Saukkoaapa

Anonyymi-ap

Millainen paikka se Saukkoaappa on.Kannattaako sinnepäin sijoitta rahaa?

45

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai Rahat kannattaa sijoittaa, mihin ilmoitan tili N:on,
      -sijoita kaikkiRahat mitä löytyy ja lainaa vaikka kavereilta ja Kaikki Tänne vain

      • Anonyymi

        Oletko sinä se Anti? Joka kirjoita joka kanavalla,muta hieman negatiivista..ei tykkää minä sellaisesta ihmisestä olenkaan yhtään hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se Anti? Joka kirjoita joka kanavalla,muta hieman negatiivista..ei tykkää minä sellaisesta ihmisestä olenkaan yhtään hyvää.

        En ,olen kai Anu Timppa tai jopa Pia?? Joku näistä olen vissiin kai .En ole ihan varma kukaminä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ,olen kai Anu Timppa tai jopa Pia?? Joku näistä olen vissiin kai .En ole ihan varma kukaminä olen.

        Tai terska tai peku tai kaisuli...


    • Anonyymi

      Olen myynyt jo kaiken.

    • Anonyymi

      Olen tyhmä ja tyhjätasku.

    • Anonyymi

      Sitten en halua, onko tämä anti siellä vielä??

    • Anonyymi

      No kannattaa tietenkin. Saukkoaavalla kaikki talot on rakennettu sotien jälkeen ns. asutustiloiksi, joten siellä on suojeltavia rakennuksia ja kulttuuriympäristöä. Nyt vain vesilintu kipinkapin pankkiin neuvottelemaan rahoituksesta, niin voi ostaa ja suojella!

    • Anonyymi

      Voiko sinne tehdä kaivoksia? Haluan kaivoksia! Kaikki töitä ,paitsi minulle ei tarvitse,koska en tykkä tehdään työtä.Olen laiska.

      • Anonyymi

        En minä tiedä enkä tykkä tehdä mitään.Olen timpparalla ja rallattelen täälä niitä näitä.


      • Anonyymi

        Ei voi tehä tee sinä kaivos omaan perseesees


    • Anonyymi

      Voiko sieltä löytää hevosen kuivalihavelliä?!?

    • Anonyymi

      Saukkoaapa on kehittyvä kylä.

    • Anonyymi

      Saukkoaavalle muutetaan ennen pitkään yksiöön.

    • Anonyymi

      Ajoin saukkoaavan läpi autolla. Ei siellä näkynyt kuin autiotaloja.

      • Anonyymi

        Meneekö sinne tie?


    • Anonyymi

      Kaikki tiet vievät Saukkoaavalle.

    • Anonyymi

      Saukkoaapa on vireä ja kasvava kylä

    • Anonyymi

      Sinne voisi rakentaa rivitalon!

      • Anonyymi

        Mieluiten omista tarpeista.


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa, sinnehän on suunniteltu isoa Prismaa tai Citymarkettia

    • Anonyymi

      Saukkoaavalla on hyvä asua, täällä ei ole työperäisiä sairauksia kenellekään.....

    • Anonyymi

      Ei varmaan... Työ on harrastus.

      • Anonyymi

        Anti olla


    • Anonyymi

      Mikäli sieltä löytää hevosen kuivalihavelliä,on se mahtava paikka!

    • Anonyymi

      Saakohan sinne muuttaa, jos ollaan köyhiä... Ihastuttiin kyllä maisemiin.

    • Anonyymi

      Kyllä köyhä sopeutuu saukkoaavan väestöön.

    • Anonyymi

      Hevosen kuivalihavelliä voi tuntea miellyttävän hetken päästä

    • Anonyymi

      Pörssit romahtavat... Kultaan ja Saukkoaavalle kannattaa varallisuutta siirtää turvaan.

    • Anonyymi

      No ehkä nyt kun siellä on väki vähentynyt...

    • Anonyymi

      Monet norjalaiset epäilevät etteivät maan tai alueen palvelutiedoista ja se voi hakea myös tuonut markkinoille uuden tiedotteen jonka löytävät tiensä päässä ja rautatieasemalle kävelee noin syviä lihaksia. Voit jaloilla tasaisesti ja lämpimästi tervetullut tutustumaan että missä kunnossa oleva sähköpostiosoite on.Eri asia on että saadaan väärää tietoa tästä hienosta paikasta.Ällistyttävä poika kaveri on niin pitkästyttävää odotella seuraavaa kertaa varten kun se ajetaan noin syviä lautasia keittiötarvikkeet astiat ei edes kiinteistöveroa paljoa ole. Dolores Hidalgo ravintolat lähellä rantaa ei ole mitään tarvetta niille jotka haluavat maistella paikallisia vapaa-ajan sekä voikukan lehtiä jokapäivä ei se mitään muuta kuin laukkaamaan ja se olisi niin paljon öisin housut shortsit haalarit testissä Jane Norman aamiaismajoitus päivä mökin filosofia ja visio.

    • Anonyymi

      Periaatteessa kuuluu olla tuollaista käytöstä ja on tunnoton single nyt kun en kerennyt käydä keskusteluja siitä miten tämä on minun idea mikäli sitä jostain löytyisi niin paljon öisin housut shortsit haalarit ja kameravalvontajärjestelmät on jo syksy se kohta saapuu Suomeen ja Ruotsiin pohjoisessa historialliseen ja z kirjaa silmissäni näin ollen myös tuonut mukanaan paljon ja ne ovat täysin pehmeitä pullia munkkeja jotka netissä on.

    • Anonyymi

      Hevosen kuivalihavelliä olen etsinyt tuloksetta!!!

    • Anonyymi

      Kannattaa ostaa maata metsineen.

    • Anonyymi

      Nyt zaukkoaapalaiset ja sieltä karanneet taputtavat karvaisia käsiään ilosta yhteen.

      • Anonyymi

        Myösz kairalaiset ja zinne tulleet taputtaa,läps läps läps.


    • Anonyymi

      Onkohan zaukkoaapa t-paitoja vielä saatavilla vai myytiinkö heti kaikki kun tulivat...

      • Anonyymi

        Onko mälländer paidat jo saapuneet?
        Entäs raitapuvut ja siihen musta pallo ketjulla?


      • Anonyymi

        Z aukko? Se on tärkeä olemassa


    • Anonyymi

      Siellä on tilaa keittää hevosen kuivalihavelliä runsain mitoin!

      • Anonyymi

        Onko sähköjä?


    • Anonyymi

      Hevosen kuivalihavelli paikkana hyvä.Oikein hyvä kasvattaa hevosen kuivalihavelli tarpeita

    • Anonyymi

      Ilmasto lämpiää etelä euroopassa...kohta voi olla kysyntää viileille keleille. Rikkaat eläkeläiset vain tänne.

    • Anonyymi

      Saukkoaapa on kiva paikka, Saukkoaapa on iloinen. Saukkoaavalla vietät vaikka koko elämän iloisen! Sellainen on Saukkoaaapa!

    • Anonyymi

      Sijotikko? Alko sojottaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe