Minun on pakko saada sinut. Tämä tunne rakkaudesta on kestämätön. Rakastan sinua! Anna meille mahdollisuus ❤️
Vastaukset 22
- Anonyymi
Ota se. Vaimo ja penskat on vaan hidaste.
- Anonyymi
Jos olet hän. En vastusta. Nouki pois kuleksimasta. 😏
- Anonyymi
Kelle meille?
- Anonyymi
Tunniste ?!?
- Anonyymi
Ei nyt liioitella. Charmantti ja seksikäs mies hyvine sänkytaitoineen ei vielä riitä rakkaudeksi mutta hyvä alku kuitenkin.
- Anonyymi
Heeeeii, hanki ihka oma elämä. Miten olis?
- Anonyymi
Saat kyllä minut, riippuu tietenkin kuka olet.
- Anonyymi
Niin, se kohtaaminen. On muuten luovasti vaikeaa.
- Anonyymi
En tiedä miten senkin vaikeaa, kohdataan kyllä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten senkin vaikeaa, kohdataan kyllä. ❤️
Se olisi minulle elintärkeää. Olenhan jo yrittänyt herätä elämään, joten kyllä.
- Anonyymi
Miksi et voi soittaa tai viestittää? Pieni vihje tapaamisesta johtaa suureen romanssiin ja vaikka mihin. m>n
- Anonyymi
Siellä livessä_irlissä odottaisi palstamiehen kaareva kaula sekä muheva aatamin omena
- Anonyymi
Rakkaus on vahva sana.
Hullaantuminen olisi omasta mielestäni osuvampi tähän- Anonyymi
Itse koen miehenä että rakastua johonkin ihmiseen ja rakastaa häntä on vähän eri asioita. Kun eletään elämää yhdessä ja toista rakastaa, kuuluu siihen tuki, turva, luottamus, hellyys jne. Valitettavasti se ei aina pääty hyvin, jos kaksi ihmistä ajautuvat erilleen jostain syystä.
Voin kuitenkin rakastua johonkin, joka ehkä muuttuu rakkaudeksi jossain vaiheessa. - Anonyymi
Hullaantumista tasoittaen hieman molemmin puolin olemme valmiit kohtaamaan. Mitä tapahtuu kun kaksi hullaantunutta kohtaa? No ei mitään kun ette ehtineet kohtaamaan kun oli jo ohi, kumipuku päälle sähköiskujen varalta ja sykettä alas, kohtaamisiin.
- Anonyymi
Mistäs tiedän oletko oikeasti rakastunut minuun vai rahoihini?
- Anonyymi
Kirjoita naisena esiintyvä mies tämä livessä_irlissä t leija
- Anonyymi
u u v a t i n ukonkaipaus jatkuu
- Anonyymi
Leijan bikineistä rannalla ritsa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a457932- 57608
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232524Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430