Hassuin ostoksenne?

Anonyymi-ap

Minä löysin netistä hassun kapistuksen, jota en tiennyt olevan olemassakaan muuten, kuin ajatuksissani.

Kyseessä on siis linjatasoon laitettava säädettävä passiivinen subwoofer suodin. Moinen kapistus oli kuin olikin olemassa Kiinassa.

Hinta oli vitosen ja postikulut 2€. Kokeilin kepillä jäätä ja ostin moisen.

Meni viikkoja, mutta kyllä! Mokoma kapistus tuli, kuin tulikin postiin.

Yllättävän kätevä ja ei tarvitse virtalähdettä. Itse tehtynä olisi osat maksanut enemmän, kuin valmis tuote Kiinasta lähetettynä. Hassua, maailmassa on virhe?

>simiti<

22

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikrokokoinen trimmerikondensaattori (muistakseni halkaisia n. 7 mm.).
      Mil-laatuisena, samplena ja pikana.
      Tuli pihaan ison rekan kyydissä ja tänne on matkaa.
      5 kpl kirjekuoressa ja painoltaan vähemmän kuin yksi sokeripala.

      Elektroniikkavalmisajilla on toisinaan erittäin hyvä palvelu.

      (tuli suunnittelemaani kapasitiiviseen kosteusmittariin)

      • Anonyymi

        Heh. Nyt lähti kuvittelu laukalle. Sain mielikuvan, että täysperävaunu ajoi luoksesi.
        Sitten kuski haki muuten tyhjästä peräkärrystä trimmerikondensaattorisi. 😆

        Tuotiin toki minullekkin aikoinaan isolla vehkeellä työmatkamopedi. Mutta se ei olisi kyllä mahtunut postilokerikkoon.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Nyt lähti kuvittelu laukalle. Sain mielikuvan, että täysperävaunu ajoi luoksesi.
        Sitten kuski haki muuten tyhjästä peräkärrystä trimmerikondensaattorisi. 😆

        Tuotiin toki minullekkin aikoinaan isolla vehkeellä työmatkamopedi. Mutta se ei olisi kyllä mahtunut postilokerikkoon.

        >simiti<

        Todennäköisesti se kuorma oli tänne asti päästyään todella tyhjä, joten olet oikeilla jäljillä.
        Ihmettelin myös, että missä se vehje mahtui edes kääntymään, sillä piha oli täynnä vempeleitä.
        (en itse ollut kuittaamassa)

        ((työmatkamopo olisi pitänytt kuljettaa ajamalla, sillä autotkin tuodaan siten))


    • Anonyymi

      Se voi myös olla vakoilulaite.. sieltähän niin tykätään länsimaita vakoilla.
      Kannattaa etsiä ylimääräisiä osia, tiedä vaikka olis kuule mikrofoni tai kamera piilotettu 🧐😱

      • Anonyymi

        Aivan sama. Sulkevat paniikissa yhteyden, kun kuljen munasillaan asunnossa.

        >simiti<


    • Disseisback

      No varmaan 5 €;lla 8 paitaa Kiinasta. Ostin xl kokoisia ja olivat pieniä silti...

      Sirllä varmaan on ruoskittu katulapset tekemään ne ja siten Kiinan hallintopuolue voi tuolla mun erheostoksen hinnalla ja monilla muilla miljardeilla ostoksilla rakentaa lentotukisluksia, että pärjää Usalle, kun joskus hyökkää Taiwaniin, että saa piihommat haltuunsa.

      • Anonyymi

        Älä syytä kokoja. Äijä on vaan niin hemmetin harteikas ja voimakas.
        Ellet ole huomannut, niin tarkkaileppa, kun pikkulapset näkevät sinut. Säikähtävät jättiläistä ja pillahtavat itkuun.
        Tiedän sen ihan kokemuksesta.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Jos on kiinakokoa, niin meidän m on noin suurinpiitein heidän xl ja jos haluat oikean xl:n, niin osta tyyliin xxxxxxl:n, jos sellainen koko löytyy. Kiinasta on monen paikallisenkin vaikea löytää sopivia vaatteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä syytä kokoja. Äijä on vaan niin hemmetin harteikas ja voimakas.
        Ellet ole huomannut, niin tarkkaileppa, kun pikkulapset näkevät sinut. Säikähtävät jättiläistä ja pillahtavat itkuun.
        Tiedän sen ihan kokemuksesta.

        >simiti<

        Pojalle ne ne sopi ja kelpas. 😄

        Ei mennyt öljyrätiks. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kiinakokoa, niin meidän m on noin suurinpiitein heidän xl ja jos haluat oikean xl:n, niin osta tyyliin xxxxxxl:n, jos sellainen koko löytyy. Kiinasta on monen paikallisenkin vaikea löytää sopivia vaatteita.

        Joo meijän hanska on heille haalari. 😄


    • Ehkä kulmakarvatrimmeri tai akupiste ruuvi?

      • Akupisteruuvi kyllä ihan toimii. Hegu piste kuten kiinalaiset sanovat livittää kipua ja stressiä. Saanut kovan päänsärynkin sitä painaen pois. Eli trimmeri on turha.


      • Anonyymi

        Älä.. :D En tulis toimeen ilman trimmeriä. Tai nykyään käytän "veistä". Kauheaa nyppiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä.. :D En tulis toimeen ilman trimmeriä. Tai nykyään käytän "veistä". Kauheaa nyppiä.

        Ooo, no mulla on niin mitättömät kulmakarvat, että niissä ei paljon trimmeriä tarvi. Epämääräsen malliset ja määrällisestikin omituiset, vaikea edes muotoilla ilman että löhtee kaikki pois tai tulis siisti.


    • Anonyymi

      hassuin ostos vaemaankin aviomies tai nakkipaketti.

      • No hölmöin sijoitus on ollut mullakin ehdottomasti mies. Oli aviomies, avomies tai mikä mies tahansa, niin hölmöin sijoitus sijoituksista kyllä. Epätoivoinen sellainen yritys tulla rakastetuksi, tulee vain arvostelluksi, joten paskan "ostin".


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        No hölmöin sijoitus on ollut mullakin ehdottomasti mies. Oli aviomies, avomies tai mikä mies tahansa, niin hölmöin sijoitus sijoituksista kyllä. Epätoivoinen sellainen yritys tulla rakastetuksi, tulee vain arvostelluksi, joten paskan "ostin".

        No voi teitä. Ei se aina onnistu. Ei edes joka kerta.
        Olen minäkin ollut naimisissa ja ihan yhdessä tuumattiin, ettei tää juttu toimi.

        Sittemmin seukkasin upean naisen kanssa ja olin valmis ihan mihin vain hänen kanssaan.

        Kuitenkin mokoma meni ja kuoli vakavaan sairauteen. Ilmeisesti minun kohtalo on olla sinkkupalstalla jakamassa elämänkokemusta ihmisille, joilla on vielä toivoa.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi teitä. Ei se aina onnistu. Ei edes joka kerta.
        Olen minäkin ollut naimisissa ja ihan yhdessä tuumattiin, ettei tää juttu toimi.

        Sittemmin seukkasin upean naisen kanssa ja olin valmis ihan mihin vain hänen kanssaan.

        Kuitenkin mokoma meni ja kuoli vakavaan sairauteen. Ilmeisesti minun kohtalo on olla sinkkupalstalla jakamassa elämänkokemusta ihmisille, joilla on vielä toivoa.

        >simiti<

        Nojuu, minulle taas on käynyt harvinaisen selväksi, ettei parisuhteet anna rakkautta kuin ruikkimalla, enkä minä osaa rakastua niihin jotka antaisi mitä kaipaan saada voidakseni hyvin. Joten ei oo intoa enää muuhun kun rämpiä läpi tätä valittua verkaa. 😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ostos, mutta huvitti. Kuusikymppinen mieheni sai sydämen mallisen, pienen lasten tikkarin, kun kävi katsastamassa autonsa.

    • Anonyymi

      ajattelin että voin järträä rierokonewewn yöksi päälle mittailemaan kuvia ja lämpölriloja... ensin katsin jännirräcää pallopeliä Ranska vastaan Belgia...

    • Anonyymi

      G-piste kiihotin tuli joskus jonkun anustapin kylkiäisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe