Että jos sulla ei ole mulle tarjota kuin raatamista aamusta iltaan ja ilo imeskellä tikkaria sinun herättämänä klo 02 yöllä ja aamulla puuron keittoa klo 04 hieroa sua pestä sun pyykkejä pestä sun koneita pestä hoitaa hoitaa sun eläimet yn ym ym köydä päivätöissä.. niin mitä minä siitä saan? Osaatko sä keskustella? Osaatko sä rakastaa hieroa hempeillä olla kiltti tarjota linnan kultaisilla rattailla. Koska jos mun pitää olla hevosena raatava prinsessa pitkine punaisine kynsineen 24/7 niin sä varmaan tarjoat mulle palatsin? Tukka sitä tissi tätä. Terveyttä ja hyvää mieltä koko loppu elämäksi. Rakkautta. Ilman pettämistä. Arvostusta. Kai sulla on myös kaunis iho ja hiukset päässä? Siistit kädet. Minä haluan muuten karvattoman miehen että katso sitten että sheivaat ja parta eikä viikset kasva eikä ole rintakarvoja. Teet alapäänuolennat ja kaiken mahdollisen peräaukkoa myöden jos minunkin pitää. Katsotaan. Odotan että tuot sen kaiken eteeni. Kuittaat dokumentit ja sittenkin vielä saan yhden yön miettiä. Jos herne on patjojen alla. Minä kyllä tunnen sen. Sen tiedät kyllä.
.
Kyllä se vaan niin on mies
Anonyymi-ap
2
582
Vastaukset
- Anonyymi
Sen mitö mies vaatii naisen kestämään pitää kestää ja tehdä luvatut asiat itsekkin.
- Anonyymi
Mysohimi hoitaa hommat paremmin.
En varmasti sheivaa, osta ittelles possu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135