Ilmoitusluonteinen jutska...

Sergeille varsinkin...

Oranssi hoitaa...😄

11

309

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kalpako?

• Melkein... kakkosella noi huomioliivityypit...Hollanti. 😃

• Turkin maali oli tdktinen "siiman anto" vaan. 😃

• Ei hoida, ei ainakaan varsinaisella peliajalla. Mummofutis on kuolemassa, luojan kiitos. Melkoinen ihme, että Englanti pääsi jatkoon, sanoisin että suoranainen vääryys.

• Yää pelihän perhsna pitää katsoo loppuun asti. 😃

Mutta ei ole mitään prosenttijalista. Kiitos Oranssien. 😃

Oranssiin voi luottaa...😄

• Jepjep.... oranssit tulee.

Case is closed...

Näin se menee...😀

• Anonyymi

Täh? Orange is new black.

T: County Jail

• Hollannin hyökkäys toisella jaksollakaan ei mennyt pelkästään weghorst-palloksi, ja takaa-ajo ja ohitus onnistui, jos nyt ei pelkästään vakuuttavasti, niin onnistui kuitenkin. Hyökkääjät kokonaisuudessaan ovat onnistuneet paremmin kuin Englannin tai etenkin Ranskan vastaavat.

Oranssi lento voi jatkua vielä välierässä Englantia vastaan, mutta finaalissa tappio on jo paljon todennäköisempi kuin voitto. Etenkin se Hollannin keskikenttä jää finaalissa vastustajan jalkoihin. Oma todennäköisyysjärjestys voittajaksi 1) Ranska 2) Espanja 3) Englanti 4) Hollanti

• Jalis on fiilisprli... on oranssin vuoro, yli todennäköisyyksien. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Jalis on fiilisprli... on oranssin vuoro, yli todennäköisyyksien. 😄

Tämä on itselleni oikeastaan itse urheilua tärkeämpi syy, miksi seuraan arvoturnausjalkapalloa. Turnauksen ympärillä käydään ennen, sen aikana ja jälkeen älytön määrä kaikenlaista spekulaatiota. Arviot samasta joukkueesta vaihtuvat taivaasta helvettiin. Ja nämä kertovat ihmisistä ja heidän ajattelustaan. Kentällä vain potkitaan palloa ja jalkoja, mikä ei ole lainkaan niin mielenkiintoista.

Ja oikeasti (minun mielestäni) kysymys kuitenkin on todennäköisyyksistä. Yksittäisen ottelun voi jalkapallossa lähes aina voittaa kumpi tahansa. Jälkikäteen tuohon eräänlaiseen nopanheittoon pitää kuitenkin kirjoittaa järkevä juoni. Näin piti tapahtua koska... Vaikka joskus vaan tapahtuu epätodennäköisiä, mutta kuitenkin mahdollisia asioita.

• scrg kirjoitti:

Tämä on itselleni oikeastaan itse urheilua tärkeämpi syy, miksi seuraan arvoturnausjalkapalloa. Turnauksen ympärillä käydään ennen, sen aikana ja jälkeen älytön määrä kaikenlaista spekulaatiota. Arviot samasta joukkueesta vaihtuvat taivaasta helvettiin. Ja nämä kertovat ihmisistä ja heidän ajattelustaan. Kentällä vain potkitaan palloa ja jalkoja, mikä ei ole lainkaan niin mielenkiintoista.

Ja oikeasti (minun mielestäni) kysymys kuitenkin on todennäköisyyksistä. Yksittäisen ottelun voi jalkapallossa lähes aina voittaa kumpi tahansa. Jälkikäteen tuohon eräänlaiseen nopanheittoon pitää kuitenkin kirjoittaa järkevä juoni. Näin piti tapahtua koska... Vaikka joskus vaan tapahtuu epätodennäköisiä, mutta kuitenkin mahdollisia asioita.

Itse pidän enemmän siitä fiiliksestä... Ranska on toinen mun suosikki, mutta niillä tunne saattaa mennä ylikin.

Änärin finaaleissakin minusta Edmonton veti tunteella jopa ylivertaisen draivin ihan päätyyn. Vielä ei riittänyt, mutta ehkä ensi vuonna?

Tunnepuoli vaan pistää jokaisen ylittämään oma tasonsa. Siinä äkkiä karisee juuri odottamat, kun joku joukkue pelaakin tasoaan paremmin ja onnistumiset ruokkii toisiaan. 🙃

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      897
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      647
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      572
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      31
      542
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      508
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      503
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      436
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33