Ranskan ympäriajo

Anonyymi-ap

Uusi Armstrong on syntynyt.Hän on Tadej Pogačar. 5.etappivoitto tänään karmea vuorietappi eikä tunnu missään.Toivottavasti kärähtää jo ensimmäisen tourin voiton jälkeen eikä seitsemännen.

40

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole Linkolan voittanutta.

      • Anonyymi

        Mitäs Linkola on voittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs Linkola on voittanut?

        Pyöräili koko uransa puhtaasti. Repussa oli eväänä kuivattuja kaloja, piimää ja ruisleipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräili koko uransa puhtaasti. Repussa oli eväänä kuivattuja kaloja, piimää ja ruisleipää.

        Uransa käytti puhuen ihmiskunnan radikaalista vähentämisestä. Koskaan ei aloittanut itsestänsä. Niin kuin aina ihmisen häviäminen on 100% eikä sillä tarvitse edeltäkäsin hekumoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uransa käytti puhuen ihmiskunnan radikaalista vähentämisestä. Koskaan ei aloittanut itsestänsä. Niin kuin aina ihmisen häviäminen on 100% eikä sillä tarvitse edeltäkäsin hekumoida.

        Linkola alkoi varoitella ihmiskuntaa ylikansoituksesta vasta 1984. Tutkijat havahtuivat samaan asiaan vasta 1990-luvun loppupuolella.

        Pena ei koskaan lausunut, mistä vähentäminen pitäisi aloittaa. Edes covidiin hän ei uskonut. Rakasti vain ihmiskuntaa siinä missä muitakin lajeja. Vihasi vain VASTATUULTA.

        Ihmiskunnan ainut toivo lepää Linkolansa lukeneen Vladimir Putinin harteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkola alkoi varoitella ihmiskuntaa ylikansoituksesta vasta 1984. Tutkijat havahtuivat samaan asiaan vasta 1990-luvun loppupuolella.

        Pena ei koskaan lausunut, mistä vähentäminen pitäisi aloittaa. Edes covidiin hän ei uskonut. Rakasti vain ihmiskuntaa siinä missä muitakin lajeja. Vihasi vain VASTATUULTA.

        Ihmiskunnan ainut toivo lepää Linkolansa lukeneen Vladimir Putinin harteilla.

        Sekopäät ei ymmärrä mitään nythän on jo väestöromahdus edessä suuressa osaa maailmaa.
        Näkyy jo mm. työntekijäpulana ja väestön haalimisella muulta.


    • Anonyymi

      Tadej on muistanut laittaa vaseliinia ketjuihin.

      • Anonyymi

        Takapyoleen sitä pikiöljyä laitetaan, itikan karkoitteeksi


    • Anonyymi

      Sallassa sai eurolla hyvän liki käyttämättömän ulkomailta tuodun polkupyörän. Tadekin palauttelee ajamalla lökäpöksyissä vaihteettomalla.

    • Anonyymi

      Kumma juttu kun ei kukaan tuolla uutisoinnin arvoisesti kärähdä. Yleisurheilussa sentään joskus saattaa joku jopa kärähtää.

      • Anonyymi

        Siel sitten aurinko paista tarpeeksi


    • Anonyymi

      Jos ajetaan Ranskan ympäri, niin miten se onnistuu siellä länsirannikolla, jossa ei ole toista maata, jonka kautta pääsisi Ranskan ympäri ajamaan?

    • Anonyymi

      Pentti Linkola ei ollut turhanpyöräilijä. Aina kun hän souti tai pyöräili, oli hänellä jokin syy tehdä liikkumista. Yleensä luontohavaintojen keruu, kolmiolaskennat, luonnonsuojeluasiat, seminaareihin osallistuminen tai kalastukseen liittyvä elinkeinotoiminta.

      On pyhäinhäväistyksen tasoinen asia verrata Linkolaa näihin turhanpolkijiin, nykyajan turhuuden symboleihin.

      • Anonyymi

        Eikö liikunnon harrastajalla ole aina hyvä syy liikkua? Tietenkin on. Turhaan liikkujia olekaan.


      • Anonyymi

        Pentti Linkolakin vaikuttaa olleen melkoinen suorittaja. Ihmiset suorittaa kaikkea liika. Ilmankos vaikutti niin vihaiselta.
        Miksei voi vain pyöräillä ilokseen metsätiellä, linnunlaulua kuunnellen?


    • Anonyymi

      Eikö se Armstrong käynyt kuussa? Siellä ei kyllä pyörällä ajeltu.

    • Anonyymi

      Pokasaarta verrataan kansainvälisissä keskusteluissa Eddy Mercksiin. Doping on aina kuulunut ammattilaispyöräilyyn ihan 1800 luvulta alkaen.

    • Taitaa pokasahalla olla tourin ns.paras"apteekki"käytössä,mutta eiköhän ne jotain löydä ja käry käy🤔

    • Anonyymi

      Adan Yates teki työt, veti Pogan voittoon.

    • Anonyymi

      PoGo ei käytä kiellettyjä, testattavissa olevia aineita. Ranskalaiset haluavat hänet nalkkiin.

      • Anonyymi

        Eihän turskatkaan sen jälkeen, kun Statoil otti vastuun kemiallisesta "valmennuksesta".


    • Anonyymi

      Onko Pokostar mukana Pariisissa ?

      Henkilökohtainen olympiamitali puuttuu yhä.

    • Anonyymi

      https://olympics.com/en/paris-2024/athlete/tadej-pogacar_1981517#events

      Tuon mukaan on, eri asia, osallistuuko sitten oikeasti.

      Ammattipyöräilyssä vain Grand Tourit lasketaan.

      • Anonyymi

        Sloveniaa pidetään uuden ajan norjana kansan suhtautumisessa urheiluun.


    • Anonyymi

      Tuota, kalsareita on kehitelty pitkään...

    • Anonyymi

      Pyöräilyhousujen alla ei käytetä kalsonkeja, menee vaseliinihommiksi muuten

    • Anonyymi

      Vaseliini on semmoisille pojille toinen iho.

    • Anonyymi

      Kyllä on taas huolestuttavan ylivoimaisia kilpailijoita se ei ole oikein mahdollista ilman jotakin ylläri pylläriä mistä ei tiedetä.

    • Anonyymi

      Ja maksaa sai Maikkarille ja sitä kautta Discovery Channelille. Moni on joutunut pettymään hankittuaan kortinlukijan ja kortin, kun tv ei enää tuekkaan uusimpia nykysalauksen purkavia lukijoita.

      21 kisaa ja katseluaikaa kuluu 100 tuntia. Kellä perse kestää, siitä vaan jonopyöräilyä tirkistelemään.

      Naisten TDF on eri asia, siitä selviää helpommalla myös katsoja.

      • Anonyymi

        Vilma Aintila osallistuu naisten TDFään, kivaa että on suomiväritkin kypärässä. Ja Anniina Ahtosalo Pariisissa maantiellä.


    • Anonyymi

      Suomeenkin tulisi saada muutama voittamaton polkupyöräilijä. Aineilla laineilla tahi ilman. Autoilijatkin tuolla maantiellä joutuisivat varomaan maantiepyöräilijää kun koskaan tiedä jos vaikka siinä polkisi juuri SE kultakimpale. Jos semmoisen joku teloisi niin hyvänen aika mikä mediamyllytys ja lynkkausmieliala huolimatonta autoilijaa kohtaisikaan.

    • Anonyymi

      Ei mene WADAn testi läpi, ei osallistu. Vueltaan seuraavaksi.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ole vain kuorman syytä. Kyllä tuollainen turnee jälkensä jättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole vain kuorman syytä. Kyllä tuollainen turnee jälkensä jättää.

        Miten selität muiden lajien edustajat jotka käyttäytyvät samoin? Tietenkin tiukempia testejä vältellään.


    • Anonyymi

      Poki satsaa mm kisoihin, oman lausuntonsa mukaan.

    • Anonyymi

      DNS Pariisi? Olympialaisissa tarkemmat testit?

      • Anonyymi

        Ei vain pyöräilijät välttele tarkemmin testattuja kisoja, vaan myös muiden lajien edustajat.


    • Anonyymi

      Kokemus osoittaa että jos joku on noin ylivoimainen kuin Tadej Pogačar tällä hetkellä niin aina doping on kuvioissa.

      • Anonyymi

        Ajan kysymys, milloin väärät varpaat inahtaa


    • Anonyymi

      Eikös Lancekin jäänyt vasta kiinni, kun tunnusti? Vuosikymmen kuitenkin puhtaat paperit testeistä. Onko testit huonot, kun käry ei käy?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe