Jos sinulle tuodaan itse kalastettua 3 kg hauki ja 2 kg perunoita ja voi olla muutama ahvenkin
Nainen mitä tekisit
16
229
Vastaukset
- Anonyymi
katso hucikasi naisten twennis.. dennia
oikeasti hyvä kun vähän viilwnwewe - Anonyymi
Perunat kiehumaan, hauesta haukipihvit, kasviksia ja kastike kalalle
- Anonyymi
Keiton tai hauduttaisin uunissa kermalla.
- Anonyymi
voi olla hyödyllisiä syödä c-vitamaniineja, kjos ei nyt miljoonittain niitä syö
- Anonyymi
Ahven vai ahvena? Eikö ahvenaa pyydetä merellä Ahvenanmaan alueella?
Lähtisin haneen..
Tilaisin pizzan.
Joo, tiedän. En oo nainen.- Anonyymi
mikähän oikein ennätys auringossa rää varmaan 53 astetta
tennis-tyttöjen jaqlaqr w3icär näyrä kocin mukavan viileille kuumille Voisin lähtee hakee kaupasta hieman lisää aineksia maistuvaan kalasoppaan sillä aikaa
kun sä jäät hoitelee sen hauen...
Ja se hauki on paras tulla
PÄÄTTÖMÄNÄ
mun lähistölle!!!!
Tai sit on hyvin ahdistunut vaimo....
😖- Anonyymi
Sanoisin että ei kiitos, perkaa itse kalasi
- Anonyymi
En päästäisi sisään kotiini.
- Anonyymi
Kävisin vihdoin ostamassa sen myllyn. Jauhaisin molemmat kalat siinä pariin otteeseen eestaas mössöksi ja tekisin kalapyöryköitä. Osaan taikinaa laittaisin jotain juustoa tai muuta hörsselssöniä. Paistaisin voissa. Perunat kiehauttaisin. Kermaviilistä tai smetanasta tekisin kastikkeen kalalle, tillin ja sitruunapippurin kanssa. Kait joku salaattikin pitäisi vääntää.
Vilma
Onko tää nyt jokin haluatko Myrskyluodon Maijaksi -testi? - Anonyymi
En mitään. Kalastaja hoitaa itse ruoaksi saakka.
"...3 kg hauki ja 2 kg perunoita..."
Odotin pähkinöitä, sellaisia helppoja, josta jää hyvä maku suuhun.Vähän ihmettelen, miksi sen hauen toit? Hauki on niin ruotonen kala, että siinä menee ikuisuus niitä ruotoja nyppiessä. Ehkä napurin kissa tykkäisi?
Potut kiehumaan. Hauki perattuna, parhaat palat tehosekoittimeen, vähän mausteita ja pyörittelen massan kalapulliksi. Paistan voissa. Lisämakua kalapulliin.
Kalapullat tarjoillaan pottujen ja salaatin kanssa.
Ei tuota voi muuten syödä. Inhoan ruotoja.- Anonyymi
hyvä joo jos jotenkin tipahtaa tuollaistren kyydistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 206476
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603617
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342692Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452476Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401733
- 241568