Jarruissa oli ilmaa eikä minulla ei ole käytössä jarrujen ilmaussysteemiä. Jouduin säveltämään eli käyttämään vanhaa märkäimuria. Autojen öljynvaihtoon on tarjolla vastaavanlaisia alipaine-öljynvaihtopumppuja.
Jossakin systeemin letkujen mutkissa tai alasylinterissä oli ilmaa, jarru oli pehmeä. Liitin märkäimurin alipaineen sopivan pienen letkun kanssa yläsylinterin ruuvin reikään. Kun järjestelmään kohdistetaan alipaine, ilman on pakko tulla pois ja nyt siis imeytyä märkäimuriin.
Kun systeemi oli tyhjä ilmasta, täytin yläsylinterin ilmausreiän kautta mineraaliöljyllä ihan pikkupullon kautta. Sitten ruuvi ja tiiviste kiinni.
Ei ole nyt tyhjää jarrusysteemissä eikä kahva enää niiaa syvälle.
En voi suositella tapaa, mutta pakko oli pakko.
Jarrujärjestelmän ilmaus DIY-virityksellä
Anonyymi-ap
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Öljyn sijaan olisit voinut käyttää myös vaseliinia.
- Anonyymi
Mistä luolasta olet ryöminyt esiin vai onko hoitopaikkasi täynnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä luolasta olet ryöminyt esiin vai onko hoitopaikkasi täynnä?
Tuollaisia kirjoituksia on alkanut ilmestyä enemmän ja enemmän. Ääliöt kirjoittelevat ääliömäisiä juttujaan, kun äly ei muuhun riitä. Voi toki olla, että kyseinen tyyppi pääsee välillä hoitajien koneelle kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Vannejarrun kanssa ei olisi tuollaista säätöä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876