Kuka "aisapää" keksi, että muovikorkit pitää olla kiinni pullossa, vaikka kokki on auki.
Katainen kehuskei (entinen pääministerimme), että hänkin on ollut niitä suunnittelemassa.
Ei ihme, että on entinen pääministeri.
Ottaa pattiin, kun avasin koskenkorva pullon korkin, niin puoli pullon sisällöstä meni pöydälle ja hukkaan.
Ostan tästä lähtien lasipullossa olevaa kossua ,niissä on metallinen korkki.
Kun avaan kossupullon, heitän korkin heti luontoon, en roskiin.
Luonnosta se on tullu (tuotettu) ja luontoon se kuuluukin.
En kuitenkaan kaatunut omalla pihalla olevaan ,ainoaan kiveen, niinkuin kyseinen "neropattimme".
Muovikorkkien kiinnitys.
22
256
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitsi, iso mies.
- Anonyymi
ap.on idiootti se kossuullon korkki on alumiinia ,, ja sei e ole ikinä ees tienannu sen vertaa et olis varaa läikyttää..
- Anonyymi
Eikö alumiini kuulu metalleihin.
- Anonyymi
Siksikö sama teksti monilla sivuilla asuuko ihmiset riippuvuus suhteessa?
- Anonyymi
juu löytyy oite yms laitan youtubee kko jepen hisorina yms..ahha jakuvinenn päivinee ja runkkauskuvinee jeppe sulla vieläkin se saatana kamera auki.ahhahah..
- Anonyymi
Mitäs teet lasipullolle? Rikot senkin luontoon ? :(
- Anonyymi
Syö omena ja täytä sudoku.
- Anonyymi
Ne on niitä EU:n isoja päätöksiä. Iso joukko kokoontuu ja useiksi päiviksi tämmöisen vähäpäiväisen asian vuoksi. Huvittavaa touhua koko EU.
- Anonyymi
Huvittavaa on se kun älykkyydeltään rajoittunut ei ymmärrä ja kuitenkin esittää mielipiteitä 😅
- Anonyymi
Kumpi voittaa korkorakennuksen, pankki vai ulosottolaitos? Niin mitä veikkaatte? Paljon on paljon?
- Anonyymi
Revi se korkki irti. Niin minä teen.
- Anonyymi
Miten se onnistuu yksikätiseltä.
- Anonyymi
Nyt äänikuningatar Li Andersson pyörittelee pullonkorkkeja Venäjä mielisessä ryhmässä.
- Anonyymi
Miksi sä aisapää jaat eri paikkakuntien palstoille saman jutun. Spämmäystä! Tämä on Rovaniemen palsta, täällä puhutaan Rovaniemen asioita, kuten soppatykki.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti kelan asiakas.
Alkossa näitä "aisapäiden" keksintöjä myydään.
Eikö rovaniemellä juoda muuta, kuin pontikkaa.
- Anonyymi
Turha ja järjetön uudistus. Nyt tämä on tullut jo muutamiin maito- ja ruokakermapakkauksiinkin. Haittaa kaatamista, kun neste menee korkkiin ja pitkin pöytää jos ei heti huomaa kääntää ylös. Virvokepullon suusta ei voi enää hörpätä suoraan, kun korkki tiellä. Kaikenlaiseen puuhasteluun mepeillä tuhraantuu aikaa - raivostuttaa. Nämä pakkaukset pitää työntää korkkeineen meppien anuksiin!
- Anonyymi
Mutta korkki ei mene niin helposti hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta korkki ei mene niin helposti hukkaan.
Höh! Ei minulla ole koskaan limupullon korkki mennyt hukkaan. Aika tölhö pitää olla jos hukkaa korkin ennen kuin pullo on tyhjä!!!! Nyt p....le ne on tungettu jo maitopurkkeihinkin, aina olen saanut maitopurkin suljettua ilman korkkiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh! Ei minulla ole koskaan limupullon korkki mennyt hukkaan. Aika tölhö pitää olla jos hukkaa korkin ennen kuin pullo on tyhjä!!!! Nyt p....le ne on tungettu jo maitopurkkeihinkin, aina olen saanut maitopurkin suljettua ilman korkkiakin.
Kerran sanoi pahasti kun korkki meni hukkaan minne meni korkki vastaus -työnnä p****eseen se korkki, ettei mene hukkaan! Onko sivistyneen ihmisen puhetta?
- Anonyymi
Vali vali vtun tollerot
- Anonyymi
Eikö uppoa sinne päänuppiin, että viisaammat tietää miksi asioita tehdään. Tollerot suu suppuun ja maksakaa veroja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379