Asiaa nais/mies asetelmista

Anonyymi-ap

Onko täällä muita naisia jotka ovat tramatisoiuneet miehistä?

Mulla on niin pahoja kokemuskia että välillä toivoisin ettei koko lajia olisi enää minun elämässäni läsnä.

Mikä siinä on että tämä Suomen yhteiskunta on niin miesigannoiva?

Naiset ovat taistelleet aina tietään miesten maailmassa.

Kaikki on alunperin rakennettu miehiä ajatellen ja heidän elämäntapansa varten. On luotu hienoja viritelmiä joistain pörsseistp ja talouksista.

Miehet senkin leikittelee päivästä toiseen. Nainen synnyttää lapsia. Naista tulisi palvoa. Naisen elämä on jo biologisesti aivan erilainen kuin miesten.

En puhu nyt vastalkaisasettelusta, vaan siitä, että jos ihmiselle on annettu tehtäväksi kantaa ihmistä sisällään, ja muodostaa uutta älyllistä elämää kehossa, pitäisi jo biologian puolesta olla erilaiset lait koskien niaisia.

Suren sitä kuinka nykyään moni äiti ja nainen uupuu ja sairastuu. Tämä malli yhteiskunnasta mikä on vallalla edelleen monessa paikkaa, ei ole tehty naisille.

Tämä on tulevaisuuden asia ja haaste.

Naiset arvoon. Naisten vointi ja jaksaminen.

Siinä miehillä olisi paljon opittavaa.

Tällaista tänään. Toivon yhteiskunnalle sitä että me näemme mitkä asiat on nostettava arvoon, ennenkuin ihmisten vointi kärsii liiaksi.

Armoa, ja hellyyttä.

7

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalainen mies tietää mitä haluaa, naiset sensijaan kierrättää renttuja.

      • Anonyymi

        Renttua on tosiaan mukava joskus sängyssä pyöräyttää, kunhan sen tautiluokitus on selvillä. Mut pääsääntöisesti nainen ei miestä paljon mihinkään tarvitse.


    • Anonyymi

      En ole onnistunut ihmeemmin traumatisoitumaan. Mulla on kai sen verran positiivisia kokemuksia, että ne erittäin huonotkin neutraloituvat. En osaa ajatella miehiä massana, vaan joukkona yksilöitä, joista sitten osa on täysiä k.päitä.

      Enkä mä kyllä ole itse törmännyt erityiseen miesihannointiin. On asioita, jotka on tehty miehiä varten ja miehille helpommaksi, mutta en mä ole mitenkään erityisesti joutunut tietäni raivaamaan. En mä myöskään kaipaa mitään palvomisia, ajatuskin etoo. Haluan tulla kohdatuksi ja kohdelluksi ihmisenä, en sukupuoleni edustajana.

      • Anonyymi

        Naisissa on edelleen se vanhanaikainen oppi, että pitää olla jotain. Kun haluat tulla kohdatuksi omana itsenäsi, sun tarvii tehdä se ensin itsellesi selväksi, että ei sillä ole mitään väliä, mitä muut susta ajattelee. Ei ole olemassa mitään miehille helpompia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisissa on edelleen se vanhanaikainen oppi, että pitää olla jotain. Kun haluat tulla kohdatuksi omana itsenäsi, sun tarvii tehdä se ensin itsellesi selväksi, että ei sillä ole mitään väliä, mitä muut susta ajattelee. Ei ole olemassa mitään miehille helpompia asioita.

        Väitinkö sen olevan itselleni vaikeaa. Ei mun ole koskaan tarvinut tehdä itselleni moista selväksi, se on aina ollut täysin selvä ja se on pääosin myös äärimmäisen helppoa. Mä en itsekään tee mitään eroa ihmisten välille sukupuolen perusteella. Monille miehille muuten tuntuu olevan todella kova paikka, kun en kohtele heitä miehinä, enkä yleensä edes ajattele heitä miehinä. Jos joku joskus kohtelee mua ensisijaisesti naisena, mä olen ihan että what the hell, en tajua lainkaan missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitinkö sen olevan itselleni vaikeaa. Ei mun ole koskaan tarvinut tehdä itselleni moista selväksi, se on aina ollut täysin selvä ja se on pääosin myös äärimmäisen helppoa. Mä en itsekään tee mitään eroa ihmisten välille sukupuolen perusteella. Monille miehille muuten tuntuu olevan todella kova paikka, kun en kohtele heitä miehinä, enkä yleensä edes ajattele heitä miehinä. Jos joku joskus kohtelee mua ensisijaisesti naisena, mä olen ihan että what the hell, en tajua lainkaan missä mennään.

        Mä olen joskus jopa ajattelemattomuuksissani todennut miehille asioita silleen, että "ei se haittaa, en mä ole koskaan ajatellu sua miehenä". BAAAAAAAAAD mistake! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitinkö sen olevan itselleni vaikeaa. Ei mun ole koskaan tarvinut tehdä itselleni moista selväksi, se on aina ollut täysin selvä ja se on pääosin myös äärimmäisen helppoa. Mä en itsekään tee mitään eroa ihmisten välille sukupuolen perusteella. Monille miehille muuten tuntuu olevan todella kova paikka, kun en kohtele heitä miehinä, enkä yleensä edes ajattele heitä miehinä. Jos joku joskus kohtelee mua ensisijaisesti naisena, mä olen ihan että what the hell, en tajua lainkaan missä mennään.

        No en tajunnut, mitä aloituksellasi haet. Veikkaan kuitenkin, että sulla on joku ongelma, kun mietit, miten miehet sinuun suhtautuvat,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe