Hei, olen miettinyt pitkään tälläistä sugar daddyä, ja en oikein osaa ns. Etsiä 😇 joten koitan tätä kautta. Olen 22 vuotias opiskelia. Olen 165 cm pitkä ja painan 70 kg. Olen hyvin sosiaalinen ja avoin ja luotettava. Tykkään reissata paljon, tykkään lahjoista, osaan myös hieroa todella hyvin 😊
Sugardaddy
8
1437
Vastaukset
- Anonyymi
Missä asut?
Miten sinuun saa yhteyden?
Ehkä olisi mukava tavata? - Anonyymi
Kaikki vaan koko Suomen nuoriso OnlyFansiin, tosiTV:hen ja sugarbabyilyyn; sillä lähtee talous kasvuun ja tuotetaan tietotaitoa pitämään pyörät pyörimässä.
- Anonyymi
Jos syö vaan banaania siellä onlyfanissa, nii tuleeko liikaa kaliumia?
- Anonyymi
Johan tuolla näyttää olevan muutama äidinkielen oppitunti skipattuna, mitä lie opiskelee tämä 'opiskelia' (=opiskelija).
- Anonyymi
Kiinnostaa! Heitä viestiä Kikissä Ptrisug on nimimerkkini.
- Anonyymi
eli oot aika tuhti? mahaa vai peppua?
- Anonyymi
Älä , hyvä ihminen laita itseäsi vaaraan, ja kaikkeen muuhun
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453