Ei ainakaan muistella sitä, kun sain 35 vuotta sitten 95cm pitkän hauen merenranta kaislikon vierestä.
Olimme Tero vainaan kanssa ruskealla, puisella soituveneellä matkassa. Eikä muuten ollut pelastusliivejä. Ne on nykyajan hömpötyksiä.
Onko teillä jäänyt mitään muistoja, jotka ei vain unohdu ikinä?
>simiti<
Ei muistella vanhoja
Anonyymi-ap
3
256
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Kun sain ensimmäisen tietokoneen.
- Anonyymi
Tää ei nyt liity tähän kauheasti, kun on niin tuore juttu, mutta juuri viimeviikolla saatiin mun kaverin kanssa 95cm hauki soutuveneellä ilman haavia. Ei auttanut muu kuin raahata hauki rantaan ja vetää sieltä maalle
- Anonyymi
Metrisellä hauella on iso pää. Mutta tuli siitä hyvää kalakeittoa. Ja osa meni savustuspönttöön.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685194Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614279Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty973903Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392237Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.291608Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651331Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6969Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35917- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857