Läheisen hautajaisiin kaunis kukkakimppu pitäisi löytää, mutta en yhtään tiedä Rovaniemen kukkakauppoja kun muualta olen.
Laittakaa tähän kehuja niin saan vähän suuntaa, mistä kukat tilaan
Mitä kukkakauppaa suosittelet Rovaniemellä?
17
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ovat ihan päteviä, kunhan itse vain suunnittelet valmiiksi, mitä haluat ja kaupoissa on valmiita mallejakin paljon, mistä valita.
- Anonyymi
Niitä valmiita malleja olen netistä vähän tutkinut, löytyy kyllä ihan kauniita.
- Anonyymi
tempaset vann horsaman ei muuta kaipaa. rahojako havittelet.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta. Opin koulussa lukemaan ja kirjoittamaan ja kykenen hankkimaan toimeentuloni itse. Vann horsama on minulle täysin vieras kukkalaji. Vähän samaan tapaan kuin sinulle empatia, jos sana on tuttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarvetta. Opin koulussa lukemaan ja kirjoittamaan ja kykenen hankkimaan toimeentuloni itse. Vann horsama on minulle täysin vieras kukkalaji. Vähän samaan tapaan kuin sinulle empatia, jos sana on tuttu
elä tuu et ole kutsuttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elä tuu et ole kutsuttu
En ole sinun hautajaisiisi tulossakaan, sen suhteen voit olla täysin huoletta.
-ap
- Anonyymi
Kuka on se kutsuja? Kirkkoon on kaikilla vapaa pääsy ilman kutsujakin.
Onhan niitä niuhottajiakin olemassa ja rahasta sanotaan joskus päivääkin. - Anonyymi
ei hautajaisiin ei saa tulla jos ei ole kutsuttu.
- Anonyymi
Mistä ihmeestä sait päähäsi ajatuksen, ettei minua ole kutsuttu lähiomaiseni hautajaisiin?
-ap
- Anonyymi
jos et maksa kirkollis veroakaa pysy tolikkaa poissa.
- Anonyymi
Kirkollisvero on yhdyssana.
- Anonyymi
Yhdyssanavirheen lisäksi on erittäin moukkamaista kutsua yli kuusikymppistä rouvasihmistä toliskoksi. Mutta ehkä elämä vielä jossain vaiheessa opettaa sinullekin käytöstapoja. Kantapään kautta mitä todennäköisimmin sinun tapauksessasi.
-ap
- Anonyymi
Näin sanoo henttunen pikkusen hyvää arkussa.
- Anonyymi
Saaran kukkakauppa on hyvä.Ostaa ruusukimpun,niin lakastuu jo parin tunnin päästä
- Anonyymi
Joo eli ei siihen kauppaan. Kiitos :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eli ei siihen kauppaan. Kiitos :)
No menipä taas asiattomuuksiin, kuten aina.
Ei täältä kannata mutään kysyä. Onneksi kuitenkin muuan asiallinen kommentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menipä taas asiattomuuksiin, kuten aina.
Ei täältä kannata mutään kysyä. Onneksi kuitenkin muuan asiallinen kommentti.Mitä tuossa on asiatonta? Jollei tule suositteluita, on ihan hyvä tietää, minne ei ainakaan kannata mennä asiakkaaksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739