hei! olen 16-vuotias poika, joka on menossa lukioon kesäloman jälkeen:) minua ahdistaa, että uudessa koulussa kaikki alkavat kiusaamaan minua, koska olen aika ruma, finnejä kaikkialla jne. olen löytänyt paljon tutoriaaleja luonnollisesta meikistä ja haluisin kovasti aloittaa ja olen ostanut jo meikkejä. ainoa ongelma on siinä, että tunnen ahdistusta, kun postasin instagramiin selfien itsestäni meikillä ja kaikki alkoivat kommentoida ja tykkäillä kuvasta ja sanoivat, että olen kaunis ja kaikkea, mutta enhän minä oikeasti siltä näytä ja minulla on rillitkin:(( ongelmana on myös se että vanhempani eivät kyllä suostuisi minun meikkaamiseeni, ja joutuisin salaamaan sen myös heiltä! lukiossakin ihmiset varmaan haluis olla mun kavereita ja kutsuvat hyvännäköiseks mut ku en ole oikeesti:( meikkaan vaan koska haluun peittää mun oikeen ulkonäön:( miten voisin salata meikkaamiseni etenkin vanhemmiltani? apua auttakaa olen niin kiperässä tilanteessa että miksi edes postasin sen kuvan ja en kyllä haluis et uudet lukiokaverit sais tietää...
meikki muodonmuutos
Anonyymi-ap
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
No nythän keksit tehokkaan keinon tulla nauretuksi tai pilkatuksi. Joka toisella siellä lukiossa on finnejä, se on normaalia. Mutta finnien peittämisyritykset meikillä pahentaa tilannetta ja saattaa hyvin johtaa osoitteluun.
- Anonyymi
Hei, hoidatko ihoasi? Jos finnejä on paljon, voi kyseessä olla akne. Kannattaa käydä ihotautilääkärillä ja mielummin yrittää hoitaa ihoa, kuin pakkeloida. Tsemppiä lukioon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850