Olen päässyt kuntoilun makuun hankittuani sähköavusteisen polkupyörän. Se on kumminkin vähän yksipuolista ja haluasin monipuolistaa treeniä.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Lihasheikkosali on heikoille,minä nostelelen tukkeja olkapäälläni,isoja kiviä jumppaan maasta.
- Anonyymi
Mitä sähköpyöräily vei Lihasheikkousmieheltä itseltään pois? Mitä hän asiassa häviää jatkuvasti?
- Anonyymi
TUPRAKII?
- Anonyymi
Vituttaa kun sähköpyörät vilistävät ohi.
- Anonyymi
Tosiaan, sähköpunttisali madaltaa kynnystä lähteä salille. Sinne menee kohta nekin jotka eivät muuten salille lähtisi!
- Anonyymi
Sähköinen soutulaite ja crostraineri kiinnostaisivat!
- Anonyymi
Kuntosalilaitteet ja välineet ovat yleensä metallia joten ne on helppo sähköistää itse. Otetaan vain pistorasiasta virtaa niin rauta tuntuu kevyeltä kun voltit auttaa.
Aloitin Movafit sovelluksella treenin hiljan. Voin sanoa, että toimii ja tuntuu mukavasti. Siellä on ohjelmaa ja vinkkiä, joilla pääsin hyvään vauhtiin. Suositus, löytyy sovelluskaupasta.
- Anonyymi
Aina voi treenata kevyemmillä painoilla, pyörän painoon ei aina kovinkaan paljon pysty vaikuttamaan. Avustavaa sähkömoottoria tuskin tarvittaisiin, jos pyörä painaisi vain pari kiloa.
- Anonyymi
Entäs ajajan paino?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ajajan paino?
Tietenkin painavampi kuski on sama, kuin painavammat painot. Kuski joutuu myös roudaamaan omaa kehoaan ja sen painoa pyöräillessään.
- Anonyymi
Sellainen nostokone kattoon sillä voi nostella painoja siis sähkö nosturi sitte sitte vaan istumaan kaukohjailmelka taakka ylönalas ylös
- Anonyymi
Tuollaisella kyllä lähtee toistoja ihan eri tavalla kuin ennen ja kuntokin kasvaa, kun pystyy tekemään nopeammin ja pidempään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1243027Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161071Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63893Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51856- 52819
- 48699
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79665- 53647
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614