Nainen millä sinut voi ostaa

Anonyymi-ap

Eli millä miehesi voi sinut ostaa esim suklaalla tai huoneen lämpöisellä tai jääkaapin kylmällä kaupan valmis hedelmä coctaililla vai mansikkaviineri kahveilla vai millä olet äkkiä ostettavissa candy irtokarkeillako

51

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulemalla kanssani lenkille, teatteriin, messuille ja musiikkitapahtumiin, marjaan ja sienimetsään. Olen myyty.

• Anonyymi

Entä jos esim mies ostaa suklaata sinulle ja pari pussii pakastemustikoita pakastimeen niin ei tarvi mustikkaan lähteä vaan olla kotona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos esim mies ostaa suklaata sinulle ja pari pussii pakastemustikoita pakastimeen niin ei tarvi mustikkaan lähteä vaan olla kotona

Tai teatterin sijasta katselette tv stä elokuvan irtokarkkia syöden niin onkin kivempi ilta kuin teatterissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai teatterin sijasta katselette tv stä elokuvan irtokarkkia syöden niin onkin kivempi ilta kuin teatterissa

No joo mustikat käy, en ole oikein karkki-ihminen. Kelpaa myös yhteinen tv.elokuva teatterin sijaan, voisi olla narskutettavaksi popcorneja sekä silitystä ja hellimistä vaikka.

• Anonyymi

En mä ole ostettavissa. Kyllä muhun vaikutuksen voi tehdä monilla asioilla, mutta ostaminen on mahdotonta. Ostaminenkin varmaan voisi mahdollistua, jos olisin täysin epäivoisessa tilanteessa ja selviäminen olisi siitä kiinni, mutta kun ei ole.

Jos nyt välttämättä haluaa jollain aloittajan mainitseman kaltaisella tehdä vaikutuksen, niin sitten pitää osoittaa tuntevansa minut ja tuoda jotain mistä aidosti pidän, kysymättä ensin mitä haluan. Se, että osoittaa huomioneensa käytökseni ja valintani ja, että muistaa pikkujuttuja, kuten vaikka lempisuklaani, tekee kyllä vaikutuksen.

• Anonyymi

Jopa se teki muhun vaikutuksen viime kesänä, kun eksäni pahoitteli, ettei ollut löytänyt tiettyä lempisuklaatani ja että siksi hän toi suklaan vain muksulle. Mä olin suorastaan hieman hämilläni, kun tajusin, että hän yli viisi vuotta eron jälkeen yhä tuollaisen tiesi. Se siis teki vaikutuksen, vaikkei hän edes tuonut sitä suklaata, täysin riippumatta siitä oliko hän oikeasti edes etsinyt sitä. Luultavasti oli, hän on oikeastaan kykenemätön valehtelemaan, mutta se etsiminenkään ei ollut siinä se oleellisin juttu. Sen muistamisen teki erityisen vaikuttavaksi se, että useinmiten hän muistaa asioita huonosti.

• Anonyymi

Nyt puhutaan eri asioista tarkoitin ostamisella esim mies haluais ostaa itselleen uuden nojatuolin ja hänellä rahat uuteen tuoliin ja mies haluais luvan sinulta siihen niin millä sinut voi äkkiä ostaa että annat luvan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhutaan eri asioista tarkoitin ostamisella esim mies haluais ostaa itselleen uuden nojatuolin ja hänellä rahat uuteen tuoliin ja mies haluais luvan sinulta siihen niin millä sinut voi äkkiä ostaa että annat luvan

Ei mitenkään. Lahjomisyritys on varma keino saada aina kieltävä vastaus. Todellisuudessahan mulle on täysin yhdentekevää mitä mies omilla rahoillaan ostaa, kunhan ei hanki mitään mikä hsnksloittaidi minun elämääni. Joku nojatuoli nyt on (excuse my french) täysin yksi paskahailee, kunhan sille on tilaa asunnossa. Se, että mies yrittäisi lahjoa moisessa, olisi erittäin loukkaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:29
        Ehdottaisin tuoliprojektin kanssa, että ehdottaisit, lähettäiskö katseleen..
        Psykologinen ote?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitenkään. Lahjomisyritys on varma keino saada aina kieltävä vastaus. Todellisuudessahan mulle on täysin yhdentekevää mitä mies omilla rahoillaan ostaa, kunhan ei hanki mitään mikä hsnksloittaidi minun elämääni. Joku nojatuoli nyt on (excuse my french) täysin yksi paskahailee, kunhan sille on tilaa asunnossa. Se, että mies yrittäisi lahjoa moisessa, olisi erittäin loukkaavaa.

Onkohan noin et nojatuoli yks hailee esim mies heittää roskikseen vanhan nojatuolin ja hankkii tilalle uuden ilman lupaasi niin onkohan sit yks hailee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan noin et nojatuoli yks hailee esim mies heittää roskikseen vanhan nojatuolin ja hankkii tilalle uuden ilman lupaasi niin onkohan sit yks hailee

Koska välis ymmärrät ettei parisuhteessa tarvitse kysellä lupia varsinkaan johonkin pikkuostoksiin? Vielä vähemmän tarvitsee yrittää lahjoa jollain naurettavilla irtokarkeilla kumppania.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:29
        Ehdottaisin tuoliprojektin kanssa, että ehdottaisit, lähettäiskö katseleen..
        Psykologinen ote?
        Vilma

Ei mulla ole mitään tarvetta lähteä katselemaan mitään tuoleja. En mä sellaista tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinusta tiedä. Puhuin itsestäni. Jos mulla olisi yhtään hiton nojatuolia, niin mies olisi entinen mies, jos toimisi noin. Mä en jaksa katsella idioottia k.sipäätä, joka kuvittelisi voivansa tavaroita yhtään mihinkään,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole mitään tarvetta lähteä katselemaan mitään tuoleja. En mä sellaista tarvitse.

21:27
        Älä naurata tai mä putoan tuolilta.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

21:27
        Älä naurata tai mä putoan tuolilta.
        Vilma

Kummalliset asiat suakin naurattaa. Tietenkin sinä saat vapaasti mennä tuijottelemaan jotin tuoleja. Mulla ei ole sellaisille tarvetta.

• Anonyymi

Miehen fiksuudella eli hänen pitää olla väliksen täydellinen vastakohta.

• Anonyymi

En ole ostettavissa. Kivalla kesyllä kutsulla kahvilaan voi yrittää.
      Vilma

• Anonyymi

Eikö millään saa mieltä muuttumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö millään saa mieltä muuttumaan

Ei. Olen aina tykännyt miehistä, vaikkei ole mitään herbariollista tullut koottua.
        Jotkut jutut johtuvat minusta, ei miehistä.
        Kun tämän on ilmaissut, ovat käsittäneet. Fiksuja.
        Miksi pitäisi käytellä jotenkin hyväkseen.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Olen aina tykännyt miehistä, vaikkei ole mitään herbariollista tullut koottua.
        Jotkut jutut johtuvat minusta, ei miehistä.
        Kun tämän on ilmaissut, ovat käsittäneet. Fiksuja.
        Miksi pitäisi käytellä jotenkin hyväkseen.
        Vilma

Mitä hyväksi käyttöä se on jos mies haluaisi uuden porakoneen ja tarvitsee siihen sinun lupasi ja hyväksyntäsi ja mies ostaa esim sinulle suklaata niin saako miehesi luvan sinulta että saa ostaa uuden porakoneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyväksi käyttöä se on jos mies haluaisi uuden porakoneen ja tarvitsee siihen sinun lupasi ja hyväksyntäsi ja mies ostaa esim sinulle suklaata niin saako miehesi luvan sinulta että saa ostaa uuden porakoneen

Mies ostakoon ihan itse omin luvin tarvitsemansa porakoneen. Minusta olisi kiusallista, jos minun hyväksyntää tarvittaisiin. Itse en poraa koskaan...
        Kait hänellä on oma tilinsä kuten minullakin. Yhteiset kulut puokkiin.
        Ei mitään lahjuksia tarvita.
        Suklaata voi ostaa milloin vaan...
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ostakoon ihan itse omin luvin tarvitsemansa porakoneen. Minusta olisi kiusallista, jos minun hyväksyntää tarvittaisiin. Itse en poraa koskaan...
        Kait hänellä on oma tilinsä kuten minullakin. Yhteiset kulut puokkiin.
        Ei mitään lahjuksia tarvita.
        Suklaata voi ostaa milloin vaan...
        Vilma

Entä jos miehesi haluaa jauheliha pasteijoita saisit siitä hyvästä munkkipossu kahvit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos miehesi haluaa jauheliha pasteijoita saisit siitä hyvästä munkkipossu kahvit

Jalat on keksitty; kävisi vaihtamassa.
        Vilma

• Anonyymi

Kyllä minut voi ostaa jos vain miehellä on kolmesataa hehtaaria vehnäpeltoa sekä tuhathehtaaria tuottoisaa metsää ja kolmekymmentä hehtaaria turvesuota. Näitä jos kaltaisellassi Viinamiehellä on niin kaupat tulee ! Joko olemme kihloissa vai tarjoatko lisää ?

• Minua ei voi ostaa. Jos mies on halunnut minulle ostaa jotain, niin kyllä minä siitä ilahdun ja kiitän, mutta se ei ole mitään kaupankäyntiä.

• Anonyymi

Jos miehesi tarvis vaikka 10 uutta uistinta tai uuden virvelin niin eikö lupaasi ja hyväksyntääsi voi ostaa hedelmä coctail purkilla ja suukolla

• Anonyymi kirjoitti:

Jos miehesi tarvis vaikka 10 uutta uistinta tai uuden virvelin niin eikö lupaasi ja hyväksyntääsi voi ostaa hedelmä coctail purkilla ja suukolla

Ei minulta tarvitse lupaa kysyä minkään virvelin tai uistimien ostoon, saahan sitä ostaa omalla rahallaan mitä tahtoo.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei minulta tarvitse lupaa kysyä minkään virvelin tai uistimien ostoon, saahan sitä ostaa omalla rahallaan mitä tahtoo.

Kyllä tarvii lupasi saada ehkä saa omilla rahoilla ostaa mut saako sen tuoda kotiin sitten kanssa eli lupa olis hyvä juttu

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tarvii lupasi saada ehkä saa omilla rahoilla ostaa mut saako sen tuoda kotiin sitten kanssa eli lupa olis hyvä juttu

Miksi ei saisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostaisin varmaan juhannuksina vuosiuistimen yllätipylläriksi, juhannustaiaksi.
        Ja sitähän ei sitten kaislikkoon vedetä.
        Vilma

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miksi ei saisi?

Paistaisitko aimo kasan silakkapihvejä ja tekisit muusin esim selkähieronnalla

• Anonyymi kirjoitti:

Paistaisitko aimo kasan silakkapihvejä ja tekisit muusin esim selkähieronnalla

En.

• Anonyymi

To collect the souls of damned

• Ostaa mut?
      Mistä ois kyse??
      Nojatuolista vai muusta???
      Aika hyvin tossa aloitus tekstissä
      kerroit mun Lemppareita vaihtoehdoiksi. 🙂

Halit ja sellanen toimii aika
      hyvin muhun.
      Ja varsinkin ruoka 🥰

• Anonyymi

No joka asiassa eritoten pikku asioissa joihin tarvii sinun lupasi tai hyväksyntäsi jos sanot aluksi ei mut sinun hyväksyntäsi voi ostaa vaikka suukolla ja mansikka viineri kahvilla

• Anonyymi kirjoitti:

No joka asiassa eritoten pikku asioissa joihin tarvii sinun lupasi tai hyväksyntäsi jos sanot aluksi ei mut sinun hyväksyntäsi voi ostaa vaikka suukolla ja mansikka viineri kahvilla

No pääsääntöisesti juu...
        Riippuu mistä kyse sit onkaan...
        Toi kuulostaa kyl aika julmalle
        toi ostettavissa mutta mä luulen
        että tässä meiän välisessä se ei oo sillei..

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

No pääsääntöisesti juu...
        Riippuu mistä kyse sit onkaan...
        Toi kuulostaa kyl aika julmalle
        toi ostettavissa mutta mä luulen
        että tässä meiän välisessä se ei oo sillei..

Tekisitkö tiikerikakun jos saisit amerikan pastilli pussin

• Anonyymi kirjoitti:

Tekisitkö tiikerikakun jos saisit amerikan pastilli pussin

En mä ehkä noista namuista mut... 🙂

• Anonyymi

Minua ei voi ostaa ☝ Mitä ihmettä kirjoittelet...

- Sheena

• Anonyymi

Niskan suuteleminen ja selän hipsuttelu. Niin teen mitä pyydetään.

• Anonyymi

Vaikka masaliisaa ilta ja aamukaffeillenne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka masaliisaa ilta ja aamukaffeillenne

En ymmärrä sun möngerrystä. Kirjoita Suomeksi kiitos.

• En ole ostettavissa, sitä ollaan yritetty mutta siinä epäonnistuttu.

• Anonyymi

Jos mies pyytäisi sinua voisitko tehdä pyttipannua ja saisit pari omppua mandariinia ja tupla suklaa patukan niin tekisitkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies pyytäisi sinua voisitko tehdä pyttipannua ja saisit pari omppua mandariinia ja tupla suklaa patukan niin tekisitkö

Pyttipannun hinta ravintolassa lienee 12,50 €. Sen kun maksat niin saat pyttiksen.

• Rakkaudella ja oikeudenmukaisuudella, muilla ei tuu kauppoja.

• Anonyymi

Huoneenlämpöinen on kyllä tehokkaampaa kuin aloittajan huoneen lämpöinen...

• Anonyymi

Ei millään, koska minua ei voi ostaa! Ainoa mikä on tärkeää on se, että joskus mahdollisesti voin paremmin monen todella rankan vuoden jälkeen ja kun voin selvästi paremmin, saattaa käydä niin että rakastun ikäiseeni mieheen. Ensin täytyy selviytyä rankkojen vuosien aihettamasta ahdistuksesta ja stressistä! Sitä on jatkunut aivan liian kauan!

• Anonyymi

Kuinka montaa päivää onkaan pilattu sellaisen takia, mitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka montaa päivää onkaan pilattu sellaisen takia, mitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa!

Olen varma että joku osaa ne laskea! Heistä jotka kaiken aloittivat ilman lupaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varma että joku osaa ne laskea! Heistä jotka kaiken aloittivat ilman lupaa!

Niinpä! Eivät ole hyviä ihmisiä jotka noin toimivat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4014
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      44
      2721
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2695
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2435
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2433
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      314
      2243
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1632
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe