Wimbledon televisiossa?!?!

R.F.

Wimbledon kuuluu kesään aivan kuten itikatkin. Miten käy nyt kun sitä ei löydy nelosen tai muunkaan suomalaisen kanavan ohjelmistosta? Eurosportkin näyttää lähettävän vain moottoripyöräilyä.

Onko jollain tietoa, näkyykö Wimbledon millään ilmaisella, kaapelin kautta tulevalla kanavalla? Vai pitääkö tässä alkaa maksullisia kanavia hankkia, jotta näkisi pelit?

20

6642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Wilson

        Nelonen ei näytä otteluita tänävuonna, eikä ylen kotisivuilla, eikä yle24 osiossa näy ensiviikolle ole merkitty tennislähetyksiä. Yle24 näytti ranskan avoimista yhden ottelun per/päivä sekä semifinaalit ja finaalin, mutta nyt näyttäisi siltä, että mikään kaapeli tai digi-tv:n peruskanava ei näytä otteluita. Jos haluaa katsoa, niin ei muuta kuin liikkeeseen ja tilaamaan sellaisia kanavapaketteja johon kuuluu esim. Espn 1 ja Espn 2. Kannattaa myös seurata, sattuisiko SVT1 näyttämään otteluita


      • Televiissöni
        Wilson kirjoitti:

        Nelonen ei näytä otteluita tänävuonna, eikä ylen kotisivuilla, eikä yle24 osiossa näy ensiviikolle ole merkitty tennislähetyksiä. Yle24 näytti ranskan avoimista yhden ottelun per/päivä sekä semifinaalit ja finaalin, mutta nyt näyttäisi siltä, että mikään kaapeli tai digi-tv:n peruskanava ei näytä otteluita. Jos haluaa katsoa, niin ei muuta kuin liikkeeseen ja tilaamaan sellaisia kanavapaketteja johon kuuluu esim. Espn 1 ja Espn 2. Kannattaa myös seurata, sattuisiko SVT1 näyttämään otteluita

        Näyttää Thomasin, Robinin, Björkmanin ja Pim-Pimin pelejä taatusti... Ei voi kuin ihmetellä, kuinka naapurilla on noin monta huippua, jotka kykenevät Grand Slam menestykseen...

        SVT-kanavien Wimbledon-tarjonta bookattava tarkkaan seuraavan kahden viikon aikana!


      • unohtui
        Televiissöni kirjoitti:

        Näyttää Thomasin, Robinin, Björkmanin ja Pim-Pimin pelejä taatusti... Ei voi kuin ihmetellä, kuinka naapurilla on noin monta huippua, jotka kykenevät Grand Slam menestykseen...

        SVT-kanavien Wimbledon-tarjonta bookattava tarkkaan seuraavan kahden viikon aikana!

        Myös Sofia Arvidssonin pelejä SVT:ltä...


      • raksu
        Televiissöni kirjoitti:

        Näyttää Thomasin, Robinin, Björkmanin ja Pim-Pimin pelejä taatusti... Ei voi kuin ihmetellä, kuinka naapurilla on noin monta huippua, jotka kykenevät Grand Slam menestykseen...

        SVT-kanavien Wimbledon-tarjonta bookattava tarkkaan seuraavan kahden viikon aikana!

        "Ei voi kuin ihmetellä, kuinka naapurilla on noin monta huippua, jotka kykenevät Grand Slam menestykseen..."

        Miks pitää ihmetellä?


    • Pertsa74

      Tietääkö kukaan, että millä kanavalla pelejä yleensäkään ottaen esitetään? Oli se sitten maksullinen tai maksuton...

      Soittaisipa joku edes Hannu Karpolle.

      • Jep..

        Saksalaisella DSF:llä näkyy. Ilmainen kanava satelliitista.


      • Pertsa74
        Jep.. kirjoitti:

        Saksalaisella DSF:llä näkyy. Ilmainen kanava satelliitista.

        Täytyypi yrittää ujuttautua lautasella varustautuneen kaverin luokse...

        Aika tympeää, ettei pelejä lähetetä esim. Suomen kanavilla.


      • Culebra

      • ammattilainen

      • Vamos!

        No MTV3:n Katsomo-palvelusta voi ostaa koko kauden tennikset tai sitten Wimbledonia päivän kerrallaan (5 egeä päivä). Itse aion katsella parhaat päivät täältä.


    • katsoppa sieltä ja näet
      • ernooo

        ei selvinnyt mulle niin hyvin että näkymään saisin


      • se entinen ei toimi
        ernooo kirjoitti:

        ei selvinnyt mulle niin hyvin että näkymään saisin

        ku sitä tuli maksullinen. Nyt uudet ohjeet miten näet finaalin!


      • unohdus kävi äsken

    • RyysyrannanJooseppi

      eilen mahtavan finaalin jälkeen urheiluruutukaan näyttänyt tuuletuksia.

      • nasu-masu

        Tulee hieman myöhässä, mutta BetFairin kautta näki livenä kaikki matsit. Kannattaa rekisteröityä. Tulee paljon tennistä muutenkin.


    • peliä 1985 alkaen

      hakusanaksi esim. watch free sports ja sitten perkaamaan ja alkaa
      löytyä =D kaikista paras lienee BBC kautta = vähiten mainoksia ja roskaa,
      ei näytä kun UK oleville, mutta etsimällä siihenkin löytyy lääkkeet ;-)

      tässä pari mistä voi alotella


      http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=120607&part=sports


      http://www.fromsportcom.com/c-4.html


      http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html


      http://www.stream2watch.com/index.php?option=com_videolist&view=video&Itemid=58&videoid=24060


      http://www.asiaplatetv.com/tennis.php


      http://www.freefootball.org/upcomingtv.php?type=tennis&view=all

    • uuh ooh cantona

      vähäks oot nero

    • Anonyymi

      Kanava 5. Mutta tänään ei jostain syystä näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe