Uusi päivä koittaa

64

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta Susi Hukkanen
      Kuuntelen biisin nyt 🐺♥️

      • Hyvää huomenta. Kerro miten tykkäsit. ☕☔❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Kerro miten tykkäsit. ☕☔❤️

        Aivan huikea eteerinen biisi. ♥️♥️♥️🐺
        Kiitos Susi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan huikea eteerinen biisi. ♥️♥️♥️🐺
        Kiitos Susi

        Kiitos. 😊☕☔❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. 😊☕☔❤️

        Tää oli multa, ku hyppäs kirjautuminen pois päältä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää oli multa, ku hyppäs kirjautuminen pois päältä.

        Susi DJ odotan aina mielenkiinnolla biisivalintojasi. Olet tutustuttanut mut aivan uusiin sfääreihin. 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi DJ odotan aina mielenkiinnolla biisivalintojasi. Olet tutustuttanut mut aivan uusiin sfääreihin. 🥰

        No se on kiva kuulla, että tykkäät ja että on avautunut jotain uusi maailmoja sen myötä. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on kiva kuulla, että tykkäät ja että on avautunut jotain uusi maailmoja sen myötä. 😄

        Juu kyllä juuri näin ja ihanaa että olet, sen haluan sinulle sanoa 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä juuri näin ja ihanaa että olet, sen haluan sinulle sanoa 😍

        Kiva nähdä noin ennakkoluuloton ja kiva ihminen. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva nähdä noin ennakkoluuloton ja kiva ihminen. 😊

        😉😀😍


    • Anonyymi

      Oh yes they do want

      • Of course they do.


      • Anonyymi

        Take a coffee. Mutta jos ny kuitenkin puhuttais tätä toista kieltä tässä välissä ainakin ja sanonkin, että en ymmärrä, miksi kaikki tahtoo. Mähän en halua muuta kuin selvittää kahden henkilön kanssa nämä asiat. Ja jos hyvin käy, niin jopa yhden henkilön kanssa keskustelu saattais riittää. Emmä riitaa oo haastamassa vaan totuutta hakemassa, mutta myös jotain kohtuutta muakin kohtaan kaiken kokemani jälkeen ja mitä vielä tulen kokemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Take a coffee. Mutta jos ny kuitenkin puhuttais tätä toista kieltä tässä välissä ainakin ja sanonkin, että en ymmärrä, miksi kaikki tahtoo. Mähän en halua muuta kuin selvittää kahden henkilön kanssa nämä asiat. Ja jos hyvin käy, niin jopa yhden henkilön kanssa keskustelu saattais riittää. Emmä riitaa oo haastamassa vaan totuutta hakemassa, mutta myös jotain kohtuutta muakin kohtaan kaiken kokemani jälkeen ja mitä vielä tulen kokemaan.

        Niin ja hyvähän se olisikin nimenomaan kahden selvittää asioita. Keskustelu se on kaiken a ja o. Toivottavasti saatte yhteyden.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja hyvähän se olisikin nimenomaan kahden selvittää asioita. Keskustelu se on kaiken a ja o. Toivottavasti saatte yhteyden.

        No sitä mä oon odottanut ja toivonut, pyytänyt. Ei taida onnistua. Muttei tää voi enää jäädä näinkään. Toiselta puolelta on menty sen verran hyvien rajojen ulkopuolelle ja reippaasti, että kyl tarttee ny jotain selvyyttä alkaa tulla ja tilanteiden korjaamiset.


    • Sade ropisee. Tästä tulee chilli päivä. Matkaa varten täytyy alkaa varustautumaan ja suunnittelemaan... ❤️☕

      • Anonyymi

        Onko pitkäkin reissu? Ulkomaille ihan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitkäkin reissu? Ulkomaille ihan?

        Tanskaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitkäkin reissu? Ulkomaille ihan?

        Täällä tuo yksi vastailee mun puolesta... Juu ei mihinkään hirmu kauas, mutta ulkomaille kyllä. Saa nähdä ehdinkö täällä juuri olla koko viikkona sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä tuo yksi vastailee mun puolesta... Juu ei mihinkään hirmu kauas, mutta ulkomaille kyllä. Saa nähdä ehdinkö täällä juuri olla koko viikkona sitten.

        jani sähän oot sanonut että sä lähdet tanskaan niin miksi ite et voi sitä uudelleen sanoa kun joku kysyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani sähän oot sanonut että sä lähdet tanskaan niin miksi ite et voi sitä uudelleen sanoa kun joku kysyy

        Mä oon ollu hölmö ku kaikkea kerron. Onko sillä lopulta väliä mikä kohdemaa nyt on?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon ollu hölmö ku kaikkea kerron. Onko sillä lopulta väliä mikä kohdemaa nyt on?

        häpeet sä noin paljon että menette vaan tanskaan. vittuako kerrot jos noin hävettää


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon ollu hölmö ku kaikkea kerron. Onko sillä lopulta väliä mikä kohdemaa nyt on?

        liittyykö se matka harjun kaartiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        häpeet sä noin paljon että menette vaan tanskaan. vittuako kerrot jos noin hävettää

        Lol se ei todellakaan hävetä. Se on iso juttu meille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä tuo yksi vastailee mun puolesta... Juu ei mihinkään hirmu kauas, mutta ulkomaille kyllä. Saa nähdä ehdinkö täällä juuri olla koko viikkona sitten.

        Toisinsanoen palstagubbe ei kirjaudu kuin pari kertaa viikon aikana tällä rofiililla hönöttääkseen puuta heinää. Vaan siellä se taitaa mennä runkkuluukussa nekin päivät, muista kuitenkin käydä ylilaudalla elämöimässä misogynista jargonia ettei vallan unohdu sekin henkireikä. Niin joo ja darkwebbi tarjoaa varmaan myös kaltaisellesi kuonalle materiaalia jota sinne itekin lähettelet


        Kohta tärähtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisinsanoen palstagubbe ei kirjaudu kuin pari kertaa viikon aikana tällä rofiililla hönöttääkseen puuta heinää. Vaan siellä se taitaa mennä runkkuluukussa nekin päivät, muista kuitenkin käydä ylilaudalla elämöimässä misogynista jargonia ettei vallan unohdu sekin henkireikä. Niin joo ja darkwebbi tarjoaa varmaan myös kaltaisellesi kuonalle materiaalia jota sinne itekin lähettelet


        Kohta tärähtää.

        Taas sellaista soopaa sieltä, että varmaan jonkin asteisessa psykoosissa lienet. Tarkista lääkkeet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon ollu hölmö ku kaikkea kerron. Onko sillä lopulta väliä mikä kohdemaa nyt on?

        Niin oletkin. Tosi toope.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinsanoen palstagubbe ei kirjaudu kuin pari kertaa viikon aikana tällä rofiililla hönöttääkseen puuta heinää. Vaan siellä se taitaa mennä runkkuluukussa nekin päivät, muista kuitenkin käydä ylilaudalla elämöimässä misogynista jargonia ettei vallan unohdu sekin henkireikä. Niin joo ja darkwebbi tarjoaa varmaan myös kaltaisellesi kuonalle materiaalia jota sinne itekin lähettelet


        Kohta tärähtää.

        Kyllä oot tärähtänyt ei kohta vaan koko ajan .Sun jutut pyörii yötä myöten noissa lapsissa ja darkwebeissä. Ota itseäsi niskasta kiinni ja mene polille.


    • Anonyymi

      Missähän se o on kun ei nyt näy.. Varmaan päikyillä..

      • Olisiko? Jos niin kauniita unosia sille.


      • Anonyymi

        Sinun horinasi kuulostaa melko mielenvikaiselta, kenelle sinä juonnat rivien väleissä, ajatteletko, että on liuta ihmisiä jotka saavat heti kiinni langan päästä ja teillä on jokin yhteinen sävel mitä soittaa sinun johdolla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisiko? Jos niin kauniita unosia sille.

        Niin. Mikäpä se on ottaa päikyt. Hyvää tekee vaan. Antoisaa reissua sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Mikäpä se on ottaa päikyt. Hyvää tekee vaan. Antoisaa reissua sulle.

        Päikyt on ihan luksusta ja todellakin terveellistä, kunhan ei liikaa nuku. Kiitos!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Päikyt on ihan luksusta ja todellakin terveellistä, kunhan ei liikaa nuku. Kiitos!

        👋👋


      • Anonyymi

        Olet aivan täysin sekaisin ja kuuluisit sinne paikkakuntien rajalle lepäämään, muista että m1 on plus kaks legua


    • Vaikka olen paljastanut täällä itsestäni turhan paljon, ei silti tarvii jatkaa sitä ja kertoa kaikkea henkilökohtaista...

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan halua kertoa henkilökohtaisia asioita itsestään saati toisistakaan. Ota rennosti ja oikeesti mukavaa reissua sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan halua kertoa henkilökohtaisia asioita itsestään saati toisistakaan. Ota rennosti ja oikeesti mukavaa reissua sulle.

        Kiitos. Tuo yksi haluaa vaan tehdä musta jotain maankuulua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Tuo yksi haluaa vaan tehdä musta jotain maankuulua.

        sähän ite oot sanonut että sä oot julkkis ja mainostat miekkailuseuraa tossa facebookin kuvassa


      • Ei tuo sun toiminta ole oikeasti ihan reilua kuitenkaan. Kertoo toisen puolesta ihan kaikki mahdollinen. Oot saanu tietää musta kaikkea, mutta se ei tarkoita sitä, että saat levitellä täällä julkisesti kaikkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän ite oot sanonut että sä oot julkkis ja mainostat miekkailuseuraa tossa facebookin kuvassa

        En mä mikään julkkis oikeasti kuitenkaan ole. Jos oon niin sanonut niin vitsillä tietysti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tuo sun toiminta ole oikeasti ihan reilua kuitenkaan. Kertoo toisen puolesta ihan kaikki mahdollinen. Oot saanu tietää musta kaikkea, mutta se ei tarkoita sitä, että saat levitellä täällä julkisesti kaikkea.

        itehän sä oot täällä kertonut itestäs. oma on vikasi


      • Ei se tarkoita silti, että täytyy täällä kaikesta huudella. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        itehän sä oot täällä kertonut itestäs. oma on vikasi

        Ei vaan sinä jatkat sitä ilman minun omaa tahtoani. Siitä on kyse.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se tarkoita silti, että täytyy täällä kaikesta huudella. Ymmärrätkö?

        mieti ite mitä kerrot ja haluat näyttää


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan sinä jatkat sitä ilman minun omaa tahtoani. Siitä on kyse.

        ite oot mainostanut täälä omaa historiallista miekkailuharrastusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        ite oot mainostanut täälä omaa historiallista miekkailuharrastusta

        Ehkä joo, mutta en ole niin tarkkaan mainostanut täällä. Ei tää paikka ole kytköksissä muuhun someen. Tää on anonyymi keskustelupalsta. Sää rikot täällä ihmisten yksityisyyttä, kysymättä heiltä lupaa siihen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä joo, mutta en ole niin tarkkaan mainostanut täällä. Ei tää paikka ole kytköksissä muuhun someen. Tää on anonyymi keskustelupalsta. Sää rikot täällä ihmisten yksityisyyttä, kysymättä heiltä lupaa siihen.

        no miksi sulla on facebookin kuvassa sun seuran paita jos et halua mainostaa sitä kaikille


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä joo, mutta en ole niin tarkkaan mainostanut täällä. Ei tää paikka ole kytköksissä muuhun someen. Tää on anonyymi keskustelupalsta. Sää rikot täällä ihmisten yksityisyyttä, kysymättä heiltä lupaa siihen.

        no soita poliisille


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä joo, mutta en ole niin tarkkaan mainostanut täällä. Ei tää paikka ole kytköksissä muuhun someen. Tää on anonyymi keskustelupalsta. Sää rikot täällä ihmisten yksityisyyttä, kysymättä heiltä lupaa siihen.

        ite jaat täällä musiikkilinkkejä kysymättä lupaa tekijöiltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sulla on facebookin kuvassa sun seuran paita jos et halua mainostaa sitä kaikille

        En mä sitä täällä mainosta. Onhan se hyvä että jossain näkyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ite jaat täällä musiikkilinkkejä kysymättä lupaa tekijöiltä

        No se nyt on pikkuisen eri juttu...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä sitä täällä mainosta. Onhan se hyvä että jossain näkyy.

        no eikö oo hyvä että saatte uutta yleisöä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se nyt on pikkuisen eri juttu...

        pelottaako. mä olen sanonut sulle monia kertoja että kannattaako omaa elämäänsä elää julkisesti netissä. mutta sä haluat vaan edeelleen saada huomiota ja et saa sitä oikeassa elämässä niin joudut sen takia täällä kertoo itestäsi ja elämästäsi. kukaan ei ole pakottanut sua levittää asioita täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        pelottaako. mä olen sanonut sulle monia kertoja että kannattaako omaa elämäänsä elää julkisesti netissä. mutta sä haluat vaan edeelleen saada huomiota ja et saa sitä oikeassa elämässä niin joudut sen takia täällä kertoo itestäsi ja elämästäsi. kukaan ei ole pakottanut sua levittää asioita täällä

        Sähän se nyt levität asioita enkä minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no eikö oo hyvä että saatte uutta yleisöä

        Hyvä ja hyvä. Kunhan pysyy positiivisena.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sähän se nyt levität asioita enkä minä.

        niin koska sä et voi ite kertoa kun ihmiset kysyy sulta


    • Anonyymi

      Päivää täältä bussista👩🤗😊❤️

      • Hyvää päivää. Siellä ollaan. Hyvää matkaa 😊🤗❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää. Siellä ollaan. Hyvää matkaa 😊🤗❤️

        Juu täällä ollaan 👩🤗😊❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu täällä ollaan 👩🤗😊❤️

        Se on hyvä juttu, että olet täällä 😊😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on hyvä juttu, että olet täällä 😊😘

        Kiva juttu🤗😊❤️😂😘


      • Anonyymi

        😊😊👩


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe