Näin taas kaupassa LIHAVAN nuoren tytön joka maksoi jälkeeni ostoksia jossa oli VAIN roskaruokaa.
2 kilon pussillista irtokarkkia,2 litran pulloa kolajuomaa,iso juustonakspussi,leipäjuustoa,iso pitsa yms
Arvioni mukaan jo noista lihoo OIKEAA läskiä 3 kiloa.
Mielessä kävi varoittaminen,mutta en sanonut mitään koska eihän se nyt ole sopivaa mennä sanomaan mitään kenenkään ruokaostoksilla
Näitä punkeroita näkee nykyään paljon jotka pukkaa kaupassa ostoskoreja jotka on täynnä herkkuja.
Oisko ruokakaupassa pitänyt varoittaa
259
1554
Vastaukset
- Anonyymi
En aio tulevaisuudessakaan varoittaa.
Kyllä jokainen saa terveelliseen ravitsemukseen liittyvää tietoa helposti netistäkin.
Jokaisen PITÄÄ tajuta itse ruveta syömään oikein jos alkaa lihomaan.- Anonyymi
"Jokaisen PITÄÄ tajuta itse ruveta syömään oikein jos alkaa lihomaan."
Sinä lientkin ainoa joka tätä ei tajua.
- Anonyymi
Mitä herkkuja siinä ostoskorissa muka oli? Mielestäni ei mitään. Mutta paljon turhaa makeaa kylläkin. Leipäjuusto tosin on arvokasta ravintoa.
En kyllä puuttuisi kenenkään ostoksiin, jos minun ei niitä tarvitse maksaa.- Anonyymi
No juustonaksut kermajauhoa suolaa sokeria no karkit glugoosia siirappia palmuöljyä puujauhoja kookosta no colat sokeria kofeiinia no pitsa rasvaa 1400 kilokaloria juusto öljyä suolaa sokeria rasvaa siinä meni ehkä 3000 kilokaloria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juustonaksut kermajauhoa suolaa sokeria no karkit glugoosia siirappia palmuöljyä puujauhoja kookosta no colat sokeria kofeiinia no pitsa rasvaa 1400 kilokaloria juusto öljyä suolaa sokeria rasvaa siinä meni ehkä 3000 kilokaloria.
"siinä meni ehkä 3000 kilokaloria."
Tuon verran itse olet täällä kertonut syöväsi, vähintään päivässä, karkkia ja kakkuja... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kirjoitit:
"Syön hyvin.Nyt laihdutusaikanakin menee noin 3000 kaloria päivässä ja silloin kun en laihduta 3300
Ennen söin karkkiakin melkein joka päivä n 200g ,nyt laihdutusaikana vain 50-100g suklaata n 30g
Oli pakko vähentää kaikkien muidenkin roskaruokien syöntiä koska kalorit meni monestikkin 4000-5000 kaloriin päivässä,ja lihoin sen takia AINA takaisin entiseen painooni.Kaloreita tuli jugurtista,voileivistä,pitsasta yms."
Jospas alat noudattaa omia neuvojasi?
- Anonyymi
Syömishäiriö on varmasti peruja lapsuudenkodin harmaudesta?🍓
- Anonyymi
Syömishäiriö?
Mistä sinä tiedät, kuinka isolle joukolle ja mihin tilanteeseen se asiakas ne ostoksensa vei?
- Anonyymi
veikkaan, että varoittaminen olisi ollut tytön nolaamista. varoituksesta ei olisi koitunut mitään hyvää. kyllä ne lääkärit oikealla tavalla sanovat. silloin se hyödyttää
- Anonyymi
Ehdottomasti olisi! Sinut pitäisi palkata sinne varoittamaan ihmisiä jotka ostavat tupakkaa, alkoholia, sokeria, suolaa ja muita epäterveellisiä asioita. Itseasiassa kaupoista pitäisi poistaa kaikki paitsi vihannes puoli ja wc paperi hylly.
- Anonyymi
Kyllä se tosiaan voisi olla joskus aiheellista koska monet ei tiedä miten paljon niistä lihoo,mutta sitä en tosiaan tavaksi ottaisi.
Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tosiaan voisi olla joskus aiheellista koska monet ei tiedä miten paljon niistä lihoo,mutta sitä en tosiaan tavaksi ottaisi.
Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa.Minä olisin lyönnyt sinua luuvitosella suoraan keskelle naamaan, ja näin olisit muistanut lopun elämäsi olla puuttumatta muiden asioihin, varsinkaan tuntemattomien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa.Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta.Eihän siitä nyt mitään hyötyä ole,täällä on eri asia.Suurempi joukko saa kerralla varoituksen.
Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läski - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin lyönnyt sinua luuvitosella suoraan keskelle naamaan, ja näin olisit muistanut lopun elämäsi olla puuttumatta muiden asioihin, varsinkaan tuntemattomien.
Ihmisten käyttäytymiseen voi aina ja pitääkin puuttua: liikennesäännöt, koiran jätösten korjaaminen, työttömän runsaat napostelut työnhaun kustannuksella jne. – listalla ei ole loppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin lyönnyt sinua luuvitosella suoraan keskelle naamaan, ja näin olisit muistanut lopun elämäsi olla puuttumatta muiden asioihin, varsinkaan tuntemattomien.
Oisko kannattanut,tarkoitus on kuitenkin hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta.Eihän siitä nyt mitään hyötyä ole,täällä on eri asia.Suurempi joukko saa kerralla varoituksen.
Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läskiSanot, että se on jokaisen oma asia, ja silti olet mennyt kaupassa jollekin huomauttamaan, mitenköhän se nyt meni ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läskiSinä oletkin hyväsydäminen ihminen ja älykkyydeltäsi aivan eri luokkaa kuin palstalle kirjoittelevat vakioskitsot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai olisipa onni jos joku herättäisi ostospakko mielteestä että hei ahdat sisääsi pelkkää rasvaa nyt. Ota kuule vesipullo ja salaatti ilman juustoja tai tee itse kurkkua tomaattia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läskiKerran tuli sanottua ostarilla lyllerölle joka läähätti aika nuori ihan ystävällisesti että kokeile kasvis kaalikeittoa muutama viikko niin ettei mitään muuta. Vitsi kun loukkaantui.Sehän on niin että mässäys pitää saada pukki kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten käyttäytymiseen voi aina ja pitääkin puuttua: liikennesäännöt, koiran jätösten korjaaminen, työttömän runsaat napostelut työnhaun kustannuksella jne. – listalla ei ole loppua.
No sen verran olisi mukavaa koiran KUSETTAJAT kantaa sen kusta pidättäneen siitä oven pielestä kaemmaksi niin edes ihmisten kulkuväylä jäisi kuusesta vapaaksi seinät siinä. Myös voi kokeilla sellaisia kiviä mitkä on leikisti talon nurkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai olisipa onni jos joku herättäisi ostospakko mielteestä että hei ahdat sisääsi pelkkää rasvaa nyt. Ota kuule vesipullo ja salaatti ilman juustoja tai tee itse kurkkua tomaattia.
Joskus oli ravintoloissa niin ihania lämmin lohi salaatteja laadukasta merilohta tuoretta salaattia maksoi jotain 16-20€ mut ei näy enää sillä se ei lihota jos jätät sen salaattikastikkeen pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran tuli sanottua ostarilla lyllerölle joka läähätti aika nuori ihan ystävällisesti että kokeile kasvis kaalikeittoa muutama viikko niin ettei mitään muuta. Vitsi kun loukkaantui.Sehän on niin että mässäys pitää saada pukki kerralla.
Toivotaan, ettei sama ihminen kärsi tällä hetkellä esim. anoreksiasta.
Voisitkin olla hyvin ylpeä itsestäsi, jos olisit saanut jonkun tuntemattoman sairastumaan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus oli ravintoloissa niin ihania lämmin lohi salaatteja laadukasta merilohta tuoretta salaattia maksoi jotain 16-20€ mut ei näy enää sillä se ei lihota jos jätät sen salaattikastikkeen pois.
Salaattikastiketta on yleensä niin vähän, että siitä ei lihomaan pääse. Sitä paitsi salaattikastikkeitakin on erilaisia.
Eri juttu sitten, jos on joku italiansalaatti, jossa on aineksista eniten majoneesia. Sitä ei ole hyvä syödä usein. - Anonyymi
Minä olen mennyt kauppiaalle kertomaan että poistakaa HETI kaikki roskaruoka kaupasta ja ottakaa tilalle HYVÄNMAKUISTA ruokaa hedelmätoffeeta fasupaloja ja kääretorttua ja vessapaperia. Muuta EI pulleat ja läskit valaat tarvitse ei piztsoja ja kadanossia kokakolaa joita voi tilata minulle jos haluan LAIHDUTTAA jos olen syönyt 3500 kaloria. Sanoin kauppiaalle että pitää laittaa eteiseen pihtimitta ja painoraja.Minä en ehdi olla koko päivää mittaamassa läskejä tyttöjä ja kertomassa kuinka läskejä ne on kun pitää mennä juoksemaan juoksumatolle jonka tilasin netistä. Puol i päivää 12 tuntia kävelen sillä minulla ei polvet kestä juoksemista ja käsi on poikki. Ja pitää olla OMAN itsensä herra. Heitin muutaman piztsan roskiin kaupasta ja vein irtokarkkeja 43,3 kilia joita EI saa antaa läskeille. Kysyin eikö läskillä kauppiaalla ollut mitää TAPOJA kun soitti lihavat poliisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läski"Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta."
Mikähän siinä oli kun niin pahasti kattoi, oliko hällä mitään käytöstapoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa.Ois voinu tulla sanojalle musta silmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois voinu tulla sanojalle musta silmä?
Ei viitsisi edes säälistä lyödä jotakin ruikuttajaa, kun tietää, että hänellä itsellään on paha olla ja haluaa purkaa sitä muihin käyttäytymällä huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä PUUTUN työttömien naposteluihin jos näen kaupassa jonkun joka napostelee.Menen kysymään on hän työtön ja napostelee vaikka ei tee työtä.Kysyn saako kelan päivärahaa ja jos saa niin sanon että et saa syödä kun olet työtön.Joskus se on LIHAVA ja TYÖTÖNniin sanon ettei hän saa syödä liikaa ja siitä LIHOO kun syö liikaa profeenia ja kadanossia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kannattanut,tarkoitus on kuitenkin hyvä.
Kyllä minäkin olen hyvällä asialla. Siksi sanon kaikkia naisia lihaviksi pulleiksi siiderivalaiksi joilla ei ole VEITSENERTÄVÄT vatsalihakset ja pihtimitta 0,0051 ylhäältä ja 0,6143 alhaalta.
- Anonyymi
Ei pitäisi kuulua muille, mitä kenelläkin ostoskorissaan on.
Paras kun huolehtii vaan omista ostoksistaan.- Anonyymi
Voi sitä hieman kulmakarvojaan kohotella, kunhan ei rupea tuijottelemaan eikä möläyttelemään. Ihmistä ei saa koskaan nolata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä hieman kulmakarvojaan kohotella, kunhan ei rupea tuijottelemaan eikä möläyttelemään. Ihmistä ei saa koskaan nolata.
Kyllä ne varmasti katseita saa,kyllä normaaliälyinen ymmärtää jo niistäkin että ei niissä ostoksista ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne varmasti katseita saa,kyllä normaaliälyinen ymmärtää jo niistäkin että ei niissä ostoksista ole mitään järkeä.
Oma ostoskäyttäytymiseni ei ole kiinni siitä, miten muut ihmiset kaupassa minua ja ostoksiani katsovat, tai eivät katso.
Ostan mitä haluan, en sitä mitä muut asiakkaat haluaisivat minun ostavan. Se kun ei kuulu muille. - Anonyymi
No lapsijoukko osti isot pussit irtokarkkia tuli mieleen näyttää Glugoosia kohtaa ja hammasharjaa mut sehän on turhaa.Laivoilla voisi olla hammasharjoja karkkihyllyjen reunassa myynnissä.
- Anonyymi
Miksi aloittajaa kiinnostaa perässä tulevan ostokset? Ja vielä märehtiä niitä näillä palstoilla. Ei ole ihan kaikki kunnossa!
- Anonyymi
Äläpäs itsekään pohdi toisten mielenterveysongelmia! Muuten pitäisi myös pohtia ylensyöjien psyykeä. Onko heillä kaikki kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpäs itsekään pohdi toisten mielenterveysongelmia! Muuten pitäisi myös pohtia ylensyöjien psyykeä. Onko heillä kaikki kunnossa?
Ei varmasti olekaan, mutta korjaantuuko se mielenterveys sillä, että sinä tai joku muu huomauttelee ostoksista. Vastaus on EI. Eli jos et henkilöä tunne tai osaa häntä auttaa muulla tavalla kun huomauttamalla ostoksista niin parempi pitää se naama ummessa tai ottamalla riskin että saat nenän kipeäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti olekaan, mutta korjaantuuko se mielenterveys sillä, että sinä tai joku muu huomauttelee ostoksista. Vastaus on EI. Eli jos et henkilöä tunne tai osaa häntä auttaa muulla tavalla kun huomauttamalla ostoksista niin parempi pitää se naama ummessa tai ottamalla riskin että saat nenän kipeäksi.
Jos haluat syödä runsaasti ruokaa, niin miksi juuri roskaruokaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sössöti sössöti, mutta pidä jatkossakin se pääsi kaupassa kiinni ja huolehdi omista asioistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt aloit itsekin pohtia toisten asioita, onko kaikki kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sössöti sössöti, mutta pidä jatkossakin se pääsi kaupassa kiinni ja huolehdi omista asioistasi.
Oletko ajatellut, että ottaisit ostoksistasi valokuvan? Näin saisit havainnollisen kuvan syömistäsi järkyttävistä roskaruokamääristä. Ei ne kilot tyhjästä tule. Ani harva paisuu kaurapuurolla, jos kukaan. Roskaruoasta ne kilot ovat tulleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt aloit itsekin pohtia toisten asioita, onko kaikki kunnossa.
Sehän PITÄÄ lopettaa heti KAIKKI ne kun huomaa että lihoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut, että ottaisit ostoksistasi valokuvan? Näin saisit havainnollisen kuvan syömistäsi järkyttävistä roskaruokamääristä. Ei ne kilot tyhjästä tule. Ani harva paisuu kaurapuurolla, jos kukaan. Roskaruoasta ne kilot ovat tulleet.
Jos joku toinen ostaa roskaruokaa, niin tuskinpa ne kilot juuri sinulle tulevat.
Ole rauhassa ja anna toisten ostaa mitä haluavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meitä auttoi tuo Kirsi mikä hän nyt olikaan entinen missi joka opetti että katsoo niistä kauppa kuiteista mitä voisi jättää pois paljonko lasku pienenee ja mikä on ruokaa mitä ei tarvi oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku toinen ostaa roskaruokaa, niin tuskinpa ne kilot juuri sinulle tulevat.
Ole rauhassa ja anna toisten ostaa mitä haluavat.Tämä varastelu asunnoista saa nyt oikeasti loppua huumemyyjät saa maksaa nämä vahingot myyntirahoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä varastelu asunnoista saa nyt oikeasti loppua huumemyyjät saa maksaa nämä vahingot myyntirahoistaan.
Ei täällä keskustella/keskusteltu murtovarkauksista tai varkauksista muutenkaan.
Ei oikein juttusi liity ruokakauppoihin ja ylipainoon. Anonyymi kirjoitti:
Samasta syystä kuin ihmiset käyttävät huumeita.
Roskaruoasta tulee hurjat dopamiiniöverit ja valkoinen sokeri on yhtä vahva huumausaine kuin kokaiini.- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Samasta syystä kuin ihmiset käyttävät huumeita.
Roskaruoasta tulee hurjat dopamiiniöverit ja valkoinen sokeri on yhtä vahva huumausaine kuin kokaiini.Jos ei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa, huumeet tai roskaruoka, niin kallistuisin kyllä roskaruuan puolelle. Sillä ei saa psyykeään niin pilalle kuin huumeilla.
- Anonyymi
"Miksi aloittajaa kiinnostaa perässä tulevan ostokset? Ja vielä märehtiä niitä näillä palstoilla. Ei ole ihan kaikki kunnossa!"
Aloittaja ei kykene hallitsemaan omaa syömistään ja luulee että asia hoituu kun kyttää vieraiden syömisiä. Projisoidaan oma häiriintyneisyys muihin. Kotona polttelee mieltä 10 kiloa karkkia kellarissa pikku pusseissa joissa lukee ELÄ OTA.
- Anonyymi
Onneksi ei tule tuijoteltua muiden ostoskärryjä, ei tule moisia ongelmia...
Ja sehän ei muille kuulu mitä kukin omilla rahoillaan ostaa. Ap voi syödä vaikka sahanpuruja ja pieniä kiviä minun puolestani jos kuvittelee niillä saavansa ikuisen elämän.- Anonyymi
Se mitä kannat kotiin kaupasta vaikuttaa siihen kuinka paljon painat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen ahmintahäiriö on helpompi huomata. Katsomalla muita voimme oppia itsestämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksiköhän se on sinulle ongelma ? Nouseeko sinulla siitä paino ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksiköhän se on sinulle ongelma ? Nouseeko sinulla siitä paino ?
Massiivikalorihöpöttäjällä (MKH) on itsellään ahmintahäiriö (jonka olemassaolon hän vielä kiistää), ja muita tarkkailemalla hän voisi työstää omaa psyykeään. Muita tarkkailemalla voimme aina oppia omasta itsestämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu, paljonko minä painan? Itse ostokseni maksan ja kiloni kannan. Saattaapa olla, että maksan sinunkin ostoksesi, sen verran vaikutat sairaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu, paljonko minä painan? Itse ostokseni maksan ja kiloni kannan. Saattaapa olla, että maksan sinunkin ostoksesi, sen verran vaikutat sairaalta.
Oletko ajatellut vähentää roskaruoan ahmimista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen ahmintahäiriö on helpompi huomata. Katsomalla muita voimme oppia itsestämme.
Meillä kävi niitä jotain romaninarkomaaneja niin veivät jääkaapista ruuat imurin ja kahvikuppeja yksi sössötti venäjää tai viroa niin tuli niin kauhea hätä ahmia ruuat ettei tarvi laittaa enää jääkaappiin sähkö lasku pieneni ja vatsa kasvoi. Tuli oikein hätä että jumalauta nää käy syömässä viemässä toisten kaapeista ruuat. Viikon ruuat ! Ketsuppikin ja viini lähti.Kai nyt joku näille narkomaneille pitää saada loppumaan tämä ryöstely.Yle oli dokumentti miten ne varastaa kaupoista ja myy niitä.Kodeista astioita tavaroita myyntiin.Huumerahaa heille,tämä on rikollista.Ajatelkaa vähän pienituloinen ostaa talvitakin ja joku tulee varastaa sen.Millä se uuden ostaa talvitakki kestää monta vuotta.Hyi hävetkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yksi ihminen käy kaupassa, kukaan ei voi tietää montako ihmistä siellä kotona on syömässä niitä kannettuja ruokia tai herkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yksi ihminen käy kaupassa, kukaan ei voi tietää montako ihmistä siellä kotona on syömässä niitä kannettuja ruokia tai herkkuja.
Niin varmaan ostaja häpeissään toivoo, mutta paksu ulkomuoto paljastaa, että itse niitä herkkuja on etupäässä syöty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut vähentää roskaruoan ahmimista?
Sitä en ole ajatellut. Ajattele sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en ole ajatellut. Ajattele sinä!
Minä en ole torstain 11.7.2024 jälkeen syönyt roskaruokaa ollenkaan.
- Anonyymi
Antaa ihmisten ostaa mitä haluaa. Voihan olla, ettei yksin edes noita syö vaan kavereiden kans viettää iltaa.
Käykö aloittajalla kateeks, kun joku ostaa herkkuja ja hän itse ei herkkuja syö, eikä osta.- Anonyymi
Todennäköisesti syö ne yksin 2-3 päivässä kalorit
noin 15 000 eli rasvakiloiksi muutettuna 2 kiloa
OIKEAA LÄSKIÄ
Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIKEAA LÄSKIÄ
Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera." Todennäköisesti syö ne yksin.."
Ei hyvää päivää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIKEAA LÄSKIÄ
Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera.Mitä? 2-3 päivässä? Minä söisin noin vähäiset herkut yhdessä illassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIKEAA LÄSKIÄ
Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera.Jos ostoskorissa on ollut leipäjuustoakin, veikkaan ettei ole yksin syönyt ostoksiaan. Harvat nuoret mitään leipäjuustoa syö tai ostaa itselleen. Nyt on kesäaika, niin on kesäjuhlia eli vaikka rippijuhla, jota varten ostanut tarjoamisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ostoskorissa on ollut leipäjuustoakin, veikkaan ettei ole yksin syönyt ostoksiaan. Harvat nuoret mitään leipäjuustoa syö tai ostaa itselleen. Nyt on kesäaika, niin on kesäjuhlia eli vaikka rippijuhla, jota varten ostanut tarjoamisia.
Miksi nuoret eivät söisi leipäjuustoa ?
Outo ajatus tuollainen " harvat nuoret.."
- Anonyymi
Mitäs jos aloittaja hankkisit elämän
- Anonyymi
Aloittaja puhui asiaa. Lihavat ihmiset kuormittavat paitsi katuja niin myös terveydenhuoltoa. Kaikkea ei pidä hyväksyä. Aina voi kysyä lihavalta kaupassa tahdikkaasti, onko tarkoituksenmukaista ostaa noin paljon lihottavaa ja epäterveellistä ruokaa.
- Anonyymi
Kaikkea ei pidä hyväksyä, sanoit. Olen samaa mieltä. Minä en hyväksy sitä, että sinä joko tyhmyyttäsi tai ilkeyttäsi puutut ihmisten asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.
- Anonyymi
Asun Tampereella ja päivittäin joudun kärsimään ylikokoisten ja niin laardiperseisten Hämeenkadun kulkijoiden aiheuttamasta mielipahasta minulle. Pitääkö muka jokaisella ylimittaisella läskisandralla olla samat oikeudet kulkea katuja, ja pilata normimitoissa olevien kanssa kulkijoiden päivä siinä samalla. Helevetti kun nuo ruhot eivät edes tuuleta läskejään, tahi käy suihkussa riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Tampereella ja päivittäin joudun kärsimään ylikokoisten ja niin laardiperseisten Hämeenkadun kulkijoiden aiheuttamasta mielipahasta minulle. Pitääkö muka jokaisella ylimittaisella läskisandralla olla samat oikeudet kulkea katuja, ja pilata normimitoissa olevien kanssa kulkijoiden päivä siinä samalla. Helevetti kun nuo ruhot eivät edes tuuleta läskejään, tahi käy suihkussa riittävästi.
No pienestä sinunkin elämäsi pilalle menee, ikävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene Hämeenkadulle, jos se sinulle on noin kova paikka. Sinä et nimittäin voi kuitenkaan määrätä muiden liikkumista, kokoa ja ulkonäköä.
- Anonyymi
Ruokaostokset kirpaisee näköjään
Ei taida ostokset olla sen parempia muillakaan.- Anonyymi
Syöttekö te pottuja ollenkaan,eihän ne potut maistu JOS
syö roskaruokaa.
Se pitää LOPETTAA KOKONAAN roskaruuan syöminen niin OIKEA ruoka alkaa maistumaan,ja silloin kun syöt oikeaa ruokaa et ainakaan liho,päinvastoin saattaa jopa alkaa laihtumaan jos on pienessä kalorivajeesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syö roskaruokaa.
Se pitää LOPETTAA KOKONAAN roskaruuan syöminen niin OIKEA ruoka alkaa maistumaan,ja silloin kun syöt oikeaa ruokaa et ainakaan liho,päinvastoin saattaa jopa alkaa laihtumaan jos on pienessä kalorivajeestaSe PITÄÄ lopettaa se KOKONAAN kun huomaa että alkaa jostakin lihomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se PITÄÄ lopettaa se KOKONAAN kun huomaa että alkaa jostakin lihomaan.
Vähentäminen EI riitä.
Anonyymi kirjoitti:
syö roskaruokaa.
Se pitää LOPETTAA KOKONAAN roskaruuan syöminen niin OIKEA ruoka alkaa maistumaan,ja silloin kun syöt oikeaa ruokaa et ainakaan liho,päinvastoin saattaa jopa alkaa laihtumaan jos on pienessä kalorivajeestaJos haluaa pudottaa oikeasti painoa, niin pottuja ei kannata sydä ollenkaan. Niissä on valtavasti energiaa, eivätkä ne tyydytä nälkää kuin pieneksi hetkeksi, ja sen jälkeen on entistä kovempi nälkä. Muutkin hiilarit kannattaa jättää kauppaan.
Sen sijaan kannattaa syödä paljon rasvaa ja kohtuullisesti proteiinia. Näillä nälkä lähtee pitkäksi aikaa, eikä tarvitse välipaloja. Monet huomaavat tarvitsevansa vain yhden aterian päivässä, eivätkä koskaan ole nälkäisiä. Parikymmentä kiloa tippuu helposti ilman kitumista.
Eli kitaan vaan kunnon rasvaista pihviä, kanan koipireittä tai rasvaista kalaa. Niin, ja kananmunia. Näillä paino putoaa. Potut kannattaa jättää kauppaan, ja riisi myös.- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Jos haluaa pudottaa oikeasti painoa, niin pottuja ei kannata sydä ollenkaan. Niissä on valtavasti energiaa, eivätkä ne tyydytä nälkää kuin pieneksi hetkeksi, ja sen jälkeen on entistä kovempi nälkä. Muutkin hiilarit kannattaa jättää kauppaan.
Sen sijaan kannattaa syödä paljon rasvaa ja kohtuullisesti proteiinia. Näillä nälkä lähtee pitkäksi aikaa, eikä tarvitse välipaloja. Monet huomaavat tarvitsevansa vain yhden aterian päivässä, eivätkä koskaan ole nälkäisiä. Parikymmentä kiloa tippuu helposti ilman kitumista.
Eli kitaan vaan kunnon rasvaista pihviä, kanan koipireittä tai rasvaista kalaa. Niin, ja kananmunia. Näillä paino putoaa. Potut kannattaa jättää kauppaan, ja riisi myös.Perunoiden kylläisyysarvo on iso.
Rasvahappojen koostumuksen on syytä olla tasapainoinen, ts. tyydyttynyttä rasvaa korkeintaan kolmannes rasvasta. Tavallinen tavan tallaaja ei ehkä ole motivoitunut laskemaan päivän rasvahappojen koostumuksia. Hänelle riittää, että välttelee lihan rasvaa ja poistaa ruokavaliostaan runsasrasvaiset maitotuotteet ja leivän päälle vain margariinia. Anonyymi kirjoitti:
Perunoiden kylläisyysarvo on iso.
Rasvahappojen koostumuksen on syytä olla tasapainoinen, ts. tyydyttynyttä rasvaa korkeintaan kolmannes rasvasta. Tavallinen tavan tallaaja ei ehkä ole motivoitunut laskemaan päivän rasvahappojen koostumuksia. Hänelle riittää, että välttelee lihan rasvaa ja poistaa ruokavaliostaan runsasrasvaiset maitotuotteet ja leivän päälle vain margariinia.Jos haluaa oikeasti pudottaa painoa niin rasvaa ei kannata vältellä. Päin vastoin. Sen sijaan rasvan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Siemenöljyt ja margariinit kannattaa karsia ruokavaliostaan. Niissä on liikaa omega 6:tta. Sen sijaan oliiviöljy on erinomaista. Se on enimmäkseen omega 3:a. Itselläni tämä on toiminut hyvin, ja monella muullakin.
- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Jos haluaa oikeasti pudottaa painoa niin rasvaa ei kannata vältellä. Päin vastoin. Sen sijaan rasvan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Siemenöljyt ja margariinit kannattaa karsia ruokavaliostaan. Niissä on liikaa omega 6:tta. Sen sijaan oliiviöljy on erinomaista. Se on enimmäkseen omega 3:a. Itselläni tämä on toiminut hyvin, ja monella muullakin.
Höpisis, höpsis. Oliiviöljyssä ei ole omega-kolmosta tai korkeintaan hyvin vähän. Oliiviöljyssä on 21 kertaa enemmän omega-kuutosta kuin omega-kolmosta (lähde: https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/536 ), molempia silti hyvin vähän. Omega-kuutoset eivät lisää tulehdusta. Itse esim. käytän rypsiöljyä runsaasti, eivätkä kahtena eri kertana mitatut tulehdusarvot (herkkä CRP) ole ollenkaan olleet koholla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpisis, höpsis. Oliiviöljyssä ei ole omega-kolmosta tai korkeintaan hyvin vähän. Oliiviöljyssä on 21 kertaa enemmän omega-kuutosta kuin omega-kolmosta (lähde: https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/536 ), molempia silti hyvin vähän. Omega-kuutoset eivät lisää tulehdusta. Itse esim. käytän rypsiöljyä runsaasti, eivätkä kahtena eri kertana mitatut tulehdusarvot (herkkä CRP) ole ollenkaan olleet koholla.
Tässä kasviöljyjen omega-kuutospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:
Auringonkukkaöljy 62.3 g
Maissiöljy 53.1 g
Soijaöljy 51.8 g
Maapähkinäöljy 31.0 g
Rypsiöljy 22.1 g
Pellavaöljy 12.7 g
Avokadoöljy 12.5 g
Oliiviöljy 10.4 g
Palmuöljy 9.1 g
Kookosrasva 100 % 1.9 g
Kookosöljy 1.8 g
Palmuydinöljy 1.6 g
Tässä kasviöljyjen omega-kolmospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:
Pellavaöljy 53.3 g
Rypsiöljy 10.9 g
Soijaöljy 7.3 g
Maissiöljy 1.0 g
Avokadoöljy 1.0 g
Oliiviöljy 0.5 g
Auringonkukkaöljy 0.4 g
Kookosrasva 100 % 0.2 g
Palmuöljy 0.2 g
Kookosöljy 0 g
Maapähkinäöljy 0 g
Palmuydinöljy 0
Oliiviöljyn omega-3/omega-6-suhde on todella huono. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kasviöljyjen omega-kuutospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:
Auringonkukkaöljy 62.3 g
Maissiöljy 53.1 g
Soijaöljy 51.8 g
Maapähkinäöljy 31.0 g
Rypsiöljy 22.1 g
Pellavaöljy 12.7 g
Avokadoöljy 12.5 g
Oliiviöljy 10.4 g
Palmuöljy 9.1 g
Kookosrasva 100 % 1.9 g
Kookosöljy 1.8 g
Palmuydinöljy 1.6 g
Tässä kasviöljyjen omega-kolmospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:
Pellavaöljy 53.3 g
Rypsiöljy 10.9 g
Soijaöljy 7.3 g
Maissiöljy 1.0 g
Avokadoöljy 1.0 g
Oliiviöljy 0.5 g
Auringonkukkaöljy 0.4 g
Kookosrasva 100 % 0.2 g
Palmuöljy 0.2 g
Kookosöljy 0 g
Maapähkinäöljy 0 g
Palmuydinöljy 0
Oliiviöljyn omega-3/omega-6-suhde on todella huono.Finelissä ei ollut camelinaöljyä ollenkaan.
Tässä Suomen Kasviöljyt Oy:n täydellisempi taulukko: https://www.suomenkasvioljyt.fi/rasvahapot/ - Anonyymi
Niin, ja kun ne omat ostokset eivät muille kuulu, oli ne minkälaisia tahansa.
- Anonyymi
Nyt oli TOINEN erittöin lihava 25 vuotias tyttö taas kaupassa kun olin ostamassa Lidlissä herkkuja.Nyt menin varoittamaan ja otin häneltä kärrystä kaikki LIHOTTAVAT ruat kuten kahvin pois ja laitoin oikeita tilalle joilla laihtuu hedelmätoffeeta fasupaloja vanilia jäätelöä 2ksi litraa. Pakaste pitsaa 8 ksan kappaletta. Tyttö kiitti minua että esti häntä lihomasta 4jä kiloa tällä viikolla, varmasti tulee kiittämään minua myöjemminkin että onneksi laihtui minun neuvoillani.
- Anonyymi
Eikö sinulla ole vieläkään poikaystävää, joka kutittelisi sinua ja kuiskuttelisi korvaasi, että olet ihanin?
- Anonyymi
On sulla tyhmät ja tylsät jutut!
- Anonyymi
Meillä koko naapurusto on läskisiä laiskoja valaita täynnä. Hyi, kun iljettää nähdä naispuoleisen ruho täynnä läskimakkaroita ja loputonta vyötärölaardia.
- Anonyymi
Et ole kovin kiva ihminen. Teillä on oma puoluekin.
- Anonyymi
Onneksi me miehet ollaan komeita ja hoikkia. Tulisitko poikaystävkseni? ❤️👬
- Anonyymi
Minua iljettää sinun jutut ja kielenkäyttö.
- Anonyymi
No lääkärin luulisi antavan kuulla kunniansa, vaikkei heistäkään jokaisella pydy kilot kurissa. Syömäpuoli voi olla ravintoa sieluparalle.
- Anonyymi
Ravintoloissa ei myydä viinaa kovin päihtyneelle ja samaa käytäntöä soisi sovellettaman kaupoissa näihin tuurisyöppöihin ja kieltää tämä näiden itsensä saattaminen tilaan jossa ei tosiaan ole enää oman itsensä herra. Silmämääräisesti arvioimalla näkee kyllä kuka elää syödäkseen. Portinvartija vaan tylysti heittämään kaupasta ulos nämä joilla ei enää itsekontrolli pelaa alkuunkaan.
- Anonyymi
Minä OLEN jo alkanut tänään heittämään ihmisiä ja pulleita naisia ja valaita ulos kaupasta kun olen pihtimitannut ovella KAIKILTA asiakkailta ala ja ylävatsan ja jos mitta on 0,061 korkeampi niin sanon että sinua EI voi päästää kauppaan kosks olet lihava eikä sinulla pelaa mikään ITSE KOREEMI alkuunkaan eikä sinulla ole mitään tapoja kun tulet kauppaan vaikka olet LIHAVA.Kysyn etkö ole yhtään itsesi HERRA. Asiakkaat oli minulle kiitollisia toisin kuin jotkut täällä jotka EI noudata minun hyviä neuvojani millä estää lihomista 4 kiloa ja tietää rasvahappojen koostumuksen.Kun SYÖ joka päivä hyvänmakuista ruokaa EI liho ja kuukuden päästä on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset kuten minullakin on jo kuukauden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä OLEN jo alkanut tänään heittämään ihmisiä ja pulleita naisia ja valaita ulos kaupasta kun olen pihtimitannut ovella KAIKILTA asiakkailta ala ja ylävatsan ja jos mitta on 0,061 korkeampi niin sanon että sinua EI voi päästää kauppaan kosks olet lihava eikä sinulla pelaa mikään ITSE KOREEMI alkuunkaan eikä sinulla ole mitään tapoja kun tulet kauppaan vaikka olet LIHAVA.Kysyn etkö ole yhtään itsesi HERRA. Asiakkaat oli minulle kiitollisia toisin kuin jotkut täällä jotka EI noudata minun hyviä neuvojani millä estää lihomista 4 kiloa ja tietää rasvahappojen koostumuksen.Kun SYÖ joka päivä hyvänmakuista ruokaa EI liho ja kuukuden päästä on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset kuten minullakin on jo kuukauden päästä.
Sama tonttu täällä taas hilluu 😂😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole potut maistunut,oot tainnut paljon karkkia,kakkua,pullaa ja kermajäötelöä😂😂ja läskiä on tullut mahaan runsaasti🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyllistyisit rikokseen, jos tekisit noin.
Syrjintää, kunnianloukkaus, ja mitä lienee muita nimikkeitä tuosta saisikaan kasaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole potut maistunut,oot tainnut paljon karkkia,kakkua,pullaa ja kermajäötelöä😂😂ja läskiä on tullut mahaan runsaasti🤣🤣
On potut maistunut, söin ranskalaisia, ja ai että oli hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyllistyisit rikokseen, jos tekisit noin.
Syrjintää, kunnianloukkaus, ja mitä lienee muita nimikkeitä tuosta saisikaan kasaan.Samanlainen addiktio kuin muutkin. Korvaushoitoon. Näitä laihdutuslitkuja tilalle kunnes paino lähentelee normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen addiktio kuin muutkin. Korvaushoitoon. Näitä laihdutuslitkuja tilalle kunnes paino lähentelee normaalia.
En alkaisi mistään hinnasta kiduttamaan itseäni joillain laihdutuslitkuilla, kyllä hyvä ruoka on parempaa.
- Anonyymi
Minäkin kävin kaupassa. Ostin korin täydeltä herkkuja. Siinä oli banaaneja, appelsiineja, persikoita, päärynöitä, kiiwejä, viinirypäleitä, mansikoita, mustikoita.
- Anonyymi
Ei kukaan täyspäinen osta täyttä koria kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja.
- Anonyymi
Älä valehtele!
Ostoskärrysi oli täynnä moottoriöljyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan täyspäinen osta täyttä koria kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja.
On jotkut sen verran täyspäisiä, että syövät terveellisesti. Ihan hyvin voi ostaa montaa lajia hedelmiä ja marjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jotkut sen verran täyspäisiä, että syövät terveellisesti. Ihan hyvin voi ostaa montaa lajia hedelmiä ja marjoja.
Tuossa joku väitti ostaneensa korin täydeltä hedelmiä ja marjoja, muka kahdeksaa eri laatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa joku väitti ostaneensa korin täydeltä hedelmiä ja marjoja, muka kahdeksaa eri laatua.
Miksi ei olisi ostanut ? Onko siinä jotain outoa muka ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei olisi ostanut ? Onko siinä jotain outoa muka ?
Ei kukaan rationaalinen ihminen osta kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja samalla kertaa. Hän valehtelunsa tarkoitus oli syyllistää roskaruoan syöjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan rationaalinen ihminen osta kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja samalla kertaa. Hän valehtelunsa tarkoitus oli syyllistää roskaruoan syöjiä.
Minä olen radionaalinen ihminen ja syön vain hyvänmakuista ja LAIHDUTTAVAA ruokaa fasupaloja kääretorttua hedelmätoffeeta täytekakkua salmiakkia vanilia kerma jäätelöä yöllä. Puuroa ja velli en ole ikinä syönyt enkä syö. Karkkia ostan lisääkin. Ihminen ei laihdu jos ei saa SOKERIA.
- Anonyymi
Millainen ihminen jää tarkastamaan ja kritisoimaan jäljessä tulevan ostoksia? Ei ole täyspäisen hommaa se!
- Anonyymi
Onko tarkoituksesi kieltää ihmisten tarkkailu? Onko sinulla puhtaat jauhot pussissa? Ilmeisesti paljon salattavaa ja hävettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tarkoituksesi kieltää ihmisten tarkkailu? Onko sinulla puhtaat jauhot pussissa? Ilmeisesti paljon salattavaa ja hävettävää.
Tarkkailla voi ihan mitä ja ketä haluaa, mutta sen voi tehdä hiljakseen omassa mielessään, muita kohtaan ei tarvitse olla loukkaava ja halveksiva.
Itsessä on silloin jotain vikaa, jos tahallaan alkaa keljuilemaan toisille esim. heidän ostoksistaan, tai jostain muusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkailla voi ihan mitä ja ketä haluaa, mutta sen voi tehdä hiljakseen omassa mielessään, muita kohtaan ei tarvitse olla loukkaava ja halveksiva.
Itsessä on silloin jotain vikaa, jos tahallaan alkaa keljuilemaan toisille esim. heidän ostoksistaan, tai jostain muusta.Joo totta. Jos tarkkailun (silmien pyörittelyn) motiivi on toisen luokkaaminen, se ei ole oikein. Jos tarkkailun motiivi on oma introspektio eikä toisen loukkaaminen, siinä ei silloin ole mitään pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo totta. Jos tarkkailun (silmien pyörittelyn) motiivi on toisen luokkaaminen, se ei ole oikein. Jos tarkkailun motiivi on oma introspektio eikä toisen loukkaaminen, siinä ei silloin ole mitään pahaa.
Ei silmiä ole mikään pakko pyöritellä. Katsella voi pyörittelemättäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo totta. Jos tarkkailun (silmien pyörittelyn) motiivi on toisen luokkaaminen, se ei ole oikein. Jos tarkkailun motiivi on oma introspektio eikä toisen loukkaaminen, siinä ei silloin ole mitään pahaa.
Minun motivi on improsektio eli minua ärsyttää kun naiset on pulleita ja valaita eikä heillä ole poikaystävää. Kysyn että menkää johonkin paikkaan esim missä saatte poikaystävän.MIKSI joku syö pahanmakuista ja lihottavaa ruokaa kunnvoi syödä hyvänmakuista ja terveellistä missä on paljon protenia ja hiihihydraatteja 3670 kaloria päivässä jota ihminen tarvii että laihtuu ja tulee viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Youtudessa katson samalla fideoita kun juoksen joissa on pulleita naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ en loukkaa ketään kun sanon pulleille tytöille kaupassa että olette kauheita läskejä ja valaita ja käsken että muuta johonkin suureen kaupunkiin missä saat poikaystävän.Se on improstektiiviä kun neuvoo LAIHDUTTAMAAN jos on läski eikä vatsalihakset ole VEITSENTERÄVÄT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun motivi on improsektio eli minua ärsyttää kun naiset on pulleita ja valaita eikä heillä ole poikaystävää. Kysyn että menkää johonkin paikkaan esim missä saatte poikaystävän.MIKSI joku syö pahanmakuista ja lihottavaa ruokaa kunnvoi syödä hyvänmakuista ja terveellistä missä on paljon protenia ja hiihihydraatteja 3670 kaloria päivässä jota ihminen tarvii että laihtuu ja tulee viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Youtudessa katson samalla fideoita kun juoksen joissa on pulleita naisia.
Eivät kaikki edes välttämättä halua poikaystävää, että kiitos neuvosta, menee hukkaan joidenkin kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ en loukkaa ketään kun sanon pulleille tytöille kaupassa että olette kauheita läskejä ja valaita ja käsken että muuta johonkin suureen kaupunkiin missä saat poikaystävän.Se on improstektiiviä kun neuvoo LAIHDUTTAMAAN jos on läski eikä vatsalihakset ole VEITSENTERÄVÄT.
Sinä oletkin niin tyhmä, että sinun kommenteista ei kannata kenenkään loukkaantua. Sinä et ymmärrä edes, mitä teet.
- Anonyymi
Entäpä ylipainoiset, jopa sairaalloisen, jotka käy leipäjonoissa hakemassa täytettä kupuunsa. Mitä liikkuu tällaisen päässä.
- Anonyymi
Päässä varmasti liikkuu, että hekin haluavat ruokansa jostain, jos ei kaupasta niin leipäjonosta.
Mitä liikkuu tällaisen päässä, joka edes miettii ja ihmettelee tuollaisia juttuja ? Kai itsekin tarvitse ruokaa päivittäin ? - Anonyymi
Minä kävin KYSYMÄSSÄ juuri leipäjonossa että mitä päässänne liikkuu kunolette leipäjonossa ja LIHAVIA.Kysyin että miksi ette ole omia herrojanne ja laihduta 4 kiloa syömällä oikeaa ja HYVÄNMAKUUSTA ruokaa. Pihtimittasin erään LÄSKIN tytön 20 vuotta alavatsan ja kysyin paperit. Tyttö sanoi että onneksi mittasin hänet ylhäältä ja alhaalta ja nyt hän menee heti kotiin ja vaihduttaa eikä tule enää KOSKAAN leipäjonoon ja kiitti minua siitä että kerroin että hän on KAUHEA valas ja läski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin KYSYMÄSSÄ juuri leipäjonossa että mitä päässänne liikkuu kunolette leipäjonossa ja LIHAVIA.Kysyin että miksi ette ole omia herrojanne ja laihduta 4 kiloa syömällä oikeaa ja HYVÄNMAKUUSTA ruokaa. Pihtimittasin erään LÄSKIN tytön 20 vuotta alavatsan ja kysyin paperit. Tyttö sanoi että onneksi mittasin hänet ylhäältä ja alhaalta ja nyt hän menee heti kotiin ja vaihduttaa eikä tule enää KOSKAAN leipäjonoon ja kiitti minua siitä että kerroin että hän on KAUHEA valas ja läski.
Voi tsiisus noita juttujasi. Pidä vaan huoli omasta painosta, muista ett kaljan kittaaminen kasvattaa mahaa ja rasvamaksaa. Tiesitkö muuten, ett laihoillakin voi olla rasvamaksa, kolesteroliarvot korkealla, niinkuin myös verenpaineetkin huidella korkeuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun ongelmasi on ?
Et itse taida olla " läski ", mutta mikä muu voi olla ahdistuksesi syy ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun ongelmasi on ?
Et itse taida olla " läski ", mutta mikä muu voi olla ahdistuksesi syy ?Ei kun tuo on se nuori tyttö joka lähettelee noita parodioitaan. Tätä on tapahtunut jo vuosikaudet, mutta tyttö ei ole vanhentunut yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tuo on se nuori tyttö joka lähettelee noita parodioitaan. Tätä on tapahtunut jo vuosikaudet, mutta tyttö ei ole vanhentunut yhtään.
Asiaa pitää tarkentaa edesmenneeltä nimimerkiltä Mayja-70, hän osaa kertoa poikaystävistä. Hän on se isoäiti.
Poikaystäviä isoista kaupungeita tarvitaan kuulemma laihdutukseen, vaikka voi lihoa 9 kuukauden ajaksi ja siihen mielihalut päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa pitää tarkentaa edesmenneeltä nimimerkiltä Mayja-70, hän osaa kertoa poikaystävistä. Hän on se isoäiti.
Poikaystäviä isoista kaupungeita tarvitaan kuulemma laihdutukseen, vaikka voi lihoa 9 kuukauden ajaksi ja siihen mielihalut päälle.Ei nyt tarvittaisi mitään parodioita eikä Mayjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt tarvittaisi mitään parodioita eikä Mayjoja.
Sinä et päätä siitä, mitä tarvitaan.
Nyt tarvitaan parodiahorisontti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et päätä siitä, mitä tarvitaan.
Nyt tarvitaan parodiahorisontti.Jokainen varmaankin tunnistaa omat tarpeensa ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tuo on se nuori tyttö joka lähettelee noita parodioitaan. Tätä on tapahtunut jo vuosikaudet, mutta tyttö ei ole vanhentunut yhtään.
Se on se nuori pullea tyttö jolle käyt sanomassa asioita kaupassa ja näyttämässä pananiasi vaikkei kukaan halua nähdä....
- Anonyymi
Minut ainakin yllätti se, että näinkin pitkä ketju kommentteja voi syntyä toisten ihmisten ostoskäyttäytymisestä.
En ajattele kaupassa, että joku tarkkailisi, mitä sieltä ostan, ehkä heitä kuitenkin taitaa olla olemassa, vaan eipä haittaa.- Anonyymi
Pulleat naiset ei laihdu jos en sano heille että he on lihavia. Kaupassa oli tänäänkin valaita Hämeenkadulla ja he ärsytti minua kun he on lihavia. Onneksi MINÄ sanoin heille että laihduttakaa ja ostakaa vain kaakauta spakettia kaalikastiketta mansikkatäytekakkua hedelmätoffeeta ja sokeria että LAIHDUTTE ettekä enää ärsytä minua. Eräskin pullea nuori tyttö osti irtokarkkeja ja ne lihottaa ja kysyin eikö sinulla ole poikaystävää ja sanoin että minä olen hänen poikaystävä.Tyttö sanoi ettei hän halua yli 65 vuotiasta vaikka minä olen kuin 3kymppinen ja mimulla on kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja eretkiot ja kusi huilaa pananista ja näytin hänelle pananiani kaupassa. Kysyin eikö ihmisillä ole mitään tapoja eikä ole itsensä HERRA kun vartijat heitti minut ulos kaupasta. JOS MINUA ei olisi neuvomassa ihmisiä niin olisi enemmän lihavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulleat naiset ei laihdu jos en sano heille että he on lihavia. Kaupassa oli tänäänkin valaita Hämeenkadulla ja he ärsytti minua kun he on lihavia. Onneksi MINÄ sanoin heille että laihduttakaa ja ostakaa vain kaakauta spakettia kaalikastiketta mansikkatäytekakkua hedelmätoffeeta ja sokeria että LAIHDUTTE ettekä enää ärsytä minua. Eräskin pullea nuori tyttö osti irtokarkkeja ja ne lihottaa ja kysyin eikö sinulla ole poikaystävää ja sanoin että minä olen hänen poikaystävä.Tyttö sanoi ettei hän halua yli 65 vuotiasta vaikka minä olen kuin 3kymppinen ja mimulla on kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja eretkiot ja kusi huilaa pananista ja näytin hänelle pananiani kaupassa. Kysyin eikö ihmisillä ole mitään tapoja eikä ole itsensä HERRA kun vartijat heitti minut ulos kaupasta. JOS MINUA ei olisi neuvomassa ihmisiä niin olisi enemmän lihavia.
Siiderivalaat ovat kaupoissa ne pahimmat. Niillä on lihavat kasvot, roikkuva vatsa, värjätyt hiukset ja perunanenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko oikeasti, että sinun kehotuksesi auttaa ihmisiä alkamaan pudottamaan painoaan ?
Et varmaan usko tuota itsekään.
En minäkään välittäisi, vaikka kuinka moni sanoisi jossain kaupassa, että juuri minun pitäisi alkaa laihduttamaan.
Parempi huolehtia omista asioista, ihan vinkiksi sinullekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiderivalaat ovat kaupoissa ne pahimmat. Niillä on lihavat kasvot, roikkuva vatsa, värjätyt hiukset ja perunanenä.
Oletko koskaan huomannut, tuollaisia miehiäkin on olemassa ?
Harvemmalla tosin värjätyt hiukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko oikeasti, että sinun kehotuksesi auttaa ihmisiä alkamaan pudottamaan painoaan ?
Et varmaan usko tuota itsekään.
En minäkään välittäisi, vaikka kuinka moni sanoisi jossain kaupassa, että juuri minun pitäisi alkaa laihduttamaan.
Parempi huolehtia omista asioista, ihan vinkiksi sinullekin.Mutta huomauttamalla ihmistä saat hänen olonsa kiusaantuneeksi, mikä voi olla hyväkin asia, mikäli ei perustu huomauttajan loukkaamisenhaluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta huomauttamalla ihmistä saat hänen olonsa kiusaantuneeksi, mikä voi olla hyväkin asia, mikäli ei perustu huomauttajan loukkaamisenhaluun.
Minä olen hyväntahtoinen ihminen kun sanon pulleita naisia lihavaksi ja sanonnettä miksi olet noin lihava eikä sinulla ole poikaystävää. Otan hyväntahtoisesti LIHAVILTA naisilta ostokset pois kärryistä. Ja sitten kerron että olet ruma ja perunanenäsi roikkuu etkä tarvi ollenkaan ruokaa vaan syö kaslisoppaa kerran viikossa äläkä tuke kauppaan kun olet niin läski vaan sinun pitää laihduttaa 3 kiloa oikeaaläskiä ei väärää läskiä.Minä ajattelen aina muiden parasta ja olen ystävällinen.Täällä ystävällisyyteni leviää enemmän kuin kaupassa kun voin sanoa satoja naisia lihaviksi ja läskeiksi eikä vain yhtä kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siiderivalaat ovat kaupoissa ne pahimmat. Niillä on lihavat kasvot, roikkuva vatsa, värjätyt hiukset ja perunanenä."
Taisi olla peili jonka ohi kuljit.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hyväntahtoinen ihminen kun sanon pulleita naisia lihavaksi ja sanonnettä miksi olet noin lihava eikä sinulla ole poikaystävää. Otan hyväntahtoisesti LIHAVILTA naisilta ostokset pois kärryistä. Ja sitten kerron että olet ruma ja perunanenäsi roikkuu etkä tarvi ollenkaan ruokaa vaan syö kaslisoppaa kerran viikossa äläkä tuke kauppaan kun olet niin läski vaan sinun pitää laihduttaa 3 kiloa oikeaaläskiä ei väärää läskiä.Minä ajattelen aina muiden parasta ja olen ystävällinen.Täällä ystävällisyyteni leviää enemmän kuin kaupassa kun voin sanoa satoja naisia lihaviksi ja läskeiksi eikä vain yhtä kaupassa.
Olen katsellut, että hoikilla nuorilla tytöillä on järjestään poikaystävät ja he kikattavat iloisesti, kun taas pulskemmat lappaavat vain pullaa kaupan paistopisteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta huomauttamalla ihmistä saat hänen olonsa kiusaantuneeksi, mikä voi olla hyväkin asia, mikäli ei perustu huomauttajan loukkaamisenhaluun.
Ei kukaan huomauttele ventovieraille mitään tahtomattaan loukata, kyllä sen tajuaa, että toinen loukkaantuu, kun joku vieras tulee huomauttelemaan vaikkapa juuri painosta.
Itsellä silloin on jokin pielessä, kun tahallaan kiusaa muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katsellut, että hoikilla nuorilla tytöillä on järjestään poikaystävät ja he kikattavat iloisesti, kun taas pulskemmat lappaavat vain pullaa kaupan paistopisteellä.
Oletkos nähnyt, kun hoikka nuori poika ja hoikka nuori tyttö, seurusteleva pari, ovat olleet yhdessä hakemassa pullaa paistopisteeltä ?
Minäpäs olenkin nähnyt.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos nähnyt, kun hoikka nuori poika ja hoikka nuori tyttö, seurusteleva pari, ovat olleet yhdessä hakemassa pullaa paistopisteeltä ?
Minäpäs olenkin nähnyt....Ei ne kauan ole laihoja.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mennyt sanomaan nuorille tytöille että minä tulen poikaystäväksi ja jätä tuo läski poika paistopisteellä ja ota miesten MIES kuten minä,65 vuotta ja pihtimitta ylhäältä 0'410 ja alhaalta 7,0031 ja eretkiot on normaalit ja kusi huilaa kuin 30mentä vuotta vanhalla ja minulla on juoksumatto olohuoneessa ja se mahtuu sängyn alle. Minulla on karkkia 10nen kiloa ja ostan vielä lisääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mennyt sanomaan nuorille tytöille että minä tulen poikaystäväksi ja jätä tuo läski poika paistopisteellä ja ota miesten MIES kuten minä,65 vuotta ja pihtimitta ylhäältä 0'410 ja alhaalta 7,0031 ja eretkiot on normaalit ja kusi huilaa kuin 30mentä vuotta vanhalla ja minulla on juoksumatto olohuoneessa ja se mahtuu sängyn alle. Minulla on karkkia 10nen kiloa ja ostan vielä lisääkin.
Oikeasti et ole ollut pojan kanssa koskaan, vaikka kaikilla ikätovereillasi on jo poika/tyttöystävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti et ole ollut pojan kanssa koskaan, vaikka kaikilla ikätovereillasi on jo poika/tyttöystävät.
Tuletko poikaystäväkseni, olen hoikka mies ja 65 vuotta. Minulla on orpitrek elite juoksumatto ja rullaluistimet jotka rakensin sairaalakärryistä.
- Anonyymi
Liha on heikko, perso rasvalle ja sokerilla, ja on järjestelmätason ongelma jos pitää elinkeinon ylläpitämisen vuoksi pitää tarjolla kaikinpuolin huonoa suuhunpantavaa jonka seuraukset joudutaan maksamaan yhteisestä kassasta. Kaupassakäynti tekee ihan pahaa. Miten sekaisin länsi on.
- Anonyymi
Meinaatko että meidän pitäisi siirtyä noudattamaan ketodieettiä?
- Anonyymi
On hienoa, että yhteinen kassa on olemassa, jotkut on nääs niin köyhiä, ettei itsellä ole varaa edes terveydenhuollossa asiointiin.
- Anonyymi
No koitapa keskittyä omaan elämääsi,olet ruma
- Anonyymi
Olen entinen missi, nykyinen siiderivalas.
Enemmistö kansaa on kaltaisiani valtavia läskejä, maha on kuin säähavaintopallo, takapuoli on kuin 65 tuuman televisio ja pohkeet ovat paksut kuin kesämökin hirret. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmistö kansaa on kaltaisiani valtavia läskejä, maha on kuin säähavaintopallo, takapuoli on kuin 65 tuuman televisio ja pohkeet ovat paksut kuin kesämökin hirret.Onneksi me miehet ollaan kaikki hoikkia ja komeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi me miehet ollaan kaikki hoikkia ja komeita.
Milloin sinulle tehtiin sukupuolenvaihtoleikkaus, olit aikaisemmin nainen..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sukupuolenkorjausleikkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sinulla on poikaystävä? Jossain suuressa kaupungissa voi joku kiinnostua joka ei ole tarkka hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sinulla on poikaystävä? Jossain suuressa kaupungissa voi joku kiinnostua joka ei ole tarkka hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. ...
Tykkäätkö sinä leipäjuustosta vaikka oletkin jo todella vanha eläkeläinen?
Sinä et kelpaa enää tavallisiin töihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olit ennen sukupuolenkorjaustasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko nimimerkin Mayja-70? Hän opettaa sinulle lisää hykieniaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä ongelmana palstan teini-ikäisten tytärten keskuudessa on kuinka löytää jostain samankokoinen poikaystävä, joka katsoo naisessa muutakin kuin ulkonäköä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä ongelmana palstan teini-ikäisten tytärten keskuudessa on kuinka löytää jostain samankokoinen poikaystävä, joka katsoo naisessa muutakin kuin ulkonäköä.
Niin, se muukin on tärkeää ulkonäön lisäksi. Joskus se muu jopa korvaa sen, vaikkei ulkonäkö niin erityinen olisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se muukin on tärkeää ulkonäön lisäksi. Joskus se muu jopa korvaa sen, vaikkei ulkonäkö niin erityinen olisikaan.
Sokeilla on voimavara, kun he eivät tee päätelmiä ulkonäön perusteella. Eräs erityisoppilaitoksessa ohjaajana toiminut sanoi minulle kerran, että sokeilla on parempi itsetunto kuin kuuroilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla toimii jo erektiot hyvin,tulisitko poikaystäväkseni? En ole tarkka hygieniasta enkä ulkonäöstä, jos sinulla tulee kuukauden päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja saat proteenia riittävästi.Jos proteenia ei saa riittävästi kusi ei huilaa kuin nuorella miehellä.Söin juuri 900 grammaa vanilia jäätelyä kellarissa kun piti syödä vain 300 grammaa.Kuumalla ilmalla jäätelöä voi syödä se ei lihota.Minä en ymmärrä miksei tämä vieläkään mene perille.Lihavat ihmiset ÄRSYTTÄVÄT minua kun he ostaa herkkuja ja roskaruokaa.Heudän pitöisi syödä PROTEENIA kuten proteeni viki sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla toimii jo erektiot hyvin,tulisitko poikaystäväkseni? En ole tarkka hygieniasta enkä ulkonäöstä, jos sinulla tulee kuukauden päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja saat proteenia riittävästi.Jos proteenia ei saa riittävästi kusi ei huilaa kuin nuorella miehellä.Söin juuri 900 grammaa vanilia jäätelyä kellarissa kun piti syödä vain 300 grammaa.Kuumalla ilmalla jäätelöä voi syödä se ei lihota.Minä en ymmärrä miksei tämä vieläkään mene perille.Lihavat ihmiset ÄRSYTTÄVÄT minua kun he ostaa herkkuja ja roskaruokaa.Heudän pitöisi syödä PROTEENIA kuten proteeni viki sanoo.
Neiti on humalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti on humalassa.
Huilaako kusi jo paremmin? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huilaako kusi jo paremmin? 🤔
Parantuminen tapahtui viikon aikana.Yläpaine enään 120 aamulla ja illalla ja kusi huilaa ilman lääkkeitä.Hedelmätoffeeta 4 pussia aamulla ja 5 illalla ja yöllä 2 litraa lidlin vaniliajäätylöä jota kannattaa syödä helteillä.Pusseissa lukee ELÄ OTA.Jäätelön päällä on muovinen tapletti jossa lukee ELÄ SYÖ.Ostan karkkia lisääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun veljesi olivat sinua siroluisempia ja sen takia olet vieläkin katkera elämällesi.
Katkeruutesi alkaa jo olla kohta sata vuotta vanhaa. Onneksi pärjäät kuitenkin pikkueläkkeelläsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun veljesi olivat sinua siroluisempia ja sen takia olet vieläkin katkera elämällesi.
Katkeruutesi alkaa jo olla kohta sata vuotta vanhaa. Onneksi pärjäät kuitenkin pikkueläkkeelläsi.Lihomisen jälkeen piti käydä yöllä kusella 5 kertaa ja nyt kun olen laihtunut kusi huilaa hyvin eikä tarvitse käydä yöllä kusella.Tämä ON vain hedelmätoffeen ansiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeruutesi alkaa jo olla kohta sata vuotta vanhaa. Onneksi pärjäät kuitenkin pikkueläkkeelläsi.Tämä oli sille entiselle siiderivalaalle joka tuputtaa aina hygieenisiä ystäviä isoista kaupungeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parantuminen tapahtui viikon aikana.Yläpaine enään 120 aamulla ja illalla ja kusi huilaa ilman lääkkeitä.Hedelmätoffeeta 4 pussia aamulla ja 5 illalla ja yöllä 2 litraa lidlin vaniliajäätylöä jota kannattaa syödä helteillä.Pusseissa lukee ELÄ OTA.Jäätelön päällä on muovinen tapletti jossa lukee ELÄ SYÖ.Ostan karkkia lisääkin.
Varo illalla ettet kokemattomana pistä suuhusi liian isoa kabanussia tai voi tulla muuten ikävä äitiä. Sinun ei pidä kadehtia ikätovereitasi. Saatat saada vielä joskus oman poikaystävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Milloin sinulle tehtiin sukupuolenvaihtoleikkaus, olit aikaisemmin nainen..?"
Sinun mielikuvissako miehet ei voi olla lihavia ja rumia, vaan pelkästään naiset? Mistä tämmöinen käsityksesi johtuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmistö kansaa on kaltaisiani valtavia läskejä, maha on kuin säähavaintopallo, takapuoli on kuin 65 tuuman televisio ja pohkeet ovat paksut kuin kesämökin hirret."Olen entinen missi, nykyinen siiderivalas.
Enemmistö kansaa on kaltaisiani valtavia läskejä, maha on kuin säähavaintopallo, takapuoli on kuin 65 tuuman televisio ja pohkeet ovat paksut kuin kesämökin hirret."
Itse voi helposti päätellä naisvihaisista provokirjoituksistasi että olet yksinäinen ja lihava peräkammaripoika jostain syrjäkylältä, joka kirjoittaa provojaan suljettujen verhojen takaa ja odottaa koneensa ääressä että huonokuntoinen äiti, 80 v laittaa ruokaa. Näitä tapauksia riittää. Miksi vihaat naisia, nainen äitisikin on. Et ole onnistunut saamaan edes kaltaistasi ylipainoista naista ilkeän luonteen takia. Oletko käynyt lääkärissä tutkimuksissa? Todennäköisesti olet diabeetikkokin, joilla usein käytös- ja aggresiivisuusongelmia. Mulla oli serkkupoika joka oli jatkuvasti aggressiivinen ja ilkeä, ihmeteltiin sitä aina. Sitten kuoli 40 v ja ruumiinavauksessa todettiin hoitamaton diabetes. Verensokerin heittely vaikuttaa mieleen. Ylipainoinenkin mies voi olla mukava ja hyväkäytöksinen ja sillä onnistuu saamaan kumppanin ja kivaa sosiaalista elämää, mulla parikin kivaa työkaveria jotka on kovin ylipainoisia. Suuri osa kansasta onkin ylipainoisia eikä vain naiset, joten ei lihava mieskään voi oikein olla kriittinen muiden ulkonäön suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö sinä leipäjuustosta vaikka oletkin jo todella vanha eläkeläinen?
Sinä et kelpaa enää tavallisiin töihin."Tykkäätkö sinä leipäjuustosta vaikka oletkin jo todella vanha eläkeläinen?
Sinä et kelpaa enää tavallisiin töihin."
En niin koska minulla ikä 63 ja on käsi poikki ja juoksen päivät juoksumatolla ja katson youtude fideoita joissa ÄRSYTTÄVIÄ pulleita naisia ja syön karkkia jotka olen piilottanut kellariin.Kusi huilaa ja erektiot on normaalit.Leipäjuusto lihottaa ja ostan laihduttutavia hedelmätoffeita ja fasupaloja kaakauta ja kadanossia.Päälle mansikkakakkukahvit 4 kertaa päivässä.Syön kerralla VAIN 1den kakun.Jos söisin 3me niin lihoisin kuin jotkut ÄRSYTTÄVÄT pullukat.
- Anonyymi
Mäkin tykkään just noista ja leipäjuusto on kyl aivan ykkönen.
- Anonyymi
Nykyään kun on tietoa saatavilla niin sitten jotkut tuntuvat olevan sekaisemmin. Mulle tuli varoituksia lihavuudesta, no se oli semmone pömppö vatsa ja nainen sanoi jotain ja tajusin. nyt olen noin 12 kiloa hoikempi.
- Anonyymi
Minäkin näin kerran kaupassa ruman ihmisen. Ovella olisi kyllä asiasta pitänyt varoittaa.
- Anonyymi
Siiderivalaat ei ymmärrä että roteenia ei voi korvata nallekarkeilla ja sipseillä.Ruokajuomana siideri eikä saavuta koskaan veitsenteräviä vatsalihaksia..
Arvovaltainen Wikiroteeni kertoi että kauheasti läskiä ropassa aiheuttaa myös sairauksia eikä mitään terveyttä.- Anonyymi
Näi on. Ei siiterillä mitään VEITSENTERÄVIÄ vatsalihaksia saa KOSKAAN vaan kannattaa juoda aamulla ja illalla 3me litraa keskiolutta ja 2 litraa nelosolutta.Tämäkin proteenivikissä kerrotaan kuten olen ennenkin sanonut,eikö tämä mene vieläkään perille.
- Anonyymi
Miksi ylipainoiselle pitäisi kertoa että hän on ylipainoinen? Onko se mahdollisesti uutinen osoittelun kohteelle? Kyllä jokainen sen itsekin tietää, mitä peilissä näkee.
Vähän sama asia, kun menisi kertomaan jollekin tuntemattomalle kaupassa, että kylläpä sinä olet ruma, menepäs kauneusleikkaukseen ja tee jotain tuolle rumalle naamalle.
Tai kaljulle miehelle sanoisi, että mene hankkimaan joku tupee päälaelle tai istuta karvoja persiistäsi päähän kun on niin ruma tuo kalju.
Jokaisella tämmöisellä huomautuksella on siis tarkoitus osoittaa toiselle toisen vikoja. Miksi? Häiritseekö esim ylipainoinen henkilö jotenkin pelkällä olemassa olollaan jotakuta toista? Vai mistä tämä tarve puuttua toisen habitukseen tulee? Onko osoittelija niin täydellinen, että voi alkaa nokkimaan toisia?
Omasta mielestäni tällaisella henkilöllä, joka tuntee tarvetta osoitella toisia ulkonäön perusteella on itsellään suurempaa ongelmaa kuin sillä jota osoittelee.
Itsellänikin on kokemusta että ulkonäkööni on puututtu. Helsingissä odottelin bussia rautatieaseman vieressä. Olin ollut juuri kampaajalla, ja hiukset kiilsivät terveen näköisenä, oli mennyt pari sataa rahaa ja kampaus oli föönattu kauniiksi. Yhtäkkiä känninen möreä-ääninen puliakka tuli rähisemään minulle, että mene pesemään rasvainen tukkasi. Puliakka oli niin karmea ja haiseva ilmestys hampaattomana ja likaisena, ettei varmaan ollut käynyt vuoteen pesulla ja harmaa tukka hapsotti harvana ja likaisena. Silti hän kiinnitti huomion kiiltäviin hiuksiini, jotka oli juuri puleerattu, jopa niin että katsoi asiakseen tulla huomauttamaan "rasvaisesta" tukasta. Ei tule varmaan koskaan katsottua itse peiliin tai näkee ne omat ongelmansa toisen kehossa. Minusta tämä oli niin erikoinen tapaus.... Ketä puliakalla siis on pokkaa tulla arvostelemaan ja miksi? Itse oli melkoinen hajuhaitta ja häirikkö siinä asemalla.- Anonyymi
Oletko kuitenkin lihava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuitenkin lihava?
Kyse ei ollut muusta kuin hiuksista, joten kysymyksesi ei liity mihinkään.
- Anonyymi
Puliakka oli ollut joskus kauan sitten sievä nainen. Kaunis ja huoliteltu ulkonäkösi sai aikaan hänessä pahan olon purkauksen. Hänkin haluaisi sisimmässään olla samanlainen, mutta elämä kuljetti toisin.
- Anonyymi
Keskustelu on ollut melko korkeatasoista, koska 168 viestistä vasta 5 on poistettu.
- Anonyymi
Aika erikoinen tasonäkemys sinulla.
- Anonyymi
kylläpä nyt on ongelma toisen ongelmista.lopeta, ennenkuin sairastut
- Anonyymi
Sivistynyt ihminen, jolla on omat asiat kunnossa, ei ala kaupassa arvostelemaan kenenkään ostoksia eikä ala jakamaan mielipiteitään terveellisistä ostoksiksista, saati että puuttuisi jonkun ylipainoon.
- Anonyymi
Ylipainoon pitää puuttua, sillä se kuormittaa myös ilmastoa ja terveydenhuoltoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoon pitää puuttua, sillä se kuormittaa myös ilmastoa ja terveydenhuoltoa.
Millä tavalla toisten ivaaminen vähentää ilmaston ja terveydenhuollon kuormitusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla toisten ivaaminen vähentää ilmaston ja terveydenhuollon kuormitusta?
Ivaajat taitavat itse olla, tai saattavat olla tulevia terveydenhuollon asiakkaita.
Jos oikein kovasti alkaa muiden ominaisuudet puristaa, niin ehkä se psykiatrilla käynti voisi jotain helpotusta tuoda siihen omaankin elämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ivaajat taitavat itse olla, tai saattavat olla tulevia terveydenhuollon asiakkaita.
Jos oikein kovasti alkaa muiden ominaisuudet puristaa, niin ehkä se psykiatrilla käynti voisi jotain helpotusta tuoda siihen omaankin elämään.Niinpä, jotain niin kestämätöntä omassa elämässä ettei siihen kykene tarttumaan vaan mielummin näkee omat ongelmat muissa. Psykiatri auttaisi kohtamaan ne omat ongelmat
- Anonyymi
"Sivistynyt ihminen, jolla on omat asiat kunnossa, ei ala kaupassa arvostelemaan kenenkään ostoksia eikä ala jakamaan mielipiteitään terveellisistä ostoksiksista, saati että puuttuisi jonkun ylipainoon."
Jos tämmöistä kaupassa tapahtuisi, niin kyllä muille ostoksista ja painosta huomauttelevan henkilön luokittelisi mt-tapaukseksi, rappioalkoholistiksi tai henkisesti kehitysvammaiseksi. Aloittaja on jokin näistä. Keltään edellä mainituilta ei kukaan odotakaan mitään sivistyneisyyttä tai käytöstapoja.
- Anonyymi
Pitää kyetä erottamaan siiderivalas tavallisisita hoikista ihmisistä.
Siiderivalas ei voi hyvin.- Anonyymi
Mikö sinut erottaa normaaleista ihmisistä, mikset voi hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikö sinut erottaa normaaleista ihmisistä, mikset voi hyvin?
Kirjoitat kuin olisit itse tuollainen valas eli paljonko sinulla on läskistä ylipainoa?
- Anonyymi
Kyllä tietämättömiä tulisi valistaa,eihän monikaan tiedä MITEN PALJON noista lihoo.
- Anonyymi
Voisit kaupassa neuvoa noille valaille oikean muistiinpano- ja taulukointitekniikan. Kaikki syödyt ruoat pitää merkitä paperille allekkain ja katsoa siitä rehellisesti lihomisen SYY.
- Anonyymi
Ja sen lisäksi suolisto menee pilalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kaupassa neuvoa noille valaille oikean muistiinpano- ja taulukointitekniikan. Kaikki syödyt ruoat pitää merkitä paperille allekkain ja katsoa siitä rehellisesti lihomisen SYY.
Ei kaupassa vaan täällä niille jotka vaivautuu lukemaan.
Kyllä se lihomisen oikea SYY on karkki.
Jos näette lihavan ihmisen tai olette itse lihavia,SYY on karkki.Olen todennut tämä asian REHELLISELLÄ seurannalla.Vaikka itse olen aikonut lopettaa niin syön sitä aina sittenkin ja lihon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaupassa vaan täällä niille jotka vaivautuu lukemaan.
Kyllä se lihomisen oikea SYY on karkki.
Jos näette lihavan ihmisen tai olette itse lihavia,SYY on karkki.Olen todennut tämä asian REHELLISELLÄ seurannalla.Vaikka itse olen aikonut lopettaa niin syön sitä aina sittenkin ja lihon.En syö karkkia, ja olen silti ylipainoinen.
Että saa sen painon nousemaan ilman karkkiakin.
- Anonyymi
Millä oikeudella sinä sekaannut toisen ihmisen asioihin!?
- Anonyymi
Noi on syvällä suossaan. Lapsuudenkodissa ruoasta tehty muuta kuin ravintoa. Sillä on niin palkittu ja rangaistu ja kaikkea siltä väliltä. Sivusta hurjaa katsottavaa mitä nämä itselleen tekevät. Itsetuhoisuuttahan tuo loppujen lopuksi on. Hengiltä syömistä.
- Anonyymi
"2 kilon pussillista irtokarkkia,2 litran pulloa kolajuomaa,iso juustonakspussi,leipäjuustoa,iso pitsa yms
Arvioni mukaan jo noista lihoo OIKEAA läskiä 3 kiloa."
Taidat arvioida muita omien tapojesi perustella kuinka paljon lihot ja syöt itse. Tuon määrän syöminen ei lihota 3 kg jos nuo syö esim 1-2 viikon kuluessa toisin kuin sinä joka ahmit päivässä tuhansia kilokaloreita ja haet sitten lisää karkkia kun entiset loppuu. Ja 10 kg karkkia on varastossa niin ei tarvi joka päivä käydä kenenkään ihmetelävänä, mitähän muut mahtaa osoksistasi ajatella....- Anonyymi
Kyllä ne tuollaiset syö ne jo parissa päivässä EIKÄ kahdessa viikossa.
Painokin oli tytöllä noin 120 kiloa.Pitäisi kyllä alkaa jo hälytyskellot soimaan tuossakin painossa.😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne tuollaiset syö ne jo parissa päivässä EIKÄ kahdessa viikossa.
Painokin oli tytöllä noin 120 kiloa.Pitäisi kyllä alkaa jo hälytyskellot soimaan tuossakin painossa.😂Minulla alkoi hälytyskellot soimaan jo silloin kun painoin 65 kiloa ja nyt painan 70 kiloa
Tavoite paino ON edelleen 62 kiloa ja saada vatsalihakset näkymään veitsenterävänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla alkoi hälytyskellot soimaan jo silloin kun painoin 65 kiloa ja nyt painan 70 kiloa
Tavoite paino ON edelleen 62 kiloa ja saada vatsalihakset näkymään veitsenterävänä."Minulla alkoi hälytyskellot soimaan jo silloin"
Korvasi soi ja siksi et kuule mitään muuta enää.
- Anonyymi
-Millä oikeudella sinä sekaannut toisen ihmisen asioihin!?
Jokamiehen oikeudella.
Jos joku on tekemässä aikaistettua itsemurhaa läskillä, jokaisen on puututtava tuollaiseen asiaan!
Kaikkien tehtävä on pitää yhteiskunnasta huolta. Läskisiä on myös kannustettava normaaliin elämään.- Anonyymi
"Kaikkien tehtävä on pitää yhteiskunnasta huolta. Läskisiä on myös kannustettava normaaliin elämään"
Kannustaisin sinua myös normaaliin elämään ja hoitamaan omat ongelmasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikkien tehtävä on pitää yhteiskunnasta huolta. Läskisiä on myös kannustettava normaaliin elämään"
Kannustaisin sinua myös normaaliin elämään ja hoitamaan omat ongelmasi.Kirjoitat edelleen kuin läskinen, et ole päässyt painotaakastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannustaisin sinua myös normaaliin elämään ja hoitamaan omat ongelmasi.Miksi et ottaisi apua vastaan?
- Anonyymi
"Jokamiehen oikeudella."
Naisten ahdistelu olikin sinun nuoruudessa jokamiehen oikeus. Sieltä ehkä juontuu tämä tapasi. Nyt se on lailla kielletty. Jokamiehen oikeus nyttemmin tarkoittaa että voi poimia marjoja kenen vain metsästä.
Uskomatonta mutta totta on sekin että aviomiehellä oli vielä 1990 oikeus raiskata vaimonsa. Avioliitto oikeutti eikä vaimon rikosilmoitusta otettu vastaan. Vain jos raiskasi jonkun muun kuin oman vaimon, se luettiin rikokseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ottaisi apua vastaan?
Apua ei voi tyrkyttää väkisin. Jos ihminen ei halua apua, niin ei voi mitään, toki hänen oma asiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jokamiehen oikeudella."
Naisten ahdistelu olikin sinun nuoruudessa jokamiehen oikeus. Sieltä ehkä juontuu tämä tapasi. Nyt se on lailla kielletty. Jokamiehen oikeus nyttemmin tarkoittaa että voi poimia marjoja kenen vain metsästä.
Uskomatonta mutta totta on sekin että aviomiehellä oli vielä 1990 oikeus raiskata vaimonsa. Avioliitto oikeutti eikä vaimon rikosilmoitusta otettu vastaan. Vain jos raiskasi jonkun muun kuin oman vaimon, se luettiin rikokseksi.Kuulostat ylipainoiselta, tekstisi on sellaista nössöä.
- Anonyymi
Näin saa pois ylipainon
https://vm.tiktok.com/ZGennbQF3/- Anonyymi
Mies ON vieläkin lihava vaikka ON laihduttanut 75 kiloa.
- Anonyymi
"Näin taas kaupassa LIHAVAN nuoren tytön"
Näin illalla lähikaupassa pariskunnan, joka lappasi kärryyn 60 prosentin alennuksella myytäviä eineksiä. Molemmat oli huomattavan ylipainoisia, ympärysmitta lähes sama kuin pituus. Arvioisin molempien painoksi 200 -300 kg. Että kyllä näitä lihavia poikiakin on ihan yhtä paljon. Tämä pariskunta oli tosin noin 40v. Tytöt näkyy enemmän katukuvassa yleensä kuin pojat, ne lihavat pojat ei uskalla ehkä tulla kotoa näkyville.
Joillekin on näistä jämäruokaostoista tullut harrastus. Mietin että täytyyhän nuo jonkun syödäkin. Pakastimeenhan ruuat täytyy laittaa tai raha menee hukkaan eikä säästy alennuksessa, kun ei vanhenevia tuotteita voi syödä kovin pitkään. Mutta kun pakastin on täynnä pelkkiä eineksiä niin tuleehan siinäkin raja vastaan kuinka paljon mahtuu. Ja jos kaikki ruoka koostuu eineksistä niin ei ihme jos paino nousee kun ruoka on täynnä lisäaineita, glukoosisiirappia, tärkkelystä ja hiilihydraatteja. Tuotteet on perunaruokia, pastaa ja laatikoita, lasagnea jne.
Mutta eipä tosiaan tullut mieleen heille mennä sanomaan, että älkää syökö noita kun olette niin lihavia. Kyllä he itsekin tietävät sen, ei ole uutinen heille. Heillä on kuitenkin ehkä hyvä suhde muuten mutta tämä yhteinen harrastus. En tiedä sitten onko einesten keräily ja syönti sitten sen vahingollisempaa kuin esim tupakointi tai juopottelu. Jokainen päättää mitä syö ja juo. - Anonyymi
Nyt taas kävi niin että ostin pogennin giflar korvapuusti pussin 300g.Ajattelin syödä niitä töissä yhden kahvin kera.Siinä kävi niin että kun söin yhden,söinkin kerralla koko pussin ja siitä kalorit 1200 + karkit 80g
Kalorit meni heti yli 3300 P ja vielä päälle täytekakkukahvit,8 munkkia ja 800 g pouttun lasanke.Alkoi heti kusi huilaa kuin nuorella miehellä ja eretkiot oli jo paistopisteellä kun näin yhden lihavan tytön.- Anonyymi
Ei niitä pookennin puusteja voi jättää etes kesken koska niissä on riittävästi roteenia.
Lisäksi lasankea voi ottaa kolme täyttä annosta roteenin takia.
Siihen päälle Maradou ja kadanussi mutta vain alle kilo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä pookennin puusteja voi jättää etes kesken koska niissä on riittävästi roteenia.
Lisäksi lasankea voi ottaa kolme täyttä annosta roteenin takia.
Siihen päälle Maradou ja kadanussi mutta vain alle kilo.Pilailijan koivennosto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilailijan koivennosto.
Kyllä se oli ihan selkeä kyykkyp..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisi olla. Luulee että teini-ikäiset pojat lukevat tätä palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisi olla. Luulee että teini-ikäiset pojat lukevat tätä palstaa.
Et erota asioita toisistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et erota asioita toisistaan.
Pilailijalla ei ole nuuhkivaa poikaystävää, joten hän kyykistelee täällä pissamerkkiensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erektiot on nyt normaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erektiot on nyt normaalit.
Oletko frigidi, kun pojat eivät sinua kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet sellainen rutikuiva eläkeläinen, vaatimaton elämä jo takanasi, vain katkeruus on jäljellä. Pahoittelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet sellainen rutikuiva eläkeläinen, vaatimaton elämä jo takanasi, vain katkeruus on jäljellä. Pahoittelut.
Sinusta tulee melkoinen muija 20 vuoden kuluttua, kun olet jo teini-ikäisenä noin ilkeä. Pojatkaan eivät pidä ilkeistä tytöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta tulee melkoinen muija 20 vuoden kuluttua, kun olet jo teini-ikäisenä noin ilkeä. Pojatkaan eivät pidä ilkeistä tytöistä.
Sinulla on ilmeisesti tosi paksut ja vanhat luut, erilaiset kuin veljilläsi.
Siitä tulee katkeruutesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti tosi paksut ja vanhat luut, erilaiset kuin veljilläsi.
Siitä tulee katkeruutesi.Sirot luusi eivät kestä nykyistä painoasi ja sinun on muutenkin vaikea lyllertää ulos tapaamaan ikätovereitasi.
Olet ilkeä koska et ole saanut elämältä toivomiasi asioita, kuten esim. korvaasi supattelevaa ja makkaroitasi puristelevaa poikaystävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa.Tulin kaapista jo vuonna 1976.Oletko bottom vai top itse? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa.Tulin kaapista jo vuonna 1976.Oletko bottom vai top itse? 😍
Sinä olet teinityttö, jolla on ollut vaikeuksia opettajien, vanhempien ja viime aikoina myös vartijoiden kanssa. Sinulla on porttikielto Lidliin, josta olet useita kertoja varastanut pullaa ja karkkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet teinityttö, jolla on ollut vaikeuksia opettajien, vanhempien ja viime aikoina myös vartijoiden kanssa. Sinulla on porttikielto Lidliin, josta olet useita kertoja varastanut pullaa ja karkkia.
Taas tota sun teinityttöfantasiaa.... 😑 Miksi liität sellaisen laihdutuskeskusteluun joka ainoassa ketjussa ...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tota sun teinityttöfantasiaa.... 😑 Miksi liität sellaisen laihdutuskeskusteluun joka ainoassa ketjussa ...?
Siis on aivan totta, että 14-vuotiaat tytöt sotkevat näitä keskusteluita jatkuvasti. En ole esitellut ”teinityttöfantasioitani” muulloin kun olen kommentoinut jotain ”hauskaa” pilailukirjoitusta, joita tällä palstalla riittää. Tänäänkin tähän ketjuun tullut ensin yksi pilailukirjoitus, ja kun sitä ei kommentoitu, niin pian toinenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis on aivan totta, että 14-vuotiaat tytöt sotkevat näitä keskusteluita jatkuvasti. En ole esitellut ”teinityttöfantasioitani” muulloin kun olen kommentoinut jotain ”hauskaa” pilailukirjoitusta, joita tällä palstalla riittää. Tänäänkin tähän ketjuun tullut ensin yksi pilailukirjoitus, ja kun sitä ei kommentoitu, niin pian toinenkin.
"Siis on aivan totta, että 14-vuotiaat tytöt sotkevat näitä keskusteluita jatkuvasti."
Miten niin? Mistä olet saanut tietoosi kirjoittajien iän? Enemmän tuo kuulostaa harhaisuudelta ja ehkä siinä on vielä toiveunesikin että sinulle kirjoittaisi 14-vuotiaat. Joku omituinen päähänpintyymä tuo oikeasti on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirot luusi eivät kestä nykyistä painoasi ja sinun on muutenkin vaikea lyllertää ulos tapaamaan ikätovereitasi.
Olet ilkeä koska et ole saanut elämältä toivomiasi asioita, kuten esim. korvaasi supattelevaa ja makkaroitasi puristelevaa poikaystävää."Olet ilkeä koska et ole saanut elämältä toivomiasi asioita, kuten esim. korvaasi supattelevaa ja makkaroitasi puristelevaa poikaystävää."
Ehkä sinäkin olet vain poikaystävää vailla kun se on joka kommentissasi. Vai haaveiletko että voisit olla poikaystävänä jollekin 14 vuotiaalle? Tiedätkö että se on lainvastaista, kun kerran olet itse jo vanhahko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siis on aivan totta, että 14-vuotiaat tytöt sotkevat näitä keskusteluita jatkuvasti."
Miten niin? Mistä olet saanut tietoosi kirjoittajien iän? Enemmän tuo kuulostaa harhaisuudelta ja ehkä siinä on vielä toiveunesikin että sinulle kirjoittaisi 14-vuotiaat. Joku omituinen päähänpintyymä tuo oikeasti on.Minulla on nähtävästi taviksista poikkeavia kykyjä, kun näen kirjoitustyylistä jos ihminen on mieleltään alle 15-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olet ilkeä koska et ole saanut elämältä toivomiasi asioita, kuten esim. korvaasi supattelevaa ja makkaroitasi puristelevaa poikaystävää."
Ehkä sinäkin olet vain poikaystävää vailla kun se on joka kommentissasi. Vai haaveiletko että voisit olla poikaystävänä jollekin 14 vuotiaalle? Tiedätkö että se on lainvastaista, kun kerran olet itse jo vanhahko.En haaveile mitään sellaista. Yritän olla ilkeälle ihmiselle yhtä ilkeä.
- Anonyymi
Voi hyvä ihme! Älä nyt ala mouruamaan vieraan ihmisen asioita, kun et voi TEHDÄ mitään. Ei meille kuulu muiden asiat.
- Anonyymi
Läskit eivät ota apua vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskit eivät ota apua vastaan.
EIvät ymmärrä omaa parastaan eivätkä aiheuttamiaan kuluja yhteiskunnalle.
Kaikissa kaupoissa pitäisi olla opastava vartija, joka seuloo läpi ostokset, jotta läskin määrä ei kasva määrättömästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa kaupoissa pitäisi olla opastava vartija, joka seuloo läpi ostokset, jotta läskin määrä ei kasva määrättömästi.Foorumin kyttäävä vartija voisi olla kouluttajana noille. Hänellä on vuosikymmenten kokemus naapurikyttääjänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa kaupoissa pitäisi olla opastava vartija, joka seuloo läpi ostokset, jotta läskin määrä ei kasva määrättömästi.Niinpitää, sitä minä olen täällä sanonut,miksei se mene perille.Minä en ehdi kaikissa kaupoissa vartioimaan pulleita naisia jotka ÄRSYTTÄVÄT minua ja on kova reeni käydä kaikkien kärryt läpi ja heittää pois LIHOTTAVAT ruuat ja laittaa karkkia 10 kg tilalle ja mansikkakakkua fasupaloja kaakauta vanilia jäätelö jotka on LAIHDUTTAVIA.Tehoreeni kaupasta kauppaan seulomaan asiakkaitten ostokset eli pyöräily tänään 3,5-4,5 tuntia kauppapyöräily kävely kaupungilla pienemmät kaupat salet ja k marketit 2 - 7 tuntia.Prismassa ja Kitymargetissa rullaluisteluhiihto illalla 5,5 kilon vetopainolla ja jaloissa 2 kg nilkkapainot.Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 20 mm kulutuskumilevyn pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA.Nyt kun kaupat on läpi yön auki niin joudun pyöräillä yölläkin vartioimaan ettei MINUA ärsytetä pulleilla naisilla. yön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 1300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa varsinkiin yhdellä kädellä kun toinen on ollut kyvytön eikä se toimi kuin hitsatessa.Täyttä liikuntaa on heittää ostokset pois pulleiden naisten kärryistä.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä 5600g.Laskin nämä ja jaoin sitovat ohjeeni kaikille asiakkaille enkä päästänyt ketään kaupasta ulos ennen kuin kaikki on vaihtaneet vaihduttajan ruokiin.Raskasta se on tämänikäiselle mutta jonkun pitää vahtia naisten reisiä ja takapuolia varsinkin paistopisteellä on läskejä ettei läskin määrä kasva määrättömästi ja aiheuta kuluja yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpitää, sitä minä olen täällä sanonut,miksei se mene perille.Minä en ehdi kaikissa kaupoissa vartioimaan pulleita naisia jotka ÄRSYTTÄVÄT minua ja on kova reeni käydä kaikkien kärryt läpi ja heittää pois LIHOTTAVAT ruuat ja laittaa karkkia 10 kg tilalle ja mansikkakakkua fasupaloja kaakauta vanilia jäätelö jotka on LAIHDUTTAVIA.Tehoreeni kaupasta kauppaan seulomaan asiakkaitten ostokset eli pyöräily tänään 3,5-4,5 tuntia kauppapyöräily kävely kaupungilla pienemmät kaupat salet ja k marketit 2 - 7 tuntia.Prismassa ja Kitymargetissa rullaluisteluhiihto illalla 5,5 kilon vetopainolla ja jaloissa 2 kg nilkkapainot.Vetopainon tein rautalevystä,johon laitoin alle 20 mm kulutuskumilevyn pulteilla kiinni.VASTAA TÄYSIN HIIHTOA TALVELLA.Nyt kun kaupat on läpi yön auki niin joudun pyöräillä yölläkin vartioimaan ettei MINUA ärsytetä pulleilla naisilla. yön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 1300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa varsinkiin yhdellä kädellä kun toinen on ollut kyvytön eikä se toimi kuin hitsatessa.Täyttä liikuntaa on heittää ostokset pois pulleiden naisten kärryistä.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä 5600g.Laskin nämä ja jaoin sitovat ohjeeni kaikille asiakkaille enkä päästänyt ketään kaupasta ulos ennen kuin kaikki on vaihtaneet vaihduttajan ruokiin.Raskasta se on tämänikäiselle mutta jonkun pitää vahtia naisten reisiä ja takapuolia varsinkin paistopisteellä on läskejä ettei läskin määrä kasva määrättömästi ja aiheuta kuluja yhteiskunnalle.
Taas hirveän pitkä parodia niin kuin viime keväänäkin usein oli. Tarkasti matkittu välimerkkejä, vaivaa nähty. Tämä ei ollut enää mikään pissamerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas hirveän pitkä parodia niin kuin viime keväänäkin usein oli. Tarkasti matkittu välimerkkejä, vaivaa nähty. Tämä ei ollut enää mikään pissamerkki.
Pitikö sinun se kusimerkkis kuitenki tulla ruikkimaan? Jokaiseen kommenttiin. Huilaa kusi sitten kunnolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taas hirveän pitkä parodia niin kuin viime keväänäkin usein oli. Tarkasti matkittu välimerkkejä, vaivaa nähty. Tämä ei ollut enää mikään pissamerkki."
Mistä tiedät että on parodia? Siitäkö, että olet alkuperäinen hedelmätoffeepappa etkä olekaan itse kirjoittanut tuota...?
🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taas hirveän pitkä parodia niin kuin viime keväänäkin usein oli. Tarkasti matkittu välimerkkejä, vaivaa nähty. Tämä ei ollut enää mikään pissamerkki."
Mistä tiedät että on parodia? Siitäkö, että olet alkuperäinen hedelmätoffeepappa etkä olekaan itse kirjoittanut tuota...?
🤔Kyllä sen huomaa yhdellä silmäyksellä, vai onko minulla kyky joka taviksilta puuttuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaa yhdellä silmäyksellä, vai onko minulla kyky joka taviksilta puuttuu?
Sinä olet se kyttäävä vartija. Sinunlaisiasi tarvitaan kaupoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet se kyttäävä vartija. Sinunlaisiasi tarvitaan kaupoissa.
Ikävää ettet ole tullut vartijoiden kanssa toimeen. Suurin osa heistä hoitaa kuitenkin tehtävänsä tyydyttävästi, mutta joskus on ilmennyt asiattomuuksiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää ettet ole tullut vartijoiden kanssa toimeen. Suurin osa heistä hoitaa kuitenkin tehtävänsä tyydyttävästi, mutta joskus on ilmennyt asiattomuuksiakin.
Tunnistit itsesi ja jätit kusimerkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teksti osoitti suurta älykkyyttä ja rakkautta suomen kieltä kohtaan. Valitettavasti turhan harva tällä foorumilla osaa arvostaa tekstiä sillä tasolla kuin kuuluisi.
Sen lisäksi teksti vastaa asiallisesti osaan lihavia naisia vaivaavista ongelmista yhteiskuntatasolla. Samalla tavoin kuin droteeniwiki, tällaiset tekstit tulisi ottaa suoraan kaiken maailman arvostettuihin wikeihin. Nykyisin suositellaan kirjoitettavan tuolla tavoin, jos vain osaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ hoidan asian ja ESTÄN pulleita naisia lihomasta heti kun he aloittaa karkin syömisen ja herkuttelun 5600 kaloria minun laihdutus menetelmän mukaan.Laihdutus PITÄÄ aloittaa heti lihomisen jälkeen ja lihominen HETI vaihdutuksen jälkeen.Parhaiten tämä onnistuu tosireenillä hyvänmakuisella ruualla spakettia ja kaalikastiketta klo 23.30 ja aamulla EI syödä mitään vaan klo 6.07- 9.10 vain täytekakkukahvit kakkupalan koko pitää olla korkeintaan 23x51 cm ettei mene herkutteluksi.Syödään 6den minuutin välein hedelmätoffeeta klo 8.05 - 23.25 että saa PROTEENIA ja aivot hiolihydraatteja että jaksaa tehoreenata.Yöllä vanilia jäätelöä ja NYT myös kannattaa syödä päivällä kun on helteet.En enää koskaan kirjoita tänne mitäään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaa yhdellä silmäyksellä, vai onko minulla kyky joka taviksilta puuttuu?
"Kyllä sen huomaa yhdellä silmäyksellä, vai onko minulla kyky joka taviksilta puuttuu?"
Kyllä taitaa olla. Vainoharha. - Anonyymi
Kaikilla ei ole omaa elämää, voi se muiden elämän seuraaminen on ykkössijalla, ikävä kyllä...
- Anonyymi
Syöminen ei ole näille järjen asia vaan tunteen. Aikuiset ihmiset kuin imevaiset hamuamassa oraalista mielihyvää.
- Anonyymi
Kylläisyyshormonin puutteella on merkitystä. Jos puutetta on, se saattaa lisätä ruokahalua 300 kilokalorilla, joka tarkoittaa pitkässäjuoksussa 13,2:ta lisäkiloa. Joillakin ruokahalun ylenemä on yli 500 kcal.
Laiha ihminen luulee olevansa laiha itsekurinsa takia. Potilaat jotka piikittävät Ozempicia ovat samalla viivalla laihojen kanssa, joten heille painonhallinta on helpompaa kuin syöpöille, joiden elimistö huutaa koko ajan ruokaa.
Sitä en kylläkään tiedä, että jos ruokahalu on liian hyvä, niin miksi pitää sitten syödä roskaruokaa. Eikö voi syödä terveellistä ruokaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläisyyshormonin puutteella on merkitystä. Jos puutetta on, se saattaa lisätä ruokahalua 300 kilokalorilla, joka tarkoittaa pitkässäjuoksussa 13,2:ta lisäkiloa. Joillakin ruokahalun ylenemä on yli 500 kcal.
Laiha ihminen luulee olevansa laiha itsekurinsa takia. Potilaat jotka piikittävät Ozempicia ovat samalla viivalla laihojen kanssa, joten heille painonhallinta on helpompaa kuin syöpöille, joiden elimistö huutaa koko ajan ruokaa.
Sitä en kylläkään tiedä, että jos ruokahalu on liian hyvä, niin miksi pitää sitten syödä roskaruokaa. Eikö voi syödä terveellistä ruokaa?Jos osaat itse syödä terveellisesti, niin ehkä se riittää.
Muiden syömisistä ei niin kannata stressata.
- Anonyymi
"Muiden syömisistä ei niin kannata stressata."
Niin mutta jos on kova halua auttaa punkeroita kaupassa.Siitä voi tulla terssi.- Anonyymi
Se taitaa olla enemmän ainoastaan sinun ongelmasi.
- Anonyymi
Olen nyt kiertänyt aamun kitymargeteissa ja kertonut eteisessä kaikille läskeille miten LAIHTUU. KERROIN kun syö fasupaloja 56si kappalett5a ja vanilija jäätelöä klo 01.00 yöllä niin tuntee kuinka se menee mahaan ja kiertää mahassa ja kerää kaiken rasvan itseensä ja poistaa kaiken lihottavan haihduttaen ilmaan.Sitten tulee yhtäkkiä kova paineen tunne päähän ja tietää että NYT laihtuu. Heti aamulla on lähtenyt jo 12 kiloa läskiä.Noin 6000 ihmistä on kiitollinen minulle siitä että osaan laihduttaa OIKEAA läskiä ei väärää.Minulla on orpierk elite ja juoksumatto jotka olen ostanut vuonna 2015 ja jotka otan kohta käyttöön kunhan olen saanut ensin veitsenterävät vatsalihakset.Siihen ei mene kauan koska jo kusikin huilaa eikä tipottele ärsyttävästi.
- Anonyymi
Unohdin että mononlämmittimet myöskin kerää rasvaa JOS haluaa laihtua nestepainoa ja on kolesroolia liikaa,se imee munista kolesroolin mutta spaketista ei ime koska ei mononlämmittimetkään tehoa kaikkeen.PItää ajatella näitä asiota yläpäällä eikä alapäällä,ettekö te viimein jo ymmärrä.
- Anonyymi
Minä tiedän miten laihtuu ja olen tehnyt tästä fideonkin.
Aloitin aamun leipomalla täyden pellillisen omenapiirakkaa,lisään iltapäivällä siihen päälle kermavaahdon,kermaa puoli litraa.Ei saa syödä yhtään ainoaa palasta kun on tehnyt,syön sitä vain kahvin kera iltapäivällä,kuten alussa kirjoitin EI OLE mitään järkeä ostaa kaikkia kaupasta,minkä voi itsekkin tehdä,se ON aivan totta.Olen pitänyt sitä paljon paremman makuisena KUIN kaupasta ostettuja kakkuja,siinä on sekin etu ettei siinä ole niin paljon lisäaineita vaan lisaineen voi korvata sokerilla että piirakasta tulee hyvänmakuista.Omenapiirakkaa toiseen poskeen ja kermavaahtua toiseen ja sitten purraan niin LAIHTUU. Yleensä syön karkit niin että 3 kpl sellaisenaan ja lopussa yksi samanaikaisesti suklaan kanssa.
Ensin pureskelen karkin sopivan pehmeäksi ja siihen sitten suklaa toiselle puolelle.Rullaluistimet sairaalakärryistä jotka löysin kaatopaikalta.Kommentoikaa mitä haluatte minä en lue enään mitään enkä kirjoita tänne. - Anonyymi
On se vähän erikoista että aloittajaa vaivaa toisten karkkien ostaminen mutta ei yhtään oma.
- Anonyymi
Painan nyt 70 mmentä kiloa erittäin oikeaa läskiä tullut lisää koska kaikki vahtiminen kaupoissa on jäänyt kesken.Syynä voi olla itsepalvelun kassat.
4 jä tai 5 iisi tuntia hiihtoa ja pyöräilyä on loppunut.Veitsenterävät ovat enää haaveissa vain ootko mun.Proteenia on nyt erittäin oikeasti lisättävä.
Vyöhön on pitänyt porata lisää reikiä eikä lihavat naiset siitä kaupassa huomauta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painan nyt 70 mmentä kiloa erittäin oikeaa läskiä tullut lisää koska kaikki vahtiminen kaupoissa on jäänyt kesken.Syynä voi olla itsepalvelun kassat.
4 jä tai 5 iisi tuntia hiihtoa ja pyöräilyä on loppunut.Veitsenterävät ovat enää haaveissa vain ootko mun.Proteenia on nyt erittäin oikeasti lisättävä.
Vyöhön on pitänyt porata lisää reikiä eikä lihavat naiset siitä kaupassa huomauta.Ärsyttää kun punkerot ahtaa erittäin huonoa ruokaa kärryynsä täysin vapaasti.Itse otan kärryyn vain erittäin oikeaa karkkia ja proteenia.Painoa on tullut puolessa vuodessa lisää 8 san kiloa.Erittäin ärsyttävää tuo punkeroiden toiminta kun lappavat epätervettä ruokaa kärryyn vaikka rahaakaan ei olisi.Kauhean isot mahat niillä on ja vaappuuvat puolelta toisella kuin vesilinnut.Lonkkaleikkaus on niillä kaikilla edessä 2 en vuoden kuluessa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1394269- 892059
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152041Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi641725Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541492Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1371467VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1021362- 741266
- 981201
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181090