Oisko ruokakaupassa pitänyt varoittaa

Anonyymi-ap

Näin taas kaupassa LIHAVAN nuoren tytön joka maksoi jälkeeni ostoksia jossa oli VAIN roskaruokaa.
2 kilon pussillista irtokarkkia,2 litran pulloa kolajuomaa,iso juustonakspussi,leipäjuustoa,iso pitsa yms

Arvioni mukaan jo noista lihoo OIKEAA läskiä 3 kiloa.
Mielessä kävi varoittaminen,mutta en sanonut mitään koska eihän se nyt ole sopivaa mennä sanomaan mitään kenenkään ruokaostoksilla

Näitä punkeroita näkee nykyään paljon jotka pukkaa kaupassa ostoskoreja jotka on täynnä herkkuja.

179

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En aio tulevaisuudessakaan varoittaa.
      Kyllä jokainen saa terveelliseen ravitsemukseen liittyvää tietoa helposti netistäkin.
      Jokaisen PITÄÄ tajuta itse ruveta syömään oikein jos alkaa lihomaan.

    • Anonyymi

      Mitä herkkuja siinä ostoskorissa muka oli? Mielestäni ei mitään. Mutta paljon turhaa makeaa kylläkin. Leipäjuusto tosin on arvokasta ravintoa.

      En kyllä puuttuisi kenenkään ostoksiin, jos minun ei niitä tarvitse maksaa.

      • Anonyymi

        No juustonaksut kermajauhoa suolaa sokeria no karkit glugoosia siirappia palmuöljyä puujauhoja kookosta no colat sokeria kofeiinia no pitsa rasvaa 1400 kilokaloria juusto öljyä suolaa sokeria rasvaa siinä meni ehkä 3000 kilokaloria.


    • Anonyymi

      Syömishäiriö on varmasti peruja lapsuudenkodin harmaudesta?🍓

      • Anonyymi

        Syömishäiriö?
        Mistä sinä tiedät, kuinka isolle joukolle ja mihin tilanteeseen se asiakas ne ostoksensa vei?


    • Anonyymi

      veikkaan, että varoittaminen olisi ollut tytön nolaamista. varoituksesta ei olisi koitunut mitään hyvää. kyllä ne lääkärit oikealla tavalla sanovat. silloin se hyödyttää

    • Anonyymi

      Ehdottomasti olisi! Sinut pitäisi palkata sinne varoittamaan ihmisiä jotka ostavat tupakkaa, alkoholia, sokeria, suolaa ja muita epäterveellisiä asioita. Itseasiassa kaupoista pitäisi poistaa kaikki paitsi vihannes puoli ja wc paperi hylly.

      • Anonyymi

        Kyllä se tosiaan voisi olla joskus aiheellista koska monet ei tiedä miten paljon niistä lihoo,mutta sitä en tosiaan tavaksi ottaisi.
        Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tosiaan voisi olla joskus aiheellista koska monet ei tiedä miten paljon niistä lihoo,mutta sitä en tosiaan tavaksi ottaisi.
        Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa.

        Minä olisin lyönnyt sinua luuvitosella suoraan keskelle naamaan, ja näin olisit muistanut lopun elämäsi olla puuttumatta muiden asioihin, varsinkaan tuntemattomien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tosiaan voisi olla joskus aiheellista koska monet ei tiedä miten paljon niistä lihoo,mutta sitä en tosiaan tavaksi ottaisi.
        Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa.

        Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
        Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta.Eihän siitä nyt mitään hyötyä ole,täällä on eri asia.Suurempi joukko saa kerralla varoituksen.
        Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin lyönnyt sinua luuvitosella suoraan keskelle naamaan, ja näin olisit muistanut lopun elämäsi olla puuttumatta muiden asioihin, varsinkaan tuntemattomien.

        Ihmisten käyttäytymiseen voi aina ja pitääkin puuttua: liikennesäännöt, koiran jätösten korjaaminen, työttömän runsaat napostelut työnhaun kustannuksella jne. – listalla ei ole loppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin lyönnyt sinua luuvitosella suoraan keskelle naamaan, ja näin olisit muistanut lopun elämäsi olla puuttumatta muiden asioihin, varsinkaan tuntemattomien.

        Oisko kannattanut,tarkoitus on kuitenkin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
        Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta.Eihän siitä nyt mitään hyötyä ole,täällä on eri asia.Suurempi joukko saa kerralla varoituksen.
        Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läski

        Sanot, että se on jokaisen oma asia, ja silti olet mennyt kaupassa jollekin huomauttamaan, mitenköhän se nyt meni ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
        Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta.Eihän siitä nyt mitään hyötyä ole,täällä on eri asia.Suurempi joukko saa kerralla varoituksen.
        Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läski

        Sinä oletkin hyväsydäminen ihminen ja älykkyydeltäsi aivan eri luokkaa kuin palstalle kirjoittelevat vakioskitsot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin lyönnyt sinua luuvitosella suoraan keskelle naamaan, ja näin olisit muistanut lopun elämäsi olla puuttumatta muiden asioihin, varsinkaan tuntemattomien.

        Ai olisipa onni jos joku herättäisi ostospakko mielteestä että hei ahdat sisääsi pelkkää rasvaa nyt. Ota kuule vesipullo ja salaatti ilman juustoja tai tee itse kurkkua tomaattia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
        Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta.Eihän siitä nyt mitään hyötyä ole,täällä on eri asia.Suurempi joukko saa kerralla varoituksen.
        Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läski

        Kerran tuli sanottua ostarilla lyllerölle joka läähätti aika nuori ihan ystävällisesti että kokeile kasvis kaalikeittoa muutama viikko niin ettei mitään muuta. Vitsi kun loukkaantui.Sehän on niin että mässäys pitää saada pukki kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten käyttäytymiseen voi aina ja pitääkin puuttua: liikennesäännöt, koiran jätösten korjaaminen, työttömän runsaat napostelut työnhaun kustannuksella jne. – listalla ei ole loppua.

        No sen verran olisi mukavaa koiran KUSETTAJAT kantaa sen kusta pidättäneen siitä oven pielestä kaemmaksi niin edes ihmisten kulkuväylä jäisi kuusesta vapaaksi seinät siinä. Myös voi kokeilla sellaisia kiviä mitkä on leikisti talon nurkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olisipa onni jos joku herättäisi ostospakko mielteestä että hei ahdat sisääsi pelkkää rasvaa nyt. Ota kuule vesipullo ja salaatti ilman juustoja tai tee itse kurkkua tomaattia.

        Joskus oli ravintoloissa niin ihania lämmin lohi salaatteja laadukasta merilohta tuoretta salaattia maksoi jotain 16-20€ mut ei näy enää sillä se ei lihota jos jätät sen salaattikastikkeen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran tuli sanottua ostarilla lyllerölle joka läähätti aika nuori ihan ystävällisesti että kokeile kasvis kaalikeittoa muutama viikko niin ettei mitään muuta. Vitsi kun loukkaantui.Sehän on niin että mässäys pitää saada pukki kerralla.

        Toivotaan, ettei sama ihminen kärsi tällä hetkellä esim. anoreksiasta.
        Voisitkin olla hyvin ylpeä itsestäsi, jos olisit saanut jonkun tuntemattoman sairastumaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus oli ravintoloissa niin ihania lämmin lohi salaatteja laadukasta merilohta tuoretta salaattia maksoi jotain 16-20€ mut ei näy enää sillä se ei lihota jos jätät sen salaattikastikkeen pois.

        Salaattikastiketta on yleensä niin vähän, että siitä ei lihomaan pääse. Sitä paitsi salaattikastikkeitakin on erilaisia.
        Eri juttu sitten, jos on joku italiansalaatti, jossa on aineksista eniten majoneesia. Sitä ei ole hyvä syödä usein.


      • Anonyymi

        Minä olen mennyt kauppiaalle kertomaan että poistakaa HETI kaikki roskaruoka kaupasta ja ottakaa tilalle HYVÄNMAKUISTA ruokaa hedelmätoffeeta fasupaloja ja kääretorttua ja vessapaperia. Muuta EI pulleat ja läskit valaat tarvitse ei piztsoja ja kadanossia kokakolaa joita voi tilata minulle jos haluan LAIHDUTTAA jos olen syönyt 3500 kaloria. Sanoin kauppiaalle että pitää laittaa eteiseen pihtimitta ja painoraja.Minä en ehdi olla koko päivää mittaamassa läskejä tyttöjä ja kertomassa kuinka läskejä ne on kun pitää mennä juoksemaan juoksumatolle jonka tilasin netistä. Puol i päivää 12 tuntia kävelen sillä minulla ei polvet kestä juoksemista ja käsi on poikki. Ja pitää olla OMAN itsensä herra. Heitin muutaman piztsan roskiin kaupasta ja vein irtokarkkeja 43,3 kilia joita EI saa antaa läskeille. Kysyin eikö läskillä kauppiaalla ollut mitää TAPOJA kun soitti lihavat poliisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä joskus 15 vuotta sitten sanonut yhdelle jolla oli kilon pussi irtokarkkia MITEN siinä käy.
        Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta.Eihän siitä nyt mitään hyötyä ole,täällä on eri asia.Suurempi joukko saa kerralla varoituksen.
        Se on sitten jokaisen oma asia haluaako olla laiha vai läski

        "Kyllä se sitten pahasti katsoi lähtiessä kun poistuin kaupasta."

        Mikähän siinä oli kun niin pahasti kattoi, oliko hällä mitään käytöstapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tosiaan voisi olla joskus aiheellista koska monet ei tiedä miten paljon niistä lihoo,mutta sitä en tosiaan tavaksi ottaisi.
        Mitähä tuokin olisi siihen vastannut jos olisi sanonut Nuo kun syöt lihot 3 kiloa.

        Ois voinu tulla sanojalle musta silmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois voinu tulla sanojalle musta silmä?

        Ei viitsisi edes säälistä lyödä jotakin ruikuttajaa, kun tietää, että hänellä itsellään on paha olla ja haluaa purkaa sitä muihin käyttäytymällä huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten käyttäytymiseen voi aina ja pitääkin puuttua: liikennesäännöt, koiran jätösten korjaaminen, työttömän runsaat napostelut työnhaun kustannuksella jne. – listalla ei ole loppua.

        Minä PUUTUN työttömien naposteluihin jos näen kaupassa jonkun joka napostelee.Menen kysymään on hän työtön ja napostelee vaikka ei tee työtä.Kysyn saako kelan päivärahaa ja jos saa niin sanon että et saa syödä kun olet työtön.Joskus se on LIHAVA ja TYÖTÖNniin sanon ettei hän saa syödä liikaa ja siitä LIHOO kun syö liikaa profeenia ja kadanossia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko kannattanut,tarkoitus on kuitenkin hyvä.

        Kyllä minäkin olen hyvällä asialla. Siksi sanon kaikkia naisia lihaviksi pulleiksi siiderivalaiksi joilla ei ole VEITSENERTÄVÄT vatsalihakset ja pihtimitta 0,0051 ylhäältä ja 0,6143 alhaalta.


    • Anonyymi

      Ei pitäisi kuulua muille, mitä kenelläkin ostoskorissaan on.
      Paras kun huolehtii vaan omista ostoksistaan.

      • Anonyymi

        Voi sitä hieman kulmakarvojaan kohotella, kunhan ei rupea tuijottelemaan eikä möläyttelemään. Ihmistä ei saa koskaan nolata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä hieman kulmakarvojaan kohotella, kunhan ei rupea tuijottelemaan eikä möläyttelemään. Ihmistä ei saa koskaan nolata.

        Kyllä ne varmasti katseita saa,kyllä normaaliälyinen ymmärtää jo niistäkin että ei niissä ostoksista ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne varmasti katseita saa,kyllä normaaliälyinen ymmärtää jo niistäkin että ei niissä ostoksista ole mitään järkeä.

        Oma ostoskäyttäytymiseni ei ole kiinni siitä, miten muut ihmiset kaupassa minua ja ostoksiani katsovat, tai eivät katso.
        Ostan mitä haluan, en sitä mitä muut asiakkaat haluaisivat minun ostavan. Se kun ei kuulu muille.


      • Anonyymi

        No lapsijoukko osti isot pussit irtokarkkia tuli mieleen näyttää Glugoosia kohtaa ja hammasharjaa mut sehän on turhaa.Laivoilla voisi olla hammasharjoja karkkihyllyjen reunassa myynnissä.


    • Anonyymi

      Miksi aloittajaa kiinnostaa perässä tulevan ostokset? Ja vielä märehtiä niitä näillä palstoilla. Ei ole ihan kaikki kunnossa!

      • Anonyymi

        Äläpäs itsekään pohdi toisten mielenterveysongelmia! Muuten pitäisi myös pohtia ylensyöjien psyykeä. Onko heillä kaikki kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs itsekään pohdi toisten mielenterveysongelmia! Muuten pitäisi myös pohtia ylensyöjien psyykeä. Onko heillä kaikki kunnossa?

        Ei varmasti olekaan, mutta korjaantuuko se mielenterveys sillä, että sinä tai joku muu huomauttelee ostoksista. Vastaus on EI. Eli jos et henkilöä tunne tai osaa häntä auttaa muulla tavalla kun huomauttamalla ostoksista niin parempi pitää se naama ummessa tai ottamalla riskin että saat nenän kipeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti olekaan, mutta korjaantuuko se mielenterveys sillä, että sinä tai joku muu huomauttelee ostoksista. Vastaus on EI. Eli jos et henkilöä tunne tai osaa häntä auttaa muulla tavalla kun huomauttamalla ostoksista niin parempi pitää se naama ummessa tai ottamalla riskin että saat nenän kipeäksi.

        Jos haluat syödä runsaasti ruokaa, niin miksi juuri roskaruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat syödä runsaasti ruokaa, niin miksi juuri roskaruokaa?

        Sössöti sössöti, mutta pidä jatkossakin se pääsi kaupassa kiinni ja huolehdi omista asioistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs itsekään pohdi toisten mielenterveysongelmia! Muuten pitäisi myös pohtia ylensyöjien psyykeä. Onko heillä kaikki kunnossa?

        No nyt aloit itsekin pohtia toisten asioita, onko kaikki kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sössöti sössöti, mutta pidä jatkossakin se pääsi kaupassa kiinni ja huolehdi omista asioistasi.

        Oletko ajatellut, että ottaisit ostoksistasi valokuvan? Näin saisit havainnollisen kuvan syömistäsi järkyttävistä roskaruokamääristä. Ei ne kilot tyhjästä tule. Ani harva paisuu kaurapuurolla, jos kukaan. Roskaruoasta ne kilot ovat tulleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt aloit itsekin pohtia toisten asioita, onko kaikki kunnossa.

        Sehän PITÄÄ lopettaa heti KAIKKI ne kun huomaa että lihoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut, että ottaisit ostoksistasi valokuvan? Näin saisit havainnollisen kuvan syömistäsi järkyttävistä roskaruokamääristä. Ei ne kilot tyhjästä tule. Ani harva paisuu kaurapuurolla, jos kukaan. Roskaruoasta ne kilot ovat tulleet.

        Jos joku toinen ostaa roskaruokaa, niin tuskinpa ne kilot juuri sinulle tulevat.
        Ole rauhassa ja anna toisten ostaa mitä haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat syödä runsaasti ruokaa, niin miksi juuri roskaruokaa?

        No meitä auttoi tuo Kirsi mikä hän nyt olikaan entinen missi joka opetti että katsoo niistä kauppa kuiteista mitä voisi jättää pois paljonko lasku pienenee ja mikä on ruokaa mitä ei tarvi oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku toinen ostaa roskaruokaa, niin tuskinpa ne kilot juuri sinulle tulevat.
        Ole rauhassa ja anna toisten ostaa mitä haluavat.

        Tämä varastelu asunnoista saa nyt oikeasti loppua huumemyyjät saa maksaa nämä vahingot myyntirahoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä varastelu asunnoista saa nyt oikeasti loppua huumemyyjät saa maksaa nämä vahingot myyntirahoistaan.

        Ei täällä keskustella/keskusteltu murtovarkauksista tai varkauksista muutenkaan.
        Ei oikein juttusi liity ruokakauppoihin ja ylipainoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat syödä runsaasti ruokaa, niin miksi juuri roskaruokaa?

        Samasta syystä kuin ihmiset käyttävät huumeita.

        Roskaruoasta tulee hurjat dopamiiniöverit ja valkoinen sokeri on yhtä vahva huumausaine kuin kokaiini.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Samasta syystä kuin ihmiset käyttävät huumeita.

        Roskaruoasta tulee hurjat dopamiiniöverit ja valkoinen sokeri on yhtä vahva huumausaine kuin kokaiini.

        Jos ei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa, huumeet tai roskaruoka, niin kallistuisin kyllä roskaruuan puolelle. Sillä ei saa psyykeään niin pilalle kuin huumeilla.


      • Anonyymi

        "Miksi aloittajaa kiinnostaa perässä tulevan ostokset? Ja vielä märehtiä niitä näillä palstoilla. Ei ole ihan kaikki kunnossa!"

        Aloittaja ei kykene hallitsemaan omaa syömistään ja luulee että asia hoituu kun kyttää vieraiden syömisiä. Projisoidaan oma häiriintyneisyys muihin. Kotona polttelee mieltä 10 kiloa karkkia kellarissa pikku pusseissa joissa lukee ELÄ OTA.


    • Anonyymi

      Onneksi ei tule tuijoteltua muiden ostoskärryjä, ei tule moisia ongelmia...

      Ja sehän ei muille kuulu mitä kukin omilla rahoillaan ostaa. Ap voi syödä vaikka sahanpuruja ja pieniä kiviä minun puolestani jos kuvittelee niillä saavansa ikuisen elämän.

      • Anonyymi

        Se mitä kannat kotiin kaupasta vaikuttaa siihen kuinka paljon painat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä kannat kotiin kaupasta vaikuttaa siihen kuinka paljon painat.

        Toisen ahmintahäiriö on helpompi huomata. Katsomalla muita voimme oppia itsestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä kannat kotiin kaupasta vaikuttaa siihen kuinka paljon painat.

        Ja miksiköhän se on sinulle ongelma ? Nouseeko sinulla siitä paino ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksiköhän se on sinulle ongelma ? Nouseeko sinulla siitä paino ?

        Massiivikalorihöpöttäjällä (MKH) on itsellään ahmintahäiriö (jonka olemassaolon hän vielä kiistää), ja muita tarkkailemalla hän voisi työstää omaa psyykeään. Muita tarkkailemalla voimme aina oppia omasta itsestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä kannat kotiin kaupasta vaikuttaa siihen kuinka paljon painat.

        Mitä se sinulle kuuluu, paljonko minä painan? Itse ostokseni maksan ja kiloni kannan. Saattaapa olla, että maksan sinunkin ostoksesi, sen verran vaikutat sairaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu, paljonko minä painan? Itse ostokseni maksan ja kiloni kannan. Saattaapa olla, että maksan sinunkin ostoksesi, sen verran vaikutat sairaalta.

