En tiedä mitä lenkkeilyllä on rentouden kanssa tekemistä. Hiki lentää.
Millon hölkkä on oikeasti rentoo?
Hölkän rentous
18
425
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeneet hölkkääjät rentoja ukkeleita. Eivät stressaa hölkästä, naatiskelevat.
- Anonyymi
Kaukopartiokunto-kyky liikkua nopeasti hikirajan alapuolella vaikka 50 tuntia putkeen, ilman pervitiiniä.
- Anonyymi
Ei ollut rentoo koska soironen lopetti tykkänään.
Paljussa lilluminen on rentoo.- Anonyymi
Soironen ei ollut rento ukko. Jolkottikaikki lenkit 5.36/km vauhtia, joka ei rentoa 3.30 ukolle.
- Anonyymi
Oikea rento hölkkä etenee tien vartta kuulokkeet korvilla.
Rento hölkkääjä ei poluille mene.- Anonyymi
Juu. Pallokorvat piässä tiestöllä hölkkä rentoa on.
- Anonyymi
Saa olla aika hyvä kondis, että pystyy rennosti juoksemaan. Onnittelut.
- Anonyymi
Mie äkkäsin kun oli tavon mittanen tauko.
Hankkijan lippa piähän ja ämyreistä eija kantolaa.
on rentoo hölkkää. - Anonyymi
Hölkkä rentoa kun vauhti 8-9min/km. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Cuupper mukavuusalueella rentoo
- Anonyymi
3.30min/km miulle rento vauhti.
- Anonyymi
sontaa on.
Rennosti puhellaan kameralle.
Kun pause mänee päälle kiroillaan.
Ei ole rentoo. - Anonyymi
Ressitön vuosi on rentoo hölkkäilyy
- Anonyymi
Rennosti 7.12/km vauhilla, Kokkola 200 siintää silmissä.
- Anonyymi
Minnuu hölkkä ahistaa.
Tympeetä laittaa villapaitaa ylle kun kotosalla voipi syyä lämpimässä konvehteja. - Anonyymi
Hölkkä on rennonpaa kuin kuvittelet. Piä roppa rentona. Kuvittele että roppa on kuin katosta roikkuva köysi. Piä käet ja jalat rentoina. Piä polvet löysällä ja anna tuulen kuljettaa.
- Anonyymi
Kuuleppas sinun pää heiluu yli kahdessa metrissä. Meillä muilla vaikea heiluttaa juostessa vartaloa ihan löysänä.
- Anonyymi
Oikeesti rentoo notskilla kokata. Sipoonkorvessa. Siitä hölkkä autolle lupsakkaana höpötellen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565210Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 931447
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2051414En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025