Söin äsken hyvää ruokaa.Kaksi annosta kuten laulussakin sattumoisiinsa.
https://www.youtube.com/watch?v=JxL4oN5S6-k
Selef Urge
Olen kylläinen
15
239
Vastaukset
Minä taas paastoan klo 10-17:30 niin tulos on huomiseksi parempi. Syön melko terveellisesti..tänään chiansiemen geeliä...kasviskanaleipä...en syö punaista lihaa ollenkaan...ym.hedelmiä.
Mistähän sais syyn syödä kasviksia mm.papuja ja linssejä ym.kun en tee juurikaan lämpimiä aterioita.?- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
https://hannamarirahkonen.fi/yellowmood/idattaminen-kotona/
Moni kasvisruoka voi olla maukasta. Esim. punaista linssiä keitoksi perunan ja purjon kanssa, mausteeksi Herbamare. Linssejä voi myös idättää, ainakin jos on kuoret tallessa. Muistaakseni vihreiden linssien idätyksessä tarvitaan hyvin vähän huuhtelukertoja. Olikohan kerran tai kaksi päivässä. Linssit kulhoon, ja huuhtelu kylmällä vedellä siivilän läpi. Ei tarvita välttämättä näitä harso-kumilenkki-virityksiä, joita monet muut mainostavat. Muutamassa päivässä valmis. Maku muistuttaa hernettä. Sopii vaikka perunamuusin sekaan.
- Anonyymi
Savolaisukkkokin kun lähti sotaan, sanoi pojalleen Paulille; Pistä vuan Puali paksulti palalle voeta.
- Anonyymi
Hauska renkutus.
bosse & robert - Anonyymi
Söin taas tässä maijon kanssa panaanin ja cashewpääkiinöittää aika monija.
Juomana käytin Valijon luomumaijoa.
Kyllä, ihan teki kutaa.
Ostin kaurapuuropussin ja tarkoitus on alkaa puuroa syömään jossain vaiheessa. Miten kaurapuuro valmistetaan lautsella mikroaaltouunissa. Paljon Myllyn paras kaurajauhoa ja paljon vettä ja kauvan tulisi lämmittää mikroaaltouunissa?
Kuukauven kauppalaskut olleet n.1000 aika monet kuuvauvet, joten pitää alkaa syömään puuroa. Mutsilla ruokalasku kuukauvessa n.400e.
En ole puuroa syönyt moniin vuosiin. Se vaan on unohtunut jostain syystä. Jospa alkaisi puuroa syömään kerran päivässä niin se laskee kuukausittaista ruojaan menevää euromäärrää. Jos mulakin menisi 400e kuussa ruokiin niin saisin säästöön silleen vuojessa 600e krt 12: 7200e ja sillä voisin sitten vuojen jälkeen ostaa kiikarikiväärin, luoteja ja moottorilapijon ja piiloutua jonnekin lappiin moottorilapiolla kaivamaani kuopaan piiloon.
Selef Urge- Anonyymi
Söin taasn panaanin ja join maijoa sen kaaa samaan aikaan kun söin sitä.
Mulla on vielä kolmaskin panaani jäljellä. Syön sen huomenna. Nyt mä meen nukkumaan ja herään aamulla aamullisuuksiin aamullisesti aamullistuneena aamullisuuteen aamullisoituneisuujessa.
Syön huomenna herkkupaistoskeittoa innokkaasti innokkaana innostoituneisuujessa innostoituneena.
Juutalaispojan yksi parhaista tuotoksista. Kuunneltavariittävän kovalla äänellä, jotta pääsee mukaan halittuun kakofoniaan orkestratioituneisuujessa suun kapellismestaruuseksellisuujessa.Hän ei usko Jeesukseen Herranaan.
https://www.youtube.com/watch?v=28p6pKjiIMA&t=946s
Selef Urge
- Anonyymi
Jatkan tässä ihmeteltävää Markun kertomusta kylläisenä. Äsken sain syötyä. Syönti loppui klo 8.41. Nyt paastoan jonjuun aikaa vaikka pirtlöä tekis mieli, mutta valtava ilosanoma on se että kyllä se halu menee ohi ja otan sitä pirtelöö myähenmin.
Olen kovismiehiä.Koviksista kovimpija tai kovin.
Selef Urge - Anonyymi
Ja tää yks vaan syö...
Mikähän mahtaa olla pituus, paino, kuutiomitta?- Anonyymi
Ei ole tukkipuuta vielä mutta tuloillaan on usejammalle hehtahajaarille. Hinta tulee olemaan messevä, mutta nälänhätä on tulossa kalliine ruuvanhinnallistuneistuneistoneisuujessa, mutta onneksi on peltoa jolla kasvattaa mitä tekee mieli yrittää saaja kasvullistumaan.Perunaa ja sipulija paljon ja sitten piiloon ne kätken aja syön ne itte sipulin kanssa kertomatta yhtään mitään kellekään perunoistani ja sipulileistani.
Selef Urge - Anonyymi
En oo mitään syönyt enkä ees juonut aamun klo 8.41 jälkeen. Kahvija voisinkin laittaa hörpsähterevyyjessä turvalliselleni juotavallisoitavaksein. Niin mä teenkin joo. Hallelujaa, väkevää kahvii suuni tahtoo ahmii eihän pääni ole pehmejää pahvii.Aamulla teki kovasti mieli pirtelö, mutta mä kestin koetuksen ja oo nyt autuvaassa tilassa niin ettei herkullisen mavullisuujen suuni himoite enää tunnu piinaavuutena mielessä, ahnaassa herkkuhaluisessa suuni kielessä.Siksi on hyvästi juoja suu puhtaana Jumalan Sanan ohjaamana parannuksentejollisuujessa pyhästi sunnuntailaiskahvija syvästi autuuvestain kiitoljisena.
Selef Urge
- Anonyymi
nyt söin 3 veistämääni vesimelooninsa siivuja. Vesimeloni maistui vetiseltä nesteelliseltä ja sellaiselta.
Myanmarissa saatanan lapset ovat vallassa koittajen murhaamisella pelotteellistaa kansalaisija orjalallistoisellisuuteen kuten Venäjäljä paha Putin tekee ostettejun kätyreijensä tuvella.
Selef Urge - Anonyymi
Olen ollut paastollisuujessa yli vuorokaujen eli 24h. Olen lännenmiehijä.
" Heitä työsi Herran haltuun,
niin sinun hankkeesi menestyvät."
Silloin Herra on ottanut hallintaansa hankkeesi menestyy.
"Heitä"
Eli luovu mielesi vaikeista painoista, joita työhuolet, joita sävyttää synkkyyvellä esim. liijallinen kiireellisyys, vähäunillisuuveksellisuus, väärät valinnat, pahat vuohet, joita on siejettävä.
Selef Urge - Anonyymi
söin jokin aika sitten paljosti vesmelonija ja sitten tolaista herkkusekoitetta jossa on sitä sun tätä sekä tota ja nälänpoistajata, lämmintä uunista otettua sörsselihyvää mm raakaa parsakaalijakin eiuunista. varhaiskaalijakin raakakylmänä.
Selef Urge - Anonyymi
Hamas on islam. Iran on islam. Pahuus on....?
Aivan.
saatan on....?
Aivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241