Taisi PROFEETTA Moktar Abdulkarimille tulla vastatuuli.

Anonyymi-ap

Kun rajalaki hyväksyttiinkin, vaikka demareiden muslimiveljeskunta jakaantuikin äänestyksessä.

17

89

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Olitko sinä eduskunnan lehtereillä vastustamassa rajalakia?
      Kun huutajat jouduttiin poistamaan eduskunnasta…

    • Anonyymi
      UUSI

      SomaLi Andersson ihmetteli että miten muutama tuhat, diktaattori Putinin välinellistämää kehitysmaamuslimia voi vaikuttaa SUOMEN sisäiseen turvallisuuteen!
      Kun eihän meillä ole ollut vielä yhtään näyttävää ALLAAAAH AKBAR terroristi iskuakaan, paitsi yksi pieni Turussa jossa uhrit olivat vääräuskoisia kantasuomalaisia äitejä, joita ei kannata muistella…
      Eikä meillä ole edes Ruotsin kaltaista kehitysmaamuslimi jengien ampumisepidemiaakaan…
      Vasta sitten pitää alkaa toimimaan kun on jo ”paskat tukevasti housuissa” ja kaikki liian myöhäistä…

    • Anonyymi
      UUSI

      Koska SUOMI on rikas maa ja meillähän on varaa tähän, kun valtiohan saa vielä velkaa…

    • Anonyymi
      UUSI

      Ja 2 kiusallista haram viestiä poistettu…

    • Anonyymi
      UUSI

      Hajoaako demareiden muslimveljeskunta?
      Lähteekö Natsima?

    • Anonyymi
      UUSI

      Oliko hillasuolla kaapukansanryhmää tai henkselikansanryhmää?
      Tekemässä tiliä….hehhehhehheee!

      • Anonyymi
        UUSI

        Moktar.Gubta
        2024-07-17 21:17:14
        UUSI

        Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä minun kirjoitustaitoni ja älyni suojelevat minua.;)

        Moktar.Gubta
        2024-07-18 14:44:46
        UUSI

        Nyr kun olette kyllin saaneet parkua, minulla on ilo kertoa, että Pudasjärvelle tulee hyvin hillaa.

        Minun osuuteni hyvästä hillasadosta on nyt 2,5 ämpärillistä. Enemmänkin olisin saanut, muuta en viitsinyt hiki päässä huiskia, kun en näitä kerää työkseni. Sen verran tiedän, että hillajobbari olisi maksanut näistä 12 eur/kg, joten teoreettinen ansioni olisi ollut noin 200 eur/päivä ja ihan verotonta vielä kaikki.

        Ihan mukavalle päiväpalkalle tällä pääsisi, jos tätä tekisi ansiokseen. Vaan Pudasjärven nuoret miehet eivät hillasuolla lähde. Siellähän tulee hiki ja itikat syövät. Parempi se on vaan köllötellä kotona ja nostaa Kelan tukia.

        Minun poimimat hillat menevät pakkaseen. Ne syödään meillä kotona talven aikana. Pari rasiaa voin sentään viedä sukulaismummoille lahjaksi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Moktar.Gubta
        2024-07-18 16:36:50
        UUSI

        "Ei ole Pudasjärven hillasoilla...".
        En tietystikään. Tulin jo pois suolta.

        Jos et ole koskaan itse kokeillut, niin voin kertoa, että hillanpoiminta on hikistä hommaa. Pitää jaksaa kävellä, jotta ylipäätään löytää marjoja. Ei hillasuollakaan marjoja ole tasaisesti joka mättäällä. Sellaiseen kohtaa suota, jossa on marja siellä, toinen täällä, ei kannata jäädä poimimaan. Kyllä siinä saa kävellä. Jos vielä on täysi marjaämpäri mukana, kävely suolla kysyy jo kohtalaista kuntoakin.