        Oletko ajatellut vähentää roskaruoan ahmimista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen ahmintahäiriö on helpompi huomata. Katsomalla muita voimme oppia itsestämme.

        Meillä kävi niitä jotain romaninarkomaaneja niin veivät jääkaapista ruuat imurin ja kahvikuppeja yksi sössötti venäjää tai viroa niin tuli niin kauhea hätä ahmia ruuat ettei tarvi laittaa enää jääkaappiin sähkö lasku pieneni ja vatsa kasvoi. Tuli oikein hätä että jumalauta nää käy syömässä viemässä toisten kaapeista ruuat. Viikon ruuat ! Ketsuppikin ja viini lähti.Kai nyt joku näille narkomaneille pitää saada loppumaan tämä ryöstely.Yle oli dokumentti miten ne varastaa kaupoista ja myy niitä.Kodeista astioita tavaroita myyntiin.Huumerahaa heille,tämä on rikollista.Ajatelkaa vähän pienituloinen ostaa talvitakin ja joku tulee varastaa sen.Millä se uuden ostaa talvitakki kestää monta vuotta.Hyi hävetkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä kannat kotiin kaupasta vaikuttaa siihen kuinka paljon painat.

        Jos yksi ihminen käy kaupassa, kukaan ei voi tietää montako ihmistä siellä kotona on syömässä niitä kannettuja ruokia tai herkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yksi ihminen käy kaupassa, kukaan ei voi tietää montako ihmistä siellä kotona on syömässä niitä kannettuja ruokia tai herkkuja.

        Niin varmaan ostaja häpeissään toivoo, mutta paksu ulkomuoto paljastaa, että itse niitä herkkuja on etupäässä syöty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut vähentää roskaruoan ahmimista?

        Sitä en ole ajatellut. Ajattele sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en ole ajatellut. Ajattele sinä!

        Minä en ole torstain 11.7.2024 jälkeen syönyt roskaruokaa ollenkaan.


    • Anonyymi

      Antaa ihmisten ostaa mitä haluaa. Voihan olla, ettei yksin edes noita syö vaan kavereiden kans viettää iltaa.
      Käykö aloittajalla kateeks, kun joku ostaa herkkuja ja hän itse ei herkkuja syö, eikä osta.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti syö ne yksin 2-3 päivässä kalorit
        noin 15 000 eli rasvakiloiksi muutettuna 2 kiloa
        OIKEAA LÄSKIÄ

        Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti syö ne yksin 2-3 päivässä kalorit
        noin 15 000 eli rasvakiloiksi muutettuna 2 kiloa
        OIKEAA LÄSKIÄ

        Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera.

        " Todennäköisesti syö ne yksin.."
        Ei hyvää päivää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti syö ne yksin 2-3 päivässä kalorit
        noin 15 000 eli rasvakiloiksi muutettuna 2 kiloa
        OIKEAA LÄSKIÄ

        Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera.

        Mitä? 2-3 päivässä? Minä söisin noin vähäiset herkut yhdessä illassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti syö ne yksin 2-3 päivässä kalorit
        noin 15 000 eli rasvakiloiksi muutettuna 2 kiloa
        OIKEAA LÄSKIÄ

        Normaalisyönnillä ei kestä syödä päivittäin edes yhtä korvapuustia kahvin kera.

        Jos ostoskorissa on ollut leipäjuustoakin, veikkaan ettei ole yksin syönyt ostoksiaan. Harvat nuoret mitään leipäjuustoa syö tai ostaa itselleen. Nyt on kesäaika, niin on kesäjuhlia eli vaikka rippijuhla, jota varten ostanut tarjoamisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ostoskorissa on ollut leipäjuustoakin, veikkaan ettei ole yksin syönyt ostoksiaan. Harvat nuoret mitään leipäjuustoa syö tai ostaa itselleen. Nyt on kesäaika, niin on kesäjuhlia eli vaikka rippijuhla, jota varten ostanut tarjoamisia.

        Miksi nuoret eivät söisi leipäjuustoa ?
        Outo ajatus tuollainen " harvat nuoret.."


    • Anonyymi

      Mitäs jos aloittaja hankkisit elämän

    • Anonyymi

      Aloittaja puhui asiaa. Lihavat ihmiset kuormittavat paitsi katuja niin myös terveydenhuoltoa. Kaikkea ei pidä hyväksyä. Aina voi kysyä lihavalta kaupassa tahdikkaasti, onko tarkoituksenmukaista ostaa noin paljon lihottavaa ja epäterveellistä ruokaa.

      • Anonyymi

        Kaikkea ei pidä hyväksyä, sanoit. Olen samaa mieltä. Minä en hyväksy sitä, että sinä joko tyhmyyttäsi tai ilkeyttäsi puutut ihmisten asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.


      • Anonyymi

        Asun Tampereella ja päivittäin joudun kärsimään ylikokoisten ja niin laardiperseisten Hämeenkadun kulkijoiden aiheuttamasta mielipahasta minulle. Pitääkö muka jokaisella ylimittaisella läskisandralla olla samat oikeudet kulkea katuja, ja pilata normimitoissa olevien kanssa kulkijoiden päivä siinä samalla. Helevetti kun nuo ruhot eivät edes tuuleta läskejään, tahi käy suihkussa riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Tampereella ja päivittäin joudun kärsimään ylikokoisten ja niin laardiperseisten Hämeenkadun kulkijoiden aiheuttamasta mielipahasta minulle. Pitääkö muka jokaisella ylimittaisella läskisandralla olla samat oikeudet kulkea katuja, ja pilata normimitoissa olevien kanssa kulkijoiden päivä siinä samalla. Helevetti kun nuo ruhot eivät edes tuuleta läskejään, tahi käy suihkussa riittävästi.

        No pienestä sinunkin elämäsi pilalle menee, ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Tampereella ja päivittäin joudun kärsimään ylikokoisten ja niin laardiperseisten Hämeenkadun kulkijoiden aiheuttamasta mielipahasta minulle. Pitääkö muka jokaisella ylimittaisella läskisandralla olla samat oikeudet kulkea katuja, ja pilata normimitoissa olevien kanssa kulkijoiden päivä siinä samalla. Helevetti kun nuo ruhot eivät edes tuuleta läskejään, tahi käy suihkussa riittävästi.

        Älä mene Hämeenkadulle, jos se sinulle on noin kova paikka. Sinä et nimittäin voi kuitenkaan määrätä muiden liikkumista, kokoa ja ulkonäköä.


    • Anonyymi

      Ruokaostokset kirpaisee näköjään
      Ei taida ostokset olla sen parempia muillakaan.

      • Anonyymi

        Syöttekö te pottuja ollenkaan,eihän ne potut maistu JOS
        syö roskaruokaa.
        Se pitää LOPETTAA KOKONAAN roskaruuan syöminen niin OIKEA ruoka alkaa maistumaan,ja silloin kun syöt oikeaa ruokaa et ainakaan liho,päinvastoin saattaa jopa alkaa laihtumaan jos on pienessä kalorivajeesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöttekö te pottuja ollenkaan,eihän ne potut maistu JOS
        syö roskaruokaa.
        Se pitää LOPETTAA KOKONAAN roskaruuan syöminen niin OIKEA ruoka alkaa maistumaan,ja silloin kun syöt oikeaa ruokaa et ainakaan liho,päinvastoin saattaa jopa alkaa laihtumaan jos on pienessä kalorivajeesta

        Se PITÄÄ lopettaa se KOKONAAN kun huomaa että alkaa jostakin lihomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se PITÄÄ lopettaa se KOKONAAN kun huomaa että alkaa jostakin lihomaan.

        Vähentäminen EI riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syöttekö te pottuja ollenkaan,eihän ne potut maistu JOS
        syö roskaruokaa.
        Se pitää LOPETTAA KOKONAAN roskaruuan syöminen niin OIKEA ruoka alkaa maistumaan,ja silloin kun syöt oikeaa ruokaa et ainakaan liho,päinvastoin saattaa jopa alkaa laihtumaan jos on pienessä kalorivajeesta

        Jos haluaa pudottaa oikeasti painoa, niin pottuja ei kannata sydä ollenkaan. Niissä on valtavasti energiaa, eivätkä ne tyydytä nälkää kuin pieneksi hetkeksi, ja sen jälkeen on entistä kovempi nälkä. Muutkin hiilarit kannattaa jättää kauppaan.

        Sen sijaan kannattaa syödä paljon rasvaa ja kohtuullisesti proteiinia. Näillä nälkä lähtee pitkäksi aikaa, eikä tarvitse välipaloja. Monet huomaavat tarvitsevansa vain yhden aterian päivässä, eivätkä koskaan ole nälkäisiä. Parikymmentä kiloa tippuu helposti ilman kitumista.

        Eli kitaan vaan kunnon rasvaista pihviä, kanan koipireittä tai rasvaista kalaa. Niin, ja kananmunia. Näillä paino putoaa. Potut kannattaa jättää kauppaan, ja riisi myös.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Jos haluaa pudottaa oikeasti painoa, niin pottuja ei kannata sydä ollenkaan. Niissä on valtavasti energiaa, eivätkä ne tyydytä nälkää kuin pieneksi hetkeksi, ja sen jälkeen on entistä kovempi nälkä. Muutkin hiilarit kannattaa jättää kauppaan.

        Sen sijaan kannattaa syödä paljon rasvaa ja kohtuullisesti proteiinia. Näillä nälkä lähtee pitkäksi aikaa, eikä tarvitse välipaloja. Monet huomaavat tarvitsevansa vain yhden aterian päivässä, eivätkä koskaan ole nälkäisiä. Parikymmentä kiloa tippuu helposti ilman kitumista.

        Eli kitaan vaan kunnon rasvaista pihviä, kanan koipireittä tai rasvaista kalaa. Niin, ja kananmunia. Näillä paino putoaa. Potut kannattaa jättää kauppaan, ja riisi myös.

        Perunoiden kylläisyysarvo on iso.

        Rasvahappojen koostumuksen on syytä olla tasapainoinen, ts. tyydyttynyttä rasvaa korkeintaan kolmannes rasvasta. Tavallinen tavan tallaaja ei ehkä ole motivoitunut laskemaan päivän rasvahappojen koostumuksia. Hänelle riittää, että välttelee lihan rasvaa ja poistaa ruokavaliostaan runsasrasvaiset maitotuotteet ja leivän päälle vain margariinia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perunoiden kylläisyysarvo on iso.

        Rasvahappojen koostumuksen on syytä olla tasapainoinen, ts. tyydyttynyttä rasvaa korkeintaan kolmannes rasvasta. Tavallinen tavan tallaaja ei ehkä ole motivoitunut laskemaan päivän rasvahappojen koostumuksia. Hänelle riittää, että välttelee lihan rasvaa ja poistaa ruokavaliostaan runsasrasvaiset maitotuotteet ja leivän päälle vain margariinia.

        Jos haluaa oikeasti pudottaa painoa niin rasvaa ei kannata vältellä. Päin vastoin. Sen sijaan rasvan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Siemenöljyt ja margariinit kannattaa karsia ruokavaliostaan. Niissä on liikaa omega 6:tta. Sen sijaan oliiviöljy on erinomaista. Se on enimmäkseen omega 3:a. Itselläni tämä on toiminut hyvin, ja monella muullakin.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Jos haluaa oikeasti pudottaa painoa niin rasvaa ei kannata vältellä. Päin vastoin. Sen sijaan rasvan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Siemenöljyt ja margariinit kannattaa karsia ruokavaliostaan. Niissä on liikaa omega 6:tta. Sen sijaan oliiviöljy on erinomaista. Se on enimmäkseen omega 3:a. Itselläni tämä on toiminut hyvin, ja monella muullakin.

        Höpisis, höpsis. Oliiviöljyssä ei ole omega-kolmosta tai korkeintaan hyvin vähän. Oliiviöljyssä on 21 kertaa enemmän omega-kuutosta kuin omega-kolmosta (lähde: https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/536 ), molempia silti hyvin vähän. Omega-kuutoset eivät lisää tulehdusta. Itse esim. käytän rypsiöljyä runsaasti, eivätkä kahtena eri kertana mitatut tulehdusarvot (herkkä CRP) ole ollenkaan olleet koholla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpisis, höpsis. Oliiviöljyssä ei ole omega-kolmosta tai korkeintaan hyvin vähän. Oliiviöljyssä on 21 kertaa enemmän omega-kuutosta kuin omega-kolmosta (lähde: https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/536 ), molempia silti hyvin vähän. Omega-kuutoset eivät lisää tulehdusta. Itse esim. käytän rypsiöljyä runsaasti, eivätkä kahtena eri kertana mitatut tulehdusarvot (herkkä CRP) ole ollenkaan olleet koholla.

        Tässä kasviöljyjen omega-kuutospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:

        Auringonkukkaöljy 62.3 g
        Maissiöljy 53.1 g
        Soijaöljy 51.8 g
        Maapähkinäöljy 31.0 g
        Rypsiöljy 22.1 g
        Pellavaöljy 12.7 g
        Avokadoöljy 12.5 g
        Oliiviöljy 10.4 g
        Palmuöljy 9.1 g
        Kookosrasva 100 % 1.9 g
        Kookosöljy 1.8 g
        Palmuydinöljy 1.6 g

        Tässä kasviöljyjen omega-kolmospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:

        Pellavaöljy 53.3 g
        Rypsiöljy 10.9 g
        Soijaöljy 7.3 g
        Maissiöljy 1.0 g
        Avokadoöljy 1.0 g
        Oliiviöljy 0.5 g
        Auringonkukkaöljy 0.4 g
        Kookosrasva 100 % 0.2 g
        Palmuöljy 0.2 g
        Kookosöljy 0 g
        Maapähkinäöljy 0 g
        Palmuydinöljy 0

        Oliiviöljyn omega-3/omega-6-suhde on todella huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kasviöljyjen omega-kuutospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:

        Auringonkukkaöljy 62.3 g
        Maissiöljy 53.1 g
        Soijaöljy 51.8 g
        Maapähkinäöljy 31.0 g
        Rypsiöljy 22.1 g
        Pellavaöljy 12.7 g
        Avokadoöljy 12.5 g
        Oliiviöljy 10.4 g
        Palmuöljy 9.1 g
        Kookosrasva 100 % 1.9 g
        Kookosöljy 1.8 g
        Palmuydinöljy 1.6 g

        Tässä kasviöljyjen omega-kolmospitoisuuksia suuruusjärjestyksessä 100 g:aa kohden:

        Pellavaöljy 53.3 g
        Rypsiöljy 10.9 g
        Soijaöljy 7.3 g
        Maissiöljy 1.0 g
        Avokadoöljy 1.0 g
        Oliiviöljy 0.5 g
        Auringonkukkaöljy 0.4 g
        Kookosrasva 100 % 0.2 g
        Palmuöljy 0.2 g
        Kookosöljy 0 g
        Maapähkinäöljy 0 g
        Palmuydinöljy 0

        Oliiviöljyn omega-3/omega-6-suhde on todella huono.

        Finelissä ei ollut camelinaöljyä ollenkaan.

        Tässä Suomen Kasviöljyt Oy:n täydellisempi taulukko: https://www.suomenkasvioljyt.fi/rasvahapot/


      • Anonyymi

        Niin, ja kun ne omat ostokset eivät muille kuulu, oli ne minkälaisia tahansa.


    • Anonyymi

      Nyt oli TOINEN erittöin lihava 25 vuotias tyttö taas kaupassa kun olin ostamassa Lidlissä herkkuja.Nyt menin varoittamaan ja otin häneltä kärrystä kaikki LIHOTTAVAT ruat kuten kahvin pois ja laitoin oikeita tilalle joilla laihtuu hedelmätoffeeta fasupaloja vanilia jäätelöä 2ksi litraa. Pakaste pitsaa 8 ksan kappaletta. Tyttö kiitti minua että esti häntä lihomasta 4jä kiloa tällä viikolla, varmasti tulee kiittämään minua myöjemminkin että onneksi laihtui minun neuvoillani.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole vieläkään poikaystävää, joka kutittelisi sinua ja kuiskuttelisi korvaasi, että olet ihanin?


      • Anonyymi

        On sulla tyhmät ja tylsät jutut!


    • Anonyymi

      Meillä koko naapurusto on läskisiä laiskoja valaita täynnä. Hyi, kun iljettää nähdä naispuoleisen ruho täynnä läskimakkaroita ja loputonta vyötärölaardia.

      • Anonyymi

        Et ole kovin kiva ihminen. Teillä on oma puoluekin.


      • Anonyymi

        Onneksi me miehet ollaan komeita ja hoikkia. Tulisitko poikaystävkseni? ❤️👬


      • Anonyymi

        Minua iljettää sinun jutut ja kielenkäyttö.


    • Anonyymi

      No lääkärin luulisi antavan kuulla kunniansa, vaikkei heistäkään jokaisella pydy kilot kurissa. Syömäpuoli voi olla ravintoa sieluparalle.

    • Anonyymi

      Ravintoloissa ei myydä viinaa kovin päihtyneelle ja samaa käytäntöä soisi sovellettaman kaupoissa näihin tuurisyöppöihin ja kieltää tämä näiden itsensä saattaminen tilaan jossa ei tosiaan ole enää oman itsensä herra. Silmämääräisesti arvioimalla näkee kyllä kuka elää syödäkseen. Portinvartija vaan tylysti heittämään kaupasta ulos nämä joilla ei enää itsekontrolli pelaa alkuunkaan.

      • Anonyymi

        Minä OLEN jo alkanut tänään heittämään ihmisiä ja pulleita naisia ja valaita ulos kaupasta kun olen pihtimitannut ovella KAIKILTA asiakkailta ala ja ylävatsan ja jos mitta on 0,061 korkeampi niin sanon että sinua EI voi päästää kauppaan kosks olet lihava eikä sinulla pelaa mikään ITSE KOREEMI alkuunkaan eikä sinulla ole mitään tapoja kun tulet kauppaan vaikka olet LIHAVA.Kysyn etkö ole yhtään itsesi HERRA. Asiakkaat oli minulle kiitollisia toisin kuin jotkut täällä jotka EI noudata minun hyviä neuvojani millä estää lihomista 4 kiloa ja tietää rasvahappojen koostumuksen.Kun SYÖ joka päivä hyvänmakuista ruokaa EI liho ja kuukuden päästä on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset kuten minullakin on jo kuukauden päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä OLEN jo alkanut tänään heittämään ihmisiä ja pulleita naisia ja valaita ulos kaupasta kun olen pihtimitannut ovella KAIKILTA asiakkailta ala ja ylävatsan ja jos mitta on 0,061 korkeampi niin sanon että sinua EI voi päästää kauppaan kosks olet lihava eikä sinulla pelaa mikään ITSE KOREEMI alkuunkaan eikä sinulla ole mitään tapoja kun tulet kauppaan vaikka olet LIHAVA.Kysyn etkö ole yhtään itsesi HERRA. Asiakkaat oli minulle kiitollisia toisin kuin jotkut täällä jotka EI noudata minun hyviä neuvojani millä estää lihomista 4 kiloa ja tietää rasvahappojen koostumuksen.Kun SYÖ joka päivä hyvänmakuista ruokaa EI liho ja kuukuden päästä on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset kuten minullakin on jo kuukauden päästä.

        Sama tonttu täällä taas hilluu 😂😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä OLEN jo alkanut tänään heittämään ihmisiä ja pulleita naisia ja valaita ulos kaupasta kun olen pihtimitannut ovella KAIKILTA asiakkailta ala ja ylävatsan ja jos mitta on 0,061 korkeampi niin sanon että sinua EI voi päästää kauppaan kosks olet lihava eikä sinulla pelaa mikään ITSE KOREEMI alkuunkaan eikä sinulla ole mitään tapoja kun tulet kauppaan vaikka olet LIHAVA.Kysyn etkö ole yhtään itsesi HERRA. Asiakkaat oli minulle kiitollisia toisin kuin jotkut täällä jotka EI noudata minun hyviä neuvojani millä estää lihomista 4 kiloa ja tietää rasvahappojen koostumuksen.Kun SYÖ joka päivä hyvänmakuista ruokaa EI liho ja kuukuden päästä on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset kuten minullakin on jo kuukauden päästä.

        Eikö ole potut maistunut,oot tainnut paljon karkkia,kakkua,pullaa ja kermajäötelöä😂😂ja läskiä on tullut mahaan runsaasti🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä OLEN jo alkanut tänään heittämään ihmisiä ja pulleita naisia ja valaita ulos kaupasta kun olen pihtimitannut ovella KAIKILTA asiakkailta ala ja ylävatsan ja jos mitta on 0,061 korkeampi niin sanon että sinua EI voi päästää kauppaan kosks olet lihava eikä sinulla pelaa mikään ITSE KOREEMI alkuunkaan eikä sinulla ole mitään tapoja kun tulet kauppaan vaikka olet LIHAVA.Kysyn etkö ole yhtään itsesi HERRA. Asiakkaat oli minulle kiitollisia toisin kuin jotkut täällä jotka EI noudata minun hyviä neuvojani millä estää lihomista 4 kiloa ja tietää rasvahappojen koostumuksen.Kun SYÖ joka päivä hyvänmakuista ruokaa EI liho ja kuukuden päästä on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset kuten minullakin on jo kuukauden päästä.

        Syyllistyisit rikokseen, jos tekisit noin.
        Syrjintää, kunnianloukkaus, ja mitä lienee muita nimikkeitä tuosta saisikaan kasaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole potut maistunut,oot tainnut paljon karkkia,kakkua,pullaa ja kermajäötelöä😂😂ja läskiä on tullut mahaan runsaasti🤣🤣

        On potut maistunut, söin ranskalaisia, ja ai että oli hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllistyisit rikokseen, jos tekisit noin.
        Syrjintää, kunnianloukkaus, ja mitä lienee muita nimikkeitä tuosta saisikaan kasaan.

        Samanlainen addiktio kuin muutkin. Korvaushoitoon. Näitä laihdutuslitkuja tilalle kunnes paino lähentelee normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen addiktio kuin muutkin. Korvaushoitoon. Näitä laihdutuslitkuja tilalle kunnes paino lähentelee normaalia.

        En alkaisi mistään hinnasta kiduttamaan itseäni joillain laihdutuslitkuilla, kyllä hyvä ruoka on parempaa.


    • Anonyymi

      Minäkin kävin kaupassa. Ostin korin täydeltä herkkuja. Siinä oli banaaneja, appelsiineja, persikoita, päärynöitä, kiiwejä, viinirypäleitä, mansikoita, mustikoita.

      • Anonyymi

        Ei kukaan täyspäinen osta täyttä koria kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja.


      • Anonyymi

        Älä valehtele!

        Ostoskärrysi oli täynnä moottoriöljyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan täyspäinen osta täyttä koria kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja.

        On jotkut sen verran täyspäisiä, että syövät terveellisesti. Ihan hyvin voi ostaa montaa lajia hedelmiä ja marjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jotkut sen verran täyspäisiä, että syövät terveellisesti. Ihan hyvin voi ostaa montaa lajia hedelmiä ja marjoja.

        Tuossa joku väitti ostaneensa korin täydeltä hedelmiä ja marjoja, muka kahdeksaa eri laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa joku väitti ostaneensa korin täydeltä hedelmiä ja marjoja, muka kahdeksaa eri laatua.

        Miksi ei olisi ostanut ? Onko siinä jotain outoa muka ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi ostanut ? Onko siinä jotain outoa muka ?

        Ei kukaan rationaalinen ihminen osta kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja samalla kertaa. Hän valehtelunsa tarkoitus oli syyllistää roskaruoan syöjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan rationaalinen ihminen osta kahdeksaa lajia hedelmiä ja marjoja samalla kertaa. Hän valehtelunsa tarkoitus oli syyllistää roskaruoan syöjiä.

        Minä olen radionaalinen ihminen ja syön vain hyvänmakuista ja LAIHDUTTAVAA ruokaa fasupaloja kääretorttua hedelmätoffeeta täytekakkua salmiakkia vanilia kerma jäätelöä yöllä. Puuroa ja velli en ole ikinä syönyt enkä syö. Karkkia ostan lisääkin. Ihminen ei laihdu jos ei saa SOKERIA.


    • Anonyymi

      Millainen ihminen jää tarkastamaan ja kritisoimaan jäljessä tulevan ostoksia? Ei ole täyspäisen hommaa se!

      • Anonyymi

        Onko tarkoituksesi kieltää ihmisten tarkkailu? Onko sinulla puhtaat jauhot pussissa? Ilmeisesti paljon salattavaa ja hävettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarkoituksesi kieltää ihmisten tarkkailu? Onko sinulla puhtaat jauhot pussissa? Ilmeisesti paljon salattavaa ja hävettävää.

        Tarkkailla voi ihan mitä ja ketä haluaa, mutta sen voi tehdä hiljakseen omassa mielessään, muita kohtaan ei tarvitse olla loukkaava ja halveksiva.
        Itsessä on silloin jotain vikaa, jos tahallaan alkaa keljuilemaan toisille esim. heidän ostoksistaan, tai jostain muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkailla voi ihan mitä ja ketä haluaa, mutta sen voi tehdä hiljakseen omassa mielessään, muita kohtaan ei tarvitse olla loukkaava ja halveksiva.
        Itsessä on silloin jotain vikaa, jos tahallaan alkaa keljuilemaan toisille esim. heidän ostoksistaan, tai jostain muusta.

        Joo totta. Jos tarkkailun (silmien pyörittelyn) motiivi on toisen luokkaaminen, se ei ole oikein. Jos tarkkailun motiivi on oma introspektio eikä toisen loukkaaminen, siinä ei silloin ole mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo totta. Jos tarkkailun (silmien pyörittelyn) motiivi on toisen luokkaaminen, se ei ole oikein. Jos tarkkailun motiivi on oma introspektio eikä toisen loukkaaminen, siinä ei silloin ole mitään pahaa.

        Ei silmiä ole mikään pakko pyöritellä. Katsella voi pyörittelemättäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo totta. Jos tarkkailun (silmien pyörittelyn) motiivi on toisen luokkaaminen, se ei ole oikein. Jos tarkkailun motiivi on oma introspektio eikä toisen loukkaaminen, siinä ei silloin ole mitään pahaa.

        Minun motivi on improsektio eli minua ärsyttää kun naiset on pulleita ja valaita eikä heillä ole poikaystävää. Kysyn että menkää johonkin paikkaan esim missä saatte poikaystävän.MIKSI joku syö pahanmakuista ja lihottavaa ruokaa kunnvoi syödä hyvänmakuista ja terveellistä missä on paljon protenia ja hiihihydraatteja 3670 kaloria päivässä jota ihminen tarvii että laihtuu ja tulee viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Youtudessa katson samalla fideoita kun juoksen joissa on pulleita naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo totta. Jos tarkkailun (silmien pyörittelyn) motiivi on toisen luokkaaminen, se ei ole oikein. Jos tarkkailun motiivi on oma introspektio eikä toisen loukkaaminen, siinä ei silloin ole mitään pahaa.

        MINÄ en loukkaa ketään kun sanon pulleille tytöille kaupassa että olette kauheita läskejä ja valaita ja käsken että muuta johonkin suureen kaupunkiin missä saat poikaystävän.Se on improstektiiviä kun neuvoo LAIHDUTTAMAAN jos on läski eikä vatsalihakset ole VEITSENTERÄVÄT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun motivi on improsektio eli minua ärsyttää kun naiset on pulleita ja valaita eikä heillä ole poikaystävää. Kysyn että menkää johonkin paikkaan esim missä saatte poikaystävän.MIKSI joku syö pahanmakuista ja lihottavaa ruokaa kunnvoi syödä hyvänmakuista ja terveellistä missä on paljon protenia ja hiihihydraatteja 3670 kaloria päivässä jota ihminen tarvii että laihtuu ja tulee viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Youtudessa katson samalla fideoita kun juoksen joissa on pulleita naisia.

        Eivät kaikki edes välttämättä halua poikaystävää, että kiitos neuvosta, menee hukkaan joidenkin kohdalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ en loukkaa ketään kun sanon pulleille tytöille kaupassa että olette kauheita läskejä ja valaita ja käsken että muuta johonkin suureen kaupunkiin missä saat poikaystävän.Se on improstektiiviä kun neuvoo LAIHDUTTAMAAN jos on läski eikä vatsalihakset ole VEITSENTERÄVÄT.

        Sinä oletkin niin tyhmä, että sinun kommenteista ei kannata kenenkään loukkaantua. Sinä et ymmärrä edes, mitä teet.


    • Anonyymi

      Entäpä ylipainoiset, jopa sairaalloisen, jotka käy leipäjonoissa hakemassa täytettä kupuunsa. Mitä liikkuu tällaisen päässä.

      • Anonyymi

        Päässä varmasti liikkuu, että hekin haluavat ruokansa jostain, jos ei kaupasta niin leipäjonosta.
        Mitä liikkuu tällaisen päässä, joka edes miettii ja ihmettelee tuollaisia juttuja ? Kai itsekin tarvitse ruokaa päivittäin ?


      • Anonyymi

        Minä kävin KYSYMÄSSÄ juuri leipäjonossa että mitä päässänne liikkuu kunolette leipäjonossa ja LIHAVIA.Kysyin että miksi ette ole omia herrojanne ja laihduta 4 kiloa syömällä oikeaa ja HYVÄNMAKUUSTA ruokaa. Pihtimittasin erään LÄSKIN tytön 20 vuotta alavatsan ja kysyin paperit. Tyttö sanoi että onneksi mittasin hänet ylhäältä ja alhaalta ja nyt hän menee heti kotiin ja vaihduttaa eikä tule enää KOSKAAN leipäjonoon ja kiitti minua siitä että kerroin että hän on KAUHEA valas ja läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin KYSYMÄSSÄ juuri leipäjonossa että mitä päässänne liikkuu kunolette leipäjonossa ja LIHAVIA.Kysyin että miksi ette ole omia herrojanne ja laihduta 4 kiloa syömällä oikeaa ja HYVÄNMAKUUSTA ruokaa. Pihtimittasin erään LÄSKIN tytön 20 vuotta alavatsan ja kysyin paperit. Tyttö sanoi että onneksi mittasin hänet ylhäältä ja alhaalta ja nyt hän menee heti kotiin ja vaihduttaa eikä tule enää KOSKAAN leipäjonoon ja kiitti minua siitä että kerroin että hän on KAUHEA valas ja läski.

        Voi tsiisus noita juttujasi. Pidä vaan huoli omasta painosta, muista ett kaljan kittaaminen kasvattaa mahaa ja rasvamaksaa. Tiesitkö muuten, ett laihoillakin voi olla rasvamaksa, kolesteroliarvot korkealla, niinkuin myös verenpaineetkin huidella korkeuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin KYSYMÄSSÄ juuri leipäjonossa että mitä päässänne liikkuu kunolette leipäjonossa ja LIHAVIA.Kysyin että miksi ette ole omia herrojanne ja laihduta 4 kiloa syömällä oikeaa ja HYVÄNMAKUUSTA ruokaa. Pihtimittasin erään LÄSKIN tytön 20 vuotta alavatsan ja kysyin paperit. Tyttö sanoi että onneksi mittasin hänet ylhäältä ja alhaalta ja nyt hän menee heti kotiin ja vaihduttaa eikä tule enää KOSKAAN leipäjonoon ja kiitti minua siitä että kerroin että hän on KAUHEA valas ja läski.

        Mikä sinun ongelmasi on ?
        Et itse taida olla " läski ", mutta mikä muu voi olla ahdistuksesi syy ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun ongelmasi on ?
        Et itse taida olla " läski ", mutta mikä muu voi olla ahdistuksesi syy ?

        Ei kun tuo on se nuori tyttö joka lähettelee noita parodioitaan. Tätä on tapahtunut jo vuosikaudet, mutta tyttö ei ole vanhentunut yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tuo on se nuori tyttö joka lähettelee noita parodioitaan. Tätä on tapahtunut jo vuosikaudet, mutta tyttö ei ole vanhentunut yhtään.

        Asiaa pitää tarkentaa edesmenneeltä nimimerkiltä Mayja-70, hän osaa kertoa poikaystävistä. Hän on se isoäiti.

        Poikaystäviä isoista kaupungeita tarvitaan kuulemma laihdutukseen, vaikka voi lihoa 9 kuukauden ajaksi ja siihen mielihalut päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa pitää tarkentaa edesmenneeltä nimimerkiltä Mayja-70, hän osaa kertoa poikaystävistä. Hän on se isoäiti.

        Poikaystäviä isoista kaupungeita tarvitaan kuulemma laihdutukseen, vaikka voi lihoa 9 kuukauden ajaksi ja siihen mielihalut päälle.

        Ei nyt tarvittaisi mitään parodioita eikä Mayjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt tarvittaisi mitään parodioita eikä Mayjoja.

        Sinä et päätä siitä, mitä tarvitaan.

        Nyt tarvitaan parodiahorisontti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et päätä siitä, mitä tarvitaan.

        Nyt tarvitaan parodiahorisontti.

        Jokainen varmaankin tunnistaa omat tarpeensa ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tuo on se nuori tyttö joka lähettelee noita parodioitaan. Tätä on tapahtunut jo vuosikaudet, mutta tyttö ei ole vanhentunut yhtään.

        Se on se nuori pullea tyttö jolle käyt sanomassa asioita kaupassa ja näyttämässä pananiasi vaikkei kukaan halua nähdä....


    • Anonyymi

      Minut ainakin yllätti se, että näinkin pitkä ketju kommentteja voi syntyä toisten ihmisten ostoskäyttäytymisestä.
      En ajattele kaupassa, että joku tarkkailisi, mitä sieltä ostan, ehkä heitä kuitenkin taitaa olla olemassa, vaan eipä haittaa.

      • Anonyymi

        Pulleat naiset ei laihdu jos en sano heille että he on lihavia. Kaupassa oli tänäänkin valaita Hämeenkadulla ja he ärsytti minua kun he on lihavia. Onneksi MINÄ sanoin heille että laihduttakaa ja ostakaa vain kaakauta spakettia kaalikastiketta mansikkatäytekakkua hedelmätoffeeta ja sokeria että LAIHDUTTE ettekä enää ärsytä minua. Eräskin pullea nuori tyttö osti irtokarkkeja ja ne lihottaa ja kysyin eikö sinulla ole poikaystävää ja sanoin että minä olen hänen poikaystävä.Tyttö sanoi ettei hän halua yli 65 vuotiasta vaikka minä olen kuin 3kymppinen ja mimulla on kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja eretkiot ja kusi huilaa pananista ja näytin hänelle pananiani kaupassa. Kysyin eikö ihmisillä ole mitään tapoja eikä ole itsensä HERRA kun vartijat heitti minut ulos kaupasta. JOS MINUA ei olisi neuvomassa ihmisiä niin olisi enemmän lihavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulleat naiset ei laihdu jos en sano heille että he on lihavia. Kaupassa oli tänäänkin valaita Hämeenkadulla ja he ärsytti minua kun he on lihavia. Onneksi MINÄ sanoin heille että laihduttakaa ja ostakaa vain kaakauta spakettia kaalikastiketta mansikkatäytekakkua hedelmätoffeeta ja sokeria että LAIHDUTTE ettekä enää ärsytä minua. Eräskin pullea nuori tyttö osti irtokarkkeja ja ne lihottaa ja kysyin eikö sinulla ole poikaystävää ja sanoin että minä olen hänen poikaystävä.Tyttö sanoi ettei hän halua yli 65 vuotiasta vaikka minä olen kuin 3kymppinen ja mimulla on kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja eretkiot ja kusi huilaa pananista ja näytin hänelle pananiani kaupassa. Kysyin eikö ihmisillä ole mitään tapoja eikä ole itsensä HERRA kun vartijat heitti minut ulos kaupasta. JOS MINUA ei olisi neuvomassa ihmisiä niin olisi enemmän lihavia.

        Siiderivalaat ovat kaupoissa ne pahimmat. Niillä on lihavat kasvot, roikkuva vatsa, värjätyt hiukset ja perunanenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulleat naiset ei laihdu jos en sano heille että he on lihavia. Kaupassa oli tänäänkin valaita Hämeenkadulla ja he ärsytti minua kun he on lihavia. Onneksi MINÄ sanoin heille että laihduttakaa ja ostakaa vain kaakauta spakettia kaalikastiketta mansikkatäytekakkua hedelmätoffeeta ja sokeria että LAIHDUTTE ettekä enää ärsytä minua. Eräskin pullea nuori tyttö osti irtokarkkeja ja ne lihottaa ja kysyin eikö sinulla ole poikaystävää ja sanoin että minä olen hänen poikaystävä.Tyttö sanoi ettei hän halua yli 65 vuotiasta vaikka minä olen kuin 3kymppinen ja mimulla on kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja eretkiot ja kusi huilaa pananista ja näytin hänelle pananiani kaupassa. Kysyin eikö ihmisillä ole mitään tapoja eikä ole itsensä HERRA kun vartijat heitti minut ulos kaupasta. JOS MINUA ei olisi neuvomassa ihmisiä niin olisi enemmän lihavia.

        Luuletko oikeasti, että sinun kehotuksesi auttaa ihmisiä alkamaan pudottamaan painoaan ?
        Et varmaan usko tuota itsekään.
        En minäkään välittäisi, vaikka kuinka moni sanoisi jossain kaupassa, että juuri minun pitäisi alkaa laihduttamaan.
        Parempi huolehtia omista asioista, ihan vinkiksi sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiderivalaat ovat kaupoissa ne pahimmat. Niillä on lihavat kasvot, roikkuva vatsa, värjätyt hiukset ja perunanenä.

        Oletko koskaan huomannut, tuollaisia miehiäkin on olemassa ?
        Harvemmalla tosin värjätyt hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että sinun kehotuksesi auttaa ihmisiä alkamaan pudottamaan painoaan ?
        Et varmaan usko tuota itsekään.
        En minäkään välittäisi, vaikka kuinka moni sanoisi jossain kaupassa, että juuri minun pitäisi alkaa laihduttamaan.
        Parempi huolehtia omista asioista, ihan vinkiksi sinullekin.

        Mutta huomauttamalla ihmistä saat hänen olonsa kiusaantuneeksi, mikä voi olla hyväkin asia, mikäli ei perustu huomauttajan loukkaamisenhaluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta huomauttamalla ihmistä saat hänen olonsa kiusaantuneeksi, mikä voi olla hyväkin asia, mikäli ei perustu huomauttajan loukkaamisenhaluun.

        Minä olen hyväntahtoinen ihminen kun sanon pulleita naisia lihavaksi ja sanonnettä miksi olet noin lihava eikä sinulla ole poikaystävää. Otan hyväntahtoisesti LIHAVILTA naisilta ostokset pois kärryistä. Ja sitten kerron että olet ruma ja perunanenäsi roikkuu etkä tarvi ollenkaan ruokaa vaan syö kaslisoppaa kerran viikossa äläkä tuke kauppaan kun olet niin läski vaan sinun pitää laihduttaa 3 kiloa oikeaaläskiä ei väärää läskiä.Minä ajattelen aina muiden parasta ja olen ystävällinen.Täällä ystävällisyyteni leviää enemmän kuin kaupassa kun voin sanoa satoja naisia lihaviksi ja läskeiksi eikä vain yhtä kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiderivalaat ovat kaupoissa ne pahimmat. Niillä on lihavat kasvot, roikkuva vatsa, värjätyt hiukset ja perunanenä.

        "Siiderivalaat ovat kaupoissa ne pahimmat. Niillä on lihavat kasvot, roikkuva vatsa, värjätyt hiukset ja perunanenä."

        Taisi olla peili jonka ohi kuljit....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyväntahtoinen ihminen kun sanon pulleita naisia lihavaksi ja sanonnettä miksi olet noin lihava eikä sinulla ole poikaystävää. Otan hyväntahtoisesti LIHAVILTA naisilta ostokset pois kärryistä. Ja sitten kerron että olet ruma ja perunanenäsi roikkuu etkä tarvi ollenkaan ruokaa vaan syö kaslisoppaa kerran viikossa äläkä tuke kauppaan kun olet niin läski vaan sinun pitää laihduttaa 3 kiloa oikeaaläskiä ei väärää läskiä.Minä ajattelen aina muiden parasta ja olen ystävällinen.Täällä ystävällisyyteni leviää enemmän kuin kaupassa kun voin sanoa satoja naisia lihaviksi ja läskeiksi eikä vain yhtä kaupassa.

        Olen katsellut, että hoikilla nuorilla tytöillä on järjestään poikaystävät ja he kikattavat iloisesti, kun taas pulskemmat lappaavat vain pullaa kaupan paistopisteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta huomauttamalla ihmistä saat hänen olonsa kiusaantuneeksi, mikä voi olla hyväkin asia, mikäli ei perustu huomauttajan loukkaamisenhaluun.

        Ei kukaan huomauttele ventovieraille mitään tahtomattaan loukata, kyllä sen tajuaa, että toinen loukkaantuu, kun joku vieras tulee huomauttelemaan vaikkapa juuri painosta.
        Itsellä silloin on jokin pielessä, kun tahallaan kiusaa muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katsellut, että hoikilla nuorilla tytöillä on järjestään poikaystävät ja he kikattavat iloisesti, kun taas pulskemmat lappaavat vain pullaa kaupan paistopisteellä.

        Oletkos nähnyt, kun hoikka nuori poika ja hoikka nuori tyttö, seurusteleva pari, ovat olleet yhdessä hakemassa pullaa paistopisteeltä ?
        Minäpäs olenkin nähnyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos nähnyt, kun hoikka nuori poika ja hoikka nuori tyttö, seurusteleva pari, ovat olleet yhdessä hakemassa pullaa paistopisteeltä ?
        Minäpäs olenkin nähnyt....

        Ei ne kauan ole laihoja.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katsellut, että hoikilla nuorilla tytöillä on järjestään poikaystävät ja he kikattavat iloisesti, kun taas pulskemmat lappaavat vain pullaa kaupan paistopisteellä.

        Minä olen mennyt sanomaan nuorille tytöille että minä tulen poikaystäväksi ja jätä tuo läski poika paistopisteellä ja ota miesten MIES kuten minä,65 vuotta ja pihtimitta ylhäältä 0'410 ja alhaalta 7,0031 ja eretkiot on normaalit ja kusi huilaa kuin 30mentä vuotta vanhalla ja minulla on juoksumatto olohuoneessa ja se mahtuu sängyn alle. Minulla on karkkia 10nen kiloa ja ostan vielä lisääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen mennyt sanomaan nuorille tytöille että minä tulen poikaystäväksi ja jätä tuo läski poika paistopisteellä ja ota miesten MIES kuten minä,65 vuotta ja pihtimitta ylhäältä 0'410 ja alhaalta 7,0031 ja eretkiot on normaalit ja kusi huilaa kuin 30mentä vuotta vanhalla ja minulla on juoksumatto olohuoneessa ja se mahtuu sängyn alle. Minulla on karkkia 10nen kiloa ja ostan vielä lisääkin.

        Oikeasti et ole ollut pojan kanssa koskaan, vaikka kaikilla ikätovereillasi on jo poika/tyttöystävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti et ole ollut pojan kanssa koskaan, vaikka kaikilla ikätovereillasi on jo poika/tyttöystävät.

        Tuletko poikaystäväkseni, olen hoikka mies ja 65 vuotta. Minulla on orpitrek elite juoksumatto ja rullaluistimet jotka rakensin sairaalakärryistä.


    • Anonyymi

      Liha on heikko, perso rasvalle ja sokerilla, ja on järjestelmätason ongelma jos pitää elinkeinon ylläpitämisen vuoksi pitää tarjolla kaikinpuolin huonoa suuhunpantavaa jonka seuraukset joudutaan maksamaan yhteisestä kassasta. Kaupassakäynti tekee ihan pahaa. Miten sekaisin länsi on.

      • Anonyymi

        Meinaatko että meidän pitäisi siirtyä noudattamaan ketodieettiä?


      • Anonyymi

        On hienoa, että yhteinen kassa on olemassa, jotkut on nääs niin köyhiä, ettei itsellä ole varaa edes terveydenhuollossa asiointiin.


    • Anonyymi

      No koitapa keskittyä omaan elämääsi,olet ruma

      • Anonyymi

        Olen entinen missi, nykyinen siiderivalas.

        Enemmistö kansaa on kaltaisiani valtavia läskejä, maha on kuin säähavaintopallo, takapuoli on kuin 65 tuuman televisio ja pohkeet ovat paksut kuin kesämökin hirret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen entinen missi, nykyinen siiderivalas.

        Enemmistö kansaa on kaltaisiani valtavia läskejä, maha on kuin säähavaintopallo, takapuoli on kuin 65 tuuman televisio ja pohkeet ovat paksut kuin kesämökin hirret.

        Onneksi me miehet ollaan kaikki hoikkia ja komeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi me miehet ollaan kaikki hoikkia ja komeita.

        Milloin sinulle tehtiin sukupuolenvaihtoleikkaus, olit aikaisemmin nainen..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sinulle tehtiin sukupuolenvaihtoleikkaus, olit aikaisemmin nainen..?

        Se on sukupuolenkorjausleikkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sinulle tehtiin sukupuolenvaihtoleikkaus, olit aikaisemmin nainen..?

        Joko sinulla on poikaystävä? Jossain suuressa kaupungissa voi joku kiinnostua joka ei ole tarkka hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinulla on poikaystävä? Jossain suuressa kaupungissa voi joku kiinnostua joka ei ole tarkka hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. ...

        Tykkäätkö sinä leipäjuustosta vaikka oletkin jo todella vanha eläkeläinen?

        Sinä et kelpaa enää tavallisiin töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinulla on poikaystävä? Jossain suuressa kaupungissa voi joku kiinnostua joka ei ole tarkka hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. ...

        Mikä sinä olit ennen sukupuolenkorjaustasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinulla on poikaystävä? Jossain suuressa kaupungissa voi joku kiinnostua joka ei ole tarkka hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. ...

        Muistatko nimimerkin Mayja-70? Hän opettaa sinulle lisää hykieniaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinulla on poikaystävä? Jossain suuressa kaupungissa voi joku kiinnostua joka ei ole tarkka hygieniasta, ulkonäöstä ja käytöstavoista. ...

        Lähinnä ongelmana palstan teini-ikäisten tytärten keskuudessa on kuinka löytää jostain samankokoinen poikaystävä, joka katsoo naisessa muutakin kuin ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä ongelmana palstan teini-ikäisten tytärten keskuudessa on kuinka löytää jostain samankokoinen poikaystävä, joka katsoo naisessa muutakin kuin ulkonäköä.

        Niin, se muukin on tärkeää ulkonäön lisäksi. Joskus se muu jopa korvaa sen, vaikkei ulkonäkö niin erityinen olisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se muukin on tärkeää ulkonäön lisäksi. Joskus se muu jopa korvaa sen, vaikkei ulkonäkö niin erityinen olisikaan.

        Sokeilla on voimavara, kun he eivät tee päätelmiä ulkonäön perusteella. Eräs erityisoppilaitoksessa ohjaajana toiminut sanoi minulle kerran, että sokeilla on parempi itsetunto kuin kuuroilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä ongelmana palstan teini-ikäisten tytärten keskuudessa on kuinka löytää jostain samankokoinen poikaystävä, joka katsoo naisessa muutakin kuin ulkonäköä.

