Kysymys miehille

Anonyymi-ap

Jos mieheltä pyytää vaikka äkkiseltään kuvaa, hän lähettää kuvan sieraimistaan. Johtuuko siitä että yleensä miehet pidempiä kuin naiset?

Naiset vastaavasti lähettää kuvan otsastaan jos ovat miestä lyhyempiä.

Jos mies on saanut miettiä kauan poseraamista eli ns valittu hyvä kuva missä ei VÄLTTÄMÄTTÄ näy sieraimet niin sitten mies on taas haudanvakava? Parhaimmillaankin feikkihymy mistä näkee läpi ettei ole rentoutunut?

Otantani perustuu noin 200 miesoletetun kuviin.

6

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahhahhaaa… aika hyvä!
      Ihmiset on huvittavia.

    • Selitys löytyy olkapään kiertäjäkalvosimesta... vakavailmeisillä se on paskana... ja muuten ei näy kun sieraimet, kun käsi ei nouse olkapäälinjan yli. 😄

    • Anonyymi

      Leikkasin eilen pikkusaksillani nenäkarvani taas vaihteeksi, kun alkoi rehottamaan. Kuvia en ottanut. Some... Mikä some 😅? Onhan tämä kyllä emansipatorisen autuas fiilis kun ainoa somekanava on s24 mitä käytän, ja tätäkin vain muumina. Juutubikin on lähes some. Se on oikeastaan semi-some.

    • Ennen lähettivät vanhoja armeijakuvia, ajalta kun vielä oli hiukset päässä ja kilot hallinnassa. Ajat on muuttunu nenäkkäiksi.

    • UUSI

      😁 no minusta löytyy kaksi kuvaa, toinen on nimeltään puujumala ja toinen irvikissa. Toisen "melkein aidosti hymyilevän" kuvan lisäsin mukaan lieventämään epäilyjä siitä ettei pärställäni hymyily onnistu laisinkaan. Tekohymy, mutta kai parempi kuin ei mitään 😂.

    • UUSI

      Kun katson nuoruuteni kuvia, olen niissä huulet töröllä ja kulmakarvat rytyssä.
      Aivan kuin olisin tiukkailmeinen toimintaleffojen sankari.

      Tuolloin eräs 17-vuotias tyttö sanoi, että olen paremman näköinen sillä ilmeellä.
      Seukattiin pari viikkoa, sitten minulla taisi poseeraus pettää, kun tyttö lähti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3039
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2430
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1840
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      81
      1340
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      338
      1163
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1066
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe