Jos me etelän komeat ja janoiset tulemme sinne lomalle, niin löytyykö paikallista kauneutta? Mieluummin trimmattuja, jotta karvoja ei mene suuhun.
Vastaukset 20
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä, siinä kato sitte.
- Anonyymi
Minulla on kaljamaha.Haittaako se? En pysty rimmaamaan.
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavelliä kun nauttii lähtee kaljaMaha
- Anonyymi
Saatan lähteä baariin linkkimään kaljaa
- Anonyymi
Nyt on keksitty tekoripset alapäähänkin!
- Anonyymi
Olen linkkimässä kaljamahaineni kaljaa tule tänne kanssani viettämään mukavaa lomaa.Tervetuloa tänne vaan
- Anonyymi
Miksi et saapunut? Odotin kaljaMaha levällään.Et saapunut vaikka niin muka olit tulollaan.!
- Anonyymi
Jos nälissään olette,niin kannattaa kysellä hevosen kuivalihavelliä! Sitä on todella hankala saada mutta se on erittäin maukasta!
- Anonyymi
Muurolan potilhaat siirrethin niemhen keittämhän koparakeittoa konista.
- Anonyymi
Oletko vessan pönttö vai muu pönttö?? Hevosella EI ole koparoita vaan kaviot!!
- Anonyymi
Bananasta ei tule karvoja.
- Anonyymi
Banaanissa on kirvoja ja banaanikärpäsiä!!!
- Anonyymi
Samettitatti on olemassa.Se on tatti.
- Anonyymi
Matotatti.Ei sillä mitään tee.
- Anonyymi
Herkkutattia tekis mieli.
- Anonyymi
Muistakaa ottaa liukuvoide mukaan.Pitoa ei niinkään tarvita. Täällä on mukavasti jo lunta,suksi luistaa ja lystiä on!
- Anonyymi
Odotan kaljamahani kanssa täällä.Missä viivytte?
- Anonyymi
Vaatimet ovat juoksullaan, mene rykimään, niinko enneki
- Anonyymi
Koiria trimmataan ei ihmisiä, haetteko siis koirista seuraa?
- Anonyymi
Jano voi yllättää jos on syönyt liian suolaista hevosen kuivalihavelliä!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722879
- 571192
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160957- 4919
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57917- 84810
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173800Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e190758Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216713- 6694
- 59666
- 53657
- 67646
- 57634
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?127576Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66549Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518