Mikähän onneton tunari siellä Kaamasessa oli kolaroinut.

Anonyymi-ap

Ivalosta asti piti paloauton ja ambulanssin mennä sinne avuksi.

Ajokortit tuollaisilta pois jotka ei tiellä pysy vaan tarvivat poliisit, ambulanssit ja palokunnat paikalle!

Turhaa kuluja ja ilman saasteita tulee noista TURHAN päiväsistä ajoista! Maksaa ainakin 50€ yhteiskunnalle, kun laittavat autot käyntiin ja raskaalla kaasulla paahtavat Ivalosta Kaamaseen niin siinä on jo muutama TONNI puhallettu taivaan tuuliin jonku AJOTAIDOTTOMAN takia!
Pysysivät kotona niin säästyis YHTEISKUNNAN VAROJA sekä ILMASTOSSA olis vähemmän SAASTEITA!

12

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on minusta jo KOTIRAUHAN HÄIRINTÄÄ, koska joka JEESUKSEN päivä pitää PAKOSTA KUUNNELLA tuota ULINAA!
      Luen tilannehuoneen sivulta niin lukee ” Tieliikenne onnettomuus!”
      Laittaisivat edes rehellisesti ” Ajotaidoton ajo auton SUORALLA TIELLÄ KESÄKELILLÄ METSÄÄN!”

      Tuskin tuo sentään Rölli, Arska tai Pilli oli, koska Rölli ajelee mönkijällä, Arska polkee pyörällä ( kenen lie vanhalla pyörällä ajelee), Pilli kävelee jos sattuu olemaan kengät vielä käytössä.
      Ei jäänyt vaihtoehtona, kuin Koivisto tai joku tunari turisti joka ajo suoraan MÄNNIKKÖÖN!

      • Anonyymi

        Kaamasen kylän HULIGAANIT ei vanhene ikinä vaikka muka väittävät olevansa vanhoja!
        He on nuori vetreitä miehiä, koska Huukoki on vielä kotona ja tekee lumityötkin kuulemma ihan itse!
        Ohan hänellä kuulemma niitä OMAISIA, mutta he ei kuulemma pahemmin välitä vanhuksista vaan he odottele PERINTÖJÄ KIELI PITKÄLLÄ…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaamasen kylän HULIGAANIT ei vanhene ikinä vaikka muka väittävät olevansa vanhoja!
        He on nuori vetreitä miehiä, koska Huukoki on vielä kotona ja tekee lumityötkin kuulemma ihan itse!
        Ohan hänellä kuulemma niitä OMAISIA, mutta he ei kuulemma pahemmin välitä vanhuksista vaan he odottele PERINTÖJÄ KIELI PITKÄLLÄ…

        Joka kerta, kun minä kattelen etelä Suomesta paikkaa mihin vois lähteä niin KAAMASEN KYLÄ LENTÄÄ AINA TAKASIN minun nokan eteen!

        Helevetti ANNOIN KUNNIAA KAAMASEN KEISARIN LAPSEN LAPSELLE sekä hänen ystävilleen!
        Ei he NOSTANEET KAAMASTA ENTISEEN LOISTOONSA VAIKKA minä olisin auttanut heitä!

        Minä olisin toiminut todistajana ja todistajana olisin voinut sanonut lakipykälät eli mitä PALVELUJA KAAMASEN KYLÄSSÄ PITÄÄ PERUSTUSLAIN mukaan olla!

        En minä kulje heidän kanssa edes samalla hilla-jängällä hillassa vaan Kaamasen KEISARIHAN teki aikoinaan selväksi kaikille, että siellä missä hän kulkee ei tarvi muiden näkyä!
        Ei siitä mitään riitaa tullut vaikka nostelikin kuulemma verkotkin järvestä ylös ja laitto omansa tilalle!

        En sitä ole kuullut, että kuka oli hän joka räjäyttänyt koko järven lopulta, kun he oli riidelleet jostain järvestä että kuka saa kalastaa!
        Kyllä heille oli sopu lopulta tullut, koska riitti että kerran joku räjäytti koko järven ja kalastus loppu siihen!

        Tuo on tapahtunut sodan RAUHAN AIKAAN, kun Kaamasen kylä oli elävä kylä ja ihmiset elivät siellä!

        Kaamasen Keisarin nimen ovat kaamaslaiset itse antaneet hänelle, mutta Kaamasen KEISARIUS ei jatku koska ei hänen suvusta löytynyt ketään joka olis hänen veroinen mies/nainen!

        Kaamasen Poliisi Ilo oli saanut OIKEESTI POLIISILTA luvan olla POLIISI KAAMASESSA!
        Kaamaslaiset ei olleet itsekkään kovin innoissaan olleet Komisaari ILOSTA, mutta Ilohan toi esiin KAAMASEN kylän asukkaiden piirteet.
        He ovat olleet hyvin luovia sekä taiteellisia ihmisiä, mutta Kaamasen kylä näen ns FENIX LINTUNA joka nouse tyhjästä koska se on ennenkin noussut, mutta EI NOUSE MATKAILULLA!
        Kaamaslaiset vihaa massa turismia, koska he haluaa tietää keitä kylässä on.
        Heillä on oikeus olla epäluuloisia, koska siellä on aikoinaan pyörinyt sekä pyörii vieläkin vankeja jotka on jättäneet palaamatta lomalta takaisin vankilaan.

        Jos minäkin olen tämmösen tavannut Kaamasen kievarissa aikoinaan ja kaamaslaiset sano mulle : Kyllä se on oikeesti jättänyt menemättä vankilaan takaisin!

        Miksikö meistä ei kukaan ilmoittanut poliisille, että Kievariin tuli meidän kanssa istumaan vanki karkuri vähäksi aikaa.
        Hän sano osoitteen, mutta ei meistä kukaan muistanut mikä osoite oli ja me mietittiin kyllä porukalla, että missähän se oikeen on!
        Kyllä me mietittiin myös, että mistä oli vankilaan joutunut!

        Minusta tuo oli vielä tutun näköinen, mutta en saanut päähäni että missä olin nähnyt.
        Hammarin Reijohan tappo aikoinaan kaverinsa Kaamasen/Partakon perällä!

        Mökkin pystyy vuokraamaan toisen nimellä ja näin se vankilasta karannut vanki pääsee tuonne missä on hyvä uskoisia ihmisiä. Paikallisten kanssa tutustuu ja sanoo : Minä olisin mielellään pidempään lomalla täällä, mutta ei ole paikkaa missä olla koska vuokrasin tuon mökin vain viikoksi!
        Näin he yleensä jäävät pidemmäksi aikaa lomalle ja he saa näin myös tietää paljon muutakin…

        Jos vankilasta karannut tulee Kaamasessa vastaan niin ei häntä saa kukaan kiinni, koska ehti kadota ennen kuin poliisit/rajavartiosto ehtii paikalle!

        Kunnan velvollisuus on huolehtia sekä ilmoittaa valtiolle, että ” Meillä turvallisuus aukkoja kunnassa eli poliiseja ja rajavartiojoita pitäis sijoittaa ympäri kuntaan!”
        Kunta ei uskalla ilmoittaa, koska valtio ilmoittaa ” Teidänkin turvallisuudelle ihan sama, koska tehän tapatte kaikki poliisit ja rajavartijat koska te ette ole hoitaneet lakisääteisiä velvotteita vaan kaikki on HEITTEELLÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kerta, kun minä kattelen etelä Suomesta paikkaa mihin vois lähteä niin KAAMASEN KYLÄ LENTÄÄ AINA TAKASIN minun nokan eteen!

        Helevetti ANNOIN KUNNIAA KAAMASEN KEISARIN LAPSEN LAPSELLE sekä hänen ystävilleen!
        Ei he NOSTANEET KAAMASTA ENTISEEN LOISTOONSA VAIKKA minä olisin auttanut heitä!

        Minä olisin toiminut todistajana ja todistajana olisin voinut sanonut lakipykälät eli mitä PALVELUJA KAAMASEN KYLÄSSÄ PITÄÄ PERUSTUSLAIN mukaan olla!

        En minä kulje heidän kanssa edes samalla hilla-jängällä hillassa vaan Kaamasen KEISARIHAN teki aikoinaan selväksi kaikille, että siellä missä hän kulkee ei tarvi muiden näkyä!
        Ei siitä mitään riitaa tullut vaikka nostelikin kuulemma verkotkin järvestä ylös ja laitto omansa tilalle!

        En sitä ole kuullut, että kuka oli hän joka räjäyttänyt koko järven lopulta, kun he oli riidelleet jostain järvestä että kuka saa kalastaa!
        Kyllä heille oli sopu lopulta tullut, koska riitti että kerran joku räjäytti koko järven ja kalastus loppu siihen!

        Tuo on tapahtunut sodan RAUHAN AIKAAN, kun Kaamasen kylä oli elävä kylä ja ihmiset elivät siellä!

        Kaamasen Keisarin nimen ovat kaamaslaiset itse antaneet hänelle, mutta Kaamasen KEISARIUS ei jatku koska ei hänen suvusta löytynyt ketään joka olis hänen veroinen mies/nainen!

        Kaamasen Poliisi Ilo oli saanut OIKEESTI POLIISILTA luvan olla POLIISI KAAMASESSA!
        Kaamaslaiset ei olleet itsekkään kovin innoissaan olleet Komisaari ILOSTA, mutta Ilohan toi esiin KAAMASEN kylän asukkaiden piirteet.
        He ovat olleet hyvin luovia sekä taiteellisia ihmisiä, mutta Kaamasen kylä näen ns FENIX LINTUNA joka nouse tyhjästä koska se on ennenkin noussut, mutta EI NOUSE MATKAILULLA!
        Kaamaslaiset vihaa massa turismia, koska he haluaa tietää keitä kylässä on.
        Heillä on oikeus olla epäluuloisia, koska siellä on aikoinaan pyörinyt sekä pyörii vieläkin vankeja jotka on jättäneet palaamatta lomalta takaisin vankilaan.

        Jos minäkin olen tämmösen tavannut Kaamasen kievarissa aikoinaan ja kaamaslaiset sano mulle : Kyllä se on oikeesti jättänyt menemättä vankilaan takaisin!

        Miksikö meistä ei kukaan ilmoittanut poliisille, että Kievariin tuli meidän kanssa istumaan vanki karkuri vähäksi aikaa.
        Hän sano osoitteen, mutta ei meistä kukaan muistanut mikä osoite oli ja me mietittiin kyllä porukalla, että missähän se oikeen on!
        Kyllä me mietittiin myös, että mistä oli vankilaan joutunut!

        Minusta tuo oli vielä tutun näköinen, mutta en saanut päähäni että missä olin nähnyt.
        Hammarin Reijohan tappo aikoinaan kaverinsa Kaamasen/Partakon perällä!

        Mökkin pystyy vuokraamaan toisen nimellä ja näin se vankilasta karannut vanki pääsee tuonne missä on hyvä uskoisia ihmisiä. Paikallisten kanssa tutustuu ja sanoo : Minä olisin mielellään pidempään lomalla täällä, mutta ei ole paikkaa missä olla koska vuokrasin tuon mökin vain viikoksi!
        Näin he yleensä jäävät pidemmäksi aikaa lomalle ja he saa näin myös tietää paljon muutakin…

        Jos vankilasta karannut tulee Kaamasessa vastaan niin ei häntä saa kukaan kiinni, koska ehti kadota ennen kuin poliisit/rajavartiosto ehtii paikalle!

        Kunnan velvollisuus on huolehtia sekä ilmoittaa valtiolle, että ” Meillä turvallisuus aukkoja kunnassa eli poliiseja ja rajavartiojoita pitäis sijoittaa ympäri kuntaan!”
        Kunta ei uskalla ilmoittaa, koska valtio ilmoittaa ” Teidänkin turvallisuudelle ihan sama, koska tehän tapatte kaikki poliisit ja rajavartijat koska te ette ole hoitaneet lakisääteisiä velvotteita vaan kaikki on HEITTEELLÄ!

        Kaamasesta se yks oli päissään VARASTANUT pihasta auton ja lähte tyttö-ystävän kanssa Ivaloon.
        Ajo auton metsään ja tyttö kuoli niin eihän se 6 kuukautta EHDONALAISTA vaikka minun näkemys asiasta on edelleen, että hän oli tietoisesti VARASTANUT AUTON ja lähtenyt PÄIHTYNEENÄ AJAMAAN ELI HÄN TEKI MURHAN!

        Ei kukaan VARASTA vahingossa päissään AUTOA ja lähde sillä ajamaan ihmisiä kyydissä!
        Kyllä tuo on tietoinen teko ja täyttää MURHAN, koska MURHA ON SUUNNITELTU TEKO.

        Se ole luvaton käyttöön otto jos olet kylässä ja otat talon omistajan auton ilman lupaa käyttöön.
        Tuo on VARASTAMISTA ja voidaan katsoa myös RYÖSTÖKSI sekä tietoiseksi heitteellejätöksi ja vapauden riistoksi, koska auton omistaja asuu sellaisessa paikassa ettei hän pääse kotoa ilman autoa edes töihin!

        Inarin kunnassa pitää KUNNIOITTAA RATTI-JUOPPOJA sekä muitakin JUOPPOJA!
        Päihtyneenä yks oli ainaki valokuvassa johon olin FIKTIIVISEN tarinan keksinyt sekä keksinyt omasta päästä vielä nimenkin.
        Ei sitä olis kukaan osannut hänen yhdistää, mutta ei nuo osaa ilmiantaa julkaisuja niin kuin mm Facebookin säännöissä lukee. He vie poliisille niitä omia kuvia joissa ovat PÄISSÄÄN ja nostavat kunnianloukkaus syytteitä!

        Kyllä kai minä heitä kunnioita, mutta jos olisin tiennyt että pitää päissään hillu lasten kanssa ja ammuskella aseilla niin kyllähän minä olisin exän kanssa vieläkin yhdessä!

        Meillä tuli riitaa ja minä vedin turpaan, koska hänen aseet ei pysyneet kaapissa vaan heitti kerran kaikki aseet päissään eteisen lattialle ja sano : Minä lähen helevettiin, koska ei sinun kanssa voi elää!
        Minä olin selvinpäin, koska minä olin tullu töistä.
        Mies oli kaikkien minun lasten kotona ja yritin juoda kahvia rauhassa, mutta kokoajan joku oli jotain vailla.
        Lapsille sanoin : Nyt perkele turvat kiinni ja menkää kattomaan telkkaria niin juon tämän kahvin rauhassa!
        Lapset kyllä totteli ja menivät olohuoneeseen.

        Kyse oli 3-5 minuutin RAUHASSA olosta niin jaksan keskittyä PERHEESEEN!
        Vittu mies jäi keittiöön istumaan ja sano jotain johon minä vastasin : Vittu pidä nyt se turpas kiinni ja anna minä juon tämän kahvin rauhassa!
        Mies sano mulle : Sinä et ole muuta tehnyt, kuin ikäs tapellut lasten kanssa!
        Minä nousin tuolilta ylös ja alko tappelu eli pääsin miehen kanssa tappelemaan.
        Minä makasin lattialla ja mies hoki vain : Rauhotu!

        Ilmeisesti hän katu sitä, että sano mulle noin.
        Tilanne laukes ja minä istuin takasin tuolille juomaan kahvia. Kuulin että jotain mies pakkaa ja laittaa lattialle.
        Kurkkasin keittiöstä ja näin aseita lattialla. Kävin kysymässä : Mitähän sie oikein touhuat?
        Mies ilmoitti : Pakkaan nämä aseet ja lähen pois, koska en voi sinun kanssa elää!
        Minä menin keittiöön takasin ja poltin tupakan sekä pyöritin COLT sytkäri samalla. En minä miestä voinut estää lähtemästä, mutta minun pää sano ” Ei se voi lähteä aseiden kanssa autolla ajamaan, mutta en poliiseja soittaa kotia!”

        Otin COLT-sytkärin nyrkin sisälle. Kävelin olohuoneeseen jossa lapset oli ja mies istu olohuoneen oven edessä ja pakkas niitä aseita sekä hymyili mulle.
        Vedin olohuoneen oven kiinni ja mies hymyili mulle.
        Kyllä latasin turpaan ja mies painu ovesta.
        En nähnyt hänen mustaa silmää, koska hän jumi pesulaan jossa kaikki näki että hän oli saanut kotona vaimolta turpaan!

        Aiheesta annoin ja toisella kertaa tulin mökiltä lasten kanssa kotia. Avasin ulko-oven ja kivääri oli lattialla laukussa ja piippu osotti ulko-ovelle suoraan.
        Onneksi menin itse sillä kerta edellä, koska yleensä lapset juoksi ensi jos he ties että ovet auki.
        Laitoin laukun kiinni ja sanoin lapsille : Menkää katsomaan dvd:tä!
        Kävelin NAISENA keittiöön jossa mies oli sammuneena pöytää vasten. Otin hiuksista kiinni joten mies nosti päätä ja hymyili sekä sano : Oot tullu kotia.
        Sanoin hänelle : Joko painut nukkumaan sänkyyn tai latasen TURPAAN!
        Ilmotin : Anna olla viiminen kerta, kun minä tuun kotia ja KIVÄÄRIN piippu toivottaa ovella tervetulleeksi kotia!

        Olihan rohkea se mies, kun joi 1 olutta ja minä ajoin Rovaniemeltä Ivaloon kotia.
        Alko hokemaan mulle : Älä aja nopeutta, koska saat sakot jos poliisi tullee vastaan.
        Minä sanoin : En aja ylinopeutta vaan mittari valehtelee.
        Kuulu vierestä : Ajat ku mittari näyttää 110 ja tässä 100 rajoitus!
        Sanoin : Jos poliisit pysäyttää niin kyllä sanon poliisille, että tuo ukko on räkyttäny koko matkan tuossa kalja pullon kanssa eikä sillä ole edes TURVAVYÖKÄÄN päällä!

        Mies sano mulle autossa : Siehän oot perkele poliisi ja minähän joudun poliisiauton koppiin jos ne pysäyttää ylinopeudesta sinut!
        Sanoin : Ei tarvi neuvoa eikä mäkättää vieressä!

        Äitini on ammattikuljettaja ja luopu D:stä, koska ei sitä tarvi.
        Hänellä jäi huomaatta se kerta, kun POLIISIT olivat pysäyttäneet autoilijan väärään paikkaan.
        Ei autot saa pysähtyä teiden liittymiin vaikka poliisi pysäyttäisi, koska sieltä voi olla tulossa hälytysajoneuvo tai olla menossa.

        Yksityisiltä teiltä pitää olla myös esteetön pääsy ja se ei ole mikään SYY tukkia tienristeystä sillä, että POLIISI pysäyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaamasesta se yks oli päissään VARASTANUT pihasta auton ja lähte tyttö-ystävän kanssa Ivaloon.
        Ajo auton metsään ja tyttö kuoli niin eihän se 6 kuukautta EHDONALAISTA vaikka minun näkemys asiasta on edelleen, että hän oli tietoisesti VARASTANUT AUTON ja lähtenyt PÄIHTYNEENÄ AJAMAAN ELI HÄN TEKI MURHAN!

        Ei kukaan VARASTA vahingossa päissään AUTOA ja lähde sillä ajamaan ihmisiä kyydissä!
        Kyllä tuo on tietoinen teko ja täyttää MURHAN, koska MURHA ON SUUNNITELTU TEKO.

        Se ole luvaton käyttöön otto jos olet kylässä ja otat talon omistajan auton ilman lupaa käyttöön.
        Tuo on VARASTAMISTA ja voidaan katsoa myös RYÖSTÖKSI sekä tietoiseksi heitteellejätöksi ja vapauden riistoksi, koska auton omistaja asuu sellaisessa paikassa ettei hän pääse kotoa ilman autoa edes töihin!

        Inarin kunnassa pitää KUNNIOITTAA RATTI-JUOPPOJA sekä muitakin JUOPPOJA!
        Päihtyneenä yks oli ainaki valokuvassa johon olin FIKTIIVISEN tarinan keksinyt sekä keksinyt omasta päästä vielä nimenkin.
        Ei sitä olis kukaan osannut hänen yhdistää, mutta ei nuo osaa ilmiantaa julkaisuja niin kuin mm Facebookin säännöissä lukee. He vie poliisille niitä omia kuvia joissa ovat PÄISSÄÄN ja nostavat kunnianloukkaus syytteitä!

        Kyllä kai minä heitä kunnioita, mutta jos olisin tiennyt että pitää päissään hillu lasten kanssa ja ammuskella aseilla niin kyllähän minä olisin exän kanssa vieläkin yhdessä!

        Meillä tuli riitaa ja minä vedin turpaan, koska hänen aseet ei pysyneet kaapissa vaan heitti kerran kaikki aseet päissään eteisen lattialle ja sano : Minä lähen helevettiin, koska ei sinun kanssa voi elää!
        Minä olin selvinpäin, koska minä olin tullu töistä.
        Mies oli kaikkien minun lasten kotona ja yritin juoda kahvia rauhassa, mutta kokoajan joku oli jotain vailla.
        Lapsille sanoin : Nyt perkele turvat kiinni ja menkää kattomaan telkkaria niin juon tämän kahvin rauhassa!
        Lapset kyllä totteli ja menivät olohuoneeseen.

        Kyse oli 3-5 minuutin RAUHASSA olosta niin jaksan keskittyä PERHEESEEN!
        Vittu mies jäi keittiöön istumaan ja sano jotain johon minä vastasin : Vittu pidä nyt se turpas kiinni ja anna minä juon tämän kahvin rauhassa!
        Mies sano mulle : Sinä et ole muuta tehnyt, kuin ikäs tapellut lasten kanssa!
        Minä nousin tuolilta ylös ja alko tappelu eli pääsin miehen kanssa tappelemaan.
        Minä makasin lattialla ja mies hoki vain : Rauhotu!

        Ilmeisesti hän katu sitä, että sano mulle noin.
        Tilanne laukes ja minä istuin takasin tuolille juomaan kahvia. Kuulin että jotain mies pakkaa ja laittaa lattialle.
        Kurkkasin keittiöstä ja näin aseita lattialla. Kävin kysymässä : Mitähän sie oikein touhuat?
        Mies ilmoitti : Pakkaan nämä aseet ja lähen pois, koska en voi sinun kanssa elää!
        Minä menin keittiöön takasin ja poltin tupakan sekä pyöritin COLT sytkäri samalla. En minä miestä voinut estää lähtemästä, mutta minun pää sano ” Ei se voi lähteä aseiden kanssa autolla ajamaan, mutta en poliiseja soittaa kotia!”

        Otin COLT-sytkärin nyrkin sisälle. Kävelin olohuoneeseen jossa lapset oli ja mies istu olohuoneen oven edessä ja pakkas niitä aseita sekä hymyili mulle.
        Vedin olohuoneen oven kiinni ja mies hymyili mulle.
        Kyllä latasin turpaan ja mies painu ovesta.
        En nähnyt hänen mustaa silmää, koska hän jumi pesulaan jossa kaikki näki että hän oli saanut kotona vaimolta turpaan!

        Aiheesta annoin ja toisella kertaa tulin mökiltä lasten kanssa kotia. Avasin ulko-oven ja kivääri oli lattialla laukussa ja piippu osotti ulko-ovelle suoraan.
        Onneksi menin itse sillä kerta edellä, koska yleensä lapset juoksi ensi jos he ties että ovet auki.
        Laitoin laukun kiinni ja sanoin lapsille : Menkää katsomaan dvd:tä!
        Kävelin NAISENA keittiöön jossa mies oli sammuneena pöytää vasten. Otin hiuksista kiinni joten mies nosti päätä ja hymyili sekä sano : Oot tullu kotia.
        Sanoin hänelle : Joko painut nukkumaan sänkyyn tai latasen TURPAAN!
        Ilmotin : Anna olla viiminen kerta, kun minä tuun kotia ja KIVÄÄRIN piippu toivottaa ovella tervetulleeksi kotia!

        Olihan rohkea se mies, kun joi 1 olutta ja minä ajoin Rovaniemeltä Ivaloon kotia.
        Alko hokemaan mulle : Älä aja nopeutta, koska saat sakot jos poliisi tullee vastaan.
        Minä sanoin : En aja ylinopeutta vaan mittari valehtelee.
        Kuulu vierestä : Ajat ku mittari näyttää 110 ja tässä 100 rajoitus!
        Sanoin : Jos poliisit pysäyttää niin kyllä sanon poliisille, että tuo ukko on räkyttäny koko matkan tuossa kalja pullon kanssa eikä sillä ole edes TURVAVYÖKÄÄN päällä!

        Mies sano mulle autossa : Siehän oot perkele poliisi ja minähän joudun poliisiauton koppiin jos ne pysäyttää ylinopeudesta sinut!
        Sanoin : Ei tarvi neuvoa eikä mäkättää vieressä!

        Äitini on ammattikuljettaja ja luopu D:stä, koska ei sitä tarvi.
        Hänellä jäi huomaatta se kerta, kun POLIISIT olivat pysäyttäneet autoilijan väärään paikkaan.
        Ei autot saa pysähtyä teiden liittymiin vaikka poliisi pysäyttäisi, koska sieltä voi olla tulossa hälytysajoneuvo tai olla menossa.

        Yksityisiltä teiltä pitää olla myös esteetön pääsy ja se ei ole mikään SYY tukkia tienristeystä sillä, että POLIISI pysäyttää.

        Poliisit todistaa senkin asian jossa ERÄS ISÄ VÄITTI, että TAKSI- ja BUSSIKUSKIT ON VASTUUSSA HÄN LASTEN KOULUUN PÄÄSYSTÄ vaikka he ei ole edes syyllisiä siihen, että hänellä on LAPSIA joiden pitää päästä kouluun.

        2024 vuonna LASTEN ISIEN PITÄIS YMMÄRTÄÄ, että JOS LAPSEN/ LASTEN HALUAA SINNE KOULUUN VARMASTI niin SILLOIN VIEDÄÄN LAPSI/LAPSET ITSE OMALLA AUTOLLA KOULUUN.
        Näin ISÄ PYSTYY VARMISTAMAAN, että LAPSI/LAPSET PÄÄSI VARMASTI KOULUUN EIKÄ TARVI KYLÄN TAKSIKUSKEJA JULKISESTI HAUKKUA NETISSÄ!

        Antti Hanhivaaran juttua en ole vielä RATKAISSUT, mutta onneksi minulla on aikaa miettiä että mikähän rikos siellä oikein pyörii pohjalla, koska MINUN KANSSA EI OLE SOVITTU TUOLLAISIAAKAAN!

        Mitä minun kanssa ei ole sovittu niin minulla oikeus saada KORVAUS, koska kyseeseen voi tulla vaikka IDENTTITEETTI VARKAUS JA MYÖS RAHALLINEN HYÖTYMINEN!
        Kyllä tuossa on vois suoraan sanoa, että JOUKKO RAISKAUS sekä virkavallan halveksuntaa ja syrjintää!

        Tuollaisia VALE-POLIISI hommia ei pitäis edes näyttää televisiossa!
        Häyrysen vanhassa K-kaupassa muka ollu POLIISILAITOS!
        Topi Topias kävi ostamassa Häyrysen lihatiskiltä mulukun mittaisen pätkän lenkkiä ja kyllä ihan varmasti RAHALLA MAKSO!

        Siihen pitäis saada MUISTOLAATTA jossa on kuva Topi Topiaksesta ja lukee tuo tarina! Hän oli myös Petsamosta tulleita pakolaisia/evakoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit todistaa senkin asian jossa ERÄS ISÄ VÄITTI, että TAKSI- ja BUSSIKUSKIT ON VASTUUSSA HÄN LASTEN KOULUUN PÄÄSYSTÄ vaikka he ei ole edes syyllisiä siihen, että hänellä on LAPSIA joiden pitää päästä kouluun.

        2024 vuonna LASTEN ISIEN PITÄIS YMMÄRTÄÄ, että JOS LAPSEN/ LASTEN HALUAA SINNE KOULUUN VARMASTI niin SILLOIN VIEDÄÄN LAPSI/LAPSET ITSE OMALLA AUTOLLA KOULUUN.
        Näin ISÄ PYSTYY VARMISTAMAAN, että LAPSI/LAPSET PÄÄSI VARMASTI KOULUUN EIKÄ TARVI KYLÄN TAKSIKUSKEJA JULKISESTI HAUKKUA NETISSÄ!

        Antti Hanhivaaran juttua en ole vielä RATKAISSUT, mutta onneksi minulla on aikaa miettiä että mikähän rikos siellä oikein pyörii pohjalla, koska MINUN KANSSA EI OLE SOVITTU TUOLLAISIAAKAAN!

        Mitä minun kanssa ei ole sovittu niin minulla oikeus saada KORVAUS, koska kyseeseen voi tulla vaikka IDENTTITEETTI VARKAUS JA MYÖS RAHALLINEN HYÖTYMINEN!
        Kyllä tuossa on vois suoraan sanoa, että JOUKKO RAISKAUS sekä virkavallan halveksuntaa ja syrjintää!

        Tuollaisia VALE-POLIISI hommia ei pitäis edes näyttää televisiossa!
        Häyrysen vanhassa K-kaupassa muka ollu POLIISILAITOS!
        Topi Topias kävi ostamassa Häyrysen lihatiskiltä mulukun mittaisen pätkän lenkkiä ja kyllä ihan varmasti RAHALLA MAKSO!

        Siihen pitäis saada MUISTOLAATTA jossa on kuva Topi Topiaksesta ja lukee tuo tarina! Hän oli myös Petsamosta tulleita pakolaisia/evakoita.

        Ylävaaran kaupan jauhelihan pesijäkin oli myös Petsamon pakolaisia/evakoita!
        Ylävaaran vanhan kaupan eteen vois laittaa myös MUISTOLAATAN jossa lukee ” Petsamon pakolainen/evakko pesi Yli-Torniolta tulleen kauppiaan jauhelihoja täällä joskus 1980 luvulla!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylävaaran kaupan jauhelihan pesijäkin oli myös Petsamon pakolaisia/evakoita!
        Ylävaaran vanhan kaupan eteen vois laittaa myös MUISTOLAATAN jossa lukee ” Petsamon pakolainen/evakko pesi Yli-Torniolta tulleen kauppiaan jauhelihoja täällä joskus 1980 luvulla!”

        Tuohan ei kohdistu kenenkään vaan se olis YHTEINEN Ivaloon historiaan liittyvä asia!

        Petsamon pakolais/evakko NAISET oli Ivalossa Yli-Tornion ISÄNNÄN KAUPASSA PIIKOINA ja auttovat Länsi-rajan evakkoa pääsemään JALOILLEEN, koska he kärsivät sodassa niin paljon!

        Petsamon pakolaiset/evakot menettivät vain kotinsa, työt ja kaiken muun mitä heidän elämään liittyi Petsamossa.
        Todisteet ainakin riittää siihen, että PETSAMON PAKOLAISET/ EVAKOT EI OLLA SYYLLISTYTTY KOSTOON vaan me ollaan AUTETTU LÄNSIRAJAN EVAKKOJA MENESTYMÄÄN TALOUDELLISESTI Inarin kunnassa!


    • Anonyymi

      Oli Saksalainen turisti. Oli nähnyt metsäsaamelaisen käpyjä keräämässä kievarin pihapuista.

      • Anonyymi

        Saksalaiset turistit kyllä puihin kyttää, koska ovat MUNIA VARASTAMASSA!

        Tiiä vaikka olis metsäsaamelaisen munat vieny mennessään.


    • Anonyymi

      Oli varmaan melekonen ilmestys.

    • Anonyymi

      Holoämmä se oli loppuneet kaljarahat.

      • Anonyymi

        Vakuutuksesta saa hyvät kaljarahat, mutta vähän jäi vituttamaan koska en ollu muistanut laittaa 2FAST4YOUTA rekisteriin joten TAPPION PUOLELLE MENI!

        Ei hyödytä edes vakuutuspetosta yrittää, koska poliisit pölähti paikalle RENKAAT ULVOEN ja Kaamasen vanhan lentokentän hiekka pölisi niin, että lähti näkö ja varmaan sain ASTMANKI vielä!
        Yritän sentään lopettaa tupakointia niin PIIPUN saan tilalle ja varmaan happipullonkin! Minusta tullee oikea PULI-PIKE ja TENA-LEIDIT enää puuttus sen jälkeen pöksyistä!

        RollRoycella pääsis kurvailemaan pullokyydissä ja tien yli kun kurvaan niin vois näyttää PERSETTÄ sekä huutaa : Siinä sulle LEIDIÄ!
        Jos hyvin sattuu niin tiiä vaikka mekko päällä olisin kurvailemassa ja voisin NOSTAA HELEMAA ja sanoa ” TIS IS LEIDI STYLE!”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe