Miksi osa juoksijoista on jatkuvasti klesana? Eivät pääse edes harrastuksessa alkuun? On plantaarifaskiittia, revähdyksiä, akillesvaivoja ym ym. Itse juoksen rennosti 70km viikossa enkä ole telakalla ikinä. Kerron teille nyt neuvon, millä pysyn terveenä: Ei pidä ahnehtia!
Vastaukset 9
- Anonyymi
https://baltsu.wordpress.com/2016/11/14/pohjelaite-t-stand-hankittu/
Noilla neuvoilla pärjää- Anonyymi
Ei kiljua juomalla
- Anonyymi
Kaikkea sitä markkinamiehet saavat hyväuskoisille hölmöille kaupattua.
- Anonyymi
Olis Topikin kaksinkertainen EM-mestari Baltsun valmennuksessa, jopa Pariisin mitalisti.
- Anonyymi
Pakarajumina pohjekramppi usein heijastuukin. Eipä muuta kuin venytykset käyntiin, jo finnkampenisss saattaa taas kulkea.
- Anonyymi
Juu. Ei pidä ahnehtia, tai olet pian klesana.
- Anonyymi
Patsun artikkeli on mennyt jo vanhaksi. Mitenkähän noille tuotteille on käynyt, saako noita kunnon tukevia metallivenyttimiä enää mistään. Kinuskipaskaan ei köyhällä ole varaa sortua ?
- Anonyymi
Teininä 25 vuotta sitten kävin kuntosalilla, jossa oli tuollaisia metallisia pohjevenyttimiä. Kolmella eri jyrkkyydellä. Tympeäähän se pohkeen venyttäminen oli.
- Anonyymi
Klesat juoksijat ahnehtivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513