Kavereiden kanssa oltiin vähän viihteellä. Meni ilta pitkäksi, enkä tajunnut vastata naisystäväni viesteihin. Sanottakoon heti tässä, etten siis käynyt vieraissa. Siinä aamulla kun kömmin kotiin, hän oli erittäin äkäisenä ovella vastassa. Ilmeisesti joku kaveri oli laittanut epämääräisiä päivityksiä someen ja minuun oli myös tarttunut outo hajuveden tuoksu. Hän tivasi minulta: "Olet käynyt maksullisissa naisissa?!" Hetken mielijohteesta päätin muka keventää tunnelmaa olemalla vitsikäs ja totesin: "No ethän sä ilmaseksi mulle anna". Iso moka. Naisystäväni kun sattuu harrastamaan thai boxingia. Ei hän ole ollenkaan väkivaltainen, mutta nyt tuli välitön oikea suora päin näköa ja heti perään tiukka vasen koukku palleaan. Menin tottakai samantien maihin ja siinä yrittäessäni saada henkeä pelkäsin jo , että kohta tulee napakka potku kiveksille. Ei sentään. Naisystäväni oli heti katumapäällä ja pyysi anteeksi. Alkoi hoivaamaan ja selitin, miten ilta oli oikeasti mennyt. Hän uskoi ja oli katuvainen. Sitten harrastimme aivan tajuttoman upeaa sovintoseksiä. Minä tietysi puhti poissa makasin selälläni ja ratsasti minulta kassit tyhjiksi.
Kesälomatarina
Anonyymi-ap
0
499
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379