Hei, olen miettinyt pitkään tälläistä sugar daddyä, ja en oikein osaa ns. Etsiä 😇 joten koitan tätä kautta. Olen 22 vuotias opiskelia. Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kg. Olen hyvin sosiaalinen ja avoin ja luotettava. Tykkään reissata paljon, tykkään lahjoista, osaan myös hieroa todella hyvin 😊
Sugardaddy
10
1241
Vastaukset
- Anonyymi
Missä asut?
Miten sinuun saa yhteyden?
Ehkä olisi mukava tavata? - Anonyymi
Kaikki vaan koko Suomen nuoriso OnlyFansiin, tosiTV:hen ja sugarbabyilyyn; sillä lähtee talous kasvuun ja tuotetaan tietotaitoa pitämään pyörät pyörimässä.
- Anonyymi
Jos syö vaan banaania siellä onlyfanissa, nii tuleeko liikaa kaliumia?
Anonyymi kirjoitti:
Jos syö vaan banaania siellä onlyfanissa, nii tuleeko liikaa kaliumia?
Sun täytyisi syödä noin 50 banaania lyhyessä ajassa, että saisit niistä kalium yliannostuksen.
- Anonyymi
Johan tuolla näyttää olevan muutama äidinkielen oppitunti skipattuna, mitä lie opiskelee tämä 'opiskelia' (=opiskelija).
- Anonyymi
Kiinnostaa! Heitä viestiä Kikissä Ptrisug on nimimerkkini.
- Anonyymi
eli oot aika tuhti? mahaa vai peppua?
Ei näinä ankeina aikoina riitä raha kaikkeen joutavaan.
- Anonyymi
Älä , hyvä ihminen laita itseäsi vaaraan, ja kaikkeen muuhun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394369- 174029
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi383900Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343895Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1573789Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263742Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1243542Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202974Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192865Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2622620