        Lisäherkkuja marjastukseen tuovat vielä helle, sääsket ja helteellä joskus myös paarmat.Urbaaneista jusseista tai sebuista ei vaan yksinkertaisesti ole marjametsään. Suotakoon heille se , että he ostavat sitten Stockmannin herkusta avocadoa ja koji-marjoja, luomua tietysti.

        Ihan turhaan te nyt kateuttanne parutte siellä. Hillat ovat jo meillä kotona, puhdistettuina, laitettuna 0,3 l rasioihin ja pakastettuna.

        Se syö ensi talvena hilloja, jolla niitä on.
        Nauretaan yhdessä. ;)
        ######################################################################

        Seuraavaksi vuorossa jokavuotinen sorsastusretki, lohijoelle paluu ja lopuksi hirvijahti- suoraan rehvastelevan palstatrollin
        kotisohvalta etänä suoritettuna , tottahan toki.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18548406/kun-tuuli-kaantyy#comment-130236826


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar.Gubta
        2024-07-17 21:17:14
        UUSI

        Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä minun kirjoitustaitoni ja älyni suojelevat minua.;)

        Moktar.Gubta
        2024-07-18 14:44:46
        UUSI

        Nyr kun olette kyllin saaneet parkua, minulla on ilo kertoa, että Pudasjärvelle tulee hyvin hillaa.

        Minun osuuteni hyvästä hillasadosta on nyt 2,5 ämpärillistä. Enemmänkin olisin saanut, muuta en viitsinyt hiki päässä huiskia, kun en näitä kerää työkseni. Sen verran tiedän, että hillajobbari olisi maksanut näistä 12 eur/kg, joten teoreettinen ansioni olisi ollut noin 200 eur/päivä ja ihan verotonta vielä kaikki.

        Ihan mukavalle päiväpalkalle tällä pääsisi, jos tätä tekisi ansiokseen. Vaan Pudasjärven nuoret miehet eivät hillasuolla lähde. Siellähän tulee hiki ja itikat syövät. Parempi se on vaan köllötellä kotona ja nostaa Kelan tukia.

        Minun poimimat hillat menevät pakkaseen. Ne syödään meillä kotona talven aikana. Pari rasiaa voin sentään viedä sukulaismummoille lahjaksi.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Moktar.Gubta
        2024-07-18 16:36:50
        UUSI

        "Ei ole Pudasjärven hillasoilla...".
        En tietystikään. Tulin jo pois suolta.

        Jos et ole koskaan itse kokeillut, niin voin kertoa, että hillanpoiminta on hikistä hommaa. Pitää jaksaa kävellä, jotta ylipäätään löytää marjoja. Ei hillasuollakaan marjoja ole tasaisesti joka mättäällä. Sellaiseen kohtaa suota, jossa on marja siellä, toinen täällä, ei kannata jäädä poimimaan. Kyllä siinä saa kävellä. Jos vielä on täysi marjaämpäri mukana, kävely suolla kysyy jo kohtalaista kuntoakin.

        Lisäherkkuja marjastukseen tuovat vielä helle, sääsket ja helteellä joskus myös paarmat.Urbaaneista jusseista tai sebuista ei vaan yksinkertaisesti ole marjametsään. Suotakoon heille se , että he ostavat sitten Stockmannin herkusta avocadoa ja koji-marjoja, luomua tietysti.

        Ihan turhaan te nyt kateuttanne parutte siellä. Hillat ovat jo meillä kotona, puhdistettuina, laitettuna 0,3 l rasioihin ja pakastettuna.

        Se syö ensi talvena hilloja, jolla niitä on.
        Nauretaan yhdessä. ;)
        ######################################################################

        Seuraavaksi vuorossa jokavuotinen sorsastusretki, lohijoelle paluu ja lopuksi hirvijahti- suoraan rehvastelevan palstatrollin
        kotisohvalta etänä suoritettuna , tottahan toki.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18548406/kun-tuuli-kaantyy#comment-130236826

        Moktar.Gubta
        2024-07-18 19:34:50
        UUSI

        No jopas nyt jotakin. Kateusko se panee teidät huutelemaan ihan järjettömiä?

        Tietysti minä kävin itse hillassa, kun kerran osaan ja tiedän paikatkin jo entuudestaan. Vielä sinne suolle jäi ihan järjetön määrä poimimattomia hilloja. Tehkää perässä ja käykää itse poimimassa. Ihan turha on kadehtia minua.

        Ymmärrän kyllä senkin, että kaikista ei ole hillasuolle menijöiksi, mutta nyt tulee myös kelpo mustikkavuosi. Menkää edes lähimetsään mustikkaan.

        Eikä se ole häpeäksi, että jussit tai sebut eivät vaan osaa mennä metsään. Tällaiset urbaanit cityvihreät huuhelot voivat hankkia metsän antimia kauppahallista.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


        Pröööt huijaritrollia pröööööööttttt!!!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar.Gubta
        2024-07-18 19:34:50
        UUSI

        No jopas nyt jotakin. Kateusko se panee teidät huutelemaan ihan järjettömiä?

        Tietysti minä kävin itse hillassa, kun kerran osaan ja tiedän paikatkin jo entuudestaan. Vielä sinne suolle jäi ihan järjetön määrä poimimattomia hilloja. Tehkää perässä ja käykää itse poimimassa. Ihan turha on kadehtia minua.

        Ymmärrän kyllä senkin, että kaikista ei ole hillasuolle menijöiksi, mutta nyt tulee myös kelpo mustikkavuosi. Menkää edes lähimetsään mustikkaan.

        Eikä se ole häpeäksi, että jussit tai sebut eivät vaan osaa mennä metsään. Tällaiset urbaanit cityvihreät huuhelot voivat hankkia metsän antimia kauppahallista.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)


        Pröööt huijaritrollia pröööööööttttt!!!!

        Trollille ateriapalvelu kantaa sossun piikkiin päivittäisateriat ja kotipalvelu vaihtaa palstan öyhövanhukselle kuivaa ylle. 🙄


    • Anonyymi
      UUSI

      Eikö muuten hirvestys ala vasta lokakuussa?

      • Anonyymi
        UUSI

        PROFEETTA Moktar Abdulkarim voi ampua jirviä milloin huvittaa, kun sharianlaki oikeuttaa!
        Voi ampua vaikka siveettömän muijansa jos huvittaa, kun sehän on sen omaisuutta….


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        PROFEETTA Moktar Abdulkarim voi ampua jirviä milloin huvittaa, kun sharianlaki oikeuttaa!
        Voi ampua vaikka siveettömän muijansa jos huvittaa, kun sehän on sen omaisuutta….

        Tai kivittää vähän hellävaraisemmin…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        PROFEETTA Moktar Abdulkarim voi ampua jirviä milloin huvittaa, kun sharianlaki oikeuttaa!
        Voi ampua vaikka siveettömän muijansa jos huvittaa, kun sehän on sen omaisuutta….

        Niin ja voi se ampua HIRVIÄKIN…


      • Anonyymi
        UUSI

    • Anonyymi
      UUSI

      Misikanissa vissiin hyvä hillavuosi....

    • Anonyymi
      UUSI

      Taitaa se dementia sekä alzheimer olla aika vahvana " cityvihreistä urbaaneista huuheloista
      jussista ja sebusta" horisevalla talkkuna-aivolla.
      Sitä se päihteiden yletön käyttö aiheuttaa, eikä asiaa helpota ympärivuorokautinen karvahatun päässä pitäminen.
      Saattaahan olla että tuo tarkoitti lauseellaan itse omaa persoonaansa, vaikka sekin on pirstaleiksi jakautunut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4886
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2711
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1955
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1648
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1503
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1357
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      61
      1351
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      50
      1337
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1304
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe