Sergeille varsinkin...
Oranssi hoitaa...😄
Ilmoitusluonteinen jutska...
11
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kalpako?
Turkin maali oli tdktinen "siiman anto" vaan. 😃
Ei hoida, ei ainakaan varsinaisella peliajalla. Mummofutis on kuolemassa, luojan kiitos. Melkoinen ihme, että Englanti pääsi jatkoon, sanoisin että suoranainen vääryys.
Yää pelihän perhsna pitää katsoo loppuun asti. 😃
Mutta ei ole mitään prosenttijalista. Kiitos Oranssien. 😃
Oranssiin voi luottaa...😄Jepjep.... oranssit tulee.
Case is closed...
Näin se menee...😀- Anonyymi
Täh? Orange is new black.
T: County Jail Hollannin hyökkäys toisella jaksollakaan ei mennyt pelkästään weghorst-palloksi, ja takaa-ajo ja ohitus onnistui, jos nyt ei pelkästään vakuuttavasti, niin onnistui kuitenkin. Hyökkääjät kokonaisuudessaan ovat onnistuneet paremmin kuin Englannin tai etenkin Ranskan vastaavat.
Oranssi lento voi jatkua vielä välierässä Englantia vastaan, mutta finaalissa tappio on jo paljon todennäköisempi kuin voitto. Etenkin se Hollannin keskikenttä jää finaalissa vastustajan jalkoihin. Oma todennäköisyysjärjestys voittajaksi 1) Ranska 2) Espanja 3) Englanti 4) HollantiDisseisback kirjoitti:
Jalis on fiilisprli... on oranssin vuoro, yli todennäköisyyksien. 😄
Tämä on itselleni oikeastaan itse urheilua tärkeämpi syy, miksi seuraan arvoturnausjalkapalloa. Turnauksen ympärillä käydään ennen, sen aikana ja jälkeen älytön määrä kaikenlaista spekulaatiota. Arviot samasta joukkueesta vaihtuvat taivaasta helvettiin. Ja nämä kertovat ihmisistä ja heidän ajattelustaan. Kentällä vain potkitaan palloa ja jalkoja, mikä ei ole lainkaan niin mielenkiintoista.
Ja oikeasti (minun mielestäni) kysymys kuitenkin on todennäköisyyksistä. Yksittäisen ottelun voi jalkapallossa lähes aina voittaa kumpi tahansa. Jälkikäteen tuohon eräänlaiseen nopanheittoon pitää kuitenkin kirjoittaa järkevä juoni. Näin piti tapahtua koska... Vaikka joskus vaan tapahtuu epätodennäköisiä, mutta kuitenkin mahdollisia asioita.scrg kirjoitti:
Tämä on itselleni oikeastaan itse urheilua tärkeämpi syy, miksi seuraan arvoturnausjalkapalloa. Turnauksen ympärillä käydään ennen, sen aikana ja jälkeen älytön määrä kaikenlaista spekulaatiota. Arviot samasta joukkueesta vaihtuvat taivaasta helvettiin. Ja nämä kertovat ihmisistä ja heidän ajattelustaan. Kentällä vain potkitaan palloa ja jalkoja, mikä ei ole lainkaan niin mielenkiintoista.
Ja oikeasti (minun mielestäni) kysymys kuitenkin on todennäköisyyksistä. Yksittäisen ottelun voi jalkapallossa lähes aina voittaa kumpi tahansa. Jälkikäteen tuohon eräänlaiseen nopanheittoon pitää kuitenkin kirjoittaa järkevä juoni. Näin piti tapahtua koska... Vaikka joskus vaan tapahtuu epätodennäköisiä, mutta kuitenkin mahdollisia asioita.Itse pidän enemmän siitä fiiliksestä... Ranska on toinen mun suosikki, mutta niillä tunne saattaa mennä ylikin.
Änärin finaaleissakin minusta Edmonton veti tunteella jopa ylivertaisen draivin ihan päätyyn. Vielä ei riittänyt, mutta ehkä ensi vuonna?
Tunnepuoli vaan pistää jokaisen ylittämään oma tasonsa. Siinä äkkiä karisee juuri odottamat, kun joku joukkue pelaakin tasoaan paremmin ja onnistumiset ruokkii toisiaan. 🙃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3093984BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62515Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3002471- 692210
- 781851
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4061597MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321381Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2011232Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221186"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341182