Hoka vaikuttajat, somettajat ja tubettajat kertovat että täytyy tunkata poluille. Se on valetta.
Ylläs pallaksella noviisi sileän juoksijat näytti perävaloja polkujen sometähdille.
Missä on seuraajien kuluttajan suoja?
Juokse kovaa asvaltilla ja olet valmis lapin lumoon.
Tuossa valmis menestysrepsa.
Vaikuttajat pettäneet meidät
14
358
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Runkkaus eli ylämäkeen kävely ei kehitä. Pitää juosta mäkisessä maastossa niin kehittyy.
- Anonyymi
Hienosti tuli Ietu maaliin 37km matkalta itsensä voittaneena. Jälleen uusi ennätys.
- Anonyymi
Vmaksi tunkkaa ja kävelee pitkiä kisoja. Oikia esikuva somejanttereille.
- Anonyymi
Tuleeko irvistyksiä?
- Anonyymi
Kyllä siellä moni tunkkaaja oli myös letun edellä.
- Anonyymi
Ietun kaverikin veti 66km läpi rauhaisilla metsäkävelyillä. Rentoa kävellä poluilla. Juoksun kanssa tuolla ei ole paljon tekemistä.
- Anonyymi
Tunkkaaminen tympeää puuhaa. Ukkelit kävelee fasaaninousua ylös ja alas
- Anonyymi
Ukoilla ei lahjoja alittaa neljä maratonilla.
Parempi kävellä ja juua kolaa kolme tölkkiä lenkillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukoilla ei lahjoja alittaa neljä maratonilla.
Parempi kävellä ja juua kolaa kolme tölkkiä lenkilläJuu. Poluilla kävely rentoa on hyvin nesteytettynä.
- Anonyymi
Antakoo ukkojen tunkata malminmäkeä ylös ja alas. Ukot turisee mukavia ja liivit täynnä urheilujuomaa ja evästä. Pareempi se kuin kilistellä puteleita soffalla ja syödä irtsareita.
- Anonyymi
Dns vaikuttamista
- Anonyymi
Missä Mustavuoren sometunkkauksen tulokset?
- Anonyymi
No mites kävikään vaaroilla?
- Anonyymi
Mites kävi viime lauantaina?
Helsinki Halloween Run on rentohenkinen Halloween-teemainen juoksutapahtuma kaikentasoisille juoksijoille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656212Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv922793Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921781Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am381472Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491015
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23928- 66912
- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903