Minun on pakko saada sinut. Tämä tunne rakkaudesta on kestämätön. Rakastan sinua! Anna meille mahdollisuus ❤️
Haluan sinut mies
22
1255
Vastaukset
- Anonyymi
Ota se. Vaimo ja penskat on vaan hidaste.
- Anonyymi
Jos olet hän. En vastusta. Nouki pois kuleksimasta. 😏
- Anonyymi
Kelle meille?
- Anonyymi
Tunniste ?!?
- Anonyymi
Ei nyt liioitella. Charmantti ja seksikäs mies hyvine sänkytaitoineen ei vielä riitä rakkaudeksi mutta hyvä alku kuitenkin.
- Anonyymi
Heeeeii, hanki ihka oma elämä. Miten olis?
- Anonyymi
Saat kyllä minut, riippuu tietenkin kuka olet.
- Anonyymi
Niin, se kohtaaminen. On muuten luovasti vaikeaa.
- Anonyymi
En tiedä miten senkin vaikeaa, kohdataan kyllä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten senkin vaikeaa, kohdataan kyllä. ❤️
Se olisi minulle elintärkeää. Olenhan jo yrittänyt herätä elämään, joten kyllä.
- Anonyymi
Miksi et voi soittaa tai viestittää? Pieni vihje tapaamisesta johtaa suureen romanssiin ja vaikka mihin. m>n
- Anonyymi
Siellä livessä_irlissä odottaisi palstamiehen kaareva kaula sekä muheva aatamin omena
- Anonyymi
Rakkaus on vahva sana.
Hullaantuminen olisi omasta mielestäni osuvampi tähän- Anonyymi
Itse koen miehenä että rakastua johonkin ihmiseen ja rakastaa häntä on vähän eri asioita. Kun eletään elämää yhdessä ja toista rakastaa, kuuluu siihen tuki, turva, luottamus, hellyys jne. Valitettavasti se ei aina pääty hyvin, jos kaksi ihmistä ajautuvat erilleen jostain syystä.
Voin kuitenkin rakastua johonkin, joka ehkä muuttuu rakkaudeksi jossain vaiheessa. - Anonyymi
Hullaantumista tasoittaen hieman molemmin puolin olemme valmiit kohtaamaan. Mitä tapahtuu kun kaksi hullaantunutta kohtaa? No ei mitään kun ette ehtineet kohtaamaan kun oli jo ohi, kumipuku päälle sähköiskujen varalta ja sykettä alas, kohtaamisiin.
- Anonyymi
Mistäs tiedän oletko oikeasti rakastunut minuun vai rahoihini?
- Anonyymi
Kirjoita naisena esiintyvä mies tämä livessä_irlissä t leija
- Anonyymi
u u v a t i n ukonkaipaus jatkuu
- Anonyymi
Leijan bikineistä rannalla ritsa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419