Tilitoimisto!!!

Anonyymi-ap

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?

32

5852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekin mielenkiinnolla kuulisin. Niin monia mahdollisuuksia..😄

    • Anonyymi

      Semmoinen, jonka johtaja on eläny näyttävää elämää ja rahhaa on olluna.
      Asiakkaita ympäri Suomen. Onkos semmosia paljon Rovaniemellä? Ja toimistojahan voipi olla muuallakin.

      • Anonyymi

        Joku arabi ajeli yli 3 vuotta tyttöystävänsä kanssa varastetulla autolla väliä Lahti Helsinki Tallinna jäämättä kiinni kuskasivat huumeita varastettua ja pitivät kioskia maksamatta koskaan veroja.Ne vaan putsasi rahat kioskilla ja häipyi.


    • Anonyymi

      kaulanen ja minttu tilitoimisto

      • Anonyymi

        VALE!


    • Anonyymi

      aivan okie hevo

    • Anonyymi

      Pitäisi kyllä nimi mainita. Aivan järjettömän törkeä ja ylimielinen teko. Aika leveää elämää, jos pitää kavaltaa 800 000 euroa kulissien ylläpitämiseen.

      • Anonyymi

        Murhainfossa nimi mainitaan. Tiedä sitten mutta ihan googlettamalla löytyy ketju.


      • Anonyymi

        Iltalehti tuskin nimeä julkistaa. Tietosuojasäännöt ovat sellaisia että nimien julkaisusta lehti voi saada isot sanktiot, olin asia totta tai epätosi.
        Murhainfossa voi lehtijuttuun lisätä kirjoittajan omia havaintoja kommentteina.


    • Anonyymi

      Ja kukaanko ei sit tiedä asian oikeaa laitaa? Vaikka yrittäjä on ollu vangittuna jo yli 2kk? Luulis jo asiakkaiden kuin ihmettelevän...

      • Anonyymi

        Moktar Gubtan pitäisi lukea Sujata Dasguptan ajatuksia tekoälystä ja pankkihuijauksista.
        Se olisi nykyaikaista pankin toimintaa tukevaa paneutumista.


      • Anonyymi

        Hyvinkin tiedossa.
        Mutta ehkä tuntematon täällä Rovaniemellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin tiedossa.
        Mutta ehkä tuntematon täällä Rovaniemellä

        Niin, missäs on tunnetumpi?


      • Anonyymi

        Syyte taitaa olla kohta tulossa ja sittenhän nimikin on julkista tietoa.
        Aktiivinen laulajatyttö on pitänyt monilla paikkakunnilla yrittäjiä ja yhdistyksiä lypsykohteenaan.
        Paljon sitä rahaa on saanutkin kasaan, monta kohdetta täytyy olla että 800 000 onnistuu niistämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyte taitaa olla kohta tulossa ja sittenhän nimikin on julkista tietoa.
        Aktiivinen laulajatyttö on pitänyt monilla paikkakunnilla yrittäjiä ja yhdistyksiä lypsykohteenaan.
        Paljon sitä rahaa on saanutkin kasaan, monta kohdetta täytyy olla että 800 000 onnistuu niistämään.

        Miten nopeasti noi jutut yleensä menee siihen vaiheeseen että on julkaista et syyte luetaan jne. Kun oikeusprosessin on täällä tosi hitaita. Välillä lukee juttuja, joissa annetaan tuomioita pari vuotta vanhoista jutuista. Se on liian pitkä aika ihan kaikkien kannalta.


    • Anonyymi

      Röllin Tili jaTeepet, tiesi joku paikallises

    • Anonyymi

      "Joroisten teatterikesä oli vaarassa peruuntua – syynä epäilty törkeä kavallus" (warkauden lehti)
      Kesäteatteriltakin hävisi 10 000€ ja liemessä ovat nyt.

    • Anonyymi

      Kehenkää ei enää voi luottaa uuden hallituksne myötä. Kaikki roistoja, valhetelijoita ja rosvoja.

      Vievät rahat tilit,, ja petoksilla tuhoavat kaiken kuka äänesti näitä persu roistoja päätöksentekoon. Tappoja, murhia, raiskauksia ja Tynkkyskä nai tummaa lihaa mutta on rasisti ja itse makaa musta kyrvän päällä, näin tekee oikea maho.

      Kuka näitä äänestää, oma etu vain etusijalla, edut palkkiot ja muulla ei väliä. Köyhältä kansalta leikataan ja viedään nekin rikkaille. Näin toimii kokoomus ja persut.

      Nyt Suomi kuralla ja ajaettu teveydenhuoltoa myöden alas ja ahdinkoon. Vanhukset heitteillä ja rahat laitetaan hävittäjiin, ammuksiin ja sotavälineisiin.

      Ihminen on arvoton ja rikkaat avin ajavat omia etujaan, mutta Venäjä ja Pohjois-Korea ja kiina iskevät paskapommeilla ei jää mitää siinä menee kaikki kerralla. Amen.

      • Anonyymi

        Suomen hallitus on paras hallitus vuosikymmeniin. Kerrankin saadaan tolkkua asioihin, joita vihervasemmisto ei siedä. Sosialismille ja kurjuudelle on laitettu vihdoin hanttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen hallitus on paras hallitus vuosikymmeniin. Kerrankin saadaan tolkkua asioihin, joita vihervasemmisto ei siedä. Sosialismille ja kurjuudelle on laitettu vihdoin hanttiin.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen hallitus on paras hallitus vuosikymmeniin. Kerrankin saadaan tolkkua asioihin, joita vihervasemmisto ei siedä. Sosialismille ja kurjuudelle on laitettu vihdoin hanttiin.

        Tämä hallitus ei pääse ikinä taivaaseen vaikka istuvat telkussa kädet ristissä rukoillen apua. Satunen, Urpo, Ritu.


    • Anonyymi

      Valtuutetut seuraavaksi vuorossa...

    • Anonyymi

      ylitornioilta heviostallita missä näilä hevosikki on ahhaha ahha k-kaupat ahah

    • Anonyymi

      Tuomiokin tuli täällä yrittäjälle tänään.

    • Anonyymi

      Nyt tulee tuomiota ja nimi tiedossa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe