Sugardaddy

Anonyymi-ap

Hei, olen miettinyt pitkään tälläistä sugar daddyä, ja en oikein osaa ns. Etsiä 😇 joten koitan tätä kautta. Olen 22 vuotias opiskelia. Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kg. Olen hyvin sosiaalinen ja avoin ja luotettava. Tykkään reissata paljon, tykkään lahjoista, osaan myös hieroa todella hyvin 😊

10

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä asut?
      Miten sinuun saa yhteyden?
      Ehkä olisi mukava tavata?

• Anonyymi

Kaikki vaan koko Suomen nuoriso OnlyFansiin, tosiTV:hen ja sugarbabyilyyn; sillä lähtee talous kasvuun ja tuotetaan tietotaitoa pitämään pyörät pyörimässä.

• Anonyymi

Jos syö vaan banaania siellä onlyfanissa, nii tuleeko liikaa kaliumia?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos syö vaan banaania siellä onlyfanissa, nii tuleeko liikaa kaliumia?

Sun täytyisi syödä noin 50 banaania lyhyessä ajassa, että saisit niistä kalium yliannostuksen.

• Anonyymi

Johan tuolla näyttää olevan muutama äidinkielen oppitunti skipattuna, mitä lie opiskelee tämä 'opiskelia' (=opiskelija).

• Anonyymi

Kiinnostaa! Heitä viestiä Kikissä Ptrisug on nimimerkkini.

• Anonyymi

eli oot aika tuhti? mahaa vai peppua?

• Ei näinä ankeina aikoina riitä raha kaikkeen joutavaan.

• Anonyymi

Älä , hyvä ihminen laita itseäsi vaaraan, ja kaikkeen muuhun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe