Ainutlaatuinen dokumentti poropaimenista

Anonyymi-ap

24

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ansaitsee oskarin palkinnon ilman muuta 🥇🏆

• Anonyymi

Jännittävä, yllättävä juoni!

• Anonyymi

Realistinen näkökulma porotalouteen.

• Anonyymi

Porotalous valtion taloutta.

• Anonyymi

joe olis ihme mangneetti joka nykäisis pois kaiken mitä nämä porokeinottelijat on yhteiskunnalta saaneet avustuksina tai muuten kun omalla työlään niin systeemi tuo porokeiottelu kaikkineen sortuisi kuin korttitalo. Kyllä tämän lähes jokainen tietää ja mielessään tunnustaa mutta kun ollaan kierolaisia ja sutkeja niin ompa vaikea myöntää totuutta. Totuus ei pala edes tulessa.

• Anonyymi

Nikulan Oskarin arvoinen rilmi.

• Anonyymi

Aika hyvä, saamelaiskäräjät suosittelee 🙋

• Anonyymi

Vahva suositus siis!

• Anonyymi

Ranskalaiset teki filmin Vaskojoen veto koira yrittäjästä , tämä poronuoret ohjelma on samanlaista sontaa kiinnostavat tosiasiat puuttuu .

• Anonyymi

Lain kiireelliseksi julistamista ja hyväksymistä vastaan äänestivät Rkp:n Eva Biaudet, Sdp:n Timo Harakka, Nasima Razmyar, Matias Mäkynen, Elisa Gebhard, Krista Kiuru ja Johan Kvarnström sekä kaikki vihreiden ja vasemmistoliiton kansanedustajat.

Muut äänestivät lain kiireelliseksi julistamisen ja hyväksymisen puolesta.

Borat mäkyseltä sotilasarvo pois kuten muiltakin väärin äänestäneiltä.

• Anonyymi

Poro ja riista on ollut viinaa huumeita vankilaan varastettu paavin pallit kivekset pinppi kivekset pinppi kivekset pinppi kivekset pinppi on myös mahdollista saada viinaa huumeita vastaan mutta en halua syödä heinää en suostu kertomaan totuuksia

• Anonyymi

Herkästi kuvattu Lapin luontoa 🌻

• Anonyymi

Porot on syöny herkällä turvalla jäkälät , ja Utsjolle kun mennään Koivut ja koivun tyvellä kasvavat vesat , Koivut ovat kuin omenapuita alaoksat puuttuu Porot syöny , syysjärveltä utsjoelle päin tien oikea puoli selvä raja kulkee , ei ne etelän pellet sitä tajua , katselevat vaan sillä silmällä ??? , on kaunista ja mahtavaa lapin luontoa , totuus on toinen .

• Anonyymi

Yllätyin!

• Anonyymi

Tosi hyvä, oikeen lämmin olo tuli ja voin sanoa, olen iloinen että olen Ivalolainen!

• Anonyymi

No on kyllä!

• Anonyymi

Eikö ivalo ole kohta nykyään vain täynnä etelän p*skasakkia? Ei kai sieltä mitään aitoa kohta löydy.

• Anonyymi

Ollaan tulossa täältä Berliinistä Ivaloon 🏃‍♀️🤸‍♀️

• Anonyymi

Rehti kuvaus poromiesten rankasta arjesta!

• Anonyymi

jaa jaa rankasta arjesta ???? , kenen rahoilla ostettu kelkka jolla ajellaan , onko polttoaineen ostettu kenen rahoilla , kyllä kelpaa puotella niin että puolukan varret pölisee hangelle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaa jaa rankasta arjesta ???? , kenen rahoilla ostettu kelkka jolla ajellaan , onko polttoaineen ostettu kenen rahoilla , kyllä kelpaa puotella niin että puolukan varret pölisee hangelle .

Et tainnut videota katsoa, ei siinä kelkkoja ole!

• Anonyymi
    • Anonyymi

No olipas roisia menoa!

• Anonyymi

Tämä on täysin rasistitsta inari on rastinen kunta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe