En ollut koskaan tuntenut tällaista tunnetta, se oli uutta ja ihanaa. Luulin hetken, että olin löytänyt sielunkumppanin, Sen oikean minulle. ❤️
Tunteeni sinuun olivat aitoja, vaan et ollut valmis tai et vain tuntenut samoin. Nyt se meidän välinen hetki, tunteet, katseet ja yhteys on vain muisto. Joka päivä kannan tätä tunnetta mukana, sinua kun en saa. Vain haaveissani olet ja niiden vanki olen 🥹 mietin, että mitä oikeasti tunsit, et varmaan mitään sellaista kuin minä, koska et ollut valmis… valmis meille.
Ihanalle …
Sinulle mihelle
19
2630
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka olisitkin. Vaan kukapa ja missä ulkoavaruudessa.
- Anonyymi
Ihan tässä ja nyt haluan hänet. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tässä ja nyt haluan hänet. 🥰
Kerro se hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se hänelle.
Olen kertonut. 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se hänelle.
No ei tämä palstalla itseään banaalisti ihaileva mies kerro kuin peilin edessä
- Anonyymi
Näinä aikoina en panosta jäähyväisiin. Jos yhtäkkiä kelkka kääntyy ja haluat hyvästellä, niin olitko alunperinkään kovin vakaalla tunteella mukana. Itse jos todella tykkään toisesta, se vaikeuttaa tutustumista, varmaan mokaan muutaman kerran ja ehkä hänkin, mutta mieleeni ei tule luovuttaa ja yhtäkkiä täällä kuninkaallisessa ympäristössä siitä ilmoittaa.
- Anonyymi
Rakas. ❤️🥹 ikävä sinua mies. Kunpa vain haluaisit meidät.
Ap- Anonyymi
Sivusta voisin todeta, ehkä jos tuntisin sinut paremmin voisin ajatella, että sinut vain haluan? En kerään muuta? Mutku tällä hetkellä en tunne, enkä kovin helposti edes luota heihin, joita en tunne riittävästi. Haluaisin tuntea, mut silloin toisen pitää olla enemmän aloitteellisempi. Minulta on se kyky viety. Olin liian rohkea ja rikoin itseni ja olen nyt paljon varovaisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta voisin todeta, ehkä jos tuntisin sinut paremmin voisin ajatella, että sinut vain haluan? En kerään muuta? Mutku tällä hetkellä en tunne, enkä kovin helposti edes luota heihin, joita en tunne riittävästi. Haluaisin tuntea, mut silloin toisen pitää olla enemmän aloitteellisempi. Minulta on se kyky viety. Olin liian rohkea ja rikoin itseni ja olen nyt paljon varovaisempi.
En ketään muuta? Kirjoitusvirhe paholainen iski jälleen🧐
- Anonyymi
Haluaisin meidät. Rakastan sua.
- Anonyymi
Olenpas ja tunnenpas samoin, kulta!
- Anonyymi
❤️😘😍
- Anonyymi
No höh, höpö höpö ja sen pituinen se.
- Anonyymi
Ei ole päättynyt,huomenna lisää hyvät yöt.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ap miten tarinassa lopulta kävi?
- Anonyymi
En ole saanut vielä häntä 🥹
- Anonyymi
Harrastimmeko anaaliseksiä?
Jos niin tiedän kuka olet, vaalea upeavartaloinen nainen.... :) - Anonyymi
Kaltaisesi jo tunnen. Etsippä sokeri-isukisi muualta. Kiva kiitos hei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603