Katson paljon pesäpalloa. Tänään viimeksi Vimpeli-Sotkamo peliä. Aivan huippulyöntejä joka puolelle kenttää. Hidastettuna syvämiehellelle, pitkiä ohitusnäppiä, leikkureita ym.
Mistä se johtuu kun Alajärvi on niin huono?! Se johtuu siitä että jokaiselle pelaajalle on määritelty yksi tai maksimissaan kaksi lyöntiä mitä saavat lyödä! Tahkotaan lyönneissä niitä samoja juttuja, eikä voi soveltaa tilanteen mukaan! Joku helvetin kupperi on muka pelastus??????Herätys!!Opetelkaa uusia lyöntejä älkääkä tyytyköö vanhaan mitä jo ehkä osaatte. Jos pelinjohtaja ei osaa opettaa uusia lyöntejä, jota en edes ihmettele, kun Jaaatinen itse on ollut vain joku toisen asteen pelaajaa ja ei siinäkään hyvä! Miten tuollainen otetaan pelinjohtajaksi???
Jos ankkurit haluaa pärjätä, se vaatii ammattitaitoisemman pelinjohtajan, henkilön joka opettaa uusia lyöntejä ja luvan käyttää niitä,
Alajärven Ankkurit
Anonyymi-ap
0
296
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459