Ensi viikon perjantaina alkaa olympialaiset

Anonyymi-ap

Aion seurata niitä.

35

292

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä kuitenkaan laiminlyö äitivaimoasi tai muuten saatat menettää hänet.

      • Anonyymi

        Äitini ei ole vaimoni, usko jo! Ja oon kieltänyt puhumasta mun äidistäni!


    • Anonyymi

      Ihan huikeeta

      • Anonyymi

        Nii on.


    • Anonyymi

      Naisten kuulantyöntö on minun mieleeni sillä sitä katsellessa tulee äiti mieleen.

      • Anonyymi

        Sinulla joo.


    • Anonyymi

      Siis jos äiti antaa luvan katsoa.

      • Anonyymi

        Ei se kuulu äidilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuulu äidilleni.

        Äitisi ottaa sinusta avioeron jos alat pullikoimaan hänen tahtoansa vastaa sillä onhan hän laillinen vaimosi Wanhan Testamentin laintulkinnan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi ottaa sinusta avioeron jos alat pullikoimaan hänen tahtoansa vastaa sillä onhan hän laillinen vaimosi Wanhan Testamentin laintulkinnan mukaan.

        Meillä ei oo avioliittoa, usko jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei oo avioliittoa, usko jo!

        No kenekä kanssa sulla sitten on sutinat edennyt avioliittoon asti jos kerran ei äitisi kanssa. Et kai ole isäsi kanssa naimisissa, jotta totannoinniin sano !

        Mä oon ainakin äitini kanssa naimisissa vaikka äitini kuoli jo kolemkymmentävuotta sitten sillä kattos tuo rakkausavioliitto ei pala edes Helvetin tulessakaan sillä Jumala on meidän avioliittomme siunannut. Herra hyväst siunakkoon sun riettaanmoista avioliittosai isäsi kanssa joka on sinut siittänyt !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenekä kanssa sulla sitten on sutinat edennyt avioliittoon asti jos kerran ei äitisi kanssa. Et kai ole isäsi kanssa naimisissa, jotta totannoinniin sano !

        Mä oon ainakin äitini kanssa naimisissa vaikka äitini kuoli jo kolemkymmentävuotta sitten sillä kattos tuo rakkausavioliitto ei pala edes Helvetin tulessakaan sillä Jumala on meidän avioliittomme siunannut. Herra hyväst siunakkoon sun riettaanmoista avioliittosai isäsi kanssa joka on sinut siittänyt !

        Ei kenenkään kanssa!


    • Anonyymi

      Olen valmistautunut seuraamaan Öölymppialaisia ajaen ihokarvani tyystin pois sekä pukeutuen lakanaan kun ei ollut tunikaakaan näin kiireisellä valmistautumisajalla saatavilla.

      Selibaattia viettäen koko Ölymppialaisten ajan äitivaimostani mieskuntoni kohoaa ja voin saada jopa itseäni nuoremman naisen vaimokseni. Mitäköhän äitini siitä ajattelee ja särkyyköhän hänen sydämmensä avioeron kohdatesta häntä jälleen kerran sillä Viinamieshän lähti lätkimään jo 34-vuotta sitten.

      Ei, en minä sentään saata tehdä niin julmaa tekoa jotta eroaisin äitivaimostani.

      • Anonyymi

        Toi ei ollu mun viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ollu mun viesti.

        Totta kai oli. Sulla meni varmaan ätminä 2 tuntia tuon kirjoittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai oli. Sulla meni varmaan ätminä 2 tuntia tuon kirjoittamiseen.

        Ei ollut mun viesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mun viesti!

        Lisäksi en ole ätmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ollu mun viesti.

        Kylläpäs olipas sillä mä itte kirjoitin tuon niin jotta kyllä minä pitäydyn tunnustuksessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs olipas sillä mä itte kirjoitin tuon niin jotta kyllä minä pitäydyn tunnustuksessani.

        Ei ollut mun kirjoittama viesti!


    • Anonyymi

      Äidin sylissä on hyvä katsoa kisoja.

    • Eipä taida kiinnostaa ... 🙄

      • Anonyymi

        Sinuako?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuako?

        Niin just.
        En ole urheilukisojen seuraaja. Kyllästyn helposti. Jotkut lajit ovat todella pitkästyttäviä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Niin just.
        En ole urheilukisojen seuraaja. Kyllästyn helposti. Jotkut lajit ovat todella pitkästyttäviä.

        Seuraa edes jousiammuntaa sillä se se vasta on rauhoittava urheililaji ilman hikistymistä.


    • Väliin jää kiekko... Tai siis koko kisat, ei oikein hotsita yleisurheilu, mutta kiva tietty niille joita homma hotsittaa, riittää seurattavaa taas.

      • Anonyymi

        Minä kun en mitään Teemu Selännettä kattele !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun en mitään Teemu Selännettä kattele !

        No sehän on hyvä vain, koska on melko varmaa, ettei Teemu Selänne tule lähiaikoina osallistumaan mihinkään olympialaisiin urheilijana.


    • Anonyymi

      Perjantai on vasta avajaiset ja kisat alkaa lauantaina. Minulla on puutarhajuhlat ensi perjantaina kun täytän 49v. Juodaan viinaa ja juhlitaan kunnolla vieraiden kanssa. Toivottavasti ei vaan vettä sada.

      T: viinamies

      • Sä oot siis mua vajaat vuoden nuorempi. Mä kun luulin että oisit noin 10 v vanhempi, tai voihan olla että teitä on useempi. No voihan noi avajaiset kattoo vai tarkotitko sun puutarhajuhlien avajaiset.


    • Taasko ne olympialaiset on, eiks ne oo joka neljäs vuosi. En mä muista koska ne viimeks oli. Mä en yhtään tykkää tollasesta kansan kiihkosta. Ihmisiä me kuitenkin kaikki ollaan.

    • Anonyymi

      Olympialaisten tenniksen sekänelinpelissä olen minä mies 34 v. yhdessä äitini kanssa voittamassa Suomelle Olympiakultaa. Siitäs saatte ätmit !

      • Anonyymi

        Aviopari edustamassa Suomea on harvinaista. Toivottavasti tulee kultaa niin Kankaanpään kaupunki lahjoittaa tontin uutta lemmenpesää varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviopari edustamassa Suomea on harvinaista. Toivottavasti tulee kultaa niin Kankaanpään kaupunki lahjoittaa tontin uutta lemmenpesää varten.

        Mä en oo äitini kanssa naimisissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo äitini kanssa naimisissa!

        Älä kirjoittele musta ja mun äitistä enään yhtään mitään sillä me voitamme ölymppia kultaa ja sinä ätmi saat jatkaa naimisissa oloasi isäsi Viinamiehen kanssa.

        Älä enään sotkeudu mun avioliittoon mun äitini kanssa. Tuliko selväksi vai turpooko nuppi ! Ole onnellinen etten ole nyrkkeilyn ölympiakultaa voittamassa sillä silloin sulle tulisi pipiset oltavat leukaperiisi.


    • Anonyymi

      3 päivää enää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe