Olen juuri eronnut tosi pitkästä suhteesta, joka alkoi jo teini-ikäisenä, joten olen todella pihalla nykypäivän treffailukulttuurista. Tällä hetkellä olen kaikenlisäksi raskaana.
En halua enkä etsi uutta suhdetta. Se mitä haluaisin, olisi silloin tällöin seksiseura pitkästä, komeasta ja lihaksikkaasta miehestä. Raskaana ollessani en innostu villistä seksistä vaan haluaisin aika rauhallisen käsittelyn.
Innostuuko kukaan mies mistään tällaisesta alkuunkaan? En uskalla laittaa ilmoitusta mihinkään seksiseurapalstalle, koska se kuulostaa spekseineen niin nihkeeltä. Kaikki kun tuntuu etsivän/tarjoavan jotain rajua ja estotonta meininkiä.
Ikää on päälle 30. Olen urheilullinen, hoikka, pitkä ja nätti.
Kysymys miehille
8
396
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvailemasi tyylisen seksin aikana sikiö tuntee lähellään vieraan energian (miehen energian), joka tuntuu hänestä epämukavalta. Sinä haluat tunnetasolla pitää miehen kädenmitan päässä sydämestäsi ja tunteistasi. Sikiö tuntee tuon sinun tunteesi mutta ei ymmärrä, ettei se kohdistu häneen. Sikiö tuntee vain, ettei hän ole tervetullut kehossasi. Jos vielä mies haluaa myös pitää sinut emotionaalisesti etäällä, vauva tuntee saman epämukavan energian kaksinkertaisena. Toisaalta jos mies haluaisi emotionaalisesti lähemmäs sinua mutta sinä et päästä, sikiö tuntee miehen ikävän ja kaipauksen.
Kannattaisi siis odottaa synnytyksen yli, ennen kuin tuot vierasta ja emotionaalisesti etäistä energiaa sikiön herkkään energiakenttään. Sinä osaat käsitellä ja analysoida tunteitasi mutta sikiö ei osaa. Hän elää täysin muiden ihmisten energioiden armoilla. Tilanne on eri, jos yhdyt henkilön kanssa, jonka kanssa rakastelu tapahtuu myös tunnetasolla. Se tuntuu sikiönkin mielestä ihanalta. - Anonyymi
Noissa kandee si olla tarkkana ettet saa mitään sukupuolitautia joka voi tarttua lapseen viimeistään tämän syntyessä
- Anonyymi
En ole henkilökohtaisesti kiinnostunut raskaana olevista naisista, kun naisessa minua kiinnostaa hoikkuus, notkeus ja fyysinen kyvykkyys, mutta ihan varmasti seuraa löydät. Tiedän että on miehiä joita kiinnostaa naisen raskaana oleminen.
Joudut kyllä turvautumaan alan sivustoihin / sovelluksiin. Kato nyt edes päästään ja pippelistään terve mies, ettet sairastu ja sairastuta sikiötä ja ettei ole mikään väkivaltainen joka vahingoittaa sinua ja sikiötä. Minusta aika riski, en ottaisi itse tuota riskiä seksin takia.
Sen verran monta ja monenlaista tallaajaa maailmaan mahtuu, että varmasti joku innostuu. Itseäni ei kiinnosta satunnaiset seikkailut eikä kevyet kesäkissat. Pään ja sydämen sisältö merkitsee myös enemmän kuin ulkonäölliset seikat.
- Anonyymi
Kiinnostais onko s postia
- Anonyymi
Hölmö ja feikki aloitus. Oikeasti miehenä tykkäät persepanosta ja siitä, kun joku hakkaa nyrkillä niskaan.
Onnea homoleikeillesi.
>simiti<- Anonyymi
Taidanpa olla samaa mieltä aika pitkälti, tiedä mitä v*tun kiksejä näistäkin joku saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668