Nainen mitä tarvitsisit mukaan

Anonyymi-ap

Vai tarvitko mitään ihmeempää kun miehesi sanoo hyvissä ajoin jo eli tänään että viikonloppuna lähdette kalastus reissulle kalaan ja yövytte teltassa tai vuokraatte mökin

34

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies voi kysyä haluanko kalastusreissulle jolloin ilmoitan, että ei kiinnosta. Hän voi itsekseen, jos huvittaa.

• Anonyymi

Mut entä jos naapurin hehkeä sinkkuneiti sanoo hän voi lähteä mukaan eli saako hän lähteä tilallesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut entä jos naapurin hehkeä sinkkuneiti sanoo hän voi lähteä mukaan eli saako hän lähteä tilallesi

Tasokas mies ei mitään hempukoita kysele varalle. Jos kyselee, se on lorun loppu sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasokas mies ei mitään hempukoita kysele varalle. Jos kyselee, se on lorun loppu sitten.

Naapurin hehkeä ja mukava sinkkuneiti kysyy itse saako tulla mukaan kalaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurin hehkeä ja mukava sinkkuneiti kysyy itse saako tulla mukaan kalaan

Jos miehen tarvitsee edes tuollaista pohtia, niin eipä siinä sitten mitään. Bye bye ja takaisin ei ole tulemista.

• Anonyymi

No matokuuri purkki,pullo vodkaa cocis ja farkut jalkaan tuulitakki ja vesikanisteri.

• En voi lähteä, olen töissä silloin.

• Anonyymi

Pyydä vapaata

• Anonyymi kirjoitti:

Pyydä vapaata

Ei sitä niin vaan pyydetä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei sitä niin vaan pyydetä.

Kyllä pyydetään sanot sinulla on viikonloppuna tärkeä meno tai kalastusreissulle lähtisit eli pyydät perjantai -tiistai vapaaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pyydetään sanot sinulla on viikonloppuna tärkeä meno tai kalastusreissulle lähtisit eli pyydät perjantai -tiistai vapaaksi

tärkeä meno :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa, että sä et ole työelämässä. Se on työttömälle niin helppoa tuollainen, kun ei ole koskaan töitä esteenä. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tärkeä meno :))))

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa, että sä et ole työelämässä. Se on työttömälle niin helppoa tuollainen, kun ei ole koskaan töitä esteenä. 🙂

Väliksellä ei ole kokemusta töistä ja vielä vähemmän naisista, mutta onneksi on Sinkut-palsta 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä voi kerätä 5 mustikkaa samalla kun juo viiniä ja odottelee niitä kaloja.

• Anonyymi

Minua et telttaan nukkumaan saa. Satavarma

• Anonyymi

Mökkiin sitten mut se on kalliimpaa

• Anonyymi

Ei vois vähempää kiinnostaa.

• Eeehen lähde. Minulla on oma eläintarha kotona huollettavana, en jätä niitä heitteille. Menköön yksin tai yhdessä ystävineen.

• En käytännössä enää lähde mihinkään missä pitää yöpyä, edes anopille. Tulkoon ne tänne, heillä ei ole eläimiä mistä pitää huolta eikä muitakaan esteitä, kuten hyötypuutarhaa jonka kasvit kuolee ilman hoitoa äkkiä.

• EivorCreed kirjoitti:

En käytännössä enää lähde mihinkään missä pitää yöpyä, edes anopille. Tulkoon ne tänne, heillä ei ole eläimiä mistä pitää huolta eikä muitakaan esteitä, kuten hyötypuutarhaa jonka kasvit kuolee ilman hoitoa äkkiä.

Ja vaikka oisin sinkkukin, niin en lähtisi. Mulla olis yhä eläintarha ja hyötykasvit, koristekasvit huollettavana ja arkisin vielä työkin. Yym. Kotona aina yöt, piste.

• Nyt on kyllä sen verran viluisaa joten ehkä mieluummin mökki tai asuntovaunu..
      Enkä mä kai mitään ihmeempää tarvii mukaan...
      Hyvissä ajoin kun sen tietää niin saan pakattua kassiin piirustus jutskat sekä kutimet...

• En mä jaksa koko aika kalastella...
        Eikä varmasti mun anneta olla säikyttämässä niitä fisuja kun pölötän...
        Jos en saa ottaa kutimia mukaan mies katuu
        sitä pahasti..

• Höpöhöpö nyt sitten...

Jos mä en saa kutimia, ei saa mies oluitaan.

• Anonyymi

Välis-hyvä. Vaikka olet kovapäinen ikisinkku, yritä ymmärtää että parisuhteessa ei ilmoitella asioita, vaan niistä sovitaan.

• Anonyymi

En mitään, sillä en ole lähdössä tuollaiseen reissuun.

• Anonyymi

Enpä pilaa kaunista kesäviikonloppua enkä muutakaan ajankohtaa millään kämäsellä kalareissulla.

• Anonyymi

En lähde kalastusreissulle. Mies saa mennä yksin!

• Mieluummin mökki kuin teltta. Jotenkin aristelen telttoja ja ehkä jopa vähän pelkään nukkua teltassa.

Mukaan ottaisin varmaan hygieniatarvikkeiden ja vaihtovaatteidwn lisäksi muutaman kirjan itselleni luettavaksi, niin saisi mies olla kalassa ja minä köllöttelisin sen ajan mökin terassilla vesimelonia syöden, vadelmavichyä juoden ja kirjoja lukien. En ole kalastajatyyppiä.

• Anonyymi

Tosi hienoa että lähdet mukaan ja sinusta saa retkikaverin

• Anonyymi

Innolla matkaan odottavan mielen kera. Reppuun vaikka metvurstivoileipiä säilyvyyden kannalta, mehua ja muutama hedelmä.
      Jos voisi tulen sytyttää niin halstrausalusta niitä saatuja kaloja varten ja suolaa. Kivaa.

• Anonyymi

Kanssasi olisi kiva lähteä reissuun ja retkeilemään tosi kiva juttu

• Anonyymi

Sellaisen pöhistimen joka tappaa kokonaisen hyttysten yhdyskunnan ympäriltä, kiinassaki on nii paljon päästöjä ja

• Anonyymi

jibsinu wu aubajaaab oaguttejsu his nyjaba ayruikka saarekkam hijy trykebtejivökube gyvö his hippoö-zippo vaikka niin erityisen arvokas esine...

Kun jonnekin matkallekin lähdössä, niin ajattele että mitä mitä ensimmäiseksi taqrvitset aamulla, sellaiset tavarat mukaan aluksi..

..hmmm musiikki muistaakseni scorpions holiday
      Roinenkin musiikki zztop viva las vegas... whole lotta money..

https://www.youtube.com/watch?v=m9bm653Elsc

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4014
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      44
      2721
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2695
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2435
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2433
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      314
      2243
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1632
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe