Palstakamu on gay

Anonyymi-ap

Niin hä kertoi tuossa yhdessä ketjussa. Minua jäi hieman vaivaamaan oletko palstakamu homoseksuaali vai muuten vain iloinen ja hilpeä?

Mikäli olet jälkimmäinen, niin tunnustaudun itsekin gayksi.

Tunnen muuten monia homoseksuaaleja ihmisiä. Lesboutta en hyväksy, koska sitten meille ätmeille jää pienemmät mahdollisuudet.

Yksi suurperheen lestadiolainen uskalsi vihdoin tulla kaapista ulos ja muutti yhteen miesystävänsä kanssa.

Minä sitten seukkasin hetken hölmistyneen naisen kanssa. Kyllä lapsetkin hyväksyivät todella nopeasti isän uuden miesystävän.

Minua kohtaan olivat koko ajan epäluuloisia. En tiedä miksi.

>simiti<

10

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hän kai gay ole, mutta hetero bi twistillä? Joku voi tehdä poikkeuksen heterouteen siis.

      • Anonyymi

        Bi:lle kelpaa kaikki kaksijalkaiset,potkukelkasta lähtien.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bi:lle kelpaa kaikki kaksijalkaiset,potkukelkasta lähtien.

        Ei kelpaa, mullekkaan. Itseasiassa olen krantumpi kun heterot. 🤣


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei kelpaa, mullekkaan. Itseasiassa olen krantumpi kun heterot. 🤣

        Näytän olevan myös krantumpi kun lesbot.


      • Juuri näin. Olen hetero, mutta jos joku kolahtaa, ei sukupuolella ole loppupeleissä niin väliä. Minulle tärkeämpää on ihmisen sisin. Ja kyllä mies voi muutenkin silmää miellyttää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Juuri näin. Olen hetero, mutta jos joku kolahtaa, ei sukupuolella ole loppupeleissä niin väliä. Minulle tärkeämpää on ihmisen sisin. Ja kyllä mies voi muutenkin silmää miellyttää.

        Samat sanat. Vaikkakaan en pysty sanomaan olevani hetero, mutten lepakkokaan. En oikeastaan biikään. Ehkä pan, vaikkei mulle kelpaa ihan mikä vaan viritys, niin sisin mullakin ratkaisee ihan kaiken.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Juuri näin. Olen hetero, mutta jos joku kolahtaa, ei sukupuolella ole loppupeleissä niin väliä. Minulle tärkeämpää on ihmisen sisin. Ja kyllä mies voi muutenkin silmää miellyttää.

        Niin totta. Mutta virallisesti gay on englantia ja tarkoittaa iloista/hilpeää.

        >simiti<


      • Anonyymi

        On se ollut tiedossa kauemman aikaa!


      • EivorCreed kirjoitti:

        Samat sanat. Vaikkakaan en pysty sanomaan olevani hetero, mutten lepakkokaan. En oikeastaan biikään. Ehkä pan, vaikkei mulle kelpaa ihan mikä vaan viritys, niin sisin mullakin ratkaisee ihan kaiken.

        Naiskehoa ny kumminkin kuolaan, jos jotakin kuolaan. Miehet ei silleen vaan kiehdo, eikä herätä mussa mitään fyysisyydellään vaikka muuten ihmisenä voikin olla mitä ihanin. Mutta ne muodot. 😄

        Taisi oma mies olla se viiminen jota pidän komeana, vaikken mä häntäkään kehonsa takia himoitse, torso ehkä sopivassa mielentilassa vielä viehättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se ollut tiedossa kauemman aikaa!

        Jaa mikä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe