Hoitotakuun pituus

Anonyymi-ap

Montako vuotta se hoitotakuu olikaan? Olen nyt yhden vuoden odottanut leikkausta. Jalotiinakin meni edelleni ja sai heti hoitoa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/portion-boysin-jalotiina-loukkaantui-keikan-aikana-kuulin-ison-napsahduksen-takareiden-lihas-repeytyi/8966694

Nooh pääasia, että keskussairaala karsii ja potkuhomopalloilijat saavat uuden areenan, kun 70 luvulla melkein pärjäsivät.

Hyi vtu inhoan ällöttäviä ja matalaotsaisia KPV:n homohuoria. Junttiääliöt ovat kaupunginhallituksessa ja täysin pallo hukassa. Yäk, miten oksettavia junttikoulukiusaajia.

>simiti<

12

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Simiti taitaa olla sen luokan jätettä että suoraan monttuun toisten verorahoja tuhlaamasta.

      • Anonyymi

        Voisitko tehdä vielä jotain muuta tämän miehen sananvapauden rajoittamiseksi, kuten kutsua ratsuväen mestoille?🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tehdä vielä jotain muuta tämän miehen sananvapauden rajoittamiseksi, kuten kutsua ratsuväen mestoille?🥱

        Tosin en minä homohoorittelua ym kannata, mut ei ollu piffi


      • Anonyymi

        Verorahoja en saa senttiäkään. Toisin kuin te homoilevat potkupalloilijat.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Jaffaa-fantaa kiitos tukkani on vähä kipee

      • Anonyymi

        Pepesissä liika kofeiin


    • Jonot tuntuu vetävän hitaasti joka paikassa. Vuosi menee helposti tyräleikkauksiakin ootellessa. Nekin osaa vaivata jo pahasti kunnes pääsee toimenpiteeseen.

      Ja moni muukin toimenpidettä vaativa oireinen kohta kehossa.

      • Siitä oon yhtä mieltä, että meidän maassa on arvot lähteneet rullamaan päin vihtua. Kaikki tyhmä ja turha kulttuuri moska saa verovaroja pilvin pimein, kun terveyden ja muun perushyvinvoinnin kohdalla karsitaan.

        Hölölöröön rahaa, mutta perusasiat saa jättää retuperälleen.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Siitä oon yhtä mieltä, että meidän maassa on arvot lähteneet rullamaan päin vihtua. Kaikki tyhmä ja turha kulttuuri moska saa verovaroja pilvin pimein, kun terveyden ja muun perushyvinvoinnin kohdalla karsitaan.

        Hölölöröön rahaa, mutta perusasiat saa jättää retuperälleen.

        Persut kusi koko suomen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut kusi koko suomen.

        Jep käsi lippaan njet


    • Anonyymi

      Se on varmaan niinkin, ettei näin köyhässä maassa ole varaa tuhlata verorahoja yksityisiin terveyspalveluihin, eikä kansan suurimmalla osalla niihin varaa. Joku amerikan mallin mätä ajatui suomeen ja palvelujen näivettäminen käynnistyi.

    • Anonyymi

      Yhden jalotiinan vaa join

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe