Vas.liiton julkisuuskuva

Miten Sinä haluaisit muuttaa Vas.liiton julkisuus-
kuvaa puolueen kannatuksen nostamiseksi?

16

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Ei äänestäjät...

      Vaan edustajat.

      Hörhöt vittuun. Kukaan työssäkäyvä ei voi kuin haistattaa pitkät laaksoille, tennilöille, seppäsille ja suvi-anneille.

      Työmies kaipaa tukea itselleen. Häntä ei kiinnosta salaliittoteoriat tai puna-armeija suomessa, häntä paskat kiinnostaa lapin porohuijareiden edut, hän ei ota vakavasti porvaripojan kommunisti-isä paatoksineen ja tyhjine ideologineen. naisten vaivat eivät häntä äänestysuurnille saa.

      Työmies haluaa kaltaisensa edustajan ja hänen arvomaailmaansa sopivan aatteen. Kommunistia ei suomalainen työmies äänestä ja feministien asia kuuluu naisille. onko SDP työssäkäyvälle ainoa vaihtoehto???

      • Kommenttisi tyylin vuoksi en äänestäisi ainakaan Sinua, vaikka olisit ainoa SDP:n ehdokas
        seuraavissa vaaleissa!!!
        vom


      • Tyylipalle

        Hyvä juttu. Puhut täyttä asiaa ja rehellisesti. Kommarit eivät koskaan ole puhuneet asiaa. Höpisevät kännissä vain jostakin vapaamuurari Leninistä. Nyt tarvittais puolue , joka ajaisi ihmisten asioita. Suvi-A:sta ei ole enää mihinkään.


    • @@@

      Pois Pentti Tiusanen!

      • Et pääse näin vähällä.Perustele!
        vom


      • @@@
        vom kirjoitti:

        Et pääse näin vähällä.Perustele!
        vom

        tarvitaanko luottamuksen aikaansaamiseen vuosikymmenien uurastaminen vai voiko luottamuksen ansaita vain taustoja tutkimalla?kumpaankaan kysymykseen en voi luottamuksellisesti vastata, mutta kun nämä kaksi kysymystä yhdistetään ja verrataan henkilöön,,en voi muuta kuin olla erittäin epäilevä,ja epäilyshän tunnetusti syö uskottavuutta,uskottavuuden puutteesta kärsii tässä tapauksessa koko puolue, ja kyseisen puolueen ideologia murentuu samoin kuin käy valheelle kun se paljastuu...eli joku vuotaa ja pahasti...


      • @@@ kirjoitti:

        tarvitaanko luottamuksen aikaansaamiseen vuosikymmenien uurastaminen vai voiko luottamuksen ansaita vain taustoja tutkimalla?kumpaankaan kysymykseen en voi luottamuksellisesti vastata, mutta kun nämä kaksi kysymystä yhdistetään ja verrataan henkilöön,,en voi muuta kuin olla erittäin epäilevä,ja epäilyshän tunnetusti syö uskottavuutta,uskottavuuden puutteesta kärsii tässä tapauksessa koko puolue, ja kyseisen puolueen ideologia murentuu samoin kuin käy valheelle kun se paljastuu...eli joku vuotaa ja pahasti...

        Jos tarkoitat Hänen silloisessa DDR:ssä opiskeluaikoina tapahtuneisiin, olet mielestäni yli-
        herkkä! Hyväksytkö omat tekemisesi tai ajatuksesi 1970-luvulla sataprosenttisesti? Jos, niin
        olet luonteeltasi varovainen,et utelias!
        vom


      • @@@
        vom kirjoitti:

        Jos tarkoitat Hänen silloisessa DDR:ssä opiskeluaikoina tapahtuneisiin, olet mielestäni yli-
        herkkä! Hyväksytkö omat tekemisesi tai ajatuksesi 1970-luvulla sataprosenttisesti? Jos, niin
        olet luonteeltasi varovainen,et utelias!
        vom

        mielummin varovainen kuin utelias,,varovaisuudella suojellaan hmm.vaikkapa lähimmäisiä,,tovereita.
        uteliaisuus,hmmm,on hullun rohkeutta.
        Ja oletko noin naiivi, että uskot kaiken yhteistoiminnan Hänen ja hänen palkkajien,kouluttajien kanssa loppuneen.
        tutustu paremmin hklöön,hänhän seurusteli Barbara niminsen kommarin kanssa,tai mikä lie sosialisti,no tämä Barbara sattumoisin käyskentelee samoissa piireissä edelleen kys.hran kanssa.Löök,hän taisi olla sukunimeltään...
        mutta voinhan olla varovainen...voinhan?


      • @@@ kirjoitti:

        mielummin varovainen kuin utelias,,varovaisuudella suojellaan hmm.vaikkapa lähimmäisiä,,tovereita.
        uteliaisuus,hmmm,on hullun rohkeutta.
        Ja oletko noin naiivi, että uskot kaiken yhteistoiminnan Hänen ja hänen palkkajien,kouluttajien kanssa loppuneen.
        tutustu paremmin hklöön,hänhän seurusteli Barbara niminsen kommarin kanssa,tai mikä lie sosialisti,no tämä Barbara sattumoisin käyskentelee samoissa piireissä edelleen kys.hran kanssa.Löök,hän taisi olla sukunimeltään...
        mutta voinhan olla varovainen...voinhan?

        Varovaisuus on paikallaan joillain elämän osa-alueilla. En itse ole koskaan "pelännyt tartuntaa" niin paljon, ett´en olisi uskaltanut tehdä läheisempää tuttavuutta myöskään "Madame Bovary´in "kanssa!! Ei Sinun tule valita seurustelukumppaniasi ideologisilla
        perusteilla,kyllä siinä jylläävät muut tekijät!
        vom


    • a.kirves

      Jos VL:a on ideologia ja siitä kumpuava arvomaailma ja niiden mukainen poliittinen käytäntö, niin eikö se ole siinä se "julkisuuskuva".
      Mitkään hokkuspokkus temput ei pitkälle kanna.

      Esimerkiksi Halosen tueksi rynnistäminen tavalla kuinka se tehtiin oli poliittinen moka. VL:n olisi pitänyt pitkittää tuen antamista siksi kunnes sitä demareiden taholta olisi pyydetty. Niin toimii viisas puolue.

      • Mikään puolue ei ole ideologia,kuten hyvin tiedät! Niiden "toimenkuvaan" kuuluu joko säilyt-
        tää nykymeno, tai yrittää muuttaa sitä. Tuo toiminnan päämäärä toimii myöskin jakolinjana
        esimerkiksi eduskunnassamme Puhemiehen tuolista katsoen. Kysyessäni palstalla olevien mieli-
        pidettä, ei tarkoituksenani ole saada mitään hokkuspokkus-ideaa. Sen vaikutus on sama, kuin
        kannetun veden kaivossa!
        vom


      • a.kirves
        vom kirjoitti:

        Mikään puolue ei ole ideologia,kuten hyvin tiedät! Niiden "toimenkuvaan" kuuluu joko säilyt-
        tää nykymeno, tai yrittää muuttaa sitä. Tuo toiminnan päämäärä toimii myöskin jakolinjana
        esimerkiksi eduskunnassamme Puhemiehen tuolista katsoen. Kysyessäni palstalla olevien mieli-
        pidettä, ei tarkoituksenani ole saada mitään hokkuspokkus-ideaa. Sen vaikutus on sama, kuin
        kannetun veden kaivossa!
        vom

        Harmi, että kahden kirjaimen puuttuminen heikensi viestini ymmärtämistä (lukihäiriö).
        "Jos VL:a on ideologia.." Piti alkaa seuraavasti.
        Jos VL:lla on jne.
        Hokkuspokkuksella tarkoitin nimenomaan sitä, että julkisuuskuvaa ei voida tarkastella vai sinällään ilman, että siinä huomioidaan myös ideologiset, poliittiset ja toiminnalliset sisällöt.


    • ...

      ...kaikki keinot käy. Vasemmistolle enemmän ääniä Suomessa, ehdottomasti!

      • Anna joku vinkki!!
        vom


    • realisti

      Kommunismiin ja sen tekemiin, historian suurimpiin kansanmuurhiin perustuvan ideologian julkisuuskuvan kirkastaminen on mahdoton tehtävä.

      Sama kuin pitäisi Hitleristä ja natseista tehdä humanistinen ihmisoikeusjärjestö.

      • Suosittelen Sinulle Suomen lähihistorian kertauskurssia.Olet joko ilmeisen tietämätön, tai mikä todennäköisempää, olet "unohtanut" oppimasi!
        vom


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe