyhteisön kisojen karsinnoissa juossut sileällä kympin 28:30.

Sillä ajalla ohiteltaisiin Kalevan kisoissa kakkonen ja kolmonen kierroksella.

• Anonyymi

Ihan eri asia verrata vpk-urheilijoita maailman parhaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      421
      5127
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      160
      2986
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2549
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      43
      1800
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      55
      1763
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      50
      1746
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1557
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1277
    9. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      15
      1187
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      167
      1124
    Aihe