Taas kävi näin

Anonyymi-ap

Kuka kumipää siellä ylläpidossa poistelee minun kirjoittamia, sääntöjä rikkomattomia aloituksia?

Onko pellemodella vaikeuksia ymmärtää lukemaansa? Eikö aloitukseni aiheuta tarpeeksi pahaa mieltä ja riitoja?

Jos modessa olisi edes hitunen miestä, niin perustelisi ääliömäistä toimintaansa. Ei ihme,että käyttäjien määrä on romahtanut ja edelleen laskusuunnassa.

Siitä saatte junttipellet syyttää täysin itseänne ja moderaatorien sekopäistä mielivaltaa ilman logiikkaa.

>simiti<

11

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kiukkuista sinua...
      Ootko sä ees nukkunut ollenkaan??

      • Anonyymi

        Sellaista koiran unta nukuin. Täytynee paikata päikkäreillä. Onneksi mihinkään ei ole pakko mennä tai tehdä, niin voi nukkua miten sattuu.

        Toki aikoinaan vuorotyöläisenä tottui muutenkin nukkumaan milloin sattuu. Siitä johtuneekin univaikeudet välillä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista koiran unta nukuin. Täytynee paikata päikkäreillä. Onneksi mihinkään ei ole pakko mennä tai tehdä, niin voi nukkua miten sattuu.

        Toki aikoinaan vuorotyöläisenä tottui muutenkin nukkumaan milloin sattuu. Siitä johtuneekin univaikeudet välillä.

        >simiti<

        Okeii...
        Mulla näköjään valvomista..
        Mut johan mä sillo viime viikol nukuin joku päivä melkei kellon ympäri kaipa se riittää näköjään taas moneks päiväksi..
        Väsyttäisi kyl mutta....


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Okeii...
        Mulla näköjään valvomista..
        Mut johan mä sillo viime viikol nukuin joku päivä melkei kellon ympäri kaipa se riittää näköjään taas moneks päiväksi..
        Väsyttäisi kyl mutta....

        Jee. En siis ole ainoa. Sanoisin että mukavaa, mutta kun sitä se ei ole.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jee. En siis ole ainoa. Sanoisin että mukavaa, mutta kun sitä se ei ole.

        >simiti<

        Juu ei ole mukavaa ei tosiaan..
        Olis tarvinnu nyt unta..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Juu ei ole mukavaa ei tosiaan..
        Olis tarvinnu nyt unta..

        Varmin konsti on juoda pullo viinaa ennen nukkumaanmenoa. 😆

        No joo, vakavasti ottaen vuorotyöläisillä moiset nukahtamis vaikeudet ovat yllättävän yleisiä ja pitkäkestoisia. Johtuuko sinulla se moisesta työnteosta?

        Silloin kun asuin sairaalassa minulle annettiin iltoisin sellainen nuppineulan pään kokoinen unilääke.

        Kun ensimmäisen kerran toivat, niin sanoivat että mene sänkyyn valmiiksi ennen kuin otat sen.
        Tuumasin itsekseni, että joopa joo...

        Noh, otin sen pillerin ja sitten televisiosta tulikin jo huomenta suomi. Aika tehokas, vaikka olikin niin pikkuinen.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmin konsti on juoda pullo viinaa ennen nukkumaanmenoa. 😆

        No joo, vakavasti ottaen vuorotyöläisillä moiset nukahtamis vaikeudet ovat yllättävän yleisiä ja pitkäkestoisia. Johtuuko sinulla se moisesta työnteosta?

        Silloin kun asuin sairaalassa minulle annettiin iltoisin sellainen nuppineulan pään kokoinen unilääke.

        Kun ensimmäisen kerran toivat, niin sanoivat että mene sänkyyn valmiiksi ennen kuin otat sen.
        Tuumasin itsekseni, että joopa joo...

        Noh, otin sen pillerin ja sitten televisiosta tulikin jo huomenta suomi. Aika tehokas, vaikka olikin niin pikkuinen.

        >simiti<

        Pikkuruisetkin voi olla tehokkaita 🙃

        Mä olen koko ikäni nukkunut huonosti,
        Varmaan yks syy on ollu adhd ja siihen liittyvät jutut.
        Viime vuodet on ollu terveydelliset syyt miksi ei oo nukkunut kaiken lisäksi ja sit tää mikä lie tilanne joka on täällä ja täällä 😔...
        Siis palstalla ja irl...
        Kun uhkaillaan ja pelotellaan ja sellasta niin.....


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Pikkuruisetkin voi olla tehokkaita 🙃

        Mä olen koko ikäni nukkunut huonosti,
        Varmaan yks syy on ollu adhd ja siihen liittyvät jutut.
        Viime vuodet on ollu terveydelliset syyt miksi ei oo nukkunut kaiken lisäksi ja sit tää mikä lie tilanne joka on täällä ja täällä 😔...
        Siis palstalla ja irl...
        Kun uhkaillaan ja pelotellaan ja sellasta niin.....

        Ja siis juuh ...
        Tollaset noooh,
        kriisi/vertaistuki sun muut jutut painottuu aika paljon ilta-yö aikaan...


    • Anonyymi

      En tiedä palstamies tästäkään salaliittoteoriasta, mutta joku foliohattu kiintyneet asiasanoihisi

      • Anonyymi

        Jag taksverka på samhälla!1!


    • Anonyymi

      Sää oot pahimpia möykkääjiä täällä etkä näe mitään ongelmaa käytöksessäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe