Tulin antamaan yhteiskuntaopin vartin yhdelle palstalaiselle

Anonyymi-ap

Hän väitti viikonloppuna, että suviseurojen yritteliäät ihmiset pitää Suomen rattaita käynnissä toisin kuin julkisen sektorin naistyöntekijät. Onko tosiaan näin?

Julkisen sektorin alipalkatut naiset kun nimenomaan pitää niitä rattaita käynnissä ja estää maata pysähtymästä. Ne kun hoitaa sen yritteliään uskovaisen lapset sairaina ja pieninä, ne kouluttaa sen yrittelijään uskovaisen lapset ja vaihtaa niiden lasten vaipat. Ne ottaa sen yrittelijään uskovaisen lapset huostaan sitten kun jumala ei enää riitä tukemaan ja pitää ottaa tukea pullosta.

Tämä yhteiskunta ei pyörisi päivääkään ilman julkisen sektorin huonosti palkattuja naisia. Sairaanhoitajia, opettajia, lastentarhantätejä, sosiaalipuolta,...En jää asiasta keskustelemaan, tämä vaan hänelle torvelle tiedoksi. Muut vastailee, ei ap.

18

317

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pahoillani tästä aloituksesta. Olen humalassa ja istun terdellä juomassa kaljaa veronmaksajien piikkiin. Koiran pitää itseäni pystyssä. Siinäkin on jo tekemistä.
      -Ap

• Anonyymi

Miksi kirjoitat tällaisia esiintyen aloittajaa tänne. Oletko mt-potiIas vai loukkasiko tämä sinua jotenkin? Hvetin lapset!

• Anonyymi

Ensinnäkin, täällä meillä on ihan pska keli, joten en istu terassilla.
        Toiseksi en juo kaljaa koskaan. Kolmanneksi en juo maanataina tähän aikaan koskaan mitän. Mee mt vttuun täältä sotkemasta toisten juttuja. t. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat tällaisia esiintyen aloittajaa tänne. Oletko mt-potiIas vai loukkasiko tämä sinua jotenkin? Hvetin lapset!

Anteeksi. Loukkaannuin aloituksesta kun en sitä ymmärtänyt. Luin nyt uudelleen ja pyydän anteeksi. T: 13:48 ja kyllä, olen ollut hoidossa suIjetulla usein.

• Anonyymi

Pyysin jo anteeks. Olen oikeasti minähäröinen ja kiusaaminen on ainoa mitä osaan. Anteeksi kun kiusasin sinua ap. Olen tosi kateellinen teille, joilla on elämässä muutakin kuin piIIun jakaminen. Itselle ei. t: 13:48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysin jo anteeks. Olen oikeasti minähäröinen ja kiusaaminen on ainoa mitä osaan. Anteeksi kun kiusasin sinua ap. Olen tosi kateellinen teille, joilla on elämässä muutakin kuin piIIun jakaminen. Itselle ei. t: 13:48

Syö vttus naikkonen, ei kiinnosta tuollaset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin, täällä meillä on ihan pska keli, joten en istu terassilla.
        Toiseksi en juo kaljaa koskaan. Kolmanneksi en juo maanataina tähän aikaan koskaan mitän. Mee mt vttuun täältä sotkemasta toisten juttuja. t. ap

Olen pahoillani jos loukkaanuit kirjoituksestani. Haluaisin kysyä oletko virkamies / -nainen?

Oletko kuten esim. Yliviikari joka ennen potkujaan 2 vuoden aikana nautti ihan toisen suuruista palkkaa kuin te raskasta esim. hoitotyötä tekevät naiset?

Ja miten Ylikiikariviikari toimi? Sen viimeisen 2v aikana sitä ruhtinaallista palkkaansa veronmaksajien kusatnnuksella matkusti, ja enimmäkseen ulkomailla enemmän päiviä kuin oli työpaikallaan. Asui kivoissa hotelleissa ja osteli taxfree hajuvesiä ja iania viineja, kenties kalliita sillkihuiveja kalkkunakaulansa ympärille sillä aikaa, kun te teitte oikeasti vastuullista työtä.

Lainaus sieltä Suviseuraketkusta kommentistani:
        Suviseuroissa on niitä ihmisiä jotka pitää tätä maata pystyssä. Prideväessä on sitä porukkaa joka elää verotuloilla, eli julkisen sektorin erilaiset virkamiehet.... siis naiset

Onhan tuokin vähän ympäripyöreästi heitetty. Samaa väkeä joka niihin Unelmakonsertteihin osallistui männävuosina kun jokainen apinan tasolla oleva piti tänne saada Kelan leipää syömään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö vttus naikkonen, ei kiinnosta tuollaset!

Ap mies hä o!

• Anonyymi

Jo on keskustelut 🤔

-kukkahattutäti-

• Anonyymi

Taso on täysi nolla näillä palstoilla. Siksi en jää kommentteja aina lukemaan. Toivoin vaan että se yksi tajuaisi miten väärässä oli. Nyt vahingossa päivitin ja huomasin että tuo mt esitti minua. Ihan sama. En arvosta tätä jengiä yhtään. Aloitus oli asiallinen. Ei mikään känniläisen ujellus. Mutta elpä tuo yksi sitäkään tajunnut. On vaan tyhmä palsta en muuta sano!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taso on täysi nolla näillä palstoilla. Siksi en jää kommentteja aina lukemaan. Toivoin vaan että se yksi tajuaisi miten väärässä oli. Nyt vahingossa päivitin ja huomasin että tuo mt esitti minua. Ihan sama. En arvosta tätä jengiä yhtään. Aloitus oli asiallinen. Ei mikään känniläisen ujellus. Mutta elpä tuo yksi sitäkään tajunnut. On vaan tyhmä palsta en muuta sano!

Keep calm…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet ap niin luetun ymmärtämisesi ontui. Tuolla edellä on vastaus sinulle klo 15.20.

Riikka Purran johdolla PS tekee hyvää työtä jotta tänne saadaan joku kohtuus aikaan, ja velaksi eläminen loppuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet ap niin luetun ymmärtämisesi ontui. Tuolla edellä on vastaus sinulle klo 15.20.

Riikka Purran johdolla PS tekee hyvää työtä jotta tänne saadaan joku kohtuus aikaan, ja velaksi eläminen loppuu.

Jatkan vielä: tämä lainaus aloituksestasi " tämä vaan hänelle torvelle tiedoksi " eli naikkonen oli itse se torvi mutta mitäs, lue vähän tarkemmin seuraavalla kerralla ennen kuin pöksyt poltat :)

• Anonyymi

Juurikin näin! Yritteliäät ihmiset laittavat lapsensa hoitoon lomillaan.

• Anonyymi

Eikä vain lomilla vaan arjessa ja elämän erilaisissa ongelmatilanteissa. Yritteliäätkin kun voi sairastua tai jopa kuoIIa. Joku ne lapset aina hoitaa.

• Anonyymi

Hiljaisuus laskeutui yhteiskuntaopin väärinymmärrysvarttiin.

• Anonyymi

Erittäin epäkunnioittavaa juttua kaiken kaikkiaan 🙄

-kukkahattutäti-

• Anonyymi

Suviseurajengi just vetää valtiolta fyrkkaa esim yritystukien muodossa. Kokemukseni mukaan niiden ”yritteliäisyydellä” ei juuri tekemistä markkinatalouden kanssa, ellei sitten vertailukohtana tietyt jårjestäytyneen rikollisuuden muodot…

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe