Kyllä se on vaan niin

Anonyymi-ap

Naiseen tehdään vaikutus sosiaalisilla taidoilla, käytöstavoilla, empatiakyvyllä, kunnioituksella ja osan kohdalla myös älykkyydellä. Vain hyvin pieni osa valitsee k*llin tai hauiksen ympäryksen tai sixpackin tiukkuuden perusteella ja hekin arvostavat sosiaalista puolta. Sosiaalisuus ei ole sama kuin eksovertti, introverttikin voi olla sosiaalinen.

Persu-ätmit haluavat kuvitella, kyse on statuksesta, lihaksista, miehisyyden koosta tai rahasta. Työttömyyskään ei ole este, työhaluttomuus ja elämänhallinnan vaikeudet voi sitä toki jo voi olla. Sen sijaan, että valitatte, ettei naisia saa enää raiskata laillisesti (kuka täysjärkinen haluaa edes seksiä ihmisen kanssa, joka on siinä vain koska pelkää ja jähmettyy niin ettei osaa sanoa ei !?!), voisi olla järkevämpi harjoitella niitä sosiaalisia taitoja ja lopettaa vinkuminen.

Vinkuva itsesäälissä hautuva mies on kaikkea muuta kuin seksikäs. Itsestä pitää löytää hyvää ilman naistakin, jotta olisi valmis terveeseen suhteeseen.

Kysyn teiltä muilta naisilta allekirjoitatteko saman?

18

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo

      Eikä käytetä pikkuisia hyvksi

    • Anonyymi

      Ehdottomasti allekirjoitan. Itse kuulun heihin, jotka tykästyvät myös tuohon älyyn, mutta ei se tarkoita suoraan älykkyysosamäärää. Mä tykästyn sellaiseen nopeaan älyyn ja ongelmanratkaisukykyyn.

    • Anonyymi

      Mul ei oo rahaa, olen siis ätmi. Olen, siis elän 🙃. Olisi pitänyt tässä viime vuosina olla sosiaalisesti aktiivisempi naisten suhteen ja muutenkin. Nyt olen taantunut erakon tasolle. Lisäksi minun on hyvin vaikeaa katsoa ihmisiä silmiin koska pelkään että tunteeni ottaisivat vallan. Niin on käynyt ennenkin. Tiedän että pitäisi syöksyä pelkoa päin mutta en kykene siihen sillä pelkään että psyykkeeni ei kestäisi enää uutta kolausta naisrintamalla.

      • Anonyymi

        Harjoittele peilin edessä silmiin katsomista. Kuvittele että Mariah Carey katsoo takaisin.


    • En ole nainen, mutta kyllä noi samat määritelmät "pitäisi" vaikuttaa myös miehenkin naisvalintaan, eikä tyytyä vähempään.

      Jos ei kunnioita itseään, sitä helposti hyväksyy itseään epäkunnioitettavan käytöksen, ihan kuin se olisi oikeutettu.

      • Anonyymi

        Savolaisuudesta ei taida paljon pointseja herua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Savolaisuudesta ei taida paljon pointseja herua.

        No ei statuksena, mutta ehkä oireena. 😁

        Puolet minusta on kyllä karjalaistakin.... mutta hämäläisenä et sitä hiffaa....vielä vähään aikaan. 😄


    • Anonyymi

      Kyllä jos on Nainen?

    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      En allekirjoita.
      Ihannemies on liikunnallinen, osallistuva, autoileva, monipuolinen ja omillaan toimeentuleva. Puoluekantansa eikä uskontonsa saa olla mikä vain, keskustella asiasta voi, minä olen omaani. Ei kiinnosta hauikset, ulkonäkö eikä koot. Suurella älykkyydellä ei pitkälle pötkitä, kunhan sen verran että ymmärtää arjen puuhia, vähän autoista, rempoista, yhteiskunnallisista asioista ja jonkin verran ihmistuntemusta. Koulutuksesta viis, elämän ymmärtäminen riittää.

    • Anonyymi

      Muuten allekirjoitan, mutta vaihtaisin noiden arvostettavien ominaisuuksien järjestystä. Kunnioitus ja (itse lisäämäni) arvostus ovat aina ykkösenä, ennen sosiaalisia taitoja.

      Sosiaaliset taidot ilman aitoa kunnioitusta ovat yhdentekeviä, kun taas kunnioittavalla asenteella ja empatialla selviää hyvin, vaikka sosiaaliset taidot olisivat heikommat.

      🦄

      • Anonyymi

        Eikä tallennettuna kiellettyjä

        Se yllyttää rikoksiin


    • Anonyymi

      Uskaltaisin lähes varmuudella sanoa, että meidän ikäluokassa 50+ sixpackin perässä ei kannata juosta vaikka tahtoisikin...Näillä kilometreillä jenkkakahvat on enemmän trendikkäämpää 👍😅

      -Pietari

    • Anonyymi

      Allekirjoitan. Juuri näin.

    • Anonyymi

      Just näin 👍🏻
      Onhan sanonta: tyhjät tynnyrit kolisee eniten!
      Tiedostava ihminen haluaa enemmän stimulointia kuin mitä pelkällä ulkonäkökeskeisyydellä tai sänkypuuhilla voi saavuttaa.
      Siihen eivät vaan kaikki yllä, epäsosiaalisuus on enemmänkin vallalla ja jotenkin tyhmästi noussut suosioon. Täällä sen näkee selvimmin ja varmaan erittäin hyvä tutkimusympäristö monelle psykologian ym. alan opiskelijalle ja tutkijalle!
      Kertoo paljon jo sekin että nykyään on näitä Lumihiutalelapsia ja muita " tynnyrissä " kasvaneita jotka pelkäävät jo omaa varjoaankin, saati että ihan henk.koht. oltaisiin kontaktissa, fyysisyys on se mörkö jota täytyy vältellä viimeisen asti, luoden kaikenlaisia diagnooseja joilla voidaan vältellä todellisuus, joka odottaa siellä kodin ulkopuolella.
      Mitä ihmettä näistä tulee? Joku tutkija oli jo luonut kauhukuvan tästä sukupolvesta, katastrofi odotettavissa.

      Törmäsin eräässä sosiaalisessa mediassa profiiliin, jossa joku oli luokittelut itsensä Feminiiniseksi mieheksi 😮???
      Kyllä, siinä oli housut vaihtuneet hameeseen, varmaan ja epäilemättä vaimon suosiollisella kannustuksella!!
      Kaikki mielipiteensä oli kuin naisen suusta.
      Itse kyllä edelleen haluan että mies on MIES!
      Ei mitään nöyristelyä eikä joo joo asennetta.
      En halua miestä joka mielistelee jos on eri mieltä, vaikka olisi kuinka rakastunut tms.
      Loppujen lopuksi yksikään nainen ei sellasta miestä kunnioita.
      Itse olen enemmänkin kai introvertti, mutta olen myös sosiaalinen erakko.
      Olen nähnyt ja ollut yhteydessä moniin erilaisiin ihmisiin elämäni aikana.
      Onnellinen siitä että nuoruus tuli elettyä silloin kun ihmisillä oli vielä järki päässä hyvät tavat hallussa ja kunniassa.

      • Anonyymi

        Jaahas.

        "Loppujen lopuksi yksikään nainen ei sellasta miestä kunnioita."

        Kerrataan.

        1. Feminiinisyys ei tarkoita nöyristelyä, mielistelyä eikä "joo joo" -asennetta. Parhaimmillaan feminiinisyys on inklusiivisuutta, hoivaa ja herkkyyttä. Sellaiset ominaisuudet ovat positiivisia kenessä tahansa ihmisessä sukupuolesta riippumatta.

        2. Feminiinisyyden ja maskuliinisuuden on oltava tasapainossa sekä yksilötasolla että yhteisössä. Liian feminiininen yksilö tai yhteiskunta tuhoutuu, kun taas liian maskuliininen yksilö tai yhteiskunta tuhoaa muita.

        3. Kautta historian miehet ovat käyttäneet pitkiä vaatekappaleita, joita sinä kutsuisit hameiksi. Pitkä tukka on ollut miehisyyden mitta niin kauan kunnes roomalaiset barbaarit keksivät sheivata sotilaidensa hiukset. Toisaalta: ketä häiritsee jos mies tai nainen pukeutuu vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin? Se on nykypäivää. Tule pois tynnyristäsi.

        Vaikka olisit erakko, ota asioista selvää. Erakoilla on muita suurempi todennäköisyys laukoa tyhmyyksiä. Se on sitä "tynnyrissä kasvamista", jota et itsekään arvosta.

        Viitaten nuoruuteesi: vielä 80- ja 90-luvuilla naisia kohdeltiin aika ikävästi. En näe, että silloin olisi käyttäydytty paremmin kuin nyt.

        🦄


      • Anonyymi

        Oletat siis kaikkien naisten olevan nöyristeleviä ja mielisteleviä joo joo ihmisiä? Mielenkiintoinen ja poikkeava näkemys palstatarjonnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas.

        "Loppujen lopuksi yksikään nainen ei sellasta miestä kunnioita."

        Kerrataan.

        1. Feminiinisyys ei tarkoita nöyristelyä, mielistelyä eikä "joo joo" -asennetta. Parhaimmillaan feminiinisyys on inklusiivisuutta, hoivaa ja herkkyyttä. Sellaiset ominaisuudet ovat positiivisia kenessä tahansa ihmisessä sukupuolesta riippumatta.

        2. Feminiinisyyden ja maskuliinisuuden on oltava tasapainossa sekä yksilötasolla että yhteisössä. Liian feminiininen yksilö tai yhteiskunta tuhoutuu, kun taas liian maskuliininen yksilö tai yhteiskunta tuhoaa muita.

        3. Kautta historian miehet ovat käyttäneet pitkiä vaatekappaleita, joita sinä kutsuisit hameiksi. Pitkä tukka on ollut miehisyyden mitta niin kauan kunnes roomalaiset barbaarit keksivät sheivata sotilaidensa hiukset. Toisaalta: ketä häiritsee jos mies tai nainen pukeutuu vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin? Se on nykypäivää. Tule pois tynnyristäsi.

        Vaikka olisit erakko, ota asioista selvää. Erakoilla on muita suurempi todennäköisyys laukoa tyhmyyksiä. Se on sitä "tynnyrissä kasvamista", jota et itsekään arvosta.

        Viitaten nuoruuteesi: vielä 80- ja 90-luvuilla naisia kohdeltiin aika ikävästi. En näe, että silloin olisi käyttäydytty paremmin kuin nyt.

        🦄

        "Viitaten nuoruuteesi: vielä 80- ja 90-luvuilla naisia kohdeltiin aika ikävästi. En näe, että silloin olisi käyttäydytty paremmin kuin nyt."

        Jep, ysärillä ja nollarilla nuoruuteni eläneenä voin todeta, että naisen kohtelu ei todellakasn ollut silloin parempaa kuin nyt. Nykyäänkin on huonoa käytöstä, mutta se varsin vähäistä verrattuna tuohon aikaan. Sitä mitä silloin joutui kuuntelemaan ihan yleisissä tiloissa, joissa oli myös muita ihmisiä, ei oikeastaan kukaan enää hyväksyisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe