Minä vuonna synnyit?
AV
Palstan toiveesta kysymys
112
867
Vastaukset
1972
- Anonyymi
Ja silti luovutit elämäs suhteen jo kakskyt vuotta si se on pitkä aika tehdä kuolemaa kun ei sul ol oma kantti riittän edes yrittään mä yritin jo noin kakskytkahdeksan vuotta si silloi ei ollu lapsia lasta jotka ois millään tapaan ollu velvoitettuja hoitaan isäänsä haudan lepoon vähä petyin silloin vittu kun en onnistunu piti ol 99% varmatapa mu toisaalta ny ei kaduta yhtään mul on kuitenkin kaksi ihanaa lasta jotka kumpainenkin on omallatavallaan isälleen ainakin täydellisen kauniita yrittämättäkin
- Anonyymi
1974
1978.
Sulla taitaa mennä vinhasti kuuskytluvun puolelle?Mä oisin luullu että oot mua vanhempi, kun oon aatellu sua sellasena isähahmona. Ootkin neljä vuotta nuorempi.
JeroP kirjoitti:
Mä oisin luullu että oot mua vanhempi, kun oon aatellu sua sellasena isähahmona. Ootkin neljä vuotta nuorempi.
No 25 vuotiaana aloittelin 21 vuotta sitten isukkihommelit.
- Anonyymi
1986, oli kuulemma hemmetin kylmä talvi.
- Anonyymi
1937
xLiner- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Nelkyt vuotta huijaat. 😄
Alkaa oleen jo vähemmistöä nuo ennen viiskytlukua syntyneet silti eletään vielä suurelta osin heidän tai heiltä opittujen tapojen mukaan miksi maailma on tuossa ajassa kehittynyt aivan saatanasti suurin osa heistä tippui kärryiltä jo yhdeksänkymmentä luvun lopulla
- Anonyymi
Taatanan rölli, se on 1837. Mikä pahan tappais! 💪 😈
xLiner
- Anonyymi
Missä oma vastauksesi?
- Anonyymi
Meni sveitsin kautta ruotsiin jos noin kovin kiinnostaa
- Anonyymi
1940
- Sheena- Anonyymi
Kerrankin joku reilusti vanhempi!
- Sheena
- Anonyymi
1990
- Anonyymi
täällä myös :)
1999
- Anonyymi
Mun tytär syntyi samana vuonna.
>simiti<
- Anonyymi
1988
- Anonyymi
1980
- Anonyymi
1994, melkee 1995 🐰
- Anonyymi
Älä nyt sano että oot se synttärikaima??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt sano että oot se synttärikaima??
Mikä kaima? 🤔
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
🤗🥰🫶🏻
Vähä on sulle vanha...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä on sulle vanha...
On se mun lapsen ikäinen😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se mun lapsen ikäinen😆
Ehkä se on sun lapsesi 😂
- Anonyymi
1980
- Anonyymi
1984
- Anonyymi
1983
Synnyin 1976 Helsingissä, 8kk vatsassa olon tienoolla, elopainoa 2050g, pituutta 46cm. Keskoskaapissa kauan.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ja olen 5 lapsesta ainoa, joka selvisi hengissä maailmaan. Niukin naukin mutta got it! 👍
Kysyttiinkö noita? Ketään ei kiinnosta sun elämänkerta! Kirjoita kirja. Voisitko edes tämän kerran yrittää olla hiiieeeman yksinkertaisempi?
- Anonyymi
Pilasit ketjun🦧
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiinkö noita? Ketään ei kiinnosta sun elämänkerta! Kirjoita kirja. Voisitko edes tämän kerran yrittää olla hiiieeeman yksinkertaisempi?
Ei kysytty. Kyllä kiinnostaa, kaikki vaan ei kehtaa tunnustaa. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää olla noin tyly?!?! Ehkä sun itsesi pitäisi jättää lukematta jos juuri sinua ei kiinnosta.😳
Vitsi mikä elämän ja kuoleman kamppailu.. Hyvä kun selvisi!! Varmasti vanhemmat ovat olleet kiitollisia..🙏Haaveilija39 kirjoitti:
Miksi pitää olla noin tyly?!?! Ehkä sun itsesi pitäisi jättää lukematta jos juuri sinua ei kiinnosta.😳
Vitsi mikä elämän ja kuoleman kamppailu.. Hyvä kun selvisi!! Varmasti vanhemmat ovat olleet kiitollisia..🙏Onhan he kovasti iloinneet asiaa mullekin, että oon heidän elämään kaiken koettelemuksen jälkeen syntynyt. Kovasti oon saanut kiitosta ja kehuja muutenkin kaikesta miten oon heidän elämässään ollut ja vaikuttanut siinä. Tiedän olevani rakas ja tärkeä heille, korvaamaton.
Näkyy kaikessa mitä touhuuvat kanssani ja minun parhaakseni. Myös mun lasten.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Mikä ihmeen tarve nimitellä toista noin ala-arvoisesti? Kateus? Ilkeys?
Tämä yhden miehen draamakerhosi ei ikäänkuin vakuuta, mutta kiitos efortista kumminkin
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos🤗
Sulla lähtenyt multinikkimies näköjään hyvällä tempolla päivä käyntiin
Anonyymi kirjoitti:
Tässä voisinkin kertoa juoneeni juuri Nippon green-teetä ja syöneni kolme liköörikonvehtia, joita veljeni on ostanut halvalla lähikaupan tarjouksesta. Muutamaa enempää en niitä kerralla mielelläni syö, sillä niistä tulee minulle helposti kummallinen olo, sillä alkoholi ei sovi minulle edes pienissä määrin. Vapppusimankin olen nykyään yleensää jättänyt väliin.
Mutta sitten taas sairaalakokemukseni perusteella sellaiset aineet, jotka muilla vaikuttvat tajuntaan selvästi, eivät itselläni tunnu aiheuttavan juuri mitään, eli leikkausta edeltävään lääkityksen jäljiltä olin täysin kävelykunnossa, vaikka hoitajat sanoivat, että niillä annoksilla useimmat ovat jo tokkurassa ja melkein nukkuvat. Morfiinikaan ei tehnyt minulle juuri mitään ja ihmettelen, että misi jotkut haluvat käyttää noita aineita huvikseen. Hoitajat ihmettelivät kun halusin luopua niistä kipupiikeistä (se jatkuva tökkiminen oli häiritsevää) ja sanoivat että pyydä sitten lisää kun kipu palaa. No, en pyytänyt ja sitä vasta ihmeteltiinkin, mutta kun on tottunut migreenikipuihin, niin kestää helposti pienempiä kipuja.
Sitten taas kerran, kun minulta leikattiin viisauden hammas (se oli ihan poikittain ja piti ottaa palasina pois), niin se Dolorin-kipulääke oli todella epämiellyttävä kokemus ja mieluummin siedin sitä kipua kuin lääkettä. Pelkkää sumua ja pumpulia koko tajunta ja se oli todella ärsyttävää.
Olenko muuten kertonut, että olen saanut kylkiluun kahdesti poikki tai no, ei ehkä ihan kunnolla, sillä hengittäessä ei kuulunut rutinaa, mutta silti niin paljon, että sängystä ylöspääsy oli hankalaa. Ensimmäisellä kerralla tulin satojaa vuosia vanhoja kivirappusia alas siten, että viimeinen rappunen iski oikealle lapaluun alle ja hengitys salpauti pitkäksi aikaa. Vieressä ollut keverini säikähti kovasti. Kummallisesti vika ei kuitenkaan tullut sinne selän puolelle, vaan kylkiluu irtosi tuosta etupuolelta, ilmeisesti siitä kohtaa jossa siinä on sellainen pieni sauma. Pari viikkoa piti kärsiä sitä ja ensimmäisellä viikolla oli paljon hommiakin, mutta selvisin niistä hyvin teipattuna. Toisella kerralla otin suihkussa tukea saippuaisella käsivarrella ja huonostihan siinä kävi.
Toisella kerralla sitten jatkoa tälle.Mahdatko tietää, että aikanaan julkaisimme Liskon kanssa erään pääsiäisen tienoilla Miehen logiikan puolella kuvan, jossa olin pursottanut Liskolle bikiniyläosan mämmistä (huolellisesti kakkupursotustruutalla pinnoitin tavanomaisen yläosan alueen).
Tissikuvaa kerjättiin, niin päätimme jaella.
;)buddy-love kirjoitti:
Mahdatko tietää, että aikanaan julkaisimme Liskon kanssa erään pääsiäisen tienoilla Miehen logiikan puolella kuvan, jossa olin pursottanut Liskolle bikiniyläosan mämmistä (huolellisesti kakkupursotustruutalla pinnoitin tavanomaisen yläosan alueen).
Tissikuvaa kerjättiin, niin päätimme jaella.
;)No kyllä sulta tulee nyt settiä. Nää selostukset oli ihan parhaita😁 Mahtoikohan jaksaa lukea?🤔Saat kuule sinäkin tuntea nahoissasi, ellei sitten juuri sun jutut kiinnosta😉
Haaveilija39 kirjoitti:
No kyllä sulta tulee nyt settiä. Nää selostukset oli ihan parhaita😁 Mahtoikohan jaksaa lukea?🤔Saat kuule sinäkin tuntea nahoissasi, ellei sitten juuri sun jutut kiinnosta😉
Ilmeisesti minun pitää pyrkiä tylsempään ilmaisuun, niin reaktio on varmempi.
(ehkä voisin jaaritella rajattomasti tänään kohtaamastani osien sovitusongelmasta, jossa joudun kehittämään jonkinlaisen hionta-apuvälineen, tai muutoin erikseen teetetyt korjausosat eivät sovi tehtaan osien kanssa yhteen)
((tai ehkä sekin on mielenkiintoista))buddy-love kirjoitti:
Ilmeisesti minun pitää pyrkiä tylsempään ilmaisuun, niin reaktio on varmempi.
(ehkä voisin jaaritella rajattomasti tänään kohtaamastani osien sovitusongelmasta, jossa joudun kehittämään jonkinlaisen hionta-apuvälineen, tai muutoin erikseen teetetyt korjausosat eivät sovi tehtaan osien kanssa yhteen)
((tai ehkä sekin on mielenkiintoista))Niin se taitaa olla tai sitten on ihan se ja sama mitä suollat niin ikinä ei ole hyvä. En ymmärrä miten jotkut jaksaa… paljon muutakin tekemistä elämässä kuin kyttäillä mitä muut kommentoi. Ei palstailun niin kovin vakavaa pitäisi olla..😊
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin se taitaa olla tai sitten on ihan se ja sama mitä suollat niin ikinä ei ole hyvä. En ymmärrä miten jotkut jaksaa… paljon muutakin tekemistä elämässä kuin kyttäillä mitä muut kommentoi. Ei palstailun niin kovin vakavaa pitäisi olla..😊
Ehkä hänellä ei ole elämässään muuta ja tuo on ainut keino hankkia kaipaamaansa huomiota.
Saatamme siis olla hänelle hiukan avuksi:
https://www.youtube.com/watch?v=eXV4WyQMHFM
With A Little Help From My Friends · Joe Cocker
- Anonyymi
Ei elostelija AV kehtaa laittaa omaa syntymävuottaan.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Veikkaan ikää 55-58. Ollu teini vanhempi.
Arvelisin, että 62-63.
Anonyymi kirjoitti:
Arvelisin, että 62-63.
Ikää vai syntymävuosi? Joteskin muistelen ihan kun olis joskus maininnu tulleensa isäksi 17 ikäisenä? Tai oliko ensirakkaus siinä iässä, joku 17 jääny päähän. Seukannu 13 iästä parikymppiseksi ekan kanssa?
Aika useinhan niin käykin, että pullahtaa paksuksi jo teininä ja sitten erotaan parikymppisenä. Sinällään hyvin tavallista.EivorCreed kirjoitti:
Ikää vai syntymävuosi? Joteskin muistelen ihan kun olis joskus maininnu tulleensa isäksi 17 ikäisenä? Tai oliko ensirakkaus siinä iässä, joku 17 jääny päähän. Seukannu 13 iästä parikymppiseksi ekan kanssa?
Aika useinhan niin käykin, että pullahtaa paksuksi jo teininä ja sitten erotaan parikymppisenä. Sinällään hyvin tavallista.Sitten on jo mun iässä lapset ja lapsenlapset.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Aika useinhan niin käykin, että pullahtaa paksuksi jo teininä ja sitten erotaan parikymppisenä. Sinällään hyvin tavallista.Lopeta toi lätkytys nyt!
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
54-58...
Mun haarukka. 😃Sä olet veitsi! Nainen on haarukka
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toi lätkytys nyt!
Mene sinä nukkumaan siitä, jos noin pipoa kiristää.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Sitten on jo mun iässä lapset ja lapsenlapset.
Montakos lapsenskidiä mies olikaan tällä hahmollasi ja onko suokkari valittu?
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Aika useinhan niin käykin, että pullahtaa paksuksi jo teininä ja sitten erotaan parikymppisenä. Sinällään hyvin tavallista.Jotain tuon tyyppistä minäkin muistelen. Saanut yhden muksun teininä ja ainakin yhden muun muksun tosi nuorena (nykystandardien mukaan) eikä ole silloin noiden lasten lapsuudessa juurikaan ollut mukana, muuten kuin vähän pitkin hampain maksaen, sellainen isilompakko. Pojasta ja tyttärestä puhuu, mutta en tiedä onko niitä siunaantunut silloin enemmän. Sinällään hyvin normaali kuvio, kun saa lapsia vähän turhan nuorena ja/tai keskenkasvuisena. Moni nuori eronnut isä jättää lapset kokonaankin, kun elämä vie. Nyt hän sitten puhuu siitä nuorimmaisesta, jonka kanssa pyrkii kompensoimaan, ehkä vähän lievittämään omaatuntoaankin.
Niin kovin tavallinen tarina, eikä hänen kai tarvitsisi olla tuon kanssa niin kovin herkillä kuin on. Eihän niille menneille mokilleen kukaan mitään mahda. Tuo jatkuva pieni itsekehu ja ylimielisyys kielii siitä ehkä turhankin huonosta omatunnosta. Mä toivon, ettei hänellä irl ole niin kovaa tarvetta todistella itseään ja omaa erinomaisuuttaan. Sellainen elämä on kovin rankkaa. Anonyymi kirjoitti:
Jotain tuon tyyppistä minäkin muistelen. Saanut yhden muksun teininä ja ainakin yhden muun muksun tosi nuorena (nykystandardien mukaan) eikä ole silloin noiden lasten lapsuudessa juurikaan ollut mukana, muuten kuin vähän pitkin hampain maksaen, sellainen isilompakko. Pojasta ja tyttärestä puhuu, mutta en tiedä onko niitä siunaantunut silloin enemmän. Sinällään hyvin normaali kuvio, kun saa lapsia vähän turhan nuorena ja/tai keskenkasvuisena. Moni nuori eronnut isä jättää lapset kokonaankin, kun elämä vie. Nyt hän sitten puhuu siitä nuorimmaisesta, jonka kanssa pyrkii kompensoimaan, ehkä vähän lievittämään omaatuntoaankin.
Niin kovin tavallinen tarina, eikä hänen kai tarvitsisi olla tuon kanssa niin kovin herkillä kuin on. Eihän niille menneille mokilleen kukaan mitään mahda. Tuo jatkuva pieni itsekehu ja ylimielisyys kielii siitä ehkä turhankin huonosta omatunnosta. Mä toivon, ettei hänellä irl ole niin kovaa tarvetta todistella itseään ja omaa erinomaisuuttaan. Sellainen elämä on kovin rankkaa.Nojuu, kuulostaa tutulta. Jotenkin noin minäkin oon hänen jutut sisäistänyt. Myös tuon kompensoinnin ja itsensä kiillottelun. Nuoruuden kömpelyydet kalvaa.
EivorCreed kirjoitti:
Nojuu, kuulostaa tutulta. Jotenkin noin minäkin oon hänen jutut sisäistänyt. Myös tuon kompensoinnin ja itsensä kiillottelun. Nuoruuden kömpelyydet kalvaa.
Ja juu, toiset kokeilee harkitsemattomasti nuorena uteliaisuuttaan kaikkea mistä voi koitua keljuja seurauksia, ne laitetaan sitten vanhana piikkiin oonpahan elänyt. Mutta itse koen eläneeni vaikken ole uhkarohkea ja harkitsematon ollutkaan ikinä.
Mutta ei itseään pidä loputtomasti soimata, on toiminut sillä tietotaidolla minkä silloin on omannut. Pääasia että ihmisenä kasvaa ja tajuaa töpeksimisensä eikä uusi niitä.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ja juu, toiset kokeilee harkitsemattomasti nuorena uteliaisuuttaan kaikkea mistä voi koitua keljuja seurauksia, ne laitetaan sitten vanhana piikkiin oonpahan elänyt. Mutta itse koen eläneeni vaikken ole uhkarohkea ja harkitsematon ollutkaan ikinä.
Mutta ei itseään pidä loputtomasti soimata, on toiminut sillä tietotaidolla minkä silloin on omannut. Pääasia että ihmisenä kasvaa ja tajuaa töpeksimisensä eikä uusi niitä."Mutta ei itseään pidä loputtomasti soimata, on toiminut sillä tietotaidolla minkä silloin on omannut. Pääasia että ihmisenä kasvaa ja tajuaa töpeksimisensä eikä uusi niitä."
Niinhän se on. Jokainen mokailee. Toisten mokat on isompia, mutta kunhan niistä nyt oppisi jotain. Ja eikähän hänen vanhemmuushistoriansa meitä muita henkilökohtaisesti kosketa, joten ei sitä meille tarvitse todistella. Toivottavasti välit ovat irl kunnossa niihin vanhempiin muksuihinsa, sillä heillehän näillä on väliä, ei meille.
Itse olen kyllä niitä vähän uhkarohkeitakin juttuja tehnyt, eikä harkintakaan ihan aina ole ollut viimeisen päälle. Tai sanotaan näin, että isot linjat on mietitty, mutta yksityiskohdat ovat olleet toisinaan vähän hakusessa. Mä olen kuitenki. Testaillut rajojani sellaisilla jutuilla, jotka ovat koskettaneet lähinnä vain itseäni. Anonyymi kirjoitti:
"Mutta ei itseään pidä loputtomasti soimata, on toiminut sillä tietotaidolla minkä silloin on omannut. Pääasia että ihmisenä kasvaa ja tajuaa töpeksimisensä eikä uusi niitä."
Niinhän se on. Jokainen mokailee. Toisten mokat on isompia, mutta kunhan niistä nyt oppisi jotain. Ja eikähän hänen vanhemmuushistoriansa meitä muita henkilökohtaisesti kosketa, joten ei sitä meille tarvitse todistella. Toivottavasti välit ovat irl kunnossa niihin vanhempiin muksuihinsa, sillä heillehän näillä on väliä, ei meille.
Itse olen kyllä niitä vähän uhkarohkeitakin juttuja tehnyt, eikä harkintakaan ihan aina ole ollut viimeisen päälle. Tai sanotaan näin, että isot linjat on mietitty, mutta yksityiskohdat ovat olleet toisinaan vähän hakusessa. Mä olen kuitenki. Testaillut rajojani sellaisilla jutuilla, jotka ovat koskettaneet lähinnä vain itseäni.Nimenomaan, ei hänen tai kenenkään muunkaan tarvitse minustakaan todistella muille mitään elämästään. Ei ole tilivelvollinen kuin heille joita perheenään pitää ja lähimmäisilleen. Joita nuo asiat koskettaa tai ovat joskus koskettaneet.
Me muut ollaa ihan ulkopuolisia mielipiteinemme, eikä meitä tarvi vakuuttaa mistään. Ei minua, tuskin sinuakaan.
He itse tietää oman parhaansa, kuten meistä jokainen ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella. 🙂
Kilpailukin on ihan turhaa, minun kanssa ei kenenkään tartte kilpailla, tehköön kukin miten tykkää, niin teen itsekin.
Mä oon kyllä ottanut tietoisia riskejä, korostan tietoisia. Tiedossa on ollu miten voi käydä, jos huonosti käy. Mutta noin muuten en ole ollu enkä tuu olemaan päätön koheltaja. Mä tykkään liikaa vakaudesta. 😂- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Nimenomaan, ei hänen tai kenenkään muunkaan tarvitse minustakaan todistella muille mitään elämästään. Ei ole tilivelvollinen kuin heille joita perheenään pitää ja lähimmäisilleen. Joita nuo asiat koskettaa tai ovat joskus koskettaneet.
Me muut ollaa ihan ulkopuolisia mielipiteinemme, eikä meitä tarvi vakuuttaa mistään. Ei minua, tuskin sinuakaan.
He itse tietää oman parhaansa, kuten meistä jokainen ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella. 🙂
Kilpailukin on ihan turhaa, minun kanssa ei kenenkään tartte kilpailla, tehköön kukin miten tykkää, niin teen itsekin.
Mä oon kyllä ottanut tietoisia riskejä, korostan tietoisia. Tiedossa on ollu miten voi käydä, jos huonosti käy. Mutta noin muuten en ole ollu enkä tuu olemaan päätön koheltaja. Mä tykkään liikaa vakaudesta. 😂"Kilpailukin on ihan turhaa, minun kanssa ei kenenkään tartte kilpailla, tehköön kukin miten tykkää, niin teen itsekin."
Kilpailu on myös hyvin vaikeaa, kun ihmisillä on erilaisia prioriteetteja. Joku katsoo ylöspäin vaikkapa sitä, että pistää lapseensa paljon rahaa. Itse taas katson sitä ehkä jopa hieman alaspäin, kun en halua opettaa omilleni sellaisia arvoja. Se on kuitenkin vain mun mielipiteeni. Ei oikea, eikä väärä, pelkkä mielipide. Anonyymi kirjoitti:
"Kilpailukin on ihan turhaa, minun kanssa ei kenenkään tartte kilpailla, tehköön kukin miten tykkää, niin teen itsekin."
Kilpailu on myös hyvin vaikeaa, kun ihmisillä on erilaisia prioriteetteja. Joku katsoo ylöspäin vaikkapa sitä, että pistää lapseensa paljon rahaa. Itse taas katson sitä ehkä jopa hieman alaspäin, kun en halua opettaa omilleni sellaisia arvoja. Se on kuitenkin vain mun mielipiteeni. Ei oikea, eikä väärä, pelkkä mielipide.Näinpä. Mutta on ihmisiä jotka yrittää kilpailla noissakin asioissa, vaikka moni asia on juuri kuten kirjoitat. Arvoista kiinni ja ylipäänsä subjektiivista miten haluaa elää, mihin panostaa ja mihin ei, huomioiden erilaiset tarpett omat ja läheisten.
Kilpailu tosiaan on turhaa kenen elämä on jotain ja kenen ei ole. Lapsellistakin. Kaikilla on omat lähtökohtansa, syynsä ja tavoitteensa.EivorCreed kirjoitti:
Näinpä. Mutta on ihmisiä jotka yrittää kilpailla noissakin asioissa, vaikka moni asia on juuri kuten kirjoitat. Arvoista kiinni ja ylipäänsä subjektiivista miten haluaa elää, mihin panostaa ja mihin ei, huomioiden erilaiset tarpett omat ja läheisten.
Kilpailu tosiaan on turhaa kenen elämä on jotain ja kenen ei ole. Lapsellistakin. Kaikilla on omat lähtökohtansa, syynsä ja tavoitteensa.En minäkään halua päihteenkäyttäjää elämääni, vaikka olis miten kiva tyyppi. Kun mun elämäni sujuu paremmin ilman hänenlaisia ja ilman päihteitä.
- Anonyymi
1888
- Anonyymi
Nonni !
- Anonyymi
1974
- Anonyymi
2000
- Anonyymi
85 vuonna syntynyt pissis kuulemma .
1983
- Anonyymi
Maailman ihanin nainen on syntynyt 1983. Valitettavasti työnsin hänet pois elämästäni.
Anonyymi kirjoitti:
Maailman ihanin nainen on syntynyt 1983. Valitettavasti työnsin hänet pois elämästäni.
Harmi. Joskus tosiaan tajuaa jotain liian myöhään… Oletko ihan varma että peli on jo menetetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omapa taitaa olla häpiäs
- Anonyymi
Ois kanden tarkistaa kenenkä syntymävuoden halusit ihte1979
- Anonyymi
Tarkentaa ei tarkistaa
1974 viimesillä hetkellä...
- Anonyymi
Sama vuosi. Synnyin samana päivänä kuin Robbie Williams. Sulla on sitten isot bileet loppuvuonna.
Anonyymi kirjoitti:
Sama vuosi. Synnyin samana päivänä kuin Robbie Williams. Sulla on sitten isot bileet loppuvuonna.
Isot muka olis..
Yksin ne vietän- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Isot muka olis..
Yksin ne vietän😟🥺voi ei.
Pitäskö meijän laittaa kemut johki päästäis juhlimaan niitä? Ei oo kiva olla yksin synttärinä😒 Anonyymi kirjoitti:
😟🥺voi ei.
Pitäskö meijän laittaa kemut johki päästäis juhlimaan niitä? Ei oo kiva olla yksin synttärinä😒Meijän?
Että päästäis?
Kenen meijän pitäis päästä juhlii niit?
Eihän se kiva ole mutta,
sellaiseen tottuu kyllä ajankanssa...
- Anonyymi
1990. Entä aloittaja?
- Anonyymi
Kiva kun on monen ikäisiä. Minäkin laitan sitten kun aloittaja on laittanut ikänsä. Yhtään samanikäistä ei ollut.
Tässä oli ainakin kolme samana vuonna syntynyttä, kun mä eli 1974. Mutta lapsuudessa sai ihan tarpeeks rampata noissa 50 v juhlissa, että ei vois vähempää kiinnostaa. Parin kuukauden päästä ois, mutta taidan lähtee Italiaan.
- Anonyymi
Ei aloittajasta ole laittamaan ikäänsä.
- Anonyymi
1981 synnyin.
- Anonyymi
Talvella 1968.
-Pietari Ikäloppu vanha kaakki, 7kk ja 1500g, jättiläinen jo syntyessään 😁
- Anonyymi
Kummallinen palsta, yhdessä ketjussa ikä tuntui olevan kynnyskysymys. Nyt kun teki aloituksen (tarpeen mukaan kartoitetun sellaisen), jotkut alkavat kirjoittelemaan ihan jotain muuta mistä aloituksessa on kysymys.
Onko joillain palstalaisilla tarve alentaa muita, jotta itse ylentyisi?
Olisihan kiva ollut lukea ketjua jossa aloitukseen vastattaisiin ihan normaalin ihmisten tavoin:)
AV- Anonyymi
Sulla vaan ei ole selkärankaa kertoa omaa syntymävuottasi, mutta ei yllätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AV on vähän sellanen tyhjä kuori. Mainostaa itseään eri tavoin, mutta onttoa vaan löytyy sisältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei ole minulle kynnyskysymys, joten en kysele itseltäni turhia.
Autoin vain palstaa, joka tuntuu olevan joskus turhamaisella tuulella.
Vastauksista(kohdennetuista) huomaa kyllä miksi.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei ole minulle kynnyskysymys, joten en kysele itseltäni turhia.
Autoin vain palstaa, joka tuntuu olevan joskus turhamaisella tuulella.
Vastauksista(kohdennetuista) huomaa kyllä miksi.
AVSua omahyväisempäå ja turhamaisempaa tyyppiä ei palstalta löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60+ patu se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60 patu se on.
Minun ikäni tuntuu olevan sinulle tärkeämpi mitä omasi?
Itse koen olevani juuri sen ikäinen mitä olen aina toivonut vuonna 2024 olevani.
Jos en olisi, olisin jo kuollut.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ikäni tuntuu olevan sinulle tärkeämpi mitä omasi?
Itse koen olevani juuri sen ikäinen mitä olen aina toivonut vuonna 2024 olevani.
Jos en olisi, olisin jo kuollut.
AVEli 63v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 63v.
Sinun mieleksi(ettei tule pahaa mieltä), voitaisiin asettaa vaikka ikä 83.
Tuo varmasti toisi jo jonkun helpotuksen mielipahaasi:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mieleksi(ettei tule pahaa mieltä), voitaisiin asettaa vaikka ikä 83.
Tuo varmasti toisi jo jonkun helpotuksen mielipahaasi:)
AVMistä johtuu, että ikä on sinulle niin arka paikka ettet pysty sitä kertomaan, vaikka kyselet samaa muilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu, että ikä on sinulle niin arka paikka ettet pysty sitä kertomaan, vaikka kyselet samaa muilta?
Kuten olen jo kertonut, ikä ei merkitse minulle mitään.
Autoin vain ihmisiä jotka saavat joidenkin ventovieraiden iästä jotain hyvää omaan elämäänsä, edes jotain. Maailmassa on kohta 9 miljardia ihmistä, kyllä tuossa joukossa on jo jotain ilahduttavaa jos muista ihmisistä jotain etsisi?
Mutta, jos joku palstalainen olisi vaikka 2 vuotias, tai samalla nimimerkillä oleva 90 vuotias...ei sillä taida olla mitään merkitystä yhdenkään palstalaisen omaan elämään. TAI, ei ainakaan tulisi olla, tai muutoin kyseisen henkilön oma aivoitus elämään olisi jotenkin vinossa:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen jo kertonut, ikä ei merkitse minulle mitään.
Autoin vain ihmisiä jotka saavat joidenkin ventovieraiden iästä jotain hyvää omaan elämäänsä, edes jotain. Maailmassa on kohta 9 miljardia ihmistä, kyllä tuossa joukossa on jo jotain ilahduttavaa jos muista ihmisistä jotain etsisi?
Mutta, jos joku palstalainen olisi vaikka 2 vuotias, tai samalla nimimerkillä oleva 90 vuotias...ei sillä taida olla mitään merkitystä yhdenkään palstalaisen omaan elämään. TAI, ei ainakaan tulisi olla, tai muutoin kyseisen henkilön oma aivoitus elämään olisi jotenkin vinossa:)
AVSuomennos tuolle lienee se, että luontaista turhamaisuuttasi et halua kertoa ikääsi, koska pelkäät sen olevan ristiriidassa palstalla brändäämäsi imgon kanssa ja sinua pidetään yllättävän vanhana.
- Anonyymi
Eli oikeaan osui kun vaihdoit puheenaihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oikeaan osui kun vaihdoit puheenaihetta.
Voit ihan rauhassa tehdä sitä missä tunnet olevasi hyvä(ehkä sinulle siitä jopa maksetaan).
Tuokaan ei kuulu minulle.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomennos tuolle lienee se, että luontaista turhamaisuuttasi et halua kertoa ikääsi, koska pelkäät sen olevan ristiriidassa palstalla brändäämäsi imgon kanssa ja sinua pidetään yllättävän vanhana.
Noin se varmastikin on.
Ulkoilutin vanhuksia vuonna 2000 vanhainkodista. Yksi silloin n. 90-vuotias mies kysyi, että "sinä et tainnut ihan ehtiä sotaan?" Vastasin, että "en ihan, sillä olen syntynyt 70-luvulla." Sen tarkemmin en tähänkään vastaa, sillä hävettää se, että näyttää vanhalta. Tällä vuosikymmenellä tulee mittariin 50 vuotta. Nyt se tuntuu paljolta, valitettavasti. On niin vanha, että siitä ei kannata huudella julki. Jo 20-luvullani sanoin, että täytin 2x vuotta, kun joku kysyi syntymäpäivänäni ikääni. Jossain 27 ikävuodessa loppui halu kertoa ikää. Onko jollakin samoja suhtautumisia ikäänsä?
- Anonyymi
En koskaan ajattele ikää numeroina. On olemassa paljon ihmisiä jotka ovat fyysisesti tai henkisesti rappeutuneita jo nuoressa iässä.
Mikä on miehen elämä, mitä siihen tulisi kuulua. Tai mitä siihen kuvitellaan kuuluvaksi?
Jos on vaikka ikä 45 vuotta, on vaimo ja lapsia. Helkkarin hyvä kunto ja hyvä työ ja palkka. Kunto koholla, jaksaa juosta cooperissa 3200 metriä.
Versus 25 vuotiaasta pulleasta sinkku opiskelijasta, joka menee cooperin kävellen läpi tuskaisena jo 2100 metrissä.
Voisi kai kysyä mitä hyötyä on nuoresta iästä? Miksi se 25 vuotias olisi jotenkin ihailtavampi, vapaa sana. Voi kirjoittaa alle.
Elämä on!
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan ajattele ikää numeroina. On olemassa paljon ihmisiä jotka ovat fyysisesti tai henkisesti rappeutuneita jo nuoressa iässä.
Mikä on miehen elämä, mitä siihen tulisi kuulua. Tai mitä siihen kuvitellaan kuuluvaksi?
Jos on vaikka ikä 45 vuotta, on vaimo ja lapsia. Helkkarin hyvä kunto ja hyvä työ ja palkka. Kunto koholla, jaksaa juosta cooperissa 3200 metriä.
Versus 25 vuotiaasta pulleasta sinkku opiskelijasta, joka menee cooperin kävellen läpi tuskaisena jo 2100 metrissä.
Voisi kai kysyä mitä hyötyä on nuoresta iästä? Miksi se 25 vuotias olisi jotenkin ihailtavampi, vapaa sana. Voi kirjoittaa alle.
Elämä on!
AVHienoa AV. Mahtavaa pohdintaa.
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on!
AVAV: "Jos on vaikka ikä 45 vuotta, on vaimo ja lapsia. Helkkarin hyvä kunto ja hyvä työ ja palkka. Kunto koholla, jaksaa juosta cooperissa 3200 metriä."
Itse olin tällä vuosituhannella elämäni kunnossa 30-vuotiaana. Olin töissä ja työn jälkeen menin urheilukentälle juoksemaan täyttä Maratonia kokeeksi. Samaan aikaan urheilukentällä oli ammattilaisjääkiekkojoukkueen kesä-Cooper-testi. Näytin ammattilaiskiekkoilijalta, jotka juoksivat 12 minuuttia samaan aikaan, kun minä Maratonia. Yksi ulkopuolinen huusi kentän laidalta huusi, että paljonko juoksin Cooperissa? Ilmoitin, että juoksen täyttä Maratonia. Eli vauhtini oli hyvää pitemmällä matkallakin verrattuna ammattijääkiekkoilijoihin. Juoksin kyllä vain vähän yli puolimaratonia, sillä 93 kilon paino tuntui polvissa. Elämä oli ihanaa, kun jaksoi fyysisen työn jälkeen juosta hyvää vauhti. Olin 30 v. ja melkein yhtä hyvässä Cooper-kunnossa kuin 20-vuotiaana, jolloin juoksin 3400 metriä. Oli kesä tällä vuosituhannella ja olin vielä omasta mielestä nuori eli 30-vuotias, jolla tulevaisuus oli vielä auki. 93 kiloni oli normaalipainoa, sillä olen 194 cm pitkä ja silloin minulla oli lihasta enemmän kuin nyt. 45-vuotiaana en enää juossut yli 3000 metriä Cooperissa, joten ehkä harvassa taitaa olla mainitsemasi niin vanha juoksija?
70-luvulla, en nyt tarkkaa vuosilukua tähän laita, ikä alle 50v.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159