        Minulla toimii jo erektiot hyvin,tulisitko poikaystäväkseni? En ole tarkka hygieniasta enkä ulkonäöstä, jos sinulla tulee kuukauden päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja saat proteenia riittävästi.Jos proteenia ei saa riittävästi kusi ei huilaa kuin nuorella miehellä.Söin juuri 900 grammaa vanilia jäätelyä kellarissa kun piti syödä vain 300 grammaa.Kuumalla ilmalla jäätelöä voi syödä se ei lihota.Minä en ymmärrä miksei tämä vieläkään mene perille.Lihavat ihmiset ÄRSYTTÄVÄT minua kun he ostaa herkkuja ja roskaruokaa.Heudän pitöisi syödä PROTEENIA kuten proteeni viki sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla toimii jo erektiot hyvin,tulisitko poikaystäväkseni? En ole tarkka hygieniasta enkä ulkonäöstä, jos sinulla tulee kuukauden päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja saat proteenia riittävästi.Jos proteenia ei saa riittävästi kusi ei huilaa kuin nuorella miehellä.Söin juuri 900 grammaa vanilia jäätelyä kellarissa kun piti syödä vain 300 grammaa.Kuumalla ilmalla jäätelöä voi syödä se ei lihota.Minä en ymmärrä miksei tämä vieläkään mene perille.Lihavat ihmiset ÄRSYTTÄVÄT minua kun he ostaa herkkuja ja roskaruokaa.Heudän pitöisi syödä PROTEENIA kuten proteeni viki sanoo.

        Neiti on humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neiti on humalassa.

        Huilaako kusi jo paremmin? 🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huilaako kusi jo paremmin? 🤔

        Parantuminen tapahtui viikon aikana.Yläpaine enään 120 aamulla ja illalla ja kusi huilaa ilman lääkkeitä.Hedelmätoffeeta 4 pussia aamulla ja 5 illalla ja yöllä 2 litraa lidlin vaniliajäätylöä jota kannattaa syödä helteillä.Pusseissa lukee ELÄ OTA.Jäätelön päällä on muovinen tapletti jossa lukee ELÄ SYÖ.Ostan karkkia lisääkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä ongelmana palstan teini-ikäisten tytärten keskuudessa on kuinka löytää jostain samankokoinen poikaystävä, joka katsoo naisessa muutakin kuin ulkonäköä.

        Sinun veljesi olivat sinua siroluisempia ja sen takia olet vieläkin katkera elämällesi.

        Katkeruutesi alkaa jo olla kohta sata vuotta vanhaa. Onneksi pärjäät kuitenkin pikkueläkkeelläsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun veljesi olivat sinua siroluisempia ja sen takia olet vieläkin katkera elämällesi.

        Katkeruutesi alkaa jo olla kohta sata vuotta vanhaa. Onneksi pärjäät kuitenkin pikkueläkkeelläsi.

        Lihomisen jälkeen piti käydä yöllä kusella 5 kertaa ja nyt kun olen laihtunut kusi huilaa hyvin eikä tarvitse käydä yöllä kusella.Tämä ON vain hedelmätoffeen ansiota.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun veljesi olivat sinua siroluisempia ja sen takia olet vieläkin katkera elämällesi.

        Katkeruutesi alkaa jo olla kohta sata vuotta vanhaa. Onneksi pärjäät kuitenkin pikkueläkkeelläsi.

        Tämä oli sille entiselle siiderivalaalle joka tuputtaa aina hygieenisiä ystäviä isoista kaupungeista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Parantuminen tapahtui viikon aikana.Yläpaine enään 120 aamulla ja illalla ja kusi huilaa ilman lääkkeitä.Hedelmätoffeeta 4 pussia aamulla ja 5 illalla ja yöllä 2 litraa lidlin vaniliajäätylöä jota kannattaa syödä helteillä.Pusseissa lukee ELÄ OTA.Jäätelön päällä on muovinen tapletti jossa lukee ELÄ SYÖ.Ostan karkkia lisääkin.

        Varo illalla ettet kokemattomana pistä suuhusi liian isoa kabanussia tai voi tulla muuten ikävä äitiä. Sinun ei pidä kadehtia ikätovereitasi. Saatat saada vielä joskus oman poikaystävän.


    • Anonyymi

      Mäkin tykkään just noista ja leipäjuusto on kyl aivan ykkönen.

    • Anonyymi

      Nykyään kun on tietoa saatavilla niin sitten jotkut tuntuvat olevan sekaisemmin. Mulle tuli varoituksia lihavuudesta, no se oli semmone pömppö vatsa ja nainen sanoi jotain ja tajusin. nyt olen noin 12 kiloa hoikempi.

    • Anonyymi

      Minäkin näin kerran kaupassa ruman ihmisen. Ovella olisi kyllä asiasta pitänyt varoittaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Siiderivalaat ei ymmärrä että roteenia ei voi korvata nallekarkeilla ja sipseillä.Ruokajuomana siideri eikä saavuta koskaan veitsenteräviä vatsalihaksia..

      Arvovaltainen Wikiroteeni kertoi että kauheasti läskiä ropassa aiheuttaa myös sairauksia eikä mitään terveyttä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näi on. Ei siiterillä mitään VEITSENTERÄVIÄ vatsalihaksia saa KOSKAAN vaan kannattaa juoda aamulla ja illalla 3me litraa keskiolutta ja 2 litraa nelosolutta.Tämäkin proteenivikissä kerrotaan kuten olen ennenkin sanonut,eikö tämä mene vieläkään perille.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi ylipainoiselle pitäisi kertoa että hän on ylipainoinen? Onko se mahdollisesti uutinen osoittelun kohteelle? Kyllä jokainen sen itsekin tietää, mitä peilissä näkee.

      Vähän sama asia, kun menisi kertomaan jollekin tuntemattomalle kaupassa, että kylläpä sinä olet ruma, menepäs kauneusleikkaukseen ja tee jotain tuolle rumalle naamalle.

      Tai kaljulle miehelle sanoisi, että mene hankkimaan joku tupee päälaelle tai istuta karvoja persiistäsi päähän kun on niin ruma tuo kalju.

      Jokaisella tämmöisellä huomautuksella on siis tarkoitus osoittaa toiselle toisen vikoja. Miksi? Häiritseekö esim ylipainoinen henkilö jotenkin pelkällä olemassa olollaan jotakuta toista? Vai mistä tämä tarve puuttua toisen habitukseen tulee? Onko osoittelija niin täydellinen, että voi alkaa nokkimaan toisia?

      Omasta mielestäni tällaisella henkilöllä, joka tuntee tarvetta osoitella toisia ulkonäön perusteella on itsellään suurempaa ongelmaa kuin sillä jota osoittelee.

      Itsellänikin on kokemusta että ulkonäkööni on puututtu. Helsingissä odottelin bussia rautatieaseman vieressä. Olin ollut juuri kampaajalla, ja hiukset kiilsivät terveen näköisenä, oli mennyt pari sataa rahaa ja kampaus oli föönattu kauniiksi. Yhtäkkiä känninen möreä-ääninen puliakka tuli rähisemään minulle, että mene pesemään rasvainen tukkasi. Puliakka oli niin karmea ja haiseva ilmestys hampaattomana ja likaisena, ettei varmaan ollut käynyt vuoteen pesulla ja harmaa tukka hapsotti harvana ja likaisena. Silti hän kiinnitti huomion kiiltäviin hiuksiini, jotka oli juuri puleerattu, jopa niin että katsoi asiakseen tulla huomauttamaan "rasvaisesta" tukasta. Ei tule varmaan koskaan katsottua itse peiliin tai näkee ne omat ongelmansa toisen kehossa. Minusta tämä oli niin erikoinen tapaus.... Ketä puliakalla siis on pokkaa tulla arvostelemaan ja miksi? Itse oli melkoinen hajuhaitta ja häirikkö siinä asemalla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko kuitenkin lihava?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuitenkin lihava?

        Kyse ei ollut muusta kuin hiuksista, joten kysymyksesi ei liity mihinkään.


      • Anonyymi
        UUSI

        Puliakka oli ollut joskus kauan sitten sievä nainen. Kaunis ja huoliteltu ulkonäkösi sai aikaan hänessä pahan olon purkauksen. Hänkin haluaisi sisimmässään olla samanlainen, mutta elämä kuljetti toisin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Keskustelu on ollut melko korkeatasoista, koska 168 viestistä vasta 5 on poistettu.

    • Anonyymi
      UUSI

      kylläpä nyt on ongelma toisen ongelmista.lopeta, ennenkuin sairastut

    • Anonyymi
      UUSI

      Sivistynyt ihminen, jolla on omat asiat kunnossa, ei ala kaupassa arvostelemaan kenenkään ostoksia eikä ala jakamaan mielipiteitään terveellisistä ostoksiksista, saati että puuttuisi jonkun ylipainoon.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ylipainoon pitää puuttua, sillä se kuormittaa myös ilmastoa ja terveydenhuoltoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipainoon pitää puuttua, sillä se kuormittaa myös ilmastoa ja terveydenhuoltoa.

        Millä tavalla toisten ivaaminen vähentää ilmaston ja terveydenhuollon kuormitusta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla toisten ivaaminen vähentää ilmaston ja terveydenhuollon kuormitusta?

        Ivaajat taitavat itse olla, tai saattavat olla tulevia terveydenhuollon asiakkaita.
        Jos oikein kovasti alkaa muiden ominaisuudet puristaa, niin ehkä se psykiatrilla käynti voisi jotain helpotusta tuoda siihen omaankin elämään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Pitää kyetä erottamaan siiderivalas tavallisisita hoikista ihmisistä.

      Siiderivalas ei voi hyvin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe