petollinen mies

Anonyymi-ap

Mies pitää peliään alvariinsa naisten kanssa, Voinko syyttää naisia vai omaa ukkoani? Kenen syy se onkaan?

7

320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen tietenkin että leikkii tolla tavalla. Kunnon mies ei lähde leikkiin mukaan, vaikka naisia pörrää ympärillä.

      • Anonyymi

        Just näin! Kunnon ja hyvän itsetunnon omaava mies ei lähde vieraiden naisten kanssa minkäänlaiseen flirttiin. Jos lähtee, niin on täysin vieteltävissä sitten ihan mihin vaan. En sietäisi mieheltä tuollaista käytöstä ja siitä tulee myöhemminkin vain ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin! Kunnon ja hyvän itsetunnon omaava mies ei lähde vieraiden naisten kanssa minkäänlaiseen flirttiin. Jos lähtee, niin on täysin vieteltävissä sitten ihan mihin vaan. En sietäisi mieheltä tuollaista käytöstä ja siitä tulee myöhemminkin vain ongelmia.

        Olette miehiä molemmat! Ette pidä naisista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette miehiä molemmat! Ette pidä naisista!

        Kenenä nyt mies esiinnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette miehiä molemmat! Ette pidä naisista!

        Ei kaikkien tarviikkaan pitää!


    • Anonyymi

      kevyt kenkäisten naisten syytä kuka nyt seksiä haluaa harrastaa . siinä on akk a persettä keikutellut miehen edessä ja sillin hajuista pillua tarjonnut. Minä aion ainakin sille naiselle kostaa ja saattaa olla että siltä lähtee ihan henki

    • Anonyymi

      Se on sen aviopuolison syy että pitää mennä vieraisiin. Kotona ei ole hellyyttä ja seksiä ja huomiota ja sitä pitää muualta etsiä Eli ei ole miehen syy, eikä ole rakastajattaren syy vaan syy on minussa. Tämä on ainakin minun ex puolison teoria pettämisestä että se on ainostaan minun syy. Hauskinta tässä on että hän yrittää jo pettää tuota rakastajaansa minun kanssa vaikka olemme eronneet. Olen monesti miettinyt kuuluuko asia minulle. pitäisikö ottaa nainen selville. Saisin helposti koska ex miehen puhelin on minun nimissä. Tilaisin vaan täydellisen puhelun erittelyn. Toisaalta asia ei kuulu minulle jos toinen nainen tulee huijatuksi ja petetyksi. Välillä vähän säälittää kun tiedän mitä on edessä mutta tuskin se tässä vaiheessa minua uskoo. Hänen eksänsä varoitti minuakin enkä minäkään uskonut. Maailmassa on kaikenlaisia auervaaroja. Vituttaahan se on kun on ollut tyhmä. Itse olen menettänyt elämän ilon ja katkeroitunut . Että en tiedä auttaako se syyllisen etsiminen. Pettäjä on aina pettäjä. Jos jää kiinni yhdestä, kohta on toinen kierroksessa. Olen sitä mieltä että pettäjällä on huono äiti suhde . Eivät ole saaneet äidin rakkautta ja etsivät nyt sitä useasta naisesta. Loppujen lopuksi onko sillä merkitystä kuka on syyllinen ja kuka ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe