Miksi naisilla on

Anonyymi-ap

Koko ajan kikkeli ja seksi mielessä tätä vaan ihmettelee

58

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä sä tollasiin naisiin törmäät?

• Anonyymi

Unissaan örassu

• Anonyymi

Samaa kans ajattelin, ei naiset ole kikkeleistä kiinostuneet, jos ovat, niin sellaisista paristokäyttäisistä surisevista.
        Naisethan täälläkin painottaa, ettei seksi ole elämässä tärkeää ja vain miehen haluavat panna koko ajan naisia, ettei saa olla rauhassa.
        Ainakin täällä naiset todentaa, että ilman miestä pärjää vallan hyvin.

• No varmaan siinä missä miehilläki seksi mielessä. Se on inhimillistä haluta läheisyyttä ja kosketusta. Siksi meillä on vietit ja hormoonit.

• Anonyymi

Tässä elämässä on muutakin mietittävää kuin seksi. Mutta hyvä että teidän perheenjäsenet on kunnossa ja terveitä.Niin voitte siihen seksiin keskittyä

• Mihin laajamittaiseen tutkimukseen tämä absoluuttinen totuutesi perustuu?

• Anonyymi

Oisko seiska ?

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko seiska ?

Jep! Tai ylilaudan, ala-arvoisen keskustelupalstan, kommentit?

• Anonyymi

Valtavat bosat on plussaa.
      Lian Dersson ja kassa- sanna tyyppiset riivinraudat jätän ovimiehille ja kampaajille.

• Anonyymi

Varo ettei silikonit räjähdä

• Anonyymi

Niinpä. Sama se olisi siinä tapauksessa vaikka alkaa jyystämään naisiksi pukeutuneita miehiä ;D.

• Anonyymi

Minun tyttöystävällä oli ja se halus joka päivä seksiä ja joskus kaksikin kertaa.

• Anonyymi

Ai, no ei kuule todella ole. Evvk.

• Aamulla oli kyllä ja seksi tuntui kivalta pitkästä aikaa. 🙂

• Hei hieno uutinen😉

• Haaveilija39 kirjoitti:

Hei hieno uutinen😉

Heh, joku lähenemisjakso käynnissä loitontumisjakson jälkeen. Vähän rähinän kautta pääsi puheyhteys alkuun ja näköjään puheyhteyden jälkimainigissa löytyy toisen kehokin taas.

• EivorCreed kirjoitti:

Heh, joku lähenemisjakso käynnissä loitontumisjakson jälkeen. Vähän rähinän kautta pääsi puheyhteys alkuun ja näköjään puheyhteyden jälkimainigissa löytyy toisen kehokin taas.

Oikeesti tosi kiva kuulla. 🤗❤️ Se läheisyys tekee varmasti aina välillä ihan hyvää.. vaikka muuta välillä väität😉

Oikeesti tosi kiva kuulla. 🤗❤️ Se läheisyys tekee varmasti aina välillä ihan hyvää.. vaikka muuta välillä väität😉

Hmm, oikeammin mikä tekee hyvää on puheyhteys ja kohtaaminen, muu on enemmänkin jotain oheista.

• EivorCreed kirjoitti:

Hmm, oikeammin mikä tekee hyvää on puheyhteys ja kohtaaminen, muu on enemmänkin jotain oheista.

Ymmärrän silti miestäni taas enemmän ja että on ollu väärintulkintoja paljon matkalla puolin ja toisin. Puhuminen kannattaa.

• EivorCreed kirjoitti:

No se on kyllä totta ainakin tuossa tapauksessa. Koska siitä seurasi heti jotain mielekästä molemmille.🤗

No se on kyllä totta ainakin tuossa tapauksessa. Koska siitä seurasi heti jotain mielekästä molemmille.🤗

Juu, kamalaa on vaan tajuta miten pienestä voi tulla niin valtavia myttyjä välille, kun puhuu kumpikin älyää että tietysti, muttei älyä silloin kun käpertyy itseensä, kumpikaan. Erilaisia mutta niin samaa kohti meneviä. Persoonat vaan kulkee vähän eri mutkien kautta, mutta kohdepysäkki on sama. Ja fiilis on sama. 😅

No mutta, ymmärrän kuitenkin että oon ihan oikeen ihmisen kanssa, niin oikeen kun oikee voi olla.

• EivorCreed kirjoitti:

Juu, kamalaa on vaan tajuta miten pienestä voi tulla niin valtavia myttyjä välille, kun puhuu kumpikin älyää että tietysti, muttei älyä silloin kun käpertyy itseensä, kumpikaan. Erilaisia mutta niin samaa kohti meneviä. Persoonat vaan kulkee vähän eri mutkien kautta, mutta kohdepysäkki on sama. Ja fiilis on sama. 😅

No mutta, ymmärrän kuitenkin että oon ihan oikeen ihmisen kanssa, niin oikeen kun oikee voi olla.

Se on kyllä totta, että ehkä itsekin liian herkästi olen käpertynyt itseeni. Niin se puheyhteys katoaa, jos on kadoksissa liian kauan niin se on huono juttu.

Hyvä kun välinne on taas paremmat🤗 Tuokin on tärkeätä huomata, vaikka ei aina ole helppoa puhalletaan silti samaan suuntaan ja ollaan oikean henkilön kanssa yhdessä.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Meidän emäntä antoi pimperoo. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän emäntä antoi pimperoo. :)

Iaskin..väärin

Jep. Niin teki 😊

• Anonyymi

Seksiä pitäisi olla paljon enemmän, sillä se on mukavaa, ihanaa ja nautinnollista.

• Anonyymi

Se on rankkaa yrittää keksiä tekosyitä miksi ei tänään. Joutuu koko päivän pohtimaan.

• Anonyymi

Joha on ap miehel kaikki naishahmot muokattuna ja seksi mieles! Kaheli on, täytyy sanoo,,!

• No ei se nyt ihan kokoajan ole, älä nyt liioittele.

• Anonyymi

Ompas. Iso kuIIi mielessä 24/7.

• Anonyymi kirjoitti:

Ompas. Iso kuIIi mielessä 24/7.

Et sinä voi tietää mitä päässäni liikkuu.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Et sinä voi tietää mitä päässäni liikkuu.

Nuoret tytöt tiedän kyllä. Siks on satisfyerir ja kaikki teil.

• Anonyymi kirjoitti:

Nuoret tytöt tiedän kyllä. Siks on satisfyerir ja kaikki teil.

Mistäs tällaista tietoa?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mistäs tällaista tietoa?

Kyllä sinun iässä hormoonit jyllää ja hedelmällisyys

• Anonyymi kirjoitti:

Niin? se on ihan luonnollista.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin? se on ihan luonnollista.

Että kuIIi on mielessä myönnät sen itsekin 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Että kuIIi on mielessä myönnät sen itsekin 😆

Aloituksessa väitettiin, että se olin kokoajan naisilla mielessä. Johon minä vastasin, ettei ole kokoajan. Kokoajan on aika tiukka käsite.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Aloituksessa väitettiin, että se olin kokoajan naisilla mielessä. Johon minä vastasin, ettei ole kokoajan. Kokoajan on aika tiukka käsite.

Vaikutat naiselta kuka miehen nyrkin ja hellan välissä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on joillain outoja käsityksiä nuorista naisista tiehkä ei vain ylipäänsä mitään kokemusta naisista. Valtaosalla naisista se panetus on heikoimmillaan nuorempana. Miesten mielestä ilmeisen ikävä fakta, kun sitä ei näytä voivan mitenkään tajuta. Naisilla hedelmällisyys ja panetus eivät useinmiten liity mitenkään yhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat naiselta kuka miehen nyrkin ja hellan välissä..

No sellainen en todellakaan ole. Sellaiseen suhteeseen en ikinä suostuisi.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No sellainen en todellakaan ole. Sellaiseen suhteeseen en ikinä suostuisi.

Tarkoitukseni oli sanoa kuka pitää miehen nyrkin ja hellan völissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitukseni oli sanoa kuka pitää miehen nyrkin ja hellan völissä.

Ai että minä olisin sellainen? ei, ei niinkään päin.

• Anonyymi

Eipä ollut käynyt tänäänkään mielessä, ennen kun luin tän alotuksen.

• Anonyymi

Ei se koko ajan ole ainakaan vanhemmilla naisilla mielessä Sellainen kaksi kertaa viikossa voisi olla sopiva määrä ikäisensä kumppanin kanssa.

• Anonyymi

Vähemmän se mulla ainakin oli nuorempana mielessä. Ei taatusti edes kahta kertaa viikossa, jos ei ollut joku ihan tietty kohde niille ajatuksille olemassa. Silloin oli niin älyttömän paljon kaikkea muuta mahdollista ajateltavaa.

• Anonyymi

Aiemmat muistot, kivat sellaiset mielessä ilmeisesti? Tuskin muuten olisi näin?

• Anonyymi

Kyllä tyttö antaa jos on tullut äitiinsä, jos isäänsä niin suorastaan pyytää.

• Anonyymi

Eiköhän se pomppi ole lähes jokapäiväinen haave.

• Anonyymi

Sulla välis on kikkeli koko ajan mielessä kun aina siitä kirjoittelet.

• Anonyymi

väitetään että vehkeet ei käytössä kulu, eli ole mitään menettävää,

• Se on aika pitkälti ainakin itselläni hormooneiden vaikutuksesta. Ei sitä nyt ihan läpi vuoden tuu mietittyä. Välillä toki enemmän ja välillä vähemmän.

• Anonyymi

Kun luen tämän ketjun otsikon ja alkutekstin, heti tulee mieleen.
      Kaikkea.
      Vilma

• Anonyymi

Oikeesti naiset haluavat vain sitä, että heitä rakastetaan, romanttisesti.
      Kaikki muu on toissijaista.
      Rakkaus on jopa niin tärkeää, että mies saa olla melkoisen pas*a.

• Anonyymi

Miten rakastava ja romanttinen (siis romanttisen oikeassa merkityksessä) ihmineen muka voisi koskaan oll pas*a? Eri juttu jos puhut sellaisista, jotka kaipavat sitä rakastumisen tunnetta itsessään. Silloin voi tietenkin rakastua myös vähemmän hyvään yksilöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten rakastava ja romanttinen (siis romanttisen oikeassa merkityksessä) ihmineen muka voisi koskaan oll pas*a? Eri juttu jos puhut sellaisista, jotka kaipavat sitä rakastumisen tunnetta itsessään. Silloin voi tietenkin rakastua myös vähemmän hyvään yksilöön.

Kyllä rakastava mies voi olla monella tavalla pas*a.
        Hän voi olla ajoittain väkivaltainen ja huumeessa, tai sitten ihan vaan laiska ja saamaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä rakastava mies voi olla monella tavalla pas*a.
        Hän voi olla ajoittain väkivaltainen ja huumeessa, tai sitten ihan vaan laiska ja saamaton.

Mahdatkohan sä oikein tietää mitä rakkaus ja rakastaminen on? Ihminen, joka rakasta toista, ei todellakaan koskaan ole väkivaltainen tätä kohtaan. Päihderiippuvaiset taas eivät koskaan oikeasti rakasta ketään ... paitsi ehkä sitä päihdettään. Laiskuus ja saamattomuus taas ei varsinaisesti tee kenestäkään paskaa. Jos on laiska ja saamaton, nini sitten valitaan elämäntyyli sen mukaan ja sopii vaikkapa toiselle laiskalle saamattomalle erinomaisen hyvin. Voi sopia ahkeralle ja aikaansaavallekin oikein hyvin, jos hän vaikka tykkää siitä, että saa aina tehdä kaiken itse. Sellaisiakin ihmisiä on.

• Anonyymi

Ei olekaan, pervoätminä vaan kuvittelet niin.

• Anonyymi

No sinuakaan ei olis jos ei olis.🤣

• Nainenhan on täysi mysteeri, ollut ammoisista ajoista. Kyllä pitää paikkansa, tuo rakkauden kutsu, ainakin miesten mielestä, joskus naapurin koirakin nuuhkaisee ihan vapaasti jalkovälistä, mutta ei koskaan minun, koska olen mies. ehkä kakki liittyy kuukautiskiertoon mikä vaikuttaa hormoneihin ja laittaa naisen etsimään urosta. Mulla ei ole kristalli palloa,

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1648
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      11
      1366
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1366
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1284
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      292
      1257
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      17
      1170
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      938
    8. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      935
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      825
    Aihe