Sinulle mihelle

Anonyymi-ap

En ollut koskaan tuntenut tällaista tunnetta, se oli uutta ja ihanaa. Luulin hetken, että olin löytänyt sielunkumppanin, Sen oikean minulle. ❤️

Tunteeni sinuun olivat aitoja, vaan et ollut valmis tai et vain tuntenut samoin. Nyt se meidän välinen hetki, tunteet, katseet ja yhteys on vain muisto. Joka päivä kannan tätä tunnetta mukana, sinua kun en saa. Vain haaveissani olet ja niiden vanki olen 🥹 mietin, että mitä oikeasti tunsit, et varmaan mitään sellaista kuin minä, koska et ollut valmis… valmis meille.
Ihanalle …

11

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka olisitkin. Vaan kukapa ja missä ulkoavaruudessa.

      • Anonyymi

        Ihan tässä ja nyt haluan hänet. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tässä ja nyt haluan hänet. 🥰

        Kerro se hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se hänelle.

        Olen kertonut. 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se hänelle.

        No ei tämä palstalla itseään banaalisti ihaileva mies kerro kuin peilin edessä


    • Anonyymi

      Näinä aikoina en panosta jäähyväisiin. Jos yhtäkkiä kelkka kääntyy ja haluat hyvästellä, niin olitko alunperinkään kovin vakaalla tunteella mukana. Itse jos todella tykkään toisesta, se vaikeuttaa tutustumista, varmaan mokaan muutaman kerran ja ehkä hänkin, mutta mieleeni ei tule luovuttaa ja yhtäkkiä täällä kuninkaallisessa ympäristössä siitä ilmoittaa.

    • Anonyymi

      Rakas. ❤️🥹 ikävä sinua mies. Kunpa vain haluaisit meidät.

      Ap

      • Anonyymi

        Sivusta voisin todeta, ehkä jos tuntisin sinut paremmin voisin ajatella, että sinut vain haluan? En kerään muuta? Mutku tällä hetkellä en tunne, enkä kovin helposti edes luota heihin, joita en tunne riittävästi. Haluaisin tuntea, mut silloin toisen pitää olla enemmän aloitteellisempi. Minulta on se kyky viety. Olin liian rohkea ja rikoin itseni ja olen nyt paljon varovaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta voisin todeta, ehkä jos tuntisin sinut paremmin voisin ajatella, että sinut vain haluan? En kerään muuta? Mutku tällä hetkellä en tunne, enkä kovin helposti edes luota heihin, joita en tunne riittävästi. Haluaisin tuntea, mut silloin toisen pitää olla enemmän aloitteellisempi. Minulta on se kyky viety. Olin liian rohkea ja rikoin itseni ja olen nyt paljon varovaisempi.

        En ketään muuta? Kirjoitusvirhe paholainen iski jälleen🧐


    • Anonyymi

      Olenpas ja tunnenpas samoin, kulta!

      • Anonyymi

        ❤️😘😍


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe