Katson paljon pesäpalloa. Tänään viimeksi Vimpeli-Sotkamo peliä. Aivan huippulyöntejä joka puolelle kenttää. Hidastettuna syvämiehellelle, pitkiä ohitusnäppiä, leikkureita ym.
Mistä se johtuu kun Alajärvi on niin huono?! Se johtuu siitä että jokaiselle pelaajalle on määritelty yksi tai maksimissaan kaksi lyöntiä mitä saavat lyödä! Tahkotaan lyönneissä niitä samoja juttuja, eikä voi soveltaa tilanteen mukaan! Joku helvetin kupperi on muka pelastus??????Herätys!!Opetelkaa uusia lyöntejä älkääkä tyytyköö vanhaan mitä jo ehkä osaatte. Jos pelinjohtaja ei osaa opettaa uusia lyöntejä, jota en edes ihmettele, kun Jaaatinen itse on ollut vain joku toisen asteen pelaajaa ja ei siinäkään hyvä! Miten tuollainen otetaan pelinjohtajaksi???
Jos ankkurit haluaa pärjätä, se vaatii ammattitaitoisemman pelinjohtajan, henkilön joka opettaa uusia lyöntejä ja luvan käyttää niitä,
Alajärven Ankkurit
Anonyymi-ap
0
292
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469