Hei, olen miettinyt pitkään tälläistä sugar daddyä, ja en oikein osaa ns. Etsiä 😇 joten koitan tätä kautta. Olen 22 vuotias opiskelia. Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kg. Olen hyvin sosiaalinen ja avoin ja luotettava. Tykkään reissata paljon, tykkään lahjoista, osaan myös hieroa todella hyvin 😊
Sugardaddy
10
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Missä asut?
Miten sinuun saa yhteyden?
Ehkä olisi mukava tavata? - Anonyymi
Kaikki vaan koko Suomen nuoriso OnlyFansiin, tosiTV:hen ja sugarbabyilyyn; sillä lähtee talous kasvuun ja tuotetaan tietotaitoa pitämään pyörät pyörimässä.
- Anonyymi
Jos syö vaan banaania siellä onlyfanissa, nii tuleeko liikaa kaliumia?
Anonyymi kirjoitti:
Jos syö vaan banaania siellä onlyfanissa, nii tuleeko liikaa kaliumia?
Sun täytyisi syödä noin 50 banaania lyhyessä ajassa, että saisit niistä kalium yliannostuksen.
- Anonyymi
Johan tuolla näyttää olevan muutama äidinkielen oppitunti skipattuna, mitä lie opiskelee tämä 'opiskelia' (=opiskelija).
- Anonyymi
Kiinnostaa! Heitä viestiä Kikissä Ptrisug on nimimerkkini.
- Anonyymi
eli oot aika tuhti? mahaa vai peppua?
Ei näinä ankeina aikoina riitä raha kaikkeen joutavaan.
- Anonyymi
Älä , hyvä ihminen laita itseäsi vaaraan, ja kaikkeen muuhun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474581
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on184469Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h643523Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443503En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143357Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai903350Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1672885Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52620- 252489
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta222090