Mikäli ilmoittaa etukäteen, niin juokaa ämpärillinen kiljua, sekä syökää pari pötköä koiranmakkaraa.
Estottomasti sitten tuhnuttelette. Kun vieraat ryhtyvät sitten tekemään lähtöä huomattavan nopeasti, niin toki sanotte:
-Voi älkää nyt vielä, mulla on pakastimessa lisää pullaa ja pistänpäs toisenkin pannullisen tulemaan. 😁
>simiti<
Jos ette halua vierailijaa
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla olikin sua jo ikävä tänne palstailemaan juttujasi. Huomasin perjantaina sen että kun join kaljaa enemmän joka kulauksella niin sehän oli varsinainen "game changer". Oksennus teki tuloaan mutta pidin pintani ja sammuin sen sijaan.
Ruottalaiset pitää hapansilakka kekkerinsä ulkona, kun ei kestä sitä hajua.
https://yle.fi/a/74-20100684- Anonyymi
Voi tulla pian Alien Resident asumaan muukalainen asuntoosi jos muupäästät sisälle, posiikin on aina pudotettava virallinen henkilökorttinsa jotta voi tarkistaa onko valepoliisi.
Kaikki puhelinliittymät pitää olle prepaid, no-number hehehh
Jooh kun netflixiä, niin aika hyvä sarja jonka katsoin; Killing Eve, tässä tosi hyvä näyttelijä tämä salamurhaajanainen Villanelle... Olisi tosi outo tilanne, jos meille tulisi vierailijoita yllättäen ja kutsumatta. Niille kutsumattomille vieraille voi ilmoittaa, ettei nyt sovi tulla. Sovitaan tapaaminen toisella kertaa.
Ei siihen välttämättä tarvitse laittaa pystyyn mitään pieruteatteria. 😊- Anonyymi
Täällä pohjanmaalla on ovet aina auki kanssakulkijoille. Ei sen takia, että ei pelätä murtovarkaita.
Ne on ystävällisyyttään tarvitseville ja kukaan roisto ei uskalla murtautua pohjalaisen taloon/asuntoon.
Siinä roistokin joutuu punnitsemaan hyötyä ja riskejä tulla hakatuksi, nolatuksi ja sairaalakustannusten välillä.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005