päivän paras:)))))

Anonyymi-ap

Niinpä. Otathan huomioon, että tällä palstalla pörrää ikäryhmää joka on kasvatettu pääosin tynnyrissä peltiämpärit päässä ja lyöty niihinkin vielä nuijalla. Siksi ovat päästään sekaisin ja kiljuu kauhuissaan luonnon eri ilmentymiä. Nuoret on fiksumpia näissä asioissa. 👍

20

181

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

      Tottahan tuo on. Enemmistö kirjoittajista on noitten asioitten suhteen ihan uuvatteja ja kumisevia peltipäitä.

      • UUSI

        Minkä asioiden?


      • Anonyymi
        UUSI

        Jos haluat, että 6-vuotiaalle lapsellesi opetetaan koulussa mikä on bi-seksuaali, niin olet ihan pimeä. Sateenkaariväki ei pärjännyt keskustelussa, niin ketju piti poistattaa. Kyllä sun miehellä on kauheaa, kun teki lapset tavisnaisen kanssa, joka muuttui joksikin ihme sekasikiöksi.


      • UUSI
        Yogamies kirjoitti:

        Minkä asioiden?

        Tuo mun kommentti on tosiaan irroitettu kontekstistaan. Tarkoitin ihmisiä jotka eivät ymmärrä normaaliksi kuin hetero ilmentymää. Ja kauhuissaan täällä kiljuu millon missäkin homokammoaan. Tyhjiä tynnyreitä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat, että 6-vuotiaalle lapsellesi opetetaan koulussa mikä on bi-seksuaali, niin olet ihan pimeä. Sateenkaariväki ei pärjännyt keskustelussa, niin ketju piti poistattaa. Kyllä sun miehellä on kauheaa, kun teki lapset tavisnaisen kanssa, joka muuttui joksikin ihme sekasikiöksi.

        Ei se pimeyttä vaadi myöntää elämän realiteetteja. Pikemminkin pimeä on koka jättää pimentoon ja sitten lapsi ihmettelee kuten äiti ja isikin mikä toi on ja hui pitääkö pelätä. 😄

        Jo ala-asteella puhuvat ihan itse näistä ilman koulujen puuttumisia. Lapset ja nuiret on tietoisempia kun meidän ikäryhmä oli koskaan. Eikä se ole paha, sillä ennakkoluulot tulee juuri tyhmyydestä, tietämättömyydestä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat, että 6-vuotiaalle lapsellesi opetetaan koulussa mikä on bi-seksuaali, niin olet ihan pimeä. Sateenkaariväki ei pärjännyt keskustelussa, niin ketju piti poistattaa. Kyllä sun miehellä on kauheaa, kun teki lapset tavisnaisen kanssa, joka muuttui joksikin ihme sekasikiöksi.

        Sinäkin oot oiva esimerkki miten hyvää olis tehnyt kasvaa tynnyrin ulkopuolella.


    • Anonyymi
      UUSI

      Eikä ole. Ei sitä saa dnaassa.

    • UUSI

      En oikein ymmärtänyt aloitustasi. Aloitit sanalla niinpä, ikään kuin viittaisit johonkin, mihin?

      Mikä ikäryhmä on kasvatettu ämpärit päässä?

      Mitä tarkoitat luonnon ilmentymillä?

    • UUSI

      Tuskinpa se ikä on se tekijä. Olen tavannut viisaita ja tyhmiä ihmisiä kaikista ikäryhmistä.

      Aloittajakin on aika kapeakatseinen kun olettaa tietyn ikäryhmäläisten kasvaneen tynnyrissä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aloittaja nyt vain on siinä iässä... Antaa pikkupojan uhota ja vakuutella omaa erinomaisuuttaan.

        Kyllä se totuus valkenee hänellekin ajan kanssa. Tietyssä iässä sitä vain haluaa kapinoida ja väheksyä muita. Varsinkin vanhempia ihmisiä.

        Mitä vihaisempi nuori, sitä lujempaa totuus iskee päin näköä, kun tulee ikää. Jossain vaiheessa huomaa, että asiat ja ihmisten väliset suhteet eivät olekkaan lokeroitavissa yksinkertaisesti.

        >simiti<


      • UUSI

        Täällä palstalla on niitä tynnyrissä kasvaneita valtaosa äänessä. Ei ole yhtään väärä diagnoosi mulla. 😄


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja nyt vain on siinä iässä... Antaa pikkupojan uhota ja vakuutella omaa erinomaisuuttaan.

        Kyllä se totuus valkenee hänellekin ajan kanssa. Tietyssä iässä sitä vain haluaa kapinoida ja väheksyä muita. Varsinkin vanhempia ihmisiä.

        Mitä vihaisempi nuori, sitä lujempaa totuus iskee päin näköä, kun tulee ikää. Jossain vaiheessa huomaa, että asiat ja ihmisten väliset suhteet eivät olekkaan lokeroitavissa yksinkertaisesti.

        >simiti<

        Aloittaja lainasi irroitettua kommenttiani, eikä teistä kukaan pysty mua asiassa opettamaan. Teiltä puuttuu ymmärrys. 😄


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmisen joka uskoo kaiken mitä netti sanoo ei tule ikinä värväytyä mihinkään🤔

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä meille sinne tynnyriin ohjeistettiin kuusikymmentäluvulla, että miesten antamia nameja ei syödä hiekkalaatikolla leikittäessä ja jos joku partavaari on pensaassa ilman housuja niin pää pitää kääntää toiseen suuntaan.
      Hyvin on sinkkiämpäri korvien peittona pysynyt ja opit ovat vieläkin hallussa.

      • UUSI

        Nykyään iskä sanoo, että jos joku satuttaa sua, kerro iskälle, mä tapan sen. Että hurjemmaksi vaan käy meno. 🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        Nyt oot jo kyl monta askelta edellä, arvostan


      • Anonyymi
        UUSI
        EivorCreed kirjoitti:

        Nykyään iskä sanoo, että jos joku satuttaa sua, kerro iskälle, mä tapan sen. Että hurjemmaksi vaan käy meno. 🤣

        Niin se on naisena esiintyvä mies, että miehiset voimakkaat tunteet olisivat näin ollen sallittuja poikkeustilanteen takia


    • Anonyymi
      UUSI

      Päivisin oltiin kirkkopuistossa. Isät oli töissä. Jos malskin puolelle meni vieras uhoamaan niin sai puukosta.
      Konnunsuon lentopallo-ottelut olivat yleensä Suomen Chicago vastaan Muu Suomi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ootko mies varma ettei ne hienot iskät vaan hakemalla hakenu syytä?


    • UUSI

      Mutta ainahan voi oppia vanhanakin, eikä vaan toistaa sitä mihin on kasvatettu. Muistatte ns. Itsekasvatus mistä olen puhunut. Mulla ainakin Haaviston presidentti ehdokkuus muuttu paljon asennetta ja häntä mä äänestin. En oo stubbiin vieläkään tottunu, vaikka olihan toi kiina kommentti osuva, vaikka ei länsimailma oo valmis kiina riippuvuudesta irtaantuu ja se on aika erikoiseen tilanteeseen johtanut, että samanaikaisesti tuetaan sodan molempia osapuolia. Ukrainaa suoraan ja Venäjää kiinan ja kyllä turkinkin kautta Venäjälle tavaraa virtaa. No taas meni asiasta sivuun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      2939
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      2255
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      194
      1804
    4. 79
      1371
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      73
      1236
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1179
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      328
      1107
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1016
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      182
      936
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      878
    Aihe