En ollut koskaan tuntenut tällaista tunnetta, se oli uutta ja ihanaa. Luulin hetken, että olin löytänyt sielunkumppanin, Sen oikean minulle. ❤️
Tunteeni sinuun olivat aitoja, vaan et ollut valmis tai et vain tuntenut samoin. Nyt se meidän välinen hetki, tunteet, katseet ja yhteys on vain muisto. Joka päivä kannan tätä tunnetta mukana, sinua kun en saa. Vain haaveissani olet ja niiden vanki olen 🥹 mietin, että mitä oikeasti tunsit, et varmaan mitään sellaista kuin minä, koska et ollut valmis… valmis meille.
Ihanalle …
Sinulle mihelle
18
2146
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka olisitkin. Vaan kukapa ja missä ulkoavaruudessa.
- Anonyymi
Ihan tässä ja nyt haluan hänet. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tässä ja nyt haluan hänet. 🥰
Kerro se hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se hänelle.
Olen kertonut. 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se hänelle.
No ei tämä palstalla itseään banaalisti ihaileva mies kerro kuin peilin edessä
- Anonyymi
Näinä aikoina en panosta jäähyväisiin. Jos yhtäkkiä kelkka kääntyy ja haluat hyvästellä, niin olitko alunperinkään kovin vakaalla tunteella mukana. Itse jos todella tykkään toisesta, se vaikeuttaa tutustumista, varmaan mokaan muutaman kerran ja ehkä hänkin, mutta mieleeni ei tule luovuttaa ja yhtäkkiä täällä kuninkaallisessa ympäristössä siitä ilmoittaa.
- Anonyymi
Rakas. ❤️🥹 ikävä sinua mies. Kunpa vain haluaisit meidät.
Ap- Anonyymi
Sivusta voisin todeta, ehkä jos tuntisin sinut paremmin voisin ajatella, että sinut vain haluan? En kerään muuta? Mutku tällä hetkellä en tunne, enkä kovin helposti edes luota heihin, joita en tunne riittävästi. Haluaisin tuntea, mut silloin toisen pitää olla enemmän aloitteellisempi. Minulta on se kyky viety. Olin liian rohkea ja rikoin itseni ja olen nyt paljon varovaisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta voisin todeta, ehkä jos tuntisin sinut paremmin voisin ajatella, että sinut vain haluan? En kerään muuta? Mutku tällä hetkellä en tunne, enkä kovin helposti edes luota heihin, joita en tunne riittävästi. Haluaisin tuntea, mut silloin toisen pitää olla enemmän aloitteellisempi. Minulta on se kyky viety. Olin liian rohkea ja rikoin itseni ja olen nyt paljon varovaisempi.
En ketään muuta? Kirjoitusvirhe paholainen iski jälleen🧐
- Anonyymi
Haluaisin meidät. Rakastan sua.
- Anonyymi
Olenpas ja tunnenpas samoin, kulta!
- Anonyymi
❤️😘😍
- Anonyymi
No höh, höpö höpö ja sen pituinen se.
- Anonyymi
Ei ole päättynyt,huomenna lisää hyvät yöt.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ap miten tarinassa lopulta kävi?
- Anonyymi
En ole saanut vielä häntä 🥹
- Anonyymi
Harrastimmeko anaaliseksiä?
Jos niin tiedän kuka olet, vaalea upeavartaloinen nainen.... